MB C 63 AMG farmari || video

Aloittaja Jycke, 19.02.12 - klo:16:43

« edellinen - seuraava »

Levjsa

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 04.11.12 - klo:22:07
Tänään tulin takas suomeen uusi alusta alla. Oli kyllä hienot ~900 kilsaa. Auton ajettavuus pareni huomattavasti. Hauska nähdä keväällä miltä se tuntuu radalla. Löytyy kolme asetusta, Comfort, sport ja sport +. Comforti on vähän perusalustaa pehmeämpi asetus, sportti vähän kovempi ja sport + reippaasti vakioalustaa kovempi. Hauska reissu oli :)

Tulikin jo tänään taas bongattua autosi tutusta paikkaa parkista ;) vanteet on kyllä hienot!

Jycke


Elfa

Mites sun auto päätyi tuonne KW:lle? Eikö noita autoja olisi ollut lähempänäkin. Ohjaatko omaa alustaa tuolla KW Apple sovelluksella vai jollain napeilla?

Jycke

Otin itse yhteyttä KW:lle kun huomasin ettei DDC:tä ole olemassa autooni. Ne sanoi että kyllä Affalterbach (AMG) olisi 50 kilsan päässä mutta jos mä haluan niin voi ne mun auton ottaa työn alle. Ohjaan alustaani napin kautta. Ihan hauska se appi mutta en aina jaksa kaivaa käynnkkää taskusta ja tehdä jotain puolessa minuutissa johon menee napin kautta sekunnin verran :) Apilla on tosin enemmän säätämisen mahdollisuuksia mutta kun en kerta totta puhuen täysin ymmärrä mitä ne asetukset tekee niin on mielestäni parempi idea vaan jättää ne rauhaan...

Jycke


Pekka T


^ Onko voitelu mennyt pieleen, luistoa on kiitettävästi, mutta pidosta ei ole tietoakaan.  :)
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Jycke

Joo jotain sinne päin. Ihan sama millaset renkaat tähän laittaa, pitoa ei millään saa. Keväällä sitte saa kokeilla uutta setuppia radalla

Ranssi



Aslaasj

Aika vaikuttavat lukemat tuossa E.ssä. Hintakin tuntui äkkiseltään "järkevältä" uutuusarvoon ja talviominaisuuksin nähden. Laitappas Jycke tuo ja lyö forumille jotain uutta pällisteltävää ;)

Jycke

Joo ihan kiva olis mutta jotenki 200k pelkästä autosta ja varusteet päälle menee vähän suolaseks. Taidan ihan vaan tyytyä siihen että ajan enemmän kylki edellä tavlisin kuin suoraan.

Jycke

Kävipä nyt niin hienosti että epilepsia muistutti minua olemassaolollaan. Matkalla müncheniin tuli kaksi kohtausta. Siten on aika sanoa hyvästit OMG:lle :( Jos jotakuta kiinnostaa eräältä sivustolta löytyy.

Ribbe

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 15.05.13 - klo:21:51
Kävipä nyt niin hienosti että epilepsia muistutti minua olemassaolollaan. Matkalla müncheniin tuli kaksi kohtausta. Siten on aika sanoa hyvästit OMG:lle :( Jos jotakuta kiinnostaa eräältä sivustolta löytyy.
Auts, paskamainen vika. Toivottavasti ei kohtaus iskenyt kuitenkaan ajaessa? :(

Jycke

Ei onneksi, eka kerta lentokoneessa, toinen kerta ihan kotona sängyssä. Sattuu pirusti kun puree kieltä :P

VAG!

Voi prkl Jycke! Epilepsia on luonnollisesti aivan jokaisella erittäin ikävä juttu, mutta hartaalle automiehelle se on varmasti todella kova paikka.

Jycke

Joo onhan tämä aika hanurista..aivoleikkaukseen tässä jossain vaiheessa kesän aikana joten toivottavasti sillä vähän hellittäisi..

Jycke

Noniin, olen pikkuhiljaa päässyt surusta yli ja katse on suunnattu eteenpäin. Nyt mietin että olisiko se nyt se E63 S AMG sedanina tai 2008-2009 911 turbo Tiptronic avoversio. Riippumatta minkä valitsen, se olisi päivittäisajossa. Koirien kanssa E63 olisi selvästi järkevämpi vaihtoehto mutta järki (jos nyt 6.3 on järkevää) on vallinnut jokaisessa valinnassa ja nyt olisi kiva kokeilla jotain muuta. Jos jollakulla on kokemusta 911 997:sta kuulisin mielelläni vähän mielipiteitä.

Taky

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 28.05.13 - klo:23:05
Noniin, olen pikkuhiljaa päässyt surusta yli ja katse on suunnattu eteenpäin.

Hienoa että näin on - kannustusta siitä! :D
Volvo Xc40 D3 Business R-Design automaatti 2018.
Mini One 1,6L, Panoramic Sunroof 2001

Urlaub

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 28.05.13 - klo:23:05
Nyt mietin että olisiko se nyt se E63 S AMG sedanina tai 2008-2009 911 turbo Tiptronic avoversio.

Valaisetko tietämätöntä, mitä tuo S-tarkoittaa? Tiedän, että Mersu erittelee W (sedan) ja S (farmari) -merkinnöillä sedanit ja farmarit, mutta kun vielä kirjoitat erikseen, jotta sedan.

Valinnasta en osaa sanoa, mutta kyllähän Porsche on aina Porsche, varsinkin 911. Toisaalta, E-sarjan taksiautolook on melkoinen sleeper AMG:nä.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: Urlaub - 29.05.13 - klo:09:17
Valaisetko tietämätöntä, mitä tuo S-tarkoittaa? Tiedän, että Mersu erittelee W (sedan) ja S (farmari) -merkinnöillä sedanit ja farmarit, mutta kun vielä kirjoitat erikseen, jotta sedan.

Käsittääkseni enemmän voimaa kuin normimallissa ja kaapii joka nurkasta, 0-100 alle 4s ;D
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

VAG!

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 28.05.13 - klo:23:05
Nyt mietin että olisiko se nyt se E63 S AMG sedanina tai 2008-2009 911 turbo Tiptronic avoversio.

Valitset kumman tahansa, niin Ansioituneen veronmaksajan Suurristi miekkojen kera löytää tiensä rinnuksiisi 8)

Cayman

Lainaus käyttäjältä: Jycke - 28.05.13 - klo:23:05
Jos jollakulla on kokemusta 911 997:sta kuulisin mielelläni vähän mielipiteitä.

Lämpimästi voin suositella,omistin 997S Cabrio Tiptronicin,joka päiväiseen ajoon aivan loistava,tuli myös heitettyä 2000km viikonloppureissuja pitkin Suomea.Mitään vikoja ei ilmennyt,katsastukset heittämällä läpi, 50tkm->75tkm,vaihdoin 360 Modenaan joka sitten taas olikin oikea murheenkryyni,johon ei saanut edes kaskoa ja polttoainetta meni vähintään tuplaten possuun verrattuna.
ID.3 Business
Golf VIII

Jycke

Kiitoksia kannustuksesta :D

Urlaub: S-malli puskee 0-100 3.6 sekunnissa ja laskin että jotain 10.8 0-200. Aika samoja lukuja kuin turbossa, mutta siihenhan ne samanlaisuudet loppuukin. Se mikä vaan mercedeksessä on houkuttelevaa on turvallisuus; jos se porsche sattuisi olemaan maanantaikappale niin se jää kalliiksi. Mercedekseen olis a) tehdastakuu ja b) mahdollisuus hankkia huolenpitosopimus. Onneks on tosiaan se vuos aikaa miettiä :P Kenties tulee jotain ihan muuta hankittua..ei koskaan tiedä. Oli miten oli, enpä usko että kumpikaan on väärä vastaus. Vaihtelu tosin kyllä virkistäisi.

Ranssi


Levjsa

Lainaus käyttäjältä: Ranssi - 21.09.13 - klo:13:10
Mahtaako tässä olla Jycken entinen Mercedes:

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c-63-amg/5580255

Kyllähän se taitaa olla. Muutaman kerran olen nähnyt tuon myös parkissa viime kuukausina Kaivopuistossa ja Laaksolahdessa.

Jycke

Vähän aikaa siitä kum viimeksi kävin :)

Joo toi nettiautossa oleva on minun, vielä harkitsen jos sen pitäisi myydä tai ei mutta olkoot tuolla sillä aikaa. Nyt talvea odotellessa pitäisi varmasti pikkuhiljaa taas heittää talvirenkaat (ja vanteet) alle.
Syy myyntiin on että autoon alkaa pikkuhiljaa tulemaan kilometrejä, tällä hetkellä 40k. En oikein tiedä mihin asti sillä kannattaa itse ajaa. Paras päätös olisi varmasti pitää se ja ajaa se 100k sillä, tuskin se arvo tästä niin pahasti enää laskee lähivuosina.

Jycke

#236
Kevään fiiliskuvia. Tosin viime vuonna otettu joltain ystävälliseltä henkilöltä, mutta anyway :) Torstaina kesärenkaat alle ja uutta materiaalia  :)








Jycke

#237
.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy