Photoshoppaus pyyntö Focus RS

Aloittaja Cyclic Stig, 03.03.15 - klo:18:03

« edellinen - seuraava »

Cyclic Stig

Iltapäivää / Iltaa.

Kun en omista kyseistä ohjelmaa enkä muutakaan vastaavaa ja olen muutenkin aika "käsi" näiden tietokoneiden kanssa niin voisiko joku osaava tehdä palveluksen ja muuttaa parista kuvasta sinisen valkoiseksi?? Kuvat alla…

Tämä auto on kovasti kiinnostuksen kohteena seuraavaa kulkinetta miettiessä mutta kuvia ei ole tähän mennessä netissä kuin sinisenä. Käväisin nopeasti paikallisella jälleenmyyjällä ja sieltä tuli tietoa / vahva epäilys, että autoa voisi ruveta ennakkotilaamaan jo hyvinkin pian kunhan hinta on selvillä (vielä ei ole). Ensimmäiset autot toimitetaan näillä näkymin heti ensi vuodenvaihteen jälkeen…

Eli näistä jos saisi kaikki sinisellä maalatut osat valkoiseksi niin olisin kovin kiitollinen:





Ja vielä kolmas mikäli nuo ylläolevat ovat hankalia:



Kiitoksia vaivannäöstä. :)
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

vwp

Ennoo mikään mestari, mutta kokeilen :D
Passat B7 Variant 2.0 TDI R-Line

vwp

Ei niistä ihan priimaa tullut minun taidoillani, mutta on ne ehkä enemmän valkoisia kuin punaisia :D







Tuo viimeinen varsinkin on vähän mitä on..
Passat B7 Variant 2.0 TDI R-Line

Cyclic Stig

Taatusti parempia silti kuin mun taidottomuudellani. :D

Suurkiitokset  :). Auttaa vähän mieltämään, että mitä sieltä tulisi mikäli valkoisena tilaisi.
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White


Cyclic Stig

Lainaus käyttäjältä: tnoppa - 03.03.15 - klo:21:20
joku muukin noita shoppaillut, jos muut värit kiinnostaa

http://www.focusrs.org/forum/9-focus-rs-discussions/170-2016-focus-rs-color-options.html
Hei thanks! Katsellut vain autolehtien nettisaitteja ja kaikki kuvat olleet sinisellä värillä tähän mennessä. En edes keksinyt googlettaa, tyhmä minä…

Neljä väriä tulee tarjolle eli valinnanvaraa ei ole liikaa. Harmaa (stealth grey), valkoinen (frozen white), musta (absolute black) sekä sininen (nitrous blue). Joka ei siis ole sama sininen joka esiintyy noissa mainoskuvissa (liquid blue). Kyseistä väriä ei ainakaan aluksi tule saataville edes lisähintaan. Erikoista sinänsä, että auto esitellään värillä jota ei ole edes tulossa väripalettiin... ::)
Mercedes AMG A45 4Matic 2016 (FL) Cirrus White

vwp

Joo hitto katos, en ookaa nyt yhtään varma että tuliko laitettua frozen white vai joku valkoinen muu noihin  ;D
Noh, ehkä se on sinnepäin
Passat B7 Variant 2.0 TDI R-Line

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy