Skoda Octavia facelift 2017

Aloittaja psxgamer, 27.10.16 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Ritzenhoff

Meillä mennyt vähän railu 7l/100km keskikulutuksella ekat 2000km 1.4tsi dsg. Lähinnä motariajoa 120kmh. Kovia kiihdytyksiä jne. Ajan kaikkea muuta kuin taloudellisesti. Tais vaimo ajaa jonku pidemmän maantiereissun 5.5l/100km. Reilun 600km välein saa tankata.
Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

mabe

Litrainen dsg combi ja eka tankki:
6.2 litraa sadalla.
741km pääsi. Näyttää koko ajan putoavan, päivittäiset auton omat näyttämät valuu lähemmäs viittä.
Taisi väittää tuolle ekalle tankille jonkun 5.7, mutta ei tiennyt webaston käyttelyistä muutamana aamuna mitään.

Nyt eka tonni rikki ja ajo maistuu.

Saakohan jalkatilavaloista tyypin vaihdettua VCDS/obd11 softalla lediksi niin ei tarttis canbusseja hankkia?

BMF

#902
Lainaus käyttäjältä: mabe - 09.05.17 - klo:10:14

Saakohan jalkatilavaloista tyypin vaihdettua VCDS/obd11 softalla lediksi niin ei tarttis canbusseja hankkia?

En muista että tarvitsisi canbus ledejä olla edes, mutta kiinastahan noita saa muutamalla eurolla.

Takakontissakin on esim nämä palvelleet jo 3 vuotta ja menee varmaan tulevaankin malliin (ei canbus ledi / eikä mitään softia):
http://www.dx.com/p/t10-3w-144lm-6-x-smd-5630-led-white-light-car-lamp-dc-12v-2-pcs-261168#.WRGAcUXyjmE

Veikkaan että mitä sisävaloihin tulee niin sinne käy kaikki samat mitä edeltävään malliinkin. Tuolta löytyy lisää  aiheesta : http://www.vagarena.fi/index.php?topic=16523.0
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

BMF

Millaset sivupeilien maavalot on uudessa faceliftissa. Eli onko ne nyt ledit ja kuinka tehokkaat? Kuvakin ois kiva.

Ettei tarvitsisi irroittaa superskodan maaledit vanhasta pirssistä uuteen.
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

mabe

Peilin maavalo on led-mallia, mutta ei lähelläkään superskodan version kirkkautta.

Enemmänkin Ocu2 kokeilujen perusteella vastaa vakiohehkun vaihtoa perus 5050 ympärisäteilevään, ehkä aavistuksen sitä parempi.
Tosiaan edelliseen vaihdoin ensin hehku -> 5ledin 5050 poltin, -> 1W kulmamalli -> supeskodan peilimoduuli.
Tämä 3FL menee tuohon keskelle kirkkaudessa.

Tuon erottaa että se siellä on toisinkuin vanhat hehkut, maahan tulee jotain valoa muttei missään nimessä valaise koko auton kylkeä ja paria metriä lisää kirkkaasti kuten Superskodamoduuli.

BMF kannattaa repiä irti ja siirtää.

BMF

Lainaus käyttäjältä: mabe - 12.05.17 - klo:06:54
Peilin maavalo on led-mallia, mutta ei lähelläkään superskodan version kirkkautta.

Enemmänkin Ocu2 kokeilujen perusteella vastaa vakiohehkun vaihtoa perus 5050 ympärisäteilevään, ehkä aavistuksen sitä parempi.
Tosiaan edelliseen vaihdoin ensin hehku -> 5ledin 5050 poltin, -> 1W kulmamalli -> supeskodan peilimoduuli.
Tämä 3FL menee tuohon keskelle kirkkaudessa.

Tuon erottaa että se siellä on toisinkuin vanhat hehkut, maahan tulee jotain valoa muttei missään nimessä valaise koko auton kylkeä ja paria metriä lisää kirkkaasti kuten Superskodamoduuli.

BMF kannattaa repiä irti ja siirtää.

Kiitokset vastauksesta. Täytynee alkaa muovia repimään auki kunhan tuo lämpötila tuolla pihalla menisi plussan puolelle ;D
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

mabe

Ja huono kuva.


Katoksessa on jo liian kirkasta. Aiemmin aiheessa taitaa olla maavalo päällä tuon oman kuvassa myös.

BMF

Lainaus käyttäjältä: mabe - 12.05.17 - klo:06:58
Ja huono kuva.


Katoksessa on jo liian kirkasta. Aiemmin aiheessa taitaa olla maavalo päällä tuon oman kuvassa myös.

Juup mahoton valotehosta kuvan perusteella mutta ledit ne nyt kuitenkin on. Täytyy nippasta superskodat jokatapauksessa irti niin jääpähän varulta jos ei heti jaksa vaihtaa. Myös tuo värisävy pitää ensin kattoa. Jos nuo alkuperäiset on lähempänä 4000k valkoista eikä 6000k sinertävää kuten superskoda niin saatan jättää alkuperäisetkin paikalleen.
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Viive

Toimiiko muuten faceliftin etuvilkut kuin golffissa tai audissa että ne kasvaa sivuilta keskellepäin tms vai syttyykö kerralla molemmat noista keltaisista vilkuista?
Tilauksessa: Skoda Octavia RS4x4 Combi TDI DSG  
Skoda Octavia RS TSI Combi -14                              
Nissan Skyline GT-R34 -99                                       
Nissan 350z -05                                                       
Skoda Octavia RS TSI -07
Jne....

BMF

#909
Lainaus käyttäjältä: Viive - 12.05.17 - klo:09:53
Toimiiko muuten faceliftin etuvilkut kuin golffissa tai audissa että ne kasvaa sivuilta keskellepäin tms vai syttyykö kerralla molemmat noista keltaisista vilkuista?

https://www.youtube.com/watch?v=-xtVo6D2Qqc

Yhtäaikaa ja ei mitään knight rider valoviuhkaa.
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

BMF

#910
Lainaus käyttäjältä: BMF - 12.05.17 - klo:10:03
https://www.youtube.com/watch?v=-xtVo6D2Qqc

Yhtäaikaa ja ei mitään knight rider valoviuhkaa.

En kyllä ymmärrä miksi nuo virtsan kellertävät halogenit on vielä sumareissa tuossa (ei RS versiossa). Kai ne sitten on vielä niin paljon halvemmat valmistajalle että kannattaa laittaa. On vaan niin rumat.

Hyvin muuten toiminut "toistaiseksi nykyisessä autossa" 55W H11 kannan sumuvalot mitkä vaihdoin alkuperäisten H8 35W tilalle. Toki nämäkin ovat myös kellertävät (joskin vähän korkeampi k-arvo) mutta sentään antaa jonkinlaisen valokeilan.
Ajossa: Passat Variant 2.0TDI (EVO) DSG -20
-Octavia III Combi RS FL 2.0 TDI DSG -17
-Octavia III Combi 1.4 TSI DSG -13

Viive

Lainaus käyttäjältä: BMF - 12.05.17 - klo:10:03
https://www.youtube.com/watch?v=-xtVo6D2Qqc

Yhtäaikaa ja ei mitään knight rider valoviuhkaa.

Kiitos videosta. Mietinkin että ei taitaisi olal mitään järkee olla tuollaista knight rider vilkkua kun takana sitä ei pysty toteuttaan.
Videolla näyttäisi että keltaisten vilkkujen yläpuolelle jäisi vielä valkoistakin ledinauhaa joka vähän erikoista mutta taitaa johtua jostain heijastuksesta tuohon videoon vain.

Periaatteessa noi pystyy varmaankin jopa ohjelmoimaan jos riderinäkymää haluaisi kun videollakin näkee että tuossa yhdessä vaiheessa niiden ledien päivitys menee ulkoa sisäänpäin (välkkyvässä kohdassa jossa kamera tahdistuu epämääräsesti valoihin) No niitä en halua joten aivan sama :D.
Tilauksessa: Skoda Octavia RS4x4 Combi TDI DSG  
Skoda Octavia RS TSI Combi -14                              
Nissan Skyline GT-R34 -99                                       
Nissan 350z -05                                                       
Skoda Octavia RS TSI -07
Jne....

Jupezku

1000 km takana. 1.5 tankillisella selvitty.

Valoteho samaa luokkaa kuin MY14 RS:ssä. Valon väri kylmempi, voisin kuvitella että lumisella kelillä valon väri on epämielyttävämpi kuin vanhassa.

Start and Stop toimii liian aktiivisesti. Toivottavasti saavat huollossa fiksattua. Auto sammuu jo n. 5kmh ryömintävauhdissa. Muutaman kerran tullut parkkiruutuun ajaessa "oho" tilanteita, kun ohjaustehostin lopettaa toimintansa. :D

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Jupezku - 12.05.17 - klo:12:05
Start and Stop toimii liian aktiivisesti. Toivottavasti saavat huollossa fiksattua. Auto sammuu jo n. 5kmh ryömintävauhdissa. Muutaman kerran tullut parkkiruutuun ajaessa "oho" tilanteita, kun ohjaustehostin lopettaa toimintansa. :D
Hankala miettiä tilannetta, jossa rullataan vapaalla ruutuun manuaalilla ajettaessa. Ehkä automaatilla onnistuu sammutus helpommin.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Jupezku

Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 12.05.17 - klo:12:11
Hankala miettiä tilannetta, jossa rullataan vapaalla ruutuun manuaalilla ajettaessa. Ehkä automaatilla onnistuu sammutus helpommin.
Kyseessä DSG-malli. Vaihteisto puottanee vapaalle, kun ei ole tarvetta tehonkäytölle. Kai toi on joku ekoteko, että moottorikin sammuu pienissä vauhdeissa.  ;D

b1mpo

Ehkä moottori pyörii vastasuuntaan, kuten laivojen koneet muinoin..  ;D
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

splitxyz

Oli pakko laittaa kommenttia tänne FL mallista, oli sijaisautona 1.4 TSI DSG farmari. Toki hieman hankala verrata, kun itsellä manuaali RS TSI.

Ensimmäinen vaikutelma, kovin raskas auto, DSG toimii hitaasti ja ai vaihda alas ja tuntuu ettei liiku minnekään. Piti oikein tarkistaa, oliko 1.4 TSI eikä 1.0 TSI.
Plussaa

-   Itselle en oikein löytänyt mitään hyvää sanottavaa omaan verrattuna.
-   Valot varmaan paremmat, mutten niitä oikein päässyt kokeilemaan kun niin valoisaa

Miinus

-   ”lasinen” näyttö kamala sormenjälkimagneetti (omassa joku pinnoite, ei tartu sormenjäljet samalla tavoin)
-   huojuva 205/55/16 renkailla, ei vetele mutta heiluu ja vaappuu älyttömästi. Kova kulutus ja tuntuu jotenkin paljon laiskemmalta kun vanha 1.4 TSI, kuten joku täällä totesikin.   Mielestäni Leon ST 1.0 DSG oli paljon mukavampi/vakaampi ajella kitkoillakin.

-   laatuvaikutelma ei ainakaan parempaan suuntaan
-   rengasäänet yllättävän kovat vaikka 205/55/16 renkaat
-   penkit aika perusjakkarat, tuntuu että perus Leonissa paremmat omalle kropalle (Style varustelutaso)
-   vääntöä ei moottorissa huomaa juuri nimeksikään

En tiedä mitä on tapahtunut, itselle jäi negatiivinen vaikutelma autosta edelliseen pre FL malliin verrattuna?!

RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

Jani M

Auto luovutettu, mallia siis 1.4 TSI DSG Combi (Style). Luovutustilaisuus oli asiallinen ja perusteellinen. Auto ei herättänyt riemunkiljahduksia mutta vastasi ensiodotuksia. Kilometrejä on alla vasta runsas sata. Näyttö toimintoineen on miellyttävä, samoin acc ja dsg. Kaistavahti ja kuolleen kulman varoitin ovat plussaa. Yllätyin moottorin valoihin sammuttavasta ominaisuudesta, sillä se käynnistää moottorin kun edessä oleva auto alkaa liikkua, vaikka jalka olisi edelleen paikoillaan jarrun päällä. Lupaava alku kaiken kaikkiaan.

Olen ajanut kovin varovasti ensimmäisiä kilometrejä sisään. Siitä huolimatta tuntuu, että moottori ei ole kovin pirteä. Riittää minulle. Auto on melko hiljainen, toistaiseksi alla OEM-renkaat. Jättipallot ja urheilualusta tulossa parin viikon sisällä. Korjataan arviota myöhemmin uudelleen.

Kulutus on pysynyt kuuden litran tuntumassa. Mitätön kilometrikertymä kostuu lähinnä kaupunkiajelusta ja ruuhkissa seisomisesta.

Lapsia miellytti ovien väriledit, ihan kiva vaikka nyt väriä saakin vaihtaa joka reisulla, ainakin näin alkuun.




free image hosting

Gudmund

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 12.05.17 - klo:15:46
Oli pakko laittaa kommenttia tänne FL mallista, oli sijaisautona 1.4 TSI DSG farmari. Toki hieman hankala verrata, kun itsellä manuaali RS TSI.

Ensimmäinen vaikutelma, kovin raskas auto, DSG toimii hitaasti ja ai vaihda alas ja tuntuu ettei liiku minnekään. Piti oikein tarkistaa, oliko 1.4 TSI eikä 1.0 TSI.
Plussaa

-   Itselle en oikein löytänyt mitään hyvää sanottavaa omaan verrattuna.
-   Valot varmaan paremmat, mutten niitä oikein päässyt kokeilemaan kun niin valoisaa

Miinus

-   ”lasinen” näyttö kamala sormenjälkimagneetti (omassa joku pinnoite, ei tartu sormenjäljet samalla tavoin)
-   huojuva 205/55/16 renkailla, ei vetele mutta heiluu ja vaappuu älyttömästi. Kova kulutus ja tuntuu jotenkin paljon laiskemmalta kun vanha 1.4 TSI, kuten joku täällä totesikin.   Mielestäni Leon ST 1.0 DSG oli paljon mukavampi/vakaampi ajella kitkoillakin.

-   laatuvaikutelma ei ainakaan parempaan suuntaan
-   rengasäänet yllättävän kovat vaikka 205/55/16 renkaat
-   penkit aika perusjakkarat, tuntuu että perus Leonissa paremmat omalle kropalle (Style varustelutaso)
-   vääntöä ei moottorissa huomaa juuri nimeksikään

En tiedä mitä on tapahtunut, itselle jäi negatiivinen vaikutelma autosta edelliseen pre FL malliin verrattuna?!

Mistä ihmeestä 1.4 TSI:n tukkoisuus oikein johtuu? Viekö DSG osan luonteesta pois, vai onko tämä nyt jokin laajempi ilmiö että terävyyttä on veistetty uusimmista pois..?

Mitä itse olen ajanut 1.4TSI:tä (vm. 2013-2016) niin aivan asialliselta kone on tuntunut voimavaroiltaan, eli toisin sanoen pirteämmältä kuin mitä 1.4 140hv antaa paperilla ymmärtää.
Octavia III RS TDI

JS83

Onko ollut Eco-mode päällä ja siksi tuntunut tukkoiselta? Onko kuintenkin alkanut tapahtumaan kick downin jälkeen?

Eco-modessa nimittäin saa kaasua painaa todella paljon, että kulkee edes pikkaisen.

Miktoy

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 12.05.17 - klo:15:46
-   penkit aika perusjakkarat, tuntuu että perus Leonissa paremmat omalle kropalle (Style varustelutaso)

Ambition ja active mallissa on paremmat penkit ainakin omalla selälle istua kuin stylessä.
Stylen kylkituki on leveämpi ja sen huomaa selvästi jos pääsee molempia koeistumaan.
Ilmeisesti stylen penkit ovat elintasoltaan paremmille  :)
Kun ei muuten style varusteluun saanut ambitionin penkkejä niin jouduin dynamic paketin omaan tilaamaan vaikka en niiden penkkien ulkonäöstä niin välitä 1.0 koneisessa autossa. Eniten silti häiritsee se niskatuen yhteneväisyys kun siihen ei pitkille matkoille saa lapsille tabletteja kiinnitettyä. Pitäisi joku pussi ommella johon tabletille kiinnike ja se niskatuen päälle.
Ajossa: Audi A4 avant B9 Quattro 2.0 TDI dsg.
Ajossa: Octavia III FL MY18 Combi Style 1.0 TSI man.
Ex: Superb III FL iV Combi -20 L&K 1.4 TSI phev dsg.
Ex:Audi A6 avant -98 2.4 V6 AGA aut.
Ex: Audi A6 avant -10 2.0 TDIe S-Line man.
Ex: VW Transport T5 -05 2.5TDI man.
Ex: Octavia RS combi -14 2.0 TDI man.
Ex: Superb combi -11 1.6 TDI Greenline man.

splitxyz

#921
Lainaus käyttäjältä: Gudmund - 13.05.17 - klo:08:14
Mistä ihmeestä 1.4 TSI:n tukkoisuus oikein johtuu? Viekö DSG osan luonteesta pois, vai onko tämä nyt jokin laajempi ilmiö että terävyyttä on veistetty uusimmista pois..?

Mitä itse olen ajanut 1.4TSI:tä (vm. 2013-2016) niin aivan asialliselta kone on tuntunut voimavaroiltaan, eli toisin sanoen pirteämmältä kuin mitä 1.4 140hv antaa paperilla ymmärtää.
Lainaus käyttäjältä: JS83 - 13.05.17 - klo:08:28
Onko ollut Eco-mode päällä ja siksi tuntunut tukkoiselta? Onko kuintenkin alkanut tapahtumaan kick downin jälkeen?

Eco-modessa nimittäin saa kaasua painaa todella paljon, että kulkee edes pikkaisen.

En nyt 100 % varma ole oliko joku ECO päällä, kokeilin säätää ja vaihtaa manuaalina plus miinus pykälillä, ei muuttanut asiaa. Kuten sanoin, hankalaa verrata objektiivisesti kulkupuolta kun itsellä on RS malli. Ei tullut mieleen kokeilla välityspituuksia ovatko muuttaneet niitä. En tosin ole löytänyt 1.4 TSI moottorille kaaviota niistä. Eikö ECO vaadi sen "ajomoodiasetusvalikon" (myös sport ja normaali + custom), sellaista ei ollut.
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

mattinen

Lainaus käyttäjältä: Gudmund - 13.05.17 - klo:08:14
Mistä ihmeestä 1.4 TSI:n tukkoisuus oikein johtuu? Viekö DSG osan luonteesta pois, vai onko tämä nyt jokin laajempi ilmiö että terävyyttä on veistetty uusimmista pois..? Mitä itse olen ajanut 1.4TSI:tä (vm. 2013-2016) niin aivan asialliselta kone on tuntunut voimavaroiltaan, eli toisin sanoen pirteämmältä kuin mitä 1.4 140hv antaa paperilla ymmärtää.

Tämä minäkin mietin. Itsellä on A3:ssa (2015) tuo sama moottori (110 kW) ja DSG, eikä se tunnu lainkaan tukkoiselta. Päinvastoin, jos kaasua polkaisee, auto liikkuu iloisesti. Vertailukohta tietysti vaikuttaa. RS:ssä on enemmän kilovatteja, joten se ei oikein ole yhteismitallinen 1.4:n kanssa.

TTO

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 13.05.17 - klo:12:29
En nyt 100 % varma ole oliko joku ECO päällä, kokeilin säätää ja vaihtaa manuaalina plus miinus pykälillä, ei muuttanut asiaa. Kuten sanoin, hankalaa verrata objektiivisesti kulkupuolta kun itsellä on RS malli. Ei tullut mieleen kokeilla välityspituuksia ovatko muuttaneet niitä. En tosin ole löytänyt 1.4 TSI moottorille kaaviota niistä. Eikö ECO vaadi sen "ajomoodiasetusvalikon" (myös sport ja normaali + custom), sellaista ei ollut.

Kyllä, eco tulee ajomoodin mukana autoon.

Seva

Lainaus käyttäjältä: Gudmund - 13.05.17 - klo:08:14
Mistä ihmeestä 1.4 TSI:n tukkoisuus oikein johtuu? Viekö DSG osan luonteesta pois, vai onko tämä nyt jokin laajempi ilmiö että terävyyttä on veistetty uusimmista pois..?

Mitä itse olen ajanut 1.4TSI:tä (vm. 2013-2016) niin aivan asialliselta kone on tuntunut voimavaroiltaan, eli toisin sanoen pirteämmältä kuin mitä 1.4 140hv antaa paperilla ymmärtää.

Sama ihmettely ja kommentit myös minulta. Olen ajellut kohta 4v/100000 km 1.4 140 hv -koneella (manuaalivaihteisto) ja tukkoisuutta ei ole tarvinnut moittia missään vaihessa.

Kävin ajamassa myös pari viikkoa sitten facelift-mallia 1.4 -koneella ja dsg-vaihteistolla (nykyäänhän siinä on 150hv). En myöskään siinä huomannut mitään erityistä vaisuutta. Korostan sanaa "huomannut". Driving mode oli normal-asennossa. Jos sattuu olla Eco-asennossa, niin sitten meno kyllä muuttuu nuhaiseksi.
Passat B8 Variant 1.5 TSI DSG Highline EX: Passat B8 Variant 1.4 TSI DSG Comfortline, Octavia III Combi 1.4 TSI Elegance -13, Passat 3C Variant 1.8 TSI Comfortline -08

Ritzenhoff

Ei mene jakeluun tukkoisuuspuheet. Onneks oma FL lähtee kuin hauki rannasta!
Octavia III Combi 1.4 Style DSG facelift ajossa

splitxyz

Meillä myös Polo BlueGT 150 hv manuaali ja 1.4 DSG Octavia oli tukkoinen siihen verrattuna. Tosin Polo taitaa olla 200-300 kg kevyempi. Jos kuitenkin jostain syytä Octaviassa oli ECO päällä voisi selittää asiaa, ei sitä sen kummemmin kannata stressata. Varmasti riittävästi liikkuu sillä moottorilla.  :)

Voin varmistaa oliko ajomoodivalitsinta, en itse sitä huomannut. Jos ei ollut niin tuntui tukkoiselta (mututuntumaa). RS omistajana on kuitenkin lähteminen ja tehot erilaiset, saati Audi RS3:lla, niin vaikea sanoa tarkkaan. Ajellut myös pre FL 1.4 DSG:llä. Se antoi eri vaikutelman jostain syystä, saattaa myös johtua osittain siitä kun pre FL 1.4 ajettu enemmän, tiedä häntä...   
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

splitxyz

Konfiguraattorissa saa ajomoodiasetukset kai vain DCC:n mukana ei RS moottoriin?
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

Seva

Lainaus käyttäjältä: splitxyz - 15.05.17 - klo:14:12
Konfiguraattorissa saa ajomoodiasetukset kai vain DCC:n mukana ei RS moottoriin?
Driving Mode Selection ja Dynamic Chassis Control (mukautuva alustan säätö) eli DCC ovat eri asioita.

Driving Mode Selection on Stylessä vakiona.

RS:ään on saatavana optiona Performance Mode Selection.

Molempiin on saatavana optiona DCC.
Passat B8 Variant 1.5 TSI DSG Highline EX: Passat B8 Variant 1.4 TSI DSG Comfortline, Octavia III Combi 1.4 TSI Elegance -13, Passat 3C Variant 1.8 TSI Comfortline -08

splitxyz

Lainaus käyttäjältä: Seva - 15.05.17 - klo:15:04
Driving Mode Selection ja Dynamic Chassis Control (mukautuva alustan säätö) eli DCC ovat eri asioita.

Driving Mode Selection on Stylessä vakiona.

RS:ään on saatavana optiona Performance Mode Selection.

Molempiin on saatavana optiona DCC.

Miten tuo eroaa RS:ään saatavasta "Performance mode selection" napista? Outoa jos RS:ään pitää ottaa lisävarusteena ja Stylessa vakiona...
Luulin sen takia että tulee DCC:n mukana, kun DCC kuuluu myös nuo moodit, enkä löytänyt Performance selection varustetta erikseen. Ei oikein ole nämä hallussa non RS mallien varusteet :)
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy