Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Mani

#1
1-3 kuuluu mitä kävin kuuntelemassa. Mitään ongelmia muuten ei ole. Tuokin on loppupeleissä todella hiljainen ja vähän isommalla kierroksilla äänipeittyy / häviää.
Voi olla mahdollsita, että ihan normaaleja ääniä, mutta ite hysterisoin niitä    :-X
Ja kuten totesin, etä mitä lämpöisempi auto sitä hiljaisempi.
#2
https://youtu.be/6f2r3jSz3D4

Nauhurin tuosta pätkän. Vai onko joku unohtanut äänieristeet?
Auto ollu 4vko itselläni.
#3
Heitetään tänne kyssäri, jos joku tietäjä tietäisi.
Eli vuoden -16 alltrack märkä6 DSG -aski. N. 2000rpm hujakoilla 2 vaihteella kuuluu todella kevyttä ulvontaa ( selkeästi yli tai alle niin ei kuulu mitään )ja lämmetessä katoaa lähes kokonaan. Nyt, kun oli noi pikaisesti -17 pakkasta niin kuului selkeästi ja katosi taas lähes olemattomiin, kun auto lämpeni.

Voiko näissä voimansiirto pitää jonkinlaista ääntä ennen lämpenemistä tai joku hihna?

p.s ei oo turbon vihellys.
#4
Golf VII (12-) / Vs: Golf Alltrack
07.03.19 - klo:08:50
Onko normaalia, että näissä kuuluu voimansiirrosta kevyttä ääntä pienissä vauhdissa pienellä vaihteella (1-2 )ja nyt kun kävi tuo -17 pakkasta tässä eilen aamulla niin tuntu voimistuneen äänet ennen kuin laatikko + kone lämpeni.
Turbon vislauksen tunnistan. Tää on erilainen ”ulvonta”.
Muuten en ole huomannut mitään.
#5
Itellä ainakin onnistui ruuvari säätö ja säilytti asetukset. ( 2016 ) malli kyseessä.
Oli muuten todella alhaalla valot, kun yhden ohjeen mukaan. Ei osunut siltä matkalta kuin vähän valojen yläreuna seinään. Marmorihuollossa käynyt joulukuussa -18lukee valot tarkastettu ja auto käynyt leimalla 5.2 jossa myös tarkastettu.
#6
Lainaus käyttäjältä: jaiksi - 09.02.19 - klo:20:58
Ensimmäistä nelivetoa olen katselemassa. Ajan paljon sorateillä ja lumisia ja mäkisiä metsäteitä. Kaikki ajoavusteet pitää saada pois. Ajonvakautus vai mikä ESC vai ASR se on Skotterossa jota ei saa valikosta pois, vilkkuu heti kun vähän lumisen tien mutkaan ajan. ABS on myös vaarallinen vastalanatulla tiellä. Vagineissa ei varmaan kaikkia ajoapuja saa pois. Miten lie Subarussa?
Väärä foorumi jos noilla spekseillä haluat  ;)
ABS on rupee olee aika hankala saada mistään 2000luvun vehkeessä pois.
Ja nykyään ku on autossa kaiken maailman kiihtyvyys/asento yms. antureita niin kyl ne aika pitkälle antaa mennä ennen kuin tarttuu tilanteeseen. ( esim offroad asetus antaa kivasti leikkiä näillä vag-vehkeillä )
#7
Golf VII (12-) / Vs: Golf Alltrack
09.02.19 - klo:17:55
tuplat
#8
Golf VII (12-) / Vs: Golf Alltrack
09.02.19 - klo:17:52
Nostellaas tätä vähän ja kysytään "tyhmiä" kysymyksiä.
Taas pitkästä aikaan VW pariin. 4v meni vieraissa.

Tosissaan 03/16 luovutettu alltrack 1.8tsi.
Ensinnäkin noista valoista. Mikä tuon sisemmän ledin idea on vaikka se ei pala  :o (koriste? ) ja samaten mikä sen sisällä oleva valo on? Bi-xenon valot kyseessä.
Onko porukalla miten tää 1.8tsi syönyt öljyä?

#9
Lainaus käyttäjältä: o.b. - 09.02.19 - klo:00:17
Minkähän vuosimallin Golf ja millä valoilla?

Joissain valot säädetään ruuveilla (aika usein silloin polttimo huonosti paikoillaan) ja uusimmissa korkeussäätö saattaa muuttua ajonopeuden mukaan ???
-16 alkupään alltrack. Ja oletus itellä et bi-xenon valot missä led päiväajovalo tuossa projektorin ympärille
#10
Moikka.
Koitin katsella tätä läpi, mutta ei sattunut silmään. Tartteis vagcom apua henkilöltä joka osais säätää valot ja samaten et ne ois jossain järkevässä toleranssissa. Perus golf vika, et osottaa suoraan "metrin" päähän valot. Ei viittis mitään ruuveja säätää automaattisesti toimivista umpioista.

PK-seudulta jos löytyisi apua. Itse asun kirkkonummella.
#11
Espoossa olis yks golf v josta airbag vikavalo pitäis kuittaa ( omaa hölmöyttäni laitoin virrat päälle ku piuha irti)

Yv tai nolla 4 nolla 8288235
#12
Piuhan vaihdolla ratkesi tämä ongelma.
Onnistuin airbag valon sytyttää, tau!
Pakko tarkastaa liitin ensin ( pelti irti) ja sen jälkeen vikakoodin lukasua.
#13
Ongelma löyty
Haitarikumi auki ja liittimissä hapettumaa. No olin jo laittamassa kiinni ja biltemaan menossa, ku tajusin et kurkataas haitari kunnolla läpi. Yksi piuha täysin poikki, 3 orastavaa alkua ja muutenkin huono kuntoiselta näyttivät.

Ratkaisu = Uusi piuhasarja.
#14
Kiitti vinkeistä. Täytyy tutkia.
Tuossakun tarkemmin tutkailin niin rele naksuu alas painettaessa, mutta ei ylös päin.
Ja mitä google sano niin - piuha ois saanu siipeensä.

Pakko sanoo, et tosi kusipäinen vika.
#15
Nyt varmaan ois hyvä hetki käydä piuhan päässä :D
"Uus boksi" ja rele naksuu edelleen ja mitään ei tapahdu.
#16
Käsi pystyyn virheen merkiksi.
Oli menny väärin päin boksit.
Nyt kulminoitu vika kuskin mustaan laatikkoon vissiinkin.
Ei lähe ikkunamoottori pyörimään ja moottorin jos vaihtaa toiseen boksiin niin hyvin toimii.
Rele äänen antaa, mutta mitään ei tapahdu?
#17
Onko mahdollista, että kun molemmat on ollu irti, et pitää uudelleen koodata?
#18
Tosissaan potilas Golf Variant -08
#19
Moikka!

Koitin, etsi netin syövereistä ja täältä, mutta en löytänyt kohtalon tovereita.

Lähtötilanne

Kuskin oven ikkuna ei aukea
No otin pahvit irti, tutkin, rasvasin ja ei toimi
Siitä sit kurkkasin vasta puolelle, et onko samanlainen. Moottori osat oli samat.
Otin molemmat irti ( koko lasin nostin härpäkkeen + mustan mötikän mikä on kiinni )ja vaihdoin pelkästään moottorit.
( sama osa numero)

Tilanne tällä hetkellä

FIS näytössä näkyy,jos avaa kuskin oven, että avaisi vänkärin oven sama takaovilla
En pysty avaamaan kuskin puolelta yhtäkään lasia, enkä käyttämään sähkösiä sivupeilejä.
Takana toimii lasit omilla napeillaan.
Sulake on ehjä.
Sekä peilien ohjauksessa, että lasin nostimissa palaa valo = virtaa tulee


Mistä lähteä hakemaan vikaa?
Can-väylä sekasin? uudelleen koodaus?

Jos joku osaa tämmöset hommat niin laita yv . Lupaan maksaa harrastamisesta. Mä en marmorille vie tutkittavaksi 120,/h + 55, et kiinnittävät vag.com.
Parin tunnin jälkeen voin ostaa suoraan uuden auton!
#20
Ota vaikka 1 valikko ja laita sinne päivämäärän kohdalle tyhjä niin se on joka päivä. Muistaakseeni joka kerta ennen sammuttamista pitää aktivoida uudestaan et lähtee seuraavana aamuna.

Itselläni esim 1 ja 2 valikko käytössä.
Toinen aamu ja toinen päivä, kun lähden töistä.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy