Bilteman pyöränlaakerityökalut

Aloittaja Juzu84, 04.11.19 - klo:19:18

« edellinen - seuraava »

Juzu84

Minkälaisia kokemuksia porukalla on näistä Bilteman pyöränlaakerityökaluista? Ite oon sitä koulukuntaa että prässin kans on tullu etupyöränlaakerit vaihdettua mutta voisko tuo olla vaihtoehto?

https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotyokalut/alustatyokalut/pyoranlaakerityokalut/tyokalusarja-etupyorien-laakereita-varten-2000021491
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

9987

Samaa sarjaa on näkynyt paljon edullisemmin saksalaisissa verkkokaupoissa jotka myyvät näitä aasialaisia / kiinalaisia työkaluja, varmasti ebayssä listattuna myös kyseisillä kaupoilla.

Olen laittanut prässillä kun on sellainen hyvä itse tehty.

fixed

Vastaavalla sarjalla on joskus tullut muutamat laakerit vaihdettua. Ainakin niiden osalta toiminut hyvin. Pääsee hieman vähemmällä purkamisella.

o.b.

Mä olen kans mutaman laakerin vastaavanlaisella vaihdellut. Viimeksi -99 TT:hen. Siinä oli kyllä laakeri niin tiukassa, että piti olka-akseli irrottaa kokonaan ja tehdä sitten viilapenkissä se vaihto.

PK-seudulla voin omaa sarjaani lainata 20â,¬:lla, jos ei halua omakseen ostaa.

Uudemmissa autoissa tuota ei juurikaan tarvitse kun navat on kokonaisia paketteja laippoineen.

Juzu84

Rupesin ebayta nyt ajatuksen kans tutkimaan niin tulihan sieltä laakerityökalut tilattua. Euroopasta näyttää hilut tulevan. Itseasiassa aika paljonkin halvempia ku suomessa. Ja vielä myyjät itkee ku suomessa ei kauppa käy.
Golf -12 TSI, Jetta TDI -11
VCDS apua tarjolla Ylivieskasta muutaman kymmenen kilometrin säteellä. Kalustona HEX-NET-PRO unlimited ja koodaukset OBD11. Muihin merkkeihin pääsy hoituu myös aina ajantasalla olevalla Icarsoft CR MAXilla. Yhteyttä voi ottaa privalla.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy