Passat. Ei enää kuljeta mantereelta toiselle ainakaan minua. Monien yhteisten seikkailujen jälkeen tämä kyseinen yksilö kertoi viiko sitten, että "Oil Pressure, Stop Engine". Tämä alkaa myös olla viimeisiä seikkailuja ja en ole varma haluanko osallistua enää.
Kyseessähän on vuoden 2006 Passat, 103kW:n 2.0TDI (BMP) ja autolla on kilometrejä noin 250 000 km. Auto kävi pikaisesti lähikorjaamolla ja kokeiltiin öljynpaineanturin vaihtoa. Ilmoitus tulee edelleen, joka viittaa surullisen kuuluisaan öljypumppu+tasapainoakseli+ketjut ja tapit poikki ongelmaan (tätä ei ole varmistettu). Onko joku hiljaittain käynyt samankaltaisen operaation PK-seudulla, jossa mokoma vika korjattiin? Mikä oli lopputulema (mitä kaikkea piti loppujen lopuksi vaihtaa ja paljonko tuli hintaa)?
Arvostan vastauksia, jotka auttavat minua päättämään lähdenkö vielä tähän seikkailuun mukaan vai joko luovutan. Yhteisten seikkailujen perusteella voin todeta: Passat - rahamiesten auto.
Terkuin,
Petri P
Kyseessähän on vuoden 2006 Passat, 103kW:n 2.0TDI (BMP) ja autolla on kilometrejä noin 250 000 km. Auto kävi pikaisesti lähikorjaamolla ja kokeiltiin öljynpaineanturin vaihtoa. Ilmoitus tulee edelleen, joka viittaa surullisen kuuluisaan öljypumppu+tasapainoakseli+ketjut ja tapit poikki ongelmaan (tätä ei ole varmistettu). Onko joku hiljaittain käynyt samankaltaisen operaation PK-seudulla, jossa mokoma vika korjattiin? Mikä oli lopputulema (mitä kaikkea piti loppujen lopuksi vaihtaa ja paljonko tuli hintaa)?
Arvostan vastauksia, jotka auttavat minua päättämään lähdenkö vielä tähän seikkailuun mukaan vai joko luovutan. Yhteisten seikkailujen perusteella voin todeta: Passat - rahamiesten auto.
Terkuin,
Petri P