Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Keni1

#1
Uppia, nostetaas tämä takas kartalle :)
#2
Otan osaa!
#3
Tosi makee voiko osais itekki
#4
Scirocco / Vs: Yleistä Sciroccosta
04.01.15 - klo:11:15
Eikö näissäki ole jakoketjuja paukkunu, onko siihen löytyny mitään järjellistä syytä vai onko kyse salaliittoteorioista joita kuluttajat levittele netissä?
#5
Volkkarit on aina ollu pakastimia, kaikki ne mitä mulla on niin on kylmenny ajossa vaikka olis etukäteen kabiinin ja koneen lämmittäny, neovoisin että menet sinne marmorille itkemään ja ensi kerralla tilaat volsun jossa lisävarusteena myös lämmitys.
#6
Tämmöstä se on noitten paskojen kanssa, varmaan joku salaliitto tämänkin takana, luotettavaa VAG autoa saa hakea ja kaukaa!
#7
Tämmöstä se on noitten paskojen kanssa, varmaan joku salaliitto tämänkin takana, kerää ittes puppe!
#8
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 04.01.15 - klo:02:28
Eeppistä. Varmaan joo luin sitten väärin, etkä koskaan mitään ole kirjoittanut moottorin sarjanumeroista. Ihan selkeä homma, että aivan  kaikki autossasi oli lainattu Aatun aikaisista Kuplavolkkareista. Harmi vaan kun et ottanut yhtään kuvaa, jossa nuo 40-luvun aikaleimat olisivat näkyneet. Nyt joudut tyytymään noihin kerta toisensa jälkeen kasaan kuivaviin arvauksiin.

Tunnustan. Olen sen verran ADHD, että jos epäilisin minulle myydyn käytettyä tavaraa uutena, niin en jättäisi tarkastamatta tunisteita, joista tuo selviäisi. No mitäpä turhia tarkastamaan valmistuspäiviä, kun siten loppuisi lyhyeen salaliittoteorialeikki.

Juuri tyypillistä sinua, tullaan sotkemaan topikkia ylimääräisellä hölinällä, ei sinun tarvitse tulla joka topikkiin neuvomaan mitä sinä tekisit, varsinkaan minua sinun ei tarvitse neuvoa missään asiassa sillä siihen sinulla ei rahkeet riitä, kiitos. Jos vielä jatkat moista sönkötystä, otan itse saman linjan ja alan esittää omia neuvojani jokaisessa topikissa, saan varmasti lujasti tukea muilta vaikka minua pyydettäisi olemaan puuttumatta asiaan, varsinkin SNG tykkää olla kaltaistesi tukena, hän on aina heikkojen puolella??? Annan muutamat näytteet, katsotaan mitä siitä tykätään kun minä moisia kirjoittelen...tuskin tykätään. Maahantuojaa ei tässä kysymyksessä ole tarvetta puolustaa kuin esittämällä oikeaa faktaa jolla kumoaa minun väitteet, mitkään eihän siinä olisi mitään järkeä selitykset ovat täysin turhia tässä asiassa, minulle on toimitettu valmistenumero joka ei millään täsmää aidon DSG 7 valmistenumeron kanssa ja sillä siisti.

Ja jotta päästään takaisin raiteille toistan aiemman kysymykseni ennen tuota teräsmiehen välihuutoa kokonaisuudessaan ja tosiaan lue kokonaan ennen kuin vastaat. Tähän ei odoteta kuin faktatietoa, tässä vaiheessa se voisi olla kuva DSG 7 vaihteistosta ja kuvasta tulee selvästi näkyä koodin R020546 kaltainen sarjanumero, jolla voidaan kumota se mahdollisuus, että maahantuoja olisi tahallaan toimittanut väärään sarjanumeron sitä erikseen pyydettäessä. Maahantuoja näyttäisi väärällä sarjanumerolla todistaneen, että autossani ei ollut käytettyä vaihdelaatikkoa jo uutena. Vahingon mahdollisuutta asiassa ei ole.

Tässä muuten tieto joka tukee tuota ConD:n vastausta täysin (linkki alla), heti #2 viestissä kerrotaan mistä vaihteiston sarjanumero löytyy tarvittaessa ja sehän löytyy VCDS ohjelmalla, no oli miten oli mutta löysin jo muutaman kuvan käytetyistä DSG 7 vaihteistojen numerolaatoista, niissä on wmpt:n linkittämän  pdf:n kaltaiset stanssaukset mutta vaikka ovat samaa vuosimallia niin niissä on pdf:n mukaisesti juokseva numerointi 4 - merkkiä, tuo ei kyllä ole mikään sarjanumero...niissä on mm. 0115 ja silleen, on niitä kyllä enemmän tehty.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=274453

Eli toistaiseksi R020546 on väärä sarjanumero DSG 7 vaihteistolle kunnes toisin todistetaan.

Seuraavassa vastauksessa tähän topikkiin odotan jo sellaista tietoa joka varmuudella todistaa että R020546 voisi olla aito DSG 7 sarjanumero, muuten se ei ole, kaikki muu huutelu on turhaa. Itse en enempää aihetta jaksa tutkia, tulipahan varmuus asiasta ja se riittää minulle. Kiitos kaikille osallistuneille :)
#9
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 04.01.15 - klo:01:11
Oliko moottorin koodi tätä muotoa:
http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/4-cylinder_injection_engine_(5-valve)/technical_data/technical_data/engine_number/
Jos oli, niin jokainen uuden kirjainyhdistelmän omaava moottorin  kehitysversio aloittanee uuden numerosarjan.

Ei ollut kyse tässä moottorin koodista vaan DSG 7 vaihteiston sarjanumerosta, onko sulla lukihäiriö ja ADHD, on sulla ainakin kova yritys päällä joten kiitos taas, ja lueppa vielä se aloitus viesti kertaalleen!

Hei, tietääks kukaan voiko XYZ1234 olla volkkarin starttimoottorin aito sarjanumero, mun mielestä se voisi olla koska on niitä ainakin tuon verran valmistettu, kuka pystyy, yksin teräshermoko taas vaan ei kukaan muu?
#10
Tässä muuten tieto joka tukee tuota ConD:n vastausta täysin (linkki alla), heti #2 viestissä kerrotaan mistä vaihteiston sarjanumero löytyy tarvittaessa ja sehän löytyy VCDS ohjelmalla, no oli miten oli mutta löysin jo muutaman kuvan käytetyistä DSG 7 vaihteistojen numerolaatoista, niissä on wmpt:n linkittämän  pdf:n kaltaiset stanssaukset mutta vaikka ovat samaa vuosimallia niin niissä on pdf:n mukaisesti juokseva numerointi 4 - merkkiä, tuo ei kyllä ole mikään sarjanumero...niissä on mm. 0115 ja silleen, on niitä kyllä enemmän tehty.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=274453

Eli toistaiseksi R020546 on väärä sarjanumero DSG 7 vaihteistolle kunnes toisin todistetaan.

Seuraavassa vastauksessa tähän topikkiin odotan jo sellaista tietoa joka varmuudella todistaa että R020546 voisi olla aito DSG 7 sarjanumero, muuten se ei ole, kaikki muu huutelu on turhaa. Itse en enempää aihetta jaksa tutkia, tulipahan varmuus asiasta ja se riittää minulle. Kiitos kaikille osallistuneille :)
#11
Lainaus käyttäjältä: gunman - 03.01.15 - klo:18:41
Tehdäänkö käytettyjäkin moottoreita  :o

Noilla sanoilla minulle asia ilmoitettu / vastattu, toki itseänikin huvitti maahantuojan kootut selitykset jne...
#12
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 03.01.15 - klo:17:42
Kun tuotantoajankohta on noin selkeästi ilmoitettu, niin vanhojen osien käyttäminenhän kävisi tuosta suoraan ilmi. Ja monestihan niitä tuotantokuukausia näkee siellä sun täällä. Pitäisi olla varsin itsetuhoinen valmistaja, että käyttäisi osia, joissa lukee suoraan joku vanha valmituspäivämäärä. No eiköhän Keni1 keksi taas pian jonkkin uuden salaliittoteorian.

Siis mitä, kysyin onko R020546 aito DSG sarjanumero, ei se kyllä edelleenkään vaikuta aidolta ei edes tuon pdf tiedoston nähtyäni. Näyttäkääs joku sellainen kuva DSG 7 vaihteistosta jossa on jokin samantapainen koodi niin sittenhän asia on toinen, ei mitään piirroskuvia vaan kuva oikeasta vaihteistosta johon koodi stanssattu, tällä hetkellä minulla on edelleen käsitys että maahantuoja toimitti tekaistun koodin, sori vaan.

Ja ei se teräsmieskään malttanu pysyä poissa tästäkään topikista vaikka aloitusviestissä erikseen pyydettiin kun ei aiemminkaan mitään tästä aiheesta tiennyt, siitä on vaan niin kiva käydä kiekumassa joka topikissa, vai mitä...
#13
Lainaus käyttäjältä: MOP - 03.01.15 - klo:12:10
Siis jos ei Skoda tai Volkkari ole 1. sijalla niin kannattaa testi/tutkimus sivuttaa?

Uusi Passat on vuoden auto 2015, ehkä kurssi kääntyi nyt LOL, siis kukahan mahtoi järjestää sen taannoisen gaalan jossa tuo vuoden auto julkistettiin, muistaakseni vuoden auto on euroopan laajuinen titteli, nyt Passat on siis vuoden auto 2015 Suomessa, ihan uusi palkinto siis? Kuinka moni meni jo retkuun?

Kattokaas kun vuoden auto 2015 julkistetaan vasta Maaliskuussa:

Car of the Year 2015 The Nominees
Seven, from a total of 31 candidates, are the finalists for the Car of the Year 2015 award.
The final vote on late February will determine the single winner that will be revealed on the eve of the Geneva Motor Show on the 2nd March 2015.

http://www.caroftheyear.org/

Että näin Suomessa tänään..
#14
Lainaus käyttäjältä: sambolo - 03.01.15 - klo:16:27
Oliko sulla sitten ongelmia myös laatikossa? Vai mitä väliä sillä numerolla on?

Laatikossa oli vika josta tosiaan ilmoitin, siinä oli myös ulkoisia merkkejä joiden takia olin kiinnostunut myös vaihteiston alkuperästä.

Itse asiassa tämä meni aikoinaan seuraavasti, huomasin että autoni moottorissa oli vikaa, epäilin että moottori olisi käytetty ja jokin muu kuin mikä tehtaalla oli asennettu. Maahantuoja kertoi ettei moinen olisi mitenkään mahdollista koska käytettyjen ja uusien moottorien tuotantolinjat ovat erillään eikä käytettyjä moottoreita voi edes vahingossa sujahtaa uusiin autoihin.

No minä sitten pyysin maahantuojalta moottorin ja vaihteiston valmistenumerot että voidaan huollossa tarkistaa varmuuden vuoksi. Maahantuoja toimitti oikean moottorikoodin, mutta vaihteiston koodi oli väärä kuten nyt todistettu.

Maahantuoja on siis väärällä valmistenumerolla todistanut ettei autossani ollut käytettyä DSG 7 vaihdelaatikkoa, kyseessä ei voi olla vahinko, sillä tietokanta-haku joka minulle on esitetty, sisältää nimenomaan tuon väärän koodin ja se on luettu 'tehtaan' tietokannasta.

Moottorin valmistenumero meni helposti oikein koska se oli julkaistu jo ennen tuota tällä foorumilla kun ihmeteltiin miksi valmistenumero oli niinkin pieni kuin 257404 vaikka kyseistä moottoria oli valmistettu jo yli miljoona ja kuulemma kaikki moottorit tehdään samassa tehtaassa, näin ei oikein vaikuttanut mahdolliselta, että moottori olisi ollut uusi koska kaksi samanmallista moottoria ei voi olla samalla valmistenumerolla ja 6 numeroa ei riitä 2 miljoonan moottorin numerointiin ellei luku nollaudu välillä. On toki mahdollista että tuo 6 numeroa on se mitä aina käytetään jos moottoreita esim. kierrätetään ahkerasti ja X-vaihtomoottorit on sitten erikseen sillä toisella linjalla...tai sitten tehtaan käytäntö moottoreissa on 6 numeroa vaikka olisi yli miljoona moottoria valmistettu...mene tiedä...

Että kyllähän tämä kiinnosti ja nyt vasta kiinnostaakin!
#15
Lainaus käyttäjältä: Tuomari - 03.01.15 - klo:13:48
Oliko se kenin vaihdelaatikkokin käytetty? Vai jokin kiinankopio, joita maahantuoja vaihtelee uusiin autoihin ihan huvikseen.

Hei ketään ei kiinnosta sun vainoharhaiset horinat täällä.

Sinähän sen sen sanoit ja siltä se kuule nyt vaikuttaa minustakin, valitettavasti (Ahtisaaren äänellä)...

Jaa ettei vai muka kiinnosta mun jutut, taitaa olla foorumin luetuinta juttua, ja kun suaki kiinnosti niin miksei muitakin? Ja hermotkin sulla heti riekaleina mitä?

Ja mitä vainoharhaista siinä on jos ihmettelee maahantuojalta pyydettyä vaihdelaatikon valmistusnumeroa joka ei millään täsmää, siinä valossa uskon tosissani että myös vaihdelaatikko oli käytetty jo uudessa autossa, tehtaalla kun ei ollut valmistenumeroa edes, tai tehtaalla varmaan olisi ollut mutta sitähän maahantuoja ei ilmeisesti voinut ilmoittaa koska olisi voinut mennä arvaus väärin. Että voihan paska minkä myivät vai mitä?
#16
Lainaus käyttäjältä: kt - 03.01.15 - klo:13:16
DSG:hän on mekaaninen osa ja tuo ylempänä oleva pitkä koodihan on sellainen, ettei sitä kukaan näpyttele järjestelmään sisään, vaan se on luettu viivakoodista kokoonpanon yhteydessä.
Voihan se olla puuttunut alkuperäisestä listauksesta eli unohtunut viivakoodi lukea. Tai sitten maahantuoja on sössinyt taas.

Tai voihan se olla ettei maahantuoja tästä enää selittelemällä selviä...
#17
Lainaus käyttäjältä: japa - 03.01.15 - klo:11:37
Toivottavasti saatte mielenrauhan joskus noille pohdinnoille. Se kun käy pitemmän päälle pääkoppaan. Tämä on väärä paikka saada asioilleen oikeutta. ...

Kiitosta vaan japa mutta kyllä se taitaa olla enempi volkkarin itsensä päänvaiva tuo paska laatu, itse myin omani jo aikaa sitten. Olen täällä kysellyt asioista koska täällä on kaikki asiantuntijat koolla. Jos luulet että murehdin näitä niin siinä kyllä erehdyt, tuon vain esille näitä jotta muut osaa varoa samoja kuoppia, toki voisin antaa kaikkien itse kokea saman paskan mutta mielestäni volkkari ei sitä iloa ansaitse.

Sain jo kaikki kaipaamani vastaukset DSG 7 dilemmaan ja kyllähän se niin on että nyt se maahantuoja vihdoin ... :)

Mitä tulee viestisi kaltaisiin neuvoihin niin onko tämä topikki mielestäsi oikea paikka, tässä on enempi keskusteltu TSI koneiden jakoketjuista, TSI:n kanssa samaan voimalinjaan on usein kuulunut myös DSG 7 joten ainakin läheltä liippasi minun kysymys täällä jos kuitenkin hieman aiheen vierestä.
#18
Lainaus käyttäjältä: ConD - 03.01.15 - klo:00:14
Mainitsemasi R0xxxxx voi olla vaihteiston softan revisiokoodi. VCDS lokissa se on 000xxxxx-muotoa, mutta eri järjestelmissä voi olla eri alut...

Tarkkaan ottaen koodi on '01 New Beetle 9CAQY transmission computer(R020546), minulle tuo koodi esitettiin silloisen autoni DSG 7 vaihteiston valmistenumeroksi maahantuojan toimesta, se oli oikein tehtaan tietokannasta luettu, siitä CarPort -tietokannasta.
#19
Kiitos, noita löytyy paljon netistä ja tosiaan kaikissa näyttäisi olevan 14 merkkiä eli R020546 ei voi olla aito. Palaveri on päättynyt, topikin voi sulkea. Avaan spektaakkelille sitten oman topikin :)
#20
Ei löytynyt sopivaa topikkia siksi uusi aihe

Kysymys kuuluu, että miten DSG 7 sarjanumeroidaan eli mistä tunnistaa aidon DSG 7 sarjanumeron, onko siinä aina 14 merkkiä numeroita tai kirjaimia sekä numeroita mutta aina 14 merkkiä vai vaihteleeko, voisiko koodi R020546 olla aito sarjanumero DSG 7 vaihteistoon. Kerron lisää aiheesta kun joku ensin vastaa kysymykseeni, vain oikeat vastaukset noteerataan, turha huutelu pois tästä, kiitos.

Esim. skriko ja teräksenharmaa ei tiedä joten heiltä en odota vastauksia...ei pitäisi olla mikään paha rasti jos oikeasti tietää asian, odotan että topikkiin tulee max 1 vastaus joka on heti oikein, saas nähdä kuin tässä käy, edellisessä topikissa ei onnistunut siksi nämä huomautukset erikseen.
#21
Kysyin vain kuinka DSG 7 sarjanumeroidaan, vien kysymykseni nyt oikeaan topikkiin josko siellä tiedettäisi, ne jotka eivät tiedä älkää tulko sinne huutelemaan näitä...
#22
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 02.01.15 - klo:22:33
Itse en ole huomioinut laatikon sarjanumero-gateasi millään tavalla, koska ei minulle ole vielä käynyt ilmi edes se, mistä kohtaa kenkä oikein puristaa. Oletko saanut vääriä sarjanumeroita vai etkö ole saanut sarjanumeroita! Foliohattuja tarjoilen kyllä ihan vaan noista moottoria koskevista teorioistasi, koska ne eivät ole missään suhteessa tästä maailmasta.

Et ihan helpolla periksi anna, sitkeys on palkittu: Olisi tietenkin pitänyt kysyä vain että miten DSG 7 sarjanumeroidaan, eli miten?

spektaakkeli odottaa julkaisua...vastaa ensin niin sitten tulee lisäinfoa (kuvat etc).
#23
Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.01.15 - klo:20:09
No joo. Eipä tuossa mitään epäselvyyttä maksajasta ole vaikka ostin yksityiseltä. 2013 vuoden alusta tuli Pögöttiin 3 vuoden takuu, joten takuuta vielä pitkälle vuoteen 2016. Mutta jos noissa kilometreissä alkaa jo tehot laskemaan, niin mitä sitten jatkossa.

Se alkuperäinen jakopää oireilee juurikin noin, kun ajoitus ei ole ihan kohdillaan niin tehoa puuttuu, mulla auton käytös muuttui heti kun koko jakopää uusittiin, aivan kuin eri moottori autossa, tuota ei itse huomannut kun niin pitkään ajoin niin autoon oli jo tottunut ja pikku hiljaa tehoja hiipunut ei kuitenkaan mitenkään radikaalisti, nyt on kaikki kohdillaan. Käy ihmeessä heti näyttämässä autoa merkkihuollossa ja kerro oireet ne kyllä tietää.
#24
Lainaus käyttäjältä: Telehell - 02.01.15 - klo:19:33
Ei viitsi uutta aihetta tälläiseen kysymykseen, niin kysyn tästä;

Onko kaikissa DSG vaihteissa tuo ns. tiptronic toiminto (eli manuaalikäyttö)? Jos ei ole, niin kulkeeko sellaiset laatikot nimellä DSG Tiptronic vai onko tälle joku oma Wolkkarin mallinimike?

Taitaa olla vain Audin heiniä tuo tiptronic, en ole volkkarin yhteydessä kuullut käytettävän, DSG 6 ja DSG 7 sitten volkkarin nykyiset mallit, niissä molemmissa on myös manuaalikäyttö.
#25
Lainaus käyttäjältä: nisu - 02.01.15 - klo:18:18
Olis näköjään tälläkin palstalla konkareiden aika siirtyä eläkkeelle.

Eli petokselta haiskahti vai mitä. Ja vielä hymiö :)
#26
Lainaus käyttäjältä: Petu - 02.01.15 - klo:17:54
Ei pysty ymmärtämään tuota Keni1 vouhotusta joka topikissa... Jos ei elämässä ole muuta kuin oman vanhan auton vikojen vouhotusta moneksi vuodeksi eteenpäin niin kannattaisi hankkia ihan oikea elämä!!!

Ei pysty ymmärtämään että miksi kaikkeen muuhun löytyy aina selitys mutta sitten kun ei osata enää selittää niin aletaan nimittää vouhottajaksi ja tarjotaan foliohattua, tuo DSG 7 kysymys on täysin asiallinen ja täältä luulisi löytyvän asiantuntijoita mutta ei ne volkkarillakaan ilmeisesti kaikkea tiedä, tuo tieto olisi minulle erittäin tärkeä koska jos tuo maahantuojan antama sarjanumero osoittautuu tekaistuksi niin kyse on petoksesta. Tosiaan aivan hiljattain tuon DSG 7 sarjanumeron hokasin ei siitä ole koskaan ennen mitään kyselty että ihan uutta asiaa ja aivan sattumalta hokattu, sori.
#27
Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.01.15 - klo:17:45
Kirjoitukseni oli tarkoitettu hyvässä hengessä. No, jos kerran jaksat kirjoitella noista asioista jatkuvasti, niin sehän on sinun asiasi. Kyllä tänne juttua mahtuu. Itse en ole edes perehtynyt DSG 7 vikoihin, kun ei tippaakaan kiinnosta, kun ei ole ollut kyseisellä laatikolla olevaa autoa, ja ei tule. Tuossa THP:ssä on ihan tarpeeksi. Jos maahantuoja ei maksa mitään oman autoni kuntoon saattamisesta, niin kuin ei varmasti maksakaan, niin se oli siinä.

Olet juuri ostanut tuon auton oliko viime viikolla, kai siihen joku takuu aina tulee myös käytettyyn vai ostitko yksityiseltä?
#28
Lainaus käyttäjältä: skriko - 02.01.15 - klo:17:26
Keni1 tuleeko sinun jotenkin parempi olo kun kirjoitat näitä kusetuksia täällä? Ymmärrän sen, että kirjoittaa mitä itselle on tapahtunut, mutta ei se enää tee tehtyä tekemättömäksi ja mitä enemmän paskaa tonkii niin ...
Minullekin valehdeltiin törkeästi reilu kuukausi sitten autosta josta olin jo tehnyt kaupat. Korvaukseksi lupasivat 35,09â,¬. Korvaus oli niin naurettava, että vedin henskelit yli.
Koita sinäkin päästä tämän yli ja hypätä uusiin vaikeuksiin. Ostin muuten itsekin juuri auton ja nyt kun olen ajanut sillä muutaman sata km, niin on tehot hävinneet. Välillä menee normaalista sitten taas ei.

Nyt en ymmärrä, toinen huutaa vastauksia jokaiseen kommenttiini ja toinen syyttää siitä että vastaan, koettakaas nyt päättää mitä haluatte, kauheasti lyötte löylyä kiukaalle mutta kukaan teistä ei osaa siihen kiusalliseen DSG 7 vaihteiston sarjanumerointiin vastata vaikka faktat on pöydässä, onko se liian kiusallisen totta? Laittakaas siihen jotain infoa niin sitten olen tosi tyytyväinen.
#29
Lainaus käyttäjältä: kt - 02.01.15 - klo:16:35
... Olisko jonkinnäköinen luottamuspula tehtaan ja maahantuojan välillä estänyt Keni1:n asian asiallisen käsittelyn? Tiedä häntä.

...

Hyvä kysymys, toinen hyvä kysymys on se, että huolto kyllä jossain vaiheessa kehuskeli että männänrenkaita olisi muka vaihdettu mutta syönnit ei olleet silläkään loppuneet, eli kyllä he olivat kaikesta täysin perillä ja ovat aina, heillä on suora linja päämajaan josta saavat toimintaohjeet. Ensimmäisen kerran reklamoin kulutuksista jo 2011 keväällä ja 2012 ei vieläkään tiedetty kuinka korjata, ihme pulju on, Penan korjaamossakin olisi tiedetty mutta eihän maailman suurin autonvalmistaja kaikkea voi tietää???
#30
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 02.01.15 - klo:16:43
Niin tuossa puhutaan eri maahantuojasta, eri maasta ja eri merkistä. Ei liene mitään syytä pitää mahdottomana sitä, että Suomessa pienen määrän vuoksi tilanteeseen olisi herätty myöhässä. Toisaalta onhan sekin ihan mahdollista, että syystä tai toisesta tarjoilivat sinulle kalliin mäntien vaihdon sijaan jotain muoviputken pätkää ja sympatiaa. Jotta asiakas osaisi vaatia oikeita toimia, olisi täälläkin syytä haukkua oikeaa puuta, eikä räksyttää mistä sattuu.

No miksi sitten räksytät ja häiritset keskustelua? Sinulla itselläsi ei ole omakohtaista kokemusta etkä kuulemma edusta maahantuojaakaan niin asia ei edes sinulle kuulu! Tiedätkö millaiset massit tuossa autossa oli kiinni? Se saatana maksoi 30 tonnia!
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy