Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - JaniMäkelä

#2
Löytyis kuvia myös mutta tiedostot liian suuria nii ei voi liittää :/
#3
Elikkäs -01 1,6 bensa leoni. Vaihdoin öljyt ja suodattimen tuossa 2 viikkoa sitten ja silloin ulos valui pelkkää öljyä eikä mitään ihmeellistä näkynyt muutenkaan.
Tänään sitten kun vaihdoin raikkarin niin aattelin samalla vilkasta öljytikkuun ja tikun päästä löytyi pelkkää vaalean ruskeaa litkua. Valutin öljyt sitten kokonaa pois ja ulos tuli pelkkää vaalean ruskeaa litkua. Jäähdytysnestettä ei ole hävinnyt mutta moottorin takapuolella lohkossa kiinni oleva musta muovinen ''laatikko'' oli ympäriltään märkä ja valuttanut öljypohjaa pitkin. Muovihässäkästä lähtee ilmaletku joka menee mielestäni ilmanputsari kotelolle. En ehtinyt sen enempää asiaa tutkia kun työpaikka meni kiinni enkä ulkona jaksanut tunkin varassa makoilla lumihangessa auton alla. Jollain ollut samanlaista ongelmaa? Kiitos vastauksista etukäteen  :)
#4
Poljinta oon itekki epäilly mut voiks esim. olla et sielt ois joku johto poikki? vai toimisko siin vaihees edes noin ''hyvin'' jos ois johto poikki. Uus poljin maksaa 168â,¬ ni ei viittis iha tost noin vaa lähtee ostelee perstuntumal osia ku armeija edes ja tarttis sinnekki jättää hiema rahaa  ;D
#5
Elikkäs, auto on -01 1,6 leoni, epc valo syttyi tossa viime viikolla eikä sen jälkeen kiihdy enää kunnolla ja välillä vapautti kaasun kokonaan ajossa vaikka poljinta painoi. Vikakoodit luin töissä autocomilla ja sielt tuli et: 18047 kaasupolkimen asema-anturin signaali kohtuuton. Onko jollain muulla ollu samankaltaista ongelmaa joskus? Auttaako kaasupolkimen vaihto/sen asentoanturin vaihto? Kaasuläpässä ei pitäisi vikaa ainakaan olla kun sopeutus onnistui autocomilla.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy