Superb Combi 2.0 TDI DSG 125kW Elegance -11

Aloittaja ePa, 10.02.11 - klo:11:54

« edellinen - seuraava »

ePa

Pitkän harkinnan ja mietinnän jälkeen päätös tehtiin ja tilaus laitettiin vetämään otsikon mukaisesta autosta kotimaiseen liikkeeseen. Auto noudettiin perheeseen helmikuun alussa ja tulee viettämään alkutaipaleensa ulkosuomalaisena. Palstasta on ollut apua valintaa tehdessä, joten kohteliaisuudesta laitan tuloksen näytille.

Varusteita Elegance paketin lisäksi:

[1D2] Irroitettava vetokoukku   
[PKV] Lämmitettävä tuulilasi
[1Z1Z] Musta metalli helmiäisväri
[7TB] Mirage koristelista sarja
[PE3] Sivuturvatyynyt takaistuimella
[PH2] Sähkötoiminen panoraama kattoikkuna
[PJ3] Themisto kevytmetallivanteet 7,5J x 18” 225/40R18 (Hakkapeliitta 7)
[PDA] Varashälytin
[3W3] Special interior noise suppression
[LA] Onyx verhoilu mustana, vaaleilla tikkauksilla
[PJA] Tilapäisvarapyörä tavaratilassa (04/2012)

Listan ulkopuolelta

[X]   Sateenvarjo
[X]   Lohkolämmitin
[X]   Luxon 18” kevytmetallivanteet 7,5J x 18” 225/40R18 (Continental Sport Contact2)
[X]   Pyöräteline takakonttiin

Ehkä tulossa

[X]   Tummat ikkunat
[X]   ,,änieristys (Autosound.ee)
[X]   Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
[  ]   Alustasarja (KW Street Comfort)
[X]   Peilin kuoret (SuperSkoda)
[X]   Columbus
[X]   Kangasmatot kesäksi (OEM) polyamidi
[X]   Suojateippi takapuskuriin ja oviin
[X]   VAGarena tarra
[X]   Sisätilahaara
[X]   Led sisävalot
[X]   Defa 4A akkulaturi


Kuva hallista ulos ajettuna. Enemmän kuvia kunhan saan auton pestyä ja tulee sopiva kuvaus sää.



Ensimmäiset ajokokemukset ovat olleet todella positiivisia hymyn ollessa todella herkässä ja toivottavasti sellaisina pysyvätkin.

Kesäisempi kuva.




Kaikkien tankkausten keskimääräinen kulutus:

Spritmonitor

VAG!

#1
aa

ePa

Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 10.02.11 - klo:12:05
Nyt on heti pakko kysyä, että mikäs ihme tämä on:

En tiedä itsekään. :D Sitä ei ole edes suomennettu, vaan on vain tuolla tiedolla. Varmaankin jotain äänieristys j(/h)uttua.

Konfiguraattori sen antoi listalle hintaan 0,0,, kun valitsi Themistot. Aluksi sitä ei ollut (elo-syyskuussa), kun aloin autoa suunnittelemaan, mutta juuri ennen (lokakuu) tilausta se sinne ilmestyi "harmaana".

Jälkikasvua ei ole tämän auton aikana tarkoitus hankkia ja takapenkki tulee varmaan olemaan todella vähäisessä käytössä, mutta ehkä laitan tarrat joka tapauksessa, jotta vähätkin naarmut estyisivät.

ConD

Komee on ePa:n uus pirssi. Ei tuosta voi muuta mieltä olla... Perisuomalainen kateus lähes iskee. :)

Mimmoinen tuo pyöräteline takakonttiin on? Perus koukkuun kiinnitettävä "saksi", vai ihan joku Thule/vast tekele?
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

savolaiskollega

Lainaus käyttäjältä: ConD - 10.02.11 - klo:12:36
Perisuomalainen kateus lähes iskee. :)



Kateellinen skodasta ? No pysytään nyt kuitenkin asiassa... :D ;) ;)

MVA

Hieno pirssi! Onnittelut ja turvallisia kilometrejä.

Ehkä tulossa varuisteista tekisin nämä valinnat:

[X]   Tummat ikkunat
[  ]   ,,änieristys (Autosound)
[X]   Polttoainekäyttöinen lisälämmitin
[X]   Alustasarja (KW Street Comfort)
[  ]   Peilin kuoret (SuperSkoda)
[X]   Columbus/Zenec/tms
[  ]   Kangasmatot kesäksi (Textileshop.de)
[X]   Suojateippi takapuskuriin
[X]   VAGarena tarra
[X]   Sisätilahaara

ainakin nuo, mutta ehkä kaikki muutkin [X]

ConD

Lainaus käyttäjältä: savolaiskollega - 10.02.11 - klo:12:37
Kateellinen skodasta ? No pysytään nyt kuitenkin asiassa... :D ;) ;)

...kun ajaa '04 perheVolkkarilla, niin "kaverin" '11 Skodakin aiheuttaa pientä kateudentunnetta, mutta positiivisessa mielessä. On meinaa auto makuuni tuo ePa:n pirssi. :)

ePa: Zenecci tilattu, mutta vanhempi malli MC2000... katsotaan miten saksanmaalta kusti polkee uskaltaako kyseistä puljua suositella :)
www.autostadium.fi - autoilua ja elämää

jni

Mikä on tuo äänieristys mallia Autosound? Kiinnostaisi kuulla lisää.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Late

#8
Tuo PR-3W3

Näköjään tarkoittaa parempaa äänieristystä.. ainakin näköjään rintapanssarissa parempi suoja. "pienentää moottori ääntä matkustamoon" PR-3W3 perusteella vain rintapanssariin laitettu äänieristelisää

Löytyy kaksi vaihtoehtoa tuolle vaimennukselle:

PR-3W3 Special interior noise suppression
PR-3W6 Additional interior noise suppression



Late

Lainaus käyttäjältä: jni - 10.02.11 - klo:12:57
Mikä on tuo äänieristys mallia Autosound? Kiinnostaisi kuulla lisää.

Eikö hän se tarkoita sillä tuollaista auton vaimennusta:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=692.0


ATM

ConD:
LainaaMimmoinen tuo pyöräteline takakonttiin on? Perus koukkuun kiinnitettävä "saksi", vai ihan joku Thule/vast tekele?

Eiköhän ole tästä kyse:

ePa

Juu, kiitoksia kommenteista.

Tuo Autosoundi on vielä hieman kysymysmerkki, ajanko sinne talliin kun se tuossa kylillä on vai puuhastelenko itse jossain vaiheessa. Palstaltahan löytyy hyvä ohjeet tuon tekemiseen. Lähinnä jännittää esim oviverhoilujen poistaminen kun sitä en ole ennen tehnyt. 3W6 ei näy missään minun papereissani, mutta pystyisikö sen näkemään jostakin, että onko fyllinkiä lyöty myös muualle kabiiniin jo tehtaalla?

Pyörätelinekin on juuri tuo. Ei tarvitse "riisua" sitä pois silloin kun pyöriä ei ole kyydissä vaan teline mahtuu välipohjan alle 99% huomaamattomasti. Etuhaarukan kiinnike nostaa välipohjaa aivan pikkuisen, mutta teline on modattavissa niin ettei sitä huomaa ellei nosta välipohjaa. Tästä lisää kunhan ehdin puuhastella.

,,sken kävin koeistumassa uuden Pasaatin ja siinä oli pituus suunnassa säädettävä niskatuki jota Skodassa ei tietääkseni ole saatavilla. Varaosakoodikin sille tuli kysyttyä. Nyt pitää perata jos Pasaatin löytyy vastaavalla nahalla sisustus, niin... :P
Olettaen tietenkin, että tukirautojen etäisyys toisistaan on sama.

ConD: ei tuosta kannata olla kateellinen. Kaupastahan noita saa ja pankista rahaa. Nii mäkin tein.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: ePa - 10.02.11 - klo:15:43
,,sken kävin koeistumassa uuden Pasaatin ja siinä oli pituus suunnassa säädettävä niskatuki jota Skodassa ei tietääkseni ole saatavilla. Varaosakoodikin sille tuli kysyttyä. Nyt pitää perata jos Pasaatin löytyy vastaavalla nahalla sisustus, niin... :P
Olettaen tietenkin, että tukirautojen etäisyys toisistaan on sama.

Itse olisi tämän muutoksen suhteen varsin varovainen, nimittäin ne pääntuet on syystä sellaiset. Voi olla että niitä ei voi ihan noin vain lähteä vaihtamaan toisii :-\

Turvallisuusvarusteet:

Etuistuimilla WOKS -pääntuet (Whiplash Optimized Front Head Restraints)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

ePa

Siis Passatissa?

En ole onnistunut huomaamaan tuota kummassakaan autossa ominaisuutena.

Mutta tuolla niskatuen säädöllä sai kyllä täsmättyä aika passelin ajoasennon.

ePa

#14
Tulipas kulutettua iltaa auton parissa ja yritin napata pari fotoakin.

Kävin kaikki lasit läpi Carlack68 setillä. Ohjeissa annettu ~6-8 min kuivuminen toi mieleen hankalasti työstettävät vahat. Joutu nimittäin "hieman" hinkkaamaan.



Pyörätelinekin tuli ruuvailtua paikoilleen. Vielä en ole kokeillut telinettä tositoimissa, mutta odotukset on kovat. Katolle asetettavat telineet vaativat aina kattotelineet ja niihin pyörätelineet. Ja edes takaisin samplaaminen ei kuulu suoikkeihini joten yleensä fillarit on kuljetettu edellisessä autossa sisällä tästä syystä. Toivottavasti tämä teline tuo helpotusta. Oheissessa kuvassa näkyy kuinka teline jää välipohjan alle lähes huomaamattomasti. Tuosta kuvasta sopimattomuutta ei huomaa, mutta läheltä katsottaessa välipohja "pullottaa" ensimmäisen taitoksen kohdalta ~3mm. Tämän saa korjattua, kun vaihtaa etuhaarukan telineen kiinnityspultin normaaliin esim. kuusiokolo pulttiin. Sen jälkeen kun oikeat asetukset on löytynyt molemmille pyörille ei asetuksia tulla muuttamaan "ikinä" eli sormin kiristettävää pulttia ei kaivata. Tässä telineessä ei ollut pakkauksessa/ohjeessa edes mainittuna Superb Combia, mutta sinne se näytti menevän. Hyvä niin.



Sisustaan laitettiin samoin tein kumi/muovi/tm osiin Poorboyssia. Ja penkkeihin sipaistiin LTT aineet.



Sain mahtavaa palvelua paikallisesta fiksaamosta ja pesasin pikasesti auton siellä, jonka jälkeen sipasin pintaan taas Poorboyssia



Ja lopuksi vielä sivuprofiili. Kyllähän se alustaa ja tummia ikkunoita ainakin kaipaa.


ePa

Viikonlopun aikana tuli vaihdettua polttimot led mallisiin sisäpuolelle ja etuvaloihin tuli vaihdettua MTEC polttimot ja Night Breakerit. Vielä pitäisi jaksaa nitkuttaa parkit irti ja vaihtaa nekin valkoisempiin. Toimittajina oli Xenonwhite ja autobulbsonline.

Ledien vaihdosta täällä enemmän.



Superskodasta on myös paketti tuloillaan aivan näinä hetkinä, niin pääsee asentamaan lisää kiiltäviä osia. Kilometrejä ei ole kerääntynyt vielä edes 700 kasaan, kohta tosin pitää vaihtaa suvikumet alle, mutta ei varmaan kyllä pariin viikkoon ole kiirettä. Sen verran on vielä märkää ettei tee mieli lähteä sotkemaan autoa tuonne, jos ei ole aivan pakko.

ePa

Voe että...

Nyt ottaa päähän ihan kunnolla. Ei oikein tiedä mistä aloittaisi.

Sainpahan pestyä maastopyörän siehen kuosiin , että pääsi kokeilemaan miten oem pyöräteline toimii käytännössä. Hirviällä riemulla kasasin pyörän pesun jäljiltä ja kipitin alakertaan kuutioimaan. Ei muuta kuin ovet levälleen ja ihmettelemään miten postipyörän änkeää sisälle, ekaksi satulatolppa pois ja sitten eturengasta irti... Kun pyörä odottaa malttamattomana kabiiniin pääsyä ja combin luukku on auki, niin öööö... Eihän tässä mallissa saa penkkiä kaadettua luukun puolelta. Sen verran jo tulkitsin että pelkkä selkänojan kääntö ei riitä vaan pitää kipata istuinosakin, niin että tulee tasainen pohja missä rengas rullaa perille asti helposti. Ei muuta kuin takaovelle ja penkkiä nurin. Noniin. Nyt on hyvätä tunkata pyörä sisään, mutta edessä oli enää vakiona oleva tavaratilan jakava alumiininen välipuomi. Mihis sen laittaisi ettei se kolisi edestakaisin ajellessa? Tankoahan ei saa laitettua pitkittäin kiskoihin, kun kiskossa ei ole kuin yksi kohta josta voidaan ujuttaa tavaratilan jakajia. Ei auttanut kuin jättää irralleen, jonka jälkeen pääsin nostamaan pyörän kyytiin. Sinnehän se meni niinkuin lämmin veitsi voihin.

Paitsi että...

Mille ihmeen pygmipyörille tuo teline on suunniteltu??? Nyt tanko jää ~20cm liian ulos silloin kun takarengas on kaikkein pisimmällä. Ei helevata. Alkoi pikkuhiljaa käyrä nousemaan, kun olin kuvitellut että pystyn kuljettamaan pyörät siististi sisätiloissa toisiaan naarmuttamatta. Siitä availin sitten pikalukkoa ja otin pyörää syke kohollaan pois ja samalla hetkellä kun nostin haarukan irti telineestä ja vedin pyörää ulospäin niin satulaputken kohta kohtasi kattoverhoilun. VOI KERPELE! Ja jälkihän siitä jäi. Millä ihmeellä sen jäljen sieltä nyt pois saa? En uskaltanu koskea siihen millään ettei se leviä. Sitten hän se vasta mukava olisikin putsata. Ei siinä auttanut kuin laittaa pyörä kumolleen ja etukiekko viereen, luukku kiinni ja lähtee etenemään.

No ei pahaa, jos ei jotain hyvääkin. Paikallisessa fiksaamossa kävin huuhtelemassa auton sopuhintaan ja ajelin hymyissä suin varastolle. Hymyssä suin siksi, vaikka pientä vastoinkäymistä fillarin kuljetuksen kanssa on havaittavissa auto on aivan mainio. Poppi soi ihan riittävän voimalla laadukkaasti etten tässä vaiheessa osaa vaatia enempää. HKPL7 nastojen ropinakaan ei haittaa, moottori/vaihteisto-yhdistelmä on aivan mahtava ja kattoikkuna antaa avaruuden tunnetta. Noin neljää kymppiä ajelessa pesuveden viimeiset pisarat hävisivät ajoviiman vaikutuksesta ylöspäin eli carlack68 ikkuna-aine ilmeisesti toimii kuten pitääkin. Pesuvedetkin poistuivat ikkunoiden pinnalta todella liukkaasti.

Varastolla kuivasin autosta loput pisarat, irroitin malli- ja tyyppimerkinnät ja kaivoin kesäkumit esiin jotka olin jo aikaisemmin vahannut ja kiilloittanut. Vaihdossa ei mitään ihmeellistä ollut ja se kävi nopeasti. Talvirenkaat pesasin samalla ja putsasin lopputalven tahmat pois kiinnittäen samalla huomiota tasapainotus paloihin. Jossain vanteessa oli ~10cm pätkä painoja.  ??? Onko se normaalia/hyväksyttävää? Ja kaiken lisäksi ne palat olivat vain päistänsä kiinni eli palan alta näki läpi. Kesärenkailla en vielä käynyt ajamassa ollenkaan. Ehkä ens viikolla sitten.

Kuvia kaikesta tästä joskus myöhemmin..


Oisko sittenki pitäny hankkia 2-ovinen sport coupe arkiautoksi ja pakettiauto harrastuksiin...

Karvis

Lainaus käyttäjältä: ePa - 03.04.11 - klo:22:29
Jossain vanteessa oli ~10cm pätkä painoja.  ??? Onko se normaalia/hyväksyttävää? Ja kaiken lisäksi ne palat olivat vain päistänsä kiinni eli palan alta näki läpi.

Näillä nykyisillä (sinkki?)painoilla tulee helposti aika pitkä pötkö niitä painoja, Yetin renkaisiinkin tuli johonkin aika pitkästi niitä vaikka grasmmoja ei mahdottomasti ollutkaan. Mutta irti sulla kyllä on ne painot, ei ole taas kehdattu putsata vannetta painoja liimatessa ::)
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

JeanC

Toimiiko parkit? Joko testasit?
Pa*ka housussa odotan millon mustat pukumiehet aurinkolasit silmillä tulee oven taakse  ;D

ePa

#19
Muutamia juttuja on tapahtunut täälläkin.

Etuparkkeiin löytyi canbus ledit miitti vierailusta ja nyt etuvaloissa ei ole enää kellertävää valoa.

Ikkunat kävi tummennettavina, kalvoiksi valikoitui Solar Gardin kalvot miedolla tummennuksella. Homma meni nätisti, kun jätin auton iltapäivästä liikkeeseen niin sain illalla hakea sen pois. Palvelusta ja hinnasta täydet pisteet paikalliselle yrittäjälle.

Lahden CMS:stä tarttui mukaan uudet pesuvehkeet ja vahat ja pitihän niitä päästä kokeilemaan samantien. Projecttechin Jannen ohjeilla pesasin auton vahvalla Surfex HD esipesuaineella jonka perään kahden ämpärin taktiikalla Bilt Hamberin Auto washilla itse pesu. Tämän tarkoituksena oli saada tehtaallla/liikkeessä mahdollisesti laitetut vahat pois pinnasta ja täten varmistaa Wolf Chemicalsin nano aineille paras mahdollinen pinta. Pohjalle levitin koneella WP-1NT nano sealing polish - "Shine & Seal" aineen jonka päälle vanutupolla levittäen WP-0NT nano paint sealant - "Body Wrap".

Vaikka auton pinta oli puhdas ja sileä jo ennen ensimmäistä käsittelyä teki pohjustus aine pinnasta vielä sileämmän ja syvemmän mustan. Sitä en olisi saanut ikuistettua kameralle mitenkään, kun oli ovi tehtynä 50/50, mutta sormen päät sen huomasivat pinnan sileyden. Varmuuden välttämiseksi seuraavana päivänä levitin toisen kerroksen body wrappia pintaa ettei vaan mikäänkohta olisi jäänyt ilman. Mielenkiinnolla odotan kuinka tuo vaha kestää&käyttäytyy. Tosin eihän tuo ole kovalla käytöllä tällä hetkellä, vasta 900km mittarissa.

Tänään sitten aloin kokeilemaan fillaria uudestaan tuonne konttiin ja menihän sinne, muttei sinne kyllä millään kahta pyörää sovi ja tuon yhden sovittaminen on niin hankalaa ettei varmaan hirveän usein tule käytettyä (jos ollenkaan).












Seuraavat suunnitelmat on jo kellotettuna, mutta niistä lisää myöhemmin.



Juihi

Kalvoista...millä tummennuksella? 50%...?
Fotoja?
Superb 1.8 T DSG elegance vm.2011, BMW Active Tourer 225i A vm. 2015, Tiguan 2.0 TSI 4Motion DSG Highline vm.2016, Skoda Kodiaq 2.0 TSI Sportline DSG 2019

ePa

Lainaus käyttäjältä: Juihi - 18.05.11 - klo:22:01
Kalvoista...millä tummennuksella? 50%...?
Fotoja?

Valitettavasti autosta ei ole kuvia vielä tummenuksien kanssa. Yritän lähiaikoina ottaa/otattaa edustavia kuvia ulkopuoleltakin.

clima

Olepa sitten varovainen kun pyörää tuohon kalvotettuun takaloosteriin änkeät, on yksi kohta lisää mikä voipi ottaa nokkiinsa jos ei ole tarkkana ;)
Tulihan etusivulaseihin myös kalvot?

ePa


ePa

Nyt on sitten ulkoilutettu tätäkin sen verran että mitttariin ilmestyi tasaluku 1000, kun ajoin auton takaisin talliin tänään. Eli aikamoinen wanhus tämäkin. Muutamat palstan jäsenet olisivat näillä kilsoilla pistäneet auton jo kiertoon. ;)

Muutama pikainen kuva nykyisestä asusta.









Sivuikkunat on tummennettu kaikki samalla tummuudella ja takalasi vielä aavistuksen tummemmalla. Ja enhän minä muista kuinka tummia nuo olivat. Olisikohan takalasi ollut 30% ja sivut 50%. Tämä täytyy jossain välissä varmistaa tekijältä. Takalasista ei käytännössä näe lävitse, jos ei katso valoa vasten. Takaovien ja tavaratilan lasit näyttävät hieman tummemilta, kun takakontin lasista ei pääse valoa läpi yhtälailla kun tuulilasista.

clima

Lainaus käyttäjältä: ePa - 18.05.11 - klo:23:05
Enhän minä laittomuuksiin ala. ;)

Hyvä kun aloit kuitenkin.  :D

Erittäin hyvältä näyttää. Malliesimerkki että 50% kaikkiin sivuihin on ulkonäöllisesti todella hyvä kun kontrastia ei takasivuihin (varsinkin tummemman takaikkunan kanssa) tule häiritsevästi.

Basso

Lainaus käyttäjältä: ePa - 24.05.11 - klo:23:35
Nyt on sitten ulkoilutettu tätäkin sen verran että mitttariin ilmestyi tasaluku 1000, kun ajoin auton takaisin talliin tänään. Eli aikamoinen wanhus tämäkin. Muutamat palstan jäsenet olisivat näillä kilsoilla pistäneet auton jo kiertoon. ;)

Muutama pikainen kuva nykyisestä asusta.




Itsellä myös Superb II, mutta sedan ja aikeissa olisi tilata superskodasta tuollaiset kiillotetut peilinkuoret.

Oliko tuo asennus helppoa? Tuleeko nuo asentaa alkuperäisen peilinkuorien päälle, vai voiko alkuperäiset ottaa irti ja laittaa talteen ja laittaa tilalle nuo superskodan kuoret?


ePa

Lainaus käyttäjältä: Basso - 25.05.11 - klo:09:18Oliko tuo asennus helppoa? Tuleeko nuo asentaa alkuperäisen peilinkuorien päälle, vai voiko alkuperäiset ottaa irti ja laittaa talteen ja laittaa tilalle nuo superskodan kuoret?

Juu, asennus oli todella helppo. Kuoret tulevat kaksipuolisella teipillä kiinni alkuperäiseen kuoreen ja ainakin minun milestäni istuvuus ei voisi olla parempi. Ensiksi alkuperäisten kuorien putsaus mukana tulleella puhdistus aineella ja sitten teipit irti ja paikalleen. Siinä ovat pysyneet ja toivottavasti pysyvät jatkossakin.

Basso

Lainaus käyttäjältä: ePa - 25.05.11 - klo:22:01
Juu, asennus oli todella helppo. Kuoret tulevat kaksipuolisella teipillä kiinni alkuperäiseen kuoreen ja ainakin minun milestäni istuvuus ei voisi olla parempi. Ensiksi alkuperäisten kuorien putsaus mukana tulleella puhdistus aineella ja sitten teipit irti ja paikalleen. Siinä ovat pysyneet ja toivottavasti pysyvät jatkossakin.

Ok, voikohan asennuksen tehdä niin, että ottaisi nuo alkuperäiset pois ja laittaisi nuo pelkät superskodan kuoret tilalle? Jotenkin haluaisin säästää nuo alkuperäiset koskemattomina, jos nuo tarvikekuoret jostain syystä vaurioituvat tai muuten pettävät, että olisi laittaa alkuperäiset takaisin.

Täytyy ehkä tiedustella asiaa suoraan superskodasta.


jni

Lainaus käyttäjältä: Basso - 25.05.11 - klo:22:22
Ok, voikohan asennuksen tehdä niin, että ottaisi nuo alkuperäiset pois ja laittaisi nuo pelkät superskodan kuoret tilalle? Jotenkin haluaisin säästää nuo alkuperäiset koskemattomina, jos nuo tarvikekuoret jostain syystä vaurioituvat tai muuten pettävät, että olisi laittaa alkuperäiset takaisin.

Täytyy ehkä tiedustella asiaa suoraan superskodasta.

Eiköhän ne Superskodan kuoret ole tarkoitettu juurikin alkuperäisten päälle liimattavaksi. Ei taida onnistua esittämälläsi tavalla. Ainakin kiinnikkeet puuttuvat.
Ajossa: Skoda Enyaq 80 125 Edition iV
Ex M-B E 250 T 4Matic Elegance
Ex Suzuki Swift 1.2 VVT GL 5D
Ex Volvo XC60 2.4D AWD Geartronic Momentum
Ex Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D EXE
Ex VAG:t:
2 x Skoda Kodiaq
4 x Skoda Superb
4 x Skoda Octavia
1 x Skoda Felicia
1 x Seat Ibiza

Ajoniekat Savosta kaahaa. Katso vastakeinoja.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy