Lainaus käyttäjältä: Myhky - 20.08.18 - klo:18:21
Joo ei sieltä saksanmaaltakaan varmaan ihan ilmaisia lounaita löydy.
Katselin että sellaisesta noin kolmevuotiaasta ja about 50 tonnia ajetusta joutuisi veroja maksamaan noin 6000 euroa.
Jos nyt esimerkiksi ottaa tämän sinisen kaunokaisen
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=260563821&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&cn=DE&colors=BLUE&colors=RED&colors=WHITE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&doorCount=FOUR_OR_FIVE&features=METALLIC&fuels=PETROL&hlt=XENON_HEADLIGHTS&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelDescription=gti&makeModelVariant1.modelGroupId=29&maxFirstRegistrationDate=2016&maxMileage=50000&minFirstRegistrationDate=2014&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=MANUAL_GEAR&searchId=d3ea7d93-bce3-7e5a-ae6b-e5a6ea571ace
joka on 45 tonnia ajettu ja käyttöönotettu 2015 tammikuussa ja josta pyydetään 21400 euroa, niin olisiko loppuhinta noin 21400 + 6000 + 1000 kuluja elikkäs about 28.400 euroa? Meneekö ajatusmalli suurinpiirtein näin?
Suurinpiirtein joo. Talvivanteet ja kumit kannattaa vielä laskea kuluihin mukaan. Ehkä myös moottorinlämmitin. Ilmotuksessa kyllä sanotaan aux. heating, mutta en millään kuvista erota pistoketta (vai oisko hurjana laitettu webasto bensa-autoon?). Itellä meni talvirenkaisiin jo yksistaan tonni, vaikka sain vannesarjan ihan törkeen edullisesti