Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - tpu

#1
Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 11.08.22 - klo:22:03
Yleensä facelift tulee mallien elinkaaren puolessavälissä. A4 sedaniin tuli 2018 ja farkkuun 2019, joten melko pianhan tuo B10 on tulossa. Kuviahan siitä on jo näytetty, Audiksi hyvin tunnistettavissa, mutta huomattavasti ryhdikkäämpi.

Ei ole mitään kuvia B10:stä näytetty.

Nyt täytyy muistaa, että jos joku harrastaja piirtää autosta kuvan sillä perusteella, miltä luulee tai toivoo auton näyttävän ja levittää näitä kuvia pitkin nettiä, niin se ei tarkoita, että auto olisi lähellekään sen näköinen :) Edelleenkään B10:stä ei ole julkaistu ainuttakaan oikeaa kuvaa ilman naamioteippauksia.
#2
Lainaus käyttäjältä: prinne - 14.03.22 - klo:19:54
Pieni tarkennus vielä.

Kun automaattipitkät on aktiivisena, mutta pitkät valot EI ole päällä vielä. Jos tästä tilasta haluat automaattipitkät pois päältä, eli pelkille lähivaloille niin viiksestä vetämällä ei lähde. Pitää viiksestä työntää manuaalipitkät päälle ja sitten viiksestä vetämällä pitkät sammuu.

Tässä on eroja auton mallin/iän suhteen. Esim. vm2017 Audi A4:ssa meni juurikin noin, että piti työntää manuaalipitkät päälle ja sitten vetää, että sammui. Mutta vm2020 Audi A7:ssa lähtee suoraan pois vetämällä, eikä tartte ensin työntää.
#3
Lainaus käyttäjältä: Hibah - 13.03.22 - klo:16:09
Oletko paljonkin ajanut automaattipitkillä pimeässä? Eikö ole ikinä tarvinut niitä manuaalisesti komentaa? Itse ajan pimeässä päivittäin n. 20 km ja tälläkin matkalla jo tulee noita mainitsemiani tilanteita 1. - 4. useamman kerran talvessa.

Toki, robottiäly toimii 95% tilanteista ihan hienosti, joten en mä oikein näe tuotakaan fiksuna vaihtoehtona, että käyttelisin kaukovaloja vanhanaikaisesti on/off tyyliin. Kyllä mä haluan nauttia matriisin eduista aina kuin mahdollista, mutta silloin kun se robotti päättää alkaa hölmöilemään, niin olis kiva jos pystyisin vaihtamaan sujuvasti automaatti- ja manuaalitilojen välillä ilman että tarvii "vilkutella valoja" edellä ajavalle.

Aamulla kun saavun korpitaipaleelta valaistulle päätielle, niin sammutan kyllä automatiikan, ettei se vahingossakaan yksittäisen pimeän katuvalon kohdalla räpsyttele pitkiä päälle. Ja ettei tarvi itsekään katsella yhtään ylimääräistä merkkivaloa mittaristossa. Siksi "sammutan päivän ajaksi" automatiikan.

Minulla on nyt kolmas Audi, jossa Matrix-LED:it ja kaukovaloautomatiikka on toiminut 100 %:sti.
#4
Miksi se kaukovaloautomatiika pitäisi ottaa pois päältä päivän ajaksi? Kun sen idea on nimenomaan se, että se laittaa ne automaattisesti päälle sitten kun tarvitsee? Ei se automatiikka niitä kaukovaloja päivänvalossa päälle laita.
#5
Lainaus käyttäjältä: Flat - 11.03.22 - klo:07:17
Toimiikohan Audin Matrixit sitten eri lailla. Ei siinä tarvitse säätää tai koodailla kaukovalojen osalta mitään. Kaukot menee päälle itsestään kun auton niin päättää. ( nopeus ja ja pimeys aktivoi siis kaukovalot ). En edes muista onko siellä jokin asetus tuohon liittyen. Jos on niin olen sen sitten varmaan päivänä yksi laittanut pääle ja sen jälkeen en ole valoihin liittyviin nappuloihin koskenut.


Ainakin omassa Audissa se kaukovalo on kertaalleen pitänyt viiksestä laittaa auto-asentoon, jotta ne menee automaattisesti päälle. Jos on viiksestä otettu pois päältä, niin eivät mene automaattisesti päälle vaikka olisi sysipimeää.
#6
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
26.10.21 - klo:10:24
Minulla se tuli aina kun nopeus ylitti 42 km/h.
#7
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
25.06.21 - klo:10:39
Kyllä Dynamic laittaa vaihteiston S:lle, mutta sen saa kepistä takaisin D:lle. Eli Dynamic + D -vaihtoehdolla voi kyllä ajaa.

Osa täällä kommentoi, että heillä Dynamic ei automaattisesti vaihda S:lle. Onko teillä jottenkin muokattu Drive Selectin asetuksia, kun tosiaan itsellä nyt kahdeksas Audi menossa ja kaikissa vaihteisto on mennyt aina automaattisesti S:lle kun Dynamicin laittaa päälle.
#8
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
09.06.21 - klo:22:37
Minulla oli noita B9 Audeja 2 kpl, vm 2016 ja vm 2017. Molemmissa kuului järkyttävää räminää ympäri autoa ja kuten Flat tuossa sanoi, niin todella vaikea paikallistaa noita itse. Molempia piti pari-kolme kertaa käyttää pajalla, että nuo saatiin pois. Pahimmat paikat olivat molemmat etuovet ja olipa yksi paikka jopa hanskalokero, jonka yksi kiinnitysruuvi oli löysällä.

Eikä tämä ole helpottanut sen jälkeenkään, kun tätä nykyistäkin Audia piti pariin otteeseen käyttää äänten poistossa ja nyt vajaan vuoden ikäisenä on alkanut satunnaisesti kuulumaan taas uusia räminöitä :)
#9
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
25.05.21 - klo:20:45
Lainaus käyttäjältä: doppelgänger - 25.05.21 - klo:20:06
Tämä kyllä iso harmi. Oli kyseinen auto suunnitelmissa tilata ensi kesänä. Toivottavasti nyt sitten tulisi tilalle edes 45tfsie. Taitaa sitten mennä mersu tai bemari -hommiksi seuraava kulkine.

Tuo 40 TFSI quattro on kyllä jo aika ripeä peli muutenkin. Itse taas mietin, että onkohan montaa asiakasta, joka haluaa maksaa 45:sta sen 13.000 euroa ylimäärästä pelkistä hevosvoimista.
#10
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
31.03.21 - klo:11:50
Lainaus käyttäjältä: Holms23 - 31.03.21 - klo:11:36
Itselläni virtuaalimittaristo oli ehdoton, että sain digitaalisiksi nopeusmittarin lukeman kaikkiin näkymiin.


Hyvä pointti, tuon olin unohtanut kokonaan, että tosiaan digitaalista nopeusmittaria ei saa ilman virtuaalimittaristoa näkymään jokaisessa tilanteessa. Täten muutan mielipiteeni ja jatkossa virtuaalimittaristo on pakollinen varuste :)
#11
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
27.03.21 - klo:12:35
Lainaus käyttäjältä: batman14 - 27.03.21 - klo:11:14
Progress paketin mukana ei saa sitä pienemmällä keskiöllä olevaa ohjauspyörää ollenkaan, vaan siihen on pakotettu tuo ''pappamallin'' ohjauspyörä? Ainakin konfiguraattorissa ei ole mahdollista valita esim, tasaisella alaosalla olevaa ohjauspyörää. Toi on nyt aika pieni detalji, mutta itseä hieman tökkii tuon ratin ulkonäkö.

Joo, tuossa on sellainen erikoinen rajoite, että kaistallapysymisvahdin kanssa ei saa tuota tasaisella alaosalla olevaa rattia. Ja samoin kaistallapysymisvahti muuttaa tuon ratin keskiosan pyöreästä tuollaiseks vähän suorakaiteen muotoiseksi. Ja kun Progress-paketissa tulee tuo kaistallapysymisvahti mukana, niin siitä syystä tuo rajoituskin tulee.

Sitä tietty voisi liikkeestä/maahantuojalta kysyä, antaisivatko Progress-paketin varusteet silti samaan hintaan, vaikka tiputtaisi siitä tuon kaistallapysymisvahdin pois. Samalla toki sitten tippuisi adaptiivinen vakkarikin pois, kun se on myös sidottu tuohon kaistallapysymisvahtiin.
#12
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
10.03.21 - klo:16:49
Avaatko hieman, millä tavalla monipuolisempi? Mitä nyt itse virtuaalimittaristoa olen käyttänyt, niin ihan samalla tavalla toimii kuin perinteinenkin mittaristo. Pyöreiden mittareiden välissä oleva alue toimii näyttönä jossa voi sitten touhuta mitä touhuaakaan, toimii täysin samalla tavalla molemmissa.

Ainoa eroavaisuus on siinä, että virtuaalimittaristossa saa halutessaan levitettyä tuon kartan koko näytölle. Ja mikäli autossa ei edes navigaattoria ole, niin ei ole sitten tuotakaan :)
#13
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
09.03.21 - klo:20:43
Lainaus käyttäjältä: Flat - 09.03.21 - klo:20:11
Turha sitä digi mittaristoa on murehtia, loppujen lopuksi aika turhake. Ei siitä käytännössä oiken mittän iloa ole verratuna perinteiseen mittaristoon.

Täysin samaa mieltä. B9:iin ennen faceliftiä ei edes saanut virtuaalimittaristoa muuten kuin kalliimman navigointipaketin yhteydessä. Nykyisessä autossa on virtuaalimittaristo ja sillä ei tee yhtään mitään. Oikea mittaristo on sitä paitsi hienomman näköinen, kun siinä tulee 3-ulotteisuus hyvin näkyviin, toisin kuin tuo näytölle piirretty.

Ainoa potentiaalinen hyöty digimittaristosta on se, että siihen saa navigaattorin kartan näkymään isona, mutta sekin on turha, kun kartta näkyy joka tapauksessa MMI:n näytöllä.
#14
Lainaus käyttäjältä: Flat - 26.01.21 - klo:14:24
Tuota ongelmaa minulla oli edellisessä B9:ssä (2016)  ( ei koskaan korjantunut, edes MMI päivityksella ) sekä myös tässä toisessa B9:ssä (2020). Tähän viimeisimpään MMI softan päivitys auttoi ja logot tuli vät näkyviin. ( + moni muukin asia toimii paremmin ja nopeammin)

En tiedä onko auton soitinkonfiguraatiolla jotain merkitystä tähän asiaan. Molemmissa em. tapauksissa oli B&O .

Minulla on sellainen käsitys, että tässä alkuperäisessä B9:ssä (ei-facelift) nuo radioaseman logot tulivat vasta 2017 vuosimallissa mukaan. Minulla oli aikanaan sekä -16 että -17 vuosimallit B9:stä ja niissäkin tuossa vanhemmassa ei logot näkyneet, mutta uudemmassa näkyi.

Jostain syystä noissa on ihan eri MMI softatkin, vaikka molempiin oli päivitetty uusin softa, niin versio oli eri ja myös valikkoja selatessa huomasi, että jotkut tekstit olivat erit molemmissa. Esim. joissain kohdin, missä -17 autossa lukee näytöllä "entertainment", niin -16 autossa lukee "media".

Faceliftissä taas on ihan eri MMI järjestelmä, joten siihen ei kannata verrata. Tämä uusihan osaa hakea uudet radioasemalogot verkon yli, kun taas vanha ei. Jos esim. joku radiokanava vaihtoi nimeään ja logoaan, niin tuossa -17 autossa vanha logo oli ja pysyi :)
#15
e-tron GT taitaa olla tuota A6 kokoluokkaa, mutta se taas menee sellaiseen hintaluokkaan, ettei siitä kansanautoksi ole.
Q4 etron taas pitäisi piakkoin tulla myyntiin, se voisi kokonsa puolesta myös olla ns. kansantauto, mutta hinta pitää saada kohdilleen. Jos hinta karkaa pitkälle yli 50.000 euron, niin siinäpä se sitten meni.
#16
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
07.12.20 - klo:13:39
Lainaus käyttäjältä: Hiprakka - 07.12.20 - klo:11:06
Soittelin Laakkoselle. Autossa on perus MMI, pitäisi olla MMI plus jotta navi olisi mahdollinen. Tuon plussan asentaminen ja siihen sitten navi olisi niin kallis että käytännössä ei mitään järkeä. Varaosamyyjä heitti lonkalta että ei alle 1500â,¬, todennäköisemmin yli 2000â,¬.

Eli palataan tuohon after market mahdollisuuteen, onko jokin toimivaksi havaittu systeemi jostain tilattavissa? 500â,¬ voisi olla budjetti tai jos jotain muuta mykistävää tulee kylkiäisinä niin noin tonniin voisi venyä.

Nämä auton lisävarusteiden hinnoittelut ovat kyllä mielenkiintoisia. 2000 euroa navigaattorista :) Jos miettii, että nykyaikaisen tietokoneen saa 500 eurolla, niin voi vähän suhteuttaa noita hintoja. Tuo MMI+navi päivitykseen tarvittavat uudet osat maksavat ehkä 100 euron luokkaa, jos sitäkään ja siihen vaihtotyö 100-200 euroa ja jonkun verran osille katetta niin 400 euroa olisi kohtuuhinta moisesta päivityksestä.
#17
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
01.12.20 - klo:23:37
Ja 3 vuoden jälkeen voit ostaa uuden lisenssin, jos haluat etäkäyttöpalveluita jatkaa. Alkuvuodesta kun B9 tuli 3 vuoden ikään, niin päivitin siihen vuoden lisäaikaa, taisi maksaa 69 euroa. 99 eurolla olisi saanut 2 vuotta. Pidempien lisenssien hinnasta minulla ei ole tietoa.
#18
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
29.11.20 - klo:12:41
Lainaus käyttäjältä: Mk233 - 28.11.20 - klo:21:15
Mistä löytyy työkalu renkaan pulttien suojahattujen poistoon? Ei ollu työkalujen seassa...

Minulla roikkui siinä työkalupussukan kiinnitysnarussa. Ja oli sen verran heikosti kiinni, että voisin hyvin kuvitella että se siit saattaa vahingossa pudota.
#19
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
23.11.20 - klo:18:13
Lainaus käyttäjältä: Flat - 23.11.20 - klo:09:13
Näin jälkikäteen ei voi muuta kuin ihmetellä miten kehnoa softaa auton mukana ovat toimittaneet. Sitä oli jotenkin tottunut ja uskotellut itselleen että radion ja bt yhteyden käynnistymiseen meenee aikaa ja asia on nyt vain niin tässä autossa. Nyt on suorastaan hämmentävää istua autoon kun radio alkaa kuulua heti ja BT yhteyden muodostusta ei tarvitse sitäkään pahemmin odotella. Kanavalogotkin pysyvät nyt näkyvissä.

Omitukseksi asian tekee se , että edellisessä B9:ssa oli samaa vikaa, vaikka siihen MMI softakin muistaakseni jossain vaiheessa päivitettiin.


Minullakin kerkesi olla kaksi B9:ä. Vm. 2016 ja 2017. Ensimmäisessä oli tosiaan sellainen ominaisuus, että soittimen media-puoli (SD-kortti, USB, CD) alkoi toimia vasta noin minuutin päästä auton startista. Ja ei korjaantunut vaikka mitä huollossa yrittivät. Softat päiviteltiin ja MMI-yksikkökin vaihdettiin, mutta sama vika säilyi.

Sitten kun vaihtoin tuohon 2017 vuosimalliin, niin siinä media starttasi aina heti kun auton käynnisti. Tämä jäi ikuiseksi mysteeriksi :)
#20
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
13.10.20 - klo:18:01
Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.10.20 - klo:13:05
Meneppäs kysymään autoliikkeestä saatko auton kesäksi/talveksi koekäyttöön nahkapenkkien käyttömukavuutta testaamismielessä, ei onnaa.

Ei kai siihen noin pitkää testiä tartte. Itselle on aina riittänyt 30 sekuntia, kun olen nahkapenkkisellä autolla ajanut, että tiedän että itselleni ei koskaan tule nahkapenkkejä. Pari viikkoa sitten oli huollon sijaisautona nahkapenkkinen Audi ja edelleen vahvistui tämä vuosia sitten tekemäni havainto :)

Itse olen aina suosinut kangaspenkkejä. Tosin nyt kun minulla on ensimmäistä kertaa autossa alcantarapenkit, niin nämä menevät kyllä jatkoon.
#21
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
05.10.20 - klo:14:10
Lainaus käyttäjältä: JKK - 05.10.20 - klo:14:05
Samassa yhteydessä näköjään myös upgreidattu lukkopesät etuovien kahvoihin  :o, respect!

Ja ratti vaihdettu oikealle puolelle :)
#22
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
25.09.20 - klo:14:34
Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 25.09.20 - klo:14:18
Ã,,lä ota niin kirjaimellisesti. En näe mitään järkeä siinä, että lähden hakemaan renkaita jostain muualta ja roudaan ne sitten erikseen liikkeeseen, että saavat vaihdettua ne alle ennen luovutusta. 
Minulle tulee uusi auto 2-3 vuoden välein ja merkkejä on ollut erittäin paljon muitakin. Ensimmäistä kertaa törmäsin tällaiseen, että autoa ei toimiteta talvella talvirenkailla ja kesäkautena kesärenkailla. Toiset sitten on aina hankittu erikseen kun on ehtinyt.

Ok, ymmärsin hämmennyksen syyn sitten väärin :) Hämmennys ei siis liittynyt siihen, että on pakko ottaa talvirenkaat, vaan siihen, että on pakko ottaa auto kesärenkailla, jolloin pitää sitten hommata ne talvirenkaatkin?
#23
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
25.09.20 - klo:09:59
Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 25.09.20 - klo:07:51
Hieman hämmästytti, kun auton luovutus on talvella, niin siihen piti pakosta tilata samalla talvikiekot vanteilla, koska muuten olisi saanut lähteä kesäkiekoilla liikkeestä ulos.

Tarkennapa mitä tarkoitat tuolla "piti PAKOSTA tilata"? Ei sinun ole pakko tilata yhtään mitään, vaan voit hommata ne talvirenkaat ihan jostain muualta sitten kun parhaaksi näet. Toki ne kannattaa hommata ennen luovutusta, jotta pääsee sitten niillä ajamaan auton liikkeestä pois.
#24
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 2020-
14.09.20 - klo:09:00
Lainaus käyttäjältä: Popovice - 13.09.20 - klo:17:08
Se muuten ihmetyttää että miksi tuo 35 TFSI roikkuu edelleen hinnastossa, kun 40 TFSI etuvetona on vain suunnilleen tonnin kalliimpi, tehoa huomattavasti enemmän (150kW vs. 110kW) ja päästötkin suunnilleen samat. Eli melkoinen pösilö täytyy sen olla, joka näillä spekseillä päätyy tuohon pienempitehoiseen :P.

1000 euroa on kuitenkin rahaa ja jos joku ei tehoja kaipaa, niin ottaa sitten tuosta helpon säästetyn tonnin :)
#25
Onko takuu vielä voimassa? Minä olen aina takuuseen fiksauttanut nuo ovien sisältä kuuluvat räminät.
#26
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 Audi Connect
16.07.20 - klo:10:14
Lainaus käyttäjältä: J0n3 - 15.07.20 - klo:19:51
Vetäse tehdasasetuksille koko MMI? Eikös sillä lähde kaikki käyttäjäkohtainen data?

Tein ensin tehdasasetusten nollauksen. Ja kun tuo pääkäyttäjä näkyi edelleen, niin sitten yritin sitä poistaa erikseen.

Kyselin Audi Centeristä tästä ja sieltä vihjaistiin, että tuo pääkäyttäjän poistaminen kun kulkee Saksan serverien kautta, niin siinä voi olla jonkin verran viivettä. Eli yksi todennäköinen skenaario on, että se poistaminen on onnistunut jo ekalla kerralla, jopa tuolla tehdasasetusten nollaamisella, mutta prosessointi palvelussa kesti sen aikaa, että pääkäyttäjän asetusvalikko nollaantui vasta jälkikäteen.
#27
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 Audi Connect
14.07.20 - klo:09:32
Oma auto lähtee tänään vaihtoon, joten poistelin tunnukset autosta. Tuli sellainen ongelma vastaan, että kun yritin autosta poistaa pääkäyttäjää, niin tuli virheilmoitus ja pääkäyttäjän nimi jäi edelleen valikkoon näkyviin, eikä mennyt siis siihen tilaan, jossa voisi taas asettaa uuden pääkäyttäjän. Kokeilin monta kertaa ja aina sama juttu. Pääkäyttäjätunnus kyllä operaation yhteydessä deaktivoitui ja siitä tuli sähköpostiinkin ilmoitus, enkä enää MyAudi-applikaation kautta päässyt etäohjaamaan auton toimintoja.

Lopulta kävin sitten vielä applikaatiosta deaktivoimassa tunnuksen ja sen jälkeen sain auton päässäkin pääkäyttäjän resetoitua.

Onko muilla kokemuksia? Onko tämä todellakin toteutettu näin, että mikäli auton edellinen omistaja unohtaa applikaatiosta deaktivoida tunnuksen kyseiseen autoon, niin uusi omistaja ei voi aktivoida connect-palveluja omalle tunnukselleen?
#28
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 Audi Connect
03.07.20 - klo:09:40
Näihin aiempiinhan piti tosiaan ottaa erikseen lisävaruste nimeltä "Audi connect Safety & Service", jonka mukana tulee LTE-yhteys sisäänrakennetulla SIM-kortilla ja tämän kautta sitten toimii yhteydet joita tarvitaan tuohon lämppärin etäohjaukseen ja ovien etäavaamiseen/sulkemiseen. Tämä on siis täysin erillinen varuste, eikä liittynyt mitenkään tuohon "Audi connect" varusteeseen.

Nykyisin tuo "Audi connect safety & service" tulee A4:ssä vakiona.
#29
A4 B9 (14-) / Vs: Audi A4 B9 Audi Connect
27.06.20 - klo:14:55
Lainaus käyttäjältä: concorde - 27.06.20 - klo:14:20
Vääntäiskö joku siis rautalankaa minne kaikkialle pitää rekisteröityä, että hyödyt saa ulosmitattu ja itsentä pääkäyttäjäksi?  Kiitti  :)

Ensin sinun pitää tehdä tunnukset https://login.audi.com/ ja täältä tehdä pääkäyttäjäsopimus. Tunnuksessa voit käyttää myös ilmaisia sähköpostiosoitteita, kuten gmailia, mutta pääkäyttäjäsopimuksen vahvistaminen pitää tehdä jonkun muun sähköpostin kautta, esim. itsellä onnistui kun käytin siinä työsähköpostia. Audi-liikeessä voivat tuon vahvistamisen myös tehdä.

Sitten kun pääkäyttäjäsopimus on aktiivinen, niin voit auton järjestelmässä lisätä kyseisen tunnuksesi pääkäyttäjäksi. Tähän aktivointiin tarvitaan avaimien mukana tullutta koodia, joten jos se puuttuu, niin joudut asioimaan myös Audi-liikkeessä.
#30
A4 B9 (14-) / Vs: A4 B9
25.06.20 - klo:16:21
Itselläni on myös 140 kW dieselmoottori, nyt ajettu 55000 km, eikä kertaakaan ole öljymittari näyttänyt muuta kuin maksimia, enkä ole itse lisännyt pisaraakaan öljyä.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy