VW Golf -18 ikkunaongelma

Aloittaja EatMyDust, 12.12.20 - klo:15:51

« edellinen - seuraava »

EatMyDust

Osaako joku sanoa miksi 2018 VW Golf avaa itsestään kaikki ikkunat? Näin on käynyt jo ainakin kolme kertaa. Auto siis jätetään parkkiin ja ovet laitetaan lukkoon, joskus satunnaisesti se päättää itse laskea ikkunat alas ja siinä ne on auki kunnes joku sen huomaa. Tähän mennessä onneksi tapahtunut vain kotipihalla. Ja se ei siis heti lukkoon laittamisen jälkeen laske ikkunoita vaan tapahtuu jonkun ajan kuluttua, jos tapahtuu. Voiko se auto ottaa häiriötä jostain? Onko kellään muulla käyny vastaavasti?

M_M

Ikkunat aukeaa kun avaimen avauspainiketta pitää painettuna. Yleensä tämä johtuu siitä, että avain on taskussa jossa ehkä muitakin tavaroita ja sopivassa asennossa ollessa tuo nappi sitten painautuu pohjaan.

Itse olen saanut ikkunat vahingossa auki esimerkiksi autoa pestessäni, kun kyykin auton vieressä ja avain oli farkkujen taskussa.

Ja vasta muutama päivä sitten kaupan parkkipaikalla avasin samalla menetelmällä takaluukun auki, kun kurkottelin antamaan vesipulloa takapenkille... Avain oli takin taskussa lompakon kanssa.
VCDS (HEX-V2) käytettävissä, Kotkan seudulla

Skoda Enyaq iV 80x 4x4 -23
Seat Ateca 2.0TSI 190 DSG 4x4 -18

erWin - täältä löydät kaikki korjausoppaat ja kytkentäkaaviot autoosi

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy