Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - JORI

#1
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 06.10.23 - klo:19:26
B6 Passattiin käy punaisen mittariston tilalle loppuvuoden -09 jälkeen valmistettujen autojen valkoinen mittaristo. Asennus on helppo sovittimen avulla. Jos auto on neliveto, joutuu lisäämään yhden johdon sovittimeen. Myös B7 värillinen mittaristo toimii, mutta jotain valikon juttuja putoaa pois, ei kuitenkaan mitään tärkeää.

Kilometrit voi muuttaa esim. DigiProg:lla.
Olisko sulla laittaa pari kuvaa siitä sun mittarista niin näkis minkä näkönen on jos vaikka rupeis kiinnostaan se vaikka yv llä
#2
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 06.10.23 - klo:12:47
Jos valkoista mittaria haeskelet, mulla on sellainen hyllyssä. -09 DSG Passatista. Kilometrejä on melkein 400tkm, mutta ne saa muutettua. Löytyy sovitin, jolloin asennus on plug'n'Play. Kehyskin löytyy.
en mä nyt varsinaisesti valkoista mittaristoa hae vaan omaani pikkasen uudenpaa mittaristoa joka ei tarvii mitään isompia kikkailuja ja koodailuja toimiakseen mites ne kilsat saa muutettua mulla nyt 336 000 kilsaa
#3
Moi kyselläänpäs aiheeseen liittyvä kysymys nykyinen auto 07 2,0 TDI DSG mittaristo koodilla 3C0920871 Z02,  noita seuraavia malleja näyttäisi olevan vuoden 010-011 malleissa mikähän olis sellaisen koodi joka sopii tuohon 07 2,0 TDI DSG passattiin?
#4
Moi meinasin tuossa vaihtaa startti moottorin tollaseen 07 3C 2,0 BMR TDI DSG Passattiin mutta tässä autossa oli 10 hampainen startti mutta  siinä jonka aattelin vaihtaa olikin 11 hammasta,olisko ton 11 hampaisen voinut sinne laittaa?
#5
Moi kulkeeko noi 3c Passat sedan radion kaapelit suoraan sieltä takalasin päällä olevalta vahvistimelta katon kautta kojelaudan alle josta ne kytketään radion taakse vai onko ne kaapelit kytketty johonkin boksiin tai rasiaan matkan varrella?
#6
Joo kyllä koukku ja noi kaikki poksit ja kaapelit on ja senkin tiesin että takaa vedetään johtoa etupään sulakerasialle ne ei ole ongelma vaan sinne sulakerasialle kytkettävien piuhojen paikat mitkä ne on ja oliko siellä sulakerasian lähellä muita liittimiä mihin johdot/liittimet  kytketään, sitä tietoa tässä haetaan koukku on asennettu jo autoon
#7
Moi olis tarkoitus laittaa tuollaiseen 2014 2,0 TDI DSG 4 veto farmari Passattiin vetokoukku joten olisko vinkkiä miten koukun sähköt kytketään kyseiseen autoon?
#8
Vika korjattu oikean moottorin liitin irti ja suoraan akusta virtaa pyöritti auki ja kiinni tämän jälkeen testerillä kässärin sopeutus niin rengaspaine valo sammu samoin kässärin keltainen valo poistui sitten leimalle ja kaikki ok
#9
Moi vaihdettiin tollasen B7 014  neliveto passatin oikea takapyörän laakeri kun tuli katsastuksessa hylky laakerin vaihdon jälkeen vikakoodit 01325 ABS anturi 041700 käsijarru oikea toi ABS anturi kulunut jonkin verran kun laakerissa välystä reippaasti ajossa piti aika rahinaa, voisko noi vikakoodit olla yhteydessä toisiinsa vasen puolen kässäri toimii mut ei okea?
#10
Oletko koittanut ottaa virta avaimen pois lukosta ja sen jälkeen viiksestä alas?
#11
Hifi ja multimedia / GBS antennin asennus
06.08.22 - klo:15:36
Moi
Kyseessä vw passat 3C 08 2,0 TDI DSG olis tarkoitus laittaa autoon GBS antenni jotta sais navi ym radion kuulumaan mitä muuta pitää hankkia kuin antenni+radio nykyinen RCD 310 ei kuulu kunnolla vahvistin takalasin päältä vaihdettu  Radio vaihdettu ei vaikutusta miten toi GBS antenni kytketään tarviiko erilaisen vahvistimen vai onko vahvistin antennissa?
#12
Octavia II (04-13) / Vs: takajarrut
19.07.22 - klo:17:20
Millä voitelit ne liukutapit?
#13
Tuli hankittua tuollainen kosketusnäytöllinen android radio 3C passattiin mutta you tube ja muut netti tiedot ei näy ajonaikana sitte näkyy kun parkissa kässäri päällä jostakin lukeneeni kun kässärin maajohdon kytkee radioon niin rupee toimiin myös ajonaikana miten kyseinen kytkentä tehdään mistä maajohto otetaan ja mihin se kytketään? Osaisko joku neuvoa? Kiitos
#14
Lainaus käyttäjältä: JORI - 15.11.19 - klo:19:14
Mittaukset on suoritettu merkkiliikkeessä kyllä siellä väittivät että on mahdollista noi virtamäärät tai sitte ne ei siellä ymmärrä autoista mitään säätimen vaihtoa ehdottivat
Lukekaas nyt herrantähden noi aloittajan kysymykset ja vastaukset huolella ja AJATUKSELLA ennen kui kommentoitte mitään,siinähän on kerrottu selvästi että mittaus on suoritettu VW merkkiliikkeessä eikä kyllä näyttäny miltään yleis mittarilta sitä ei yleensä kytketä auton omaan pistokkeeseen joka on siinä kojelaudan alakulmassa,vika löyty kun päiväajovaloja koodailtiin piti mennä niitten takia oikein merkkiliikkeeseen koska Raumalla ja Porissa ei noita koodaus laitteita ilmeisesti kellään kotikäytössä ole kyselyistä huolimatta joita tännekin olen laittanut.
#15
Mittaukset on suoritettu merkkiliikkeessä kyllä siellä väittivät että on mahdollista noi virtamäärät tai sitte ne ei siellä ymmärrä autoista mitään säätimen vaihtoa ehdottivat
#16
Moro olisko vinkkiä antaa mistä lähtis vikaa korjaamaan kun latausjännite on auto sammuksissa virrat pois niin akun jännite näyttää 18,70v ja kun auton käynnistää niin jännite nousee 20,00v akun kaapelit irroitettuna akun jännite 17,80v mitattu akun navoista
#17
Joo elikkäs ei oo vielä kukaan Porin seudulta halukas tollasen 07 3C passatin valojen koodauksista ollu kiinnostunut,vointulla paikanpäälle niin katellaan saako niistä mitään tolkkua ilmaseks ei tarvii tehä voi texstailla/soittaa 044 4036240 tai sit YV
#18
Morjes olisko Porin suunnalla ketään joka auttais 3C 07 passatin valojen koodauksessa? pääsen kyllä paikan päälle tulemaan niin ei tartte ajella minnekkään jos niin sovitaan, laittaisitko yv tai texti ja tietty voi soittaa 044 4036240 
#19
Olis tarkoitus vaihtaa 07 sedan vw 3C passattiin alkuperäisen RSD300 tilalle 2din soitin 9" kosketin näytöllä, mutta mites se antennin kytkentä hoidetaan kun alkuperäisessä on kaksi liitintä laitteen takana sininen ja harmaa mutta tässä uudessa on vain yksi liitin antennille toimiiko sillä yhdellä vai tarviiko jonkun adapterin väliin?
#20
Moro mulla kävi niin kun tilasin jarrusatulan korjausarjan molemmin puolin niin jonkinajan päästä käsijarru ja auto hold lopetti toimimasta ja vika löytyi,yllätys yllätys siinä kojausarjan mukana tulevat pienet o renkaat eivät kestäneetkään jarrunestettä satulan sisältä löytyi o vähän niinkuin purukumia päästivät nesteet jarru moottoriin siitä seurauksen käsijarrun moottorit ja ohjainlaite kaput siitä vaihtoon satulat moottorit ja käsijarrun ohjain,marmorilla uusi ohjain 2700 egee marmorilla ostaessa tulee uudet kaapelit  saksasta samanlainen 80 egee, keskikonsolin purku pikkasen kojelautaa sitte vielä uuden ohjaimen koodaus,jos intoa riittää niin siitä vaan mielummin vaihtaisin ne pelkät satulat+moottorit 
#21
No joo mulle kans kävi vähän niinko juppep tokas vaihdoin parivuotta sitte BMWn pois 07 3C passattiin DSG 265tkm ajettu paree puolisko kiukutteli pari kuukautta määen sun volkkariin istu saatikka aja sillä pemari takas no yks päivä voisi määki sit koittaa vähä milast on passatil ajaa ilmeisest aika hyvä ajettava ko välil näkyy takavalot ko lähtee ja sit taas etuvalot ko tulee takas sitko meinaan ite lätee ni palaa keltane polttoainejakajan kuva mittaris ilmeisest aik hyvä peli (molemma)
#22
Moro saahan noita IPCU releitä myös purkaamoilta edullisesti vuosi sitte kävin hakemassa 5kpl releitä a:10â,¬ kappale testasin kaikki ennen ostoa vielä ei oo tarvinnu vaihtaa toista tilalle,ne oli helppo testata ainakin mun 3C passatissa ku otti sen vasemman lokeron irti niin rele on siinä heti käsillä.
#23
Onko mahdollista asentaa tuollaiseen vw passat 3C 2,0TDI 07 DSG rattivaihteet jälkiasennuksena,ja kannattaako homma paljonko joutuu Bokseja ym laitteita vaihtamaan?
#24
Kyllä olis tarkoitus vaan kahdentaa alkuperäiset sumarit ja ledit peruutusvaloiksi oikealle toinen umpio missä on sumuvalo normi polttimoilla,niitä sumareita tarvii vain oikeastaan vain katsastuksella.
#25
Moro joku varmaan osaa kertoa toimiiko valojen muutos,elikkä olis tarkoitus laittaa 3c takaluukun peruutus valo lediksi sisämäisissä on paikat 20 ledille avais sen valon ja porais ne reijät auki ja niihin kumpaankin valoon juottais ledit 3v per kappale ja tekis 5kpl neljän ledin sarjaa josta tulee 12v per sarja jokaiseen sarjaan lisäksi 1kpl 0,6w metallikalvo vastus,lopuksi yhdistää 5 plussa piuhaa ja 5 miinus piuhaa yhdeksi ja sitte kytkee auton peruutusvalo johtoon.Niin toimiiko vai tuleeko teknistä savua jostain?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy