Tuulilasin vaihto

Aloittaja jarmou, 20.06.14 - klo:12:35

« edellinen - seuraava »

jarmou

Yllätyksekseni huomasin, että tuulilasin alaosassa oli kiveniskemä ja sen seurauksena puolen metrin särö, joka etenee kovaa vauhtia. Kun kyseessä on CC:n lämmitettävä lasi, niin mitä tasoa mahtaa olla kohtuullinen uuden hinta vaihtoineen?

kai75

Eikö ole tuulilasivakuutusta niin ei tarttis mokoman vaihtohintaa miettiä? Vakuutuksen kautta maksaisi sulle 150-200 â,¬ ja arvelisin et et kokonaisuutena maksaa 600-800 â,¬ (omaan ex-A6:een vaihdettiin normilasi niin jotain vajaa 600 â,¬ taisi olla, paitsi et lasivakuutuksen kautta 180 â,¬).

Nykyisin kaikilla vakuutusyhtiöillä lasivakuutus on tarjolla ja maksaa keskimäärin 40 â,¬/vuosi ja jos menee lasi n. 3-5 vuoden välein uusiksi niin mielestäni kannattaa pitää tuota vakuutusta...

Puolisolla oli focus jossa lämmitettävä lasi niin jo vuosia sit sen vaihto maksoi jotain reilu 600 â,¬ ja varmaan cc:ssä isompi ruutu joka tieten maksaa enemmän.
Exät: Audi A6 3.0TDI Avant Quattro tiptronic -05, Volvo V70 D5 Aut -02, Volvo V70 TDI Aut -97

SNG

Ja jos ei ole lasivakuutusta, niin kannattaa harkita ihan kaskoonkin laittoa. Siis laskin tai excel käteen ;)

Nuo lämmitettevät maksavat huonolla säkällä nelinumeroisen summan  ???

Arcca

Voiskohan siihen laittaa peruslasin jos haluaa päästä hieman halvemmalla.
Kysyin kerran Pasuuna CCn peruslasin hintaa (toki sadetunnistin on) Tuulilasiveljilta Espoosta kun olin korjauttamassa pientä halkeamaa. Vastaus oli muistaakseni 300-400 + "ai se onkin CC, vähän enemmän sitten".  :). Hyvää työtä tekivät tuolla Tuulilasiveljillä itse paikkauksen kanssa, tulee varmaan toistekin käytettyä.

Lasivakuutusta ei kyllä saa 40 euroon enää. Itse luovuin siitä jo pari vuotta sitten kun hinta meni pitkälle yli 60 euron, eli kerran vuoteen pystyy omalla rahalla korjauttamaan iskemän halvemmalla, ja kokolasin vaihtokin alkaa olla säästetty järkevässä ajassa.
VW ID.4 Pro Elegance 4MOTION -24

Marjamies

Lainaus käyttäjältä: Arcca - 22.06.14 - klo:12:24
Lasivakuutusta ei kyllä saa 40 euroon enää. Itse luovuin siitä jo pari vuotta sitten kun hinta meni pitkälle yli 60 euron, eli kerran vuoteen pystyy omalla rahalla korjauttamaan iskemän halvemmalla, ja kokolasin vaihtokin alkaa olla säästetty järkevässä ajassa.

Samoin. Lopetin lasivakuutuksen. Saan uuden tuulilasin joka vuosi samalla hintaa kuin vakuutuksen ja omavastuun kanssa. Tosin minulla on Superb

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy