Moderointi

Aloittaja Skula, 17.12.10 - klo:11:09

« edellinen - seuraava »

RTWteam

Moderaattoreiden ja yleisvalvojien riittävyyteen on otettu kantaa ja mielestäni "teitä" on riittävästi. Tietenkin te itse osaatte sen sanoa parhaiten. Tietysti mielenkiintoista moderaattoreiden kohdalla on se että Mikhauta ja Donitsia ei ole näkynyt hetkeen. Mikhauta on vuosi sitten ollut viimeksi ja Donitsi viime kesänä. Voivat tietysti olla taustalla tekemässä töitä joita ei tavan käyttäjä näe.

SNG

LainaaRekkari keskusteluun tarvittaisiin ulosheittäjä 

Näin o! Näytön paikka, ettei palstaa sotketa suoli24:een  ;)

Quality

On seurannassa, ja jos alkaa ylikuumeta, niin lukkoon menee, että napsahtaa.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Late

Heh ;) katsoa miten saa ajan järjestettyä ;) jos tännekin aikaa jäisi. :D

Sent from my Lumia 800 using Board Express

MasTurbo

Kukaan mode ota kantaa pyyntöihin. Pelkäättekö te masturboa?
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Mike Holder

Lainaus käyttäjältä: Vankka - 04.03.13 - klo:13:01
Reakointiaika ja reakoiti yleensä. Keskustelu ollu jo toista tai kolmatta sivua karannu, mutta mitään ei ole tapahtunut. Aina ei tarvi olla viestien poistoa vaan huomautusta pahimmoileen modet ite osallistuu offtopickiin.

Pahin juttu mikä minusta tässä paistaa läpin on ettei  modeilla ole muiden käyttäjien silmin suuremmin auktroteettiä.

Itsekin soisin, että valvojat ja moderaattorit puuttuisivat epäröimättä karanneisiin keskusteluhin. Eli threadiä lukkoon tai vaikka bannia käyttäjälle tarpeen mukaan.

VWRiddare

Lainaus käyttäjältä: Mike Holder - 05.03.13 - klo:08:46
Itsekin soisin, että valvojat ja moderaattorit puuttuisivat epäröimättä karanneisiin keskusteluhin. Eli threadiä lukkoon tai vaikka bannia käyttäjälle tarpeen mukaan.
Ihme inttämistä karanneista keskusteluista, ja modejen huutamisesta apuun. Mielistelyäkö? Ehkäpä! Ketään ei ainakaan minun nähdäkseni ole pahemmin loukattu, tai sitten en vain ole nähnyt kaikkea. Joskus kun puhuttiin eri merkkisten autojen keskusteluista, ja jotkut halusivat niitä hiukan hillitä, niin nämä tyypit huutelivat , että eihän niitä ole pakko lukea. Mikä pakko noita "rekkari" keskustelujakaan on sitten lukea jos kerran ei kiinnosta. Itse en ole näihin "rekkari" keskusteluihin osallistunut, mutta seurasin niitä mielenkiinnolla, sen mitä nyt talvilomallani ehdin. Mutta nyt näyttää sekin osio hävinneen, joten kiitos näille netin "mielensä pahoittajille", ja "nettietsiville"

mremonen

^onhan se vielä tuolla. Lukossa vain.

Kyllä suurin osa moderoinnista pitäisi tapahtua siinä näppiksen ja selkänojan välissä. Varsinaisten modejen tilanteeseen puuttuminen kielii siitä, ettei tämä ensinmainittu toimi.

Olen aiemmin kirjoittanut toiseen foorumiin siitä, että näile nettifoorumeille kirjoittaminen kertoo kirjoittajasta itsestään enemmän kuin mikään muu.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

VAG!

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.03.13 - klo:07:38
Kukaan mode ota kantaa pyyntöihin.

Voisikohan se tarkoittaa jotain ::)

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 04.03.13 - klo:16:40
Kannatetaan varauksin!

Unohtuiko tästä hymiöt ;)

MasTurbo

Ne vaan pelkää että lesta linjasta aletaan lipsua.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

pokkus

Lainaus käyttäjältä: RTWteam - 04.03.13 - klo:20:46
Tietysti mielenkiintoista moderaattoreiden kohdalla on se että Mikhauta ja Donitsia ei ole näkynyt hetkeen. Mikhauta on vuosi sitten ollut viimeksi ja Donitsi viime kesänä.

Mikhauta ja Donitsi on siirretty heidän kanssa käydyn keskustelun perusteella takaisin rivijäseneksi.

Vankka

Lainaus käyttäjältä: pokkus - 05.03.13 - klo:14:34
Mikhauta ja Donitsi on siirretty heidän kanssa käydyn keskustelun perusteella takaisin rivijäseneksi.
Nyt sieltä sitten vapautuu tilaa MasTurbolle. MasTurbolle voisi oikeesti antaakki natsat tulis vähän elämää modeiluu :D
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

MasTurbo

Mutta yllättäen asiaan  ei kommentteja sikariportaalta.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

Vankka

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.03.13 - klo:16:24
Mutta yllättäen asiaan  ei kommentteja sikariportaalta.
Jyri "rekryy" tuolla modeja. Eiku PM. Jyriä päin :D
Yritin säästää ja tein itse, en säästänyt, mutta onpahan nyt paljon uutta
Talvikisa: Linkki

Ford Mondeo Titanium Business
VW Golf Variant CL

mremonen

^Juu, ei ketään kotoa pyydetä duuniinkaan. Kyllä sitä paikkaa pitää itse hakea...
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

Zaasa

Paljonko siitä maksetaan  :)

MasTurbo on vainunnut isot rahat :D. Vai kiinnostaako pelkästään vallan käyttö?

pokkus

Ainakaan minun tietoisuuteen ei ole tullut yhtäkään hakemusta.

MasTurbo

Kyllä jos ei näillä vonkaamis määrillä ja näytöillä voida täällä asiasta keskustella niin olkoot.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

TTL

#228
Melko asiallista moderointia tähän asti.

Sallitaan kuitenkin vähän liikaa kokonaan "autottomien" riekkumista ja toisaalta täyttä paskanjauhantaprovoilua. Ja jos jälkimmäiseen erehtyy ottamaan kantaa asia-argumentein (ehken vähän henkilökotaisuuksiin menevinkin), niin bänni on paukkunut. Kenen tappio sitten, en tiedä.

Sääli olisi, jos ei-vag oma auto asettuisi moderaattorina olon esteeksi.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

VAG!

Lainaus käyttäjältä: MasTurbo - 05.03.13 - klo:17:37
Kyllä jos ei näillä vonkaamis määrillä ja näytöillä voida täällä asiasta keskustella niin olkoot.

Jos sä nyt olet ihan tosissasi modeksi haluamassa, niin eiköhän ne sinun "näytöt" ole juurikin sen homman esteenä.

Tämä siis näin aktiivikirjoittajan silmin nähtynä. En ole ikinä ollut tällä sivustolla modena, joten en sen tarkemmin tiedä niistä kuvioista.

MasTurbo

No just sieltä joku netti poliisi tuli pätemään. Laittakaa sitten joku jäykkä jääpuikko sinne niin saadaan taas täällä lukea siitä miten käskettiin pysyä aiheessa tai miten topicci lukittiin jne.
" Dont be scared, just be prepared for the worst "

TTL

Kokemus omakohtaisesta supliikikyvykkyydestä ja hauskuudesta yleensä vain ärsyttää muita.

Kotimainen stand-up komiikka tuo esiin samankaltaista myötähäpeää.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: TTL - 05.03.13 - klo:17:42
Melko asiallista moderointia tähän asti.

Sallitaan kuitenkin vähän liikaa kokonaan "autottomien" riekkumista ja toisaalta täyttä paskanjauhantaprovoilua. Ja jos jälkimmäiseen erehtyy ottamaan kantaa asia-argumentein (ehken vähän henkilökotaisuuksiin menevinkin), niin bänni on paukkunut. Kenen tappio sitten, en tiedä.

Sääli olisi, jos ei-vag oma auto asettuisi moderaattorina olon esteeksi.

Tuskin automerkki vaikuttaa moderaattoriksi "pääsemiseen", mutta toisaalta bännit saaneita ei kaiketi oteta moderaattorin hommiin, mitä pitäisin ainoastaan positiivisena asiana.

TTL

Lainaus käyttäjältä: Vaginisti - 05.03.13 - klo:18:11
Tuskin automerkki vaikuttaa moderaattoriksi "pääsemiseen", mutta toisaalta bännit saaneita ei kaiketi oteta moderaattorin hommiin, mitä pitäisin ainoastaan positiivisena asiana.

Mikä siinä on niin positiivista? En ole modeksi hinkumassa, mutta asialliselle saitille kuuluisi scheissen kitkeminen. Monilla täällä kirjoittelevilla on paljon pitempi autoilu/autokokemus kuin ensimmäistä TSI/DSG:tään hankkivilla autoasiantuntijoilla. Sitten on näitä muniskälläpisinpenis-tyyppejä, mutuilijoita sekä netin siteeraajia.

Ei minunkaan tarvitse täällä roikkua, mutta onneksi olen päässyt elämässäni yli pakollisen VAG-vaiheen ;) kärsimysten kauta.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

V-O

Olen täällä foorumilla aika uusi vääränmerkkisine autoineni.... Olen kyllä useita VAG-merkkejä ostanut, jos se mitään auttaa.

Moderoinnista ei mitään negatiivista sanottavaa. Hyvin on minun mielstäni älyttömyyksiin puututtu. Jos vapaampaa keskustelua haluaa niin onhan markkinoilla tarjolla useita "erilaisia" foorumeita.

Olen samaa mieltä kuten TTL, Kukkanen ja Vaginisti nuoleskelematta kenenkään kengänpohjia.

eGetin

Lainaus käyttäjältä: TTL - 05.03.13 - klo:18:22
Ei minunkaan tarvitse täällä roikkua, mutta onneksi olen päässyt elämässäni yli pakollisen VAG-vaiheen ;) kärsimysten kauta.
Ja nyt jumituit MB-vaiheeseen kärsimään ;)

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2480.msg328589#msg328589
Mitähän tällaisten suhteen on linjattu? Ei ole imo kovinkaan hyvä jos tänne alkaa sakki rekisteröitymään vetämään ihan silkkaa offtopiccia?

TTL

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 05.03.13 - klo:18:27
Ja nyt jumituit MB-vaiheeseen kärsimään ;)

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=2480.msg328589#msg328589
Mitähän tällaisten suhteen on linjattu? Ei ole imo kovinkaan hyvä jos tänne alkaa sakki rekisteröitymään vetämään ihan silkkaa offtopiccia?

Sieltä ilmoittautui ensimmäinen  :'( ja todella kesto... ....en kirjoittelija.
Nykyiset: Opel Vivaro L2H1 107 kW Van Edition 09/2017 ja MB S 500e L 5/2015

VAG!

Lainaus käyttäjältä: eGetin - 05.03.13 - klo:18:27
Mitähän tällaisten suhteen on linjattu?

Jopa minuakin tuo laittoi hymyilyttämään, vaikka olenkin kannattanut avoimin silmin olemista. Luoda nyt käyttäjä Vag-foorumille vain sen takia, että voi kysyä neuvoja vanhan mersun ostamiseen :)

Vaginisti

Lainaus käyttäjältä: TTL - 05.03.13 - klo:18:22
Mikä siinä on niin positiivista? En ole modeksi hinkumassa, mutta asialliselle saitille kuuluisi scheissen kitkeminen. Monilla täällä kirjoittelevilla on paljon pitempi autoilu/autokokemus kuin ensimmäistä TSI/DSG:tään hankkivilla autoasiantuntijoilla. Sitten on näitä muniskälläpisinpenis-tyyppejä, mutuilijoita sekä netin siteeraajia.

Ei minunkaan tarvitse täällä roikkua, mutta onneksi olen päässyt elämässäni yli pakollisen VAG-vaiheen ;) kärsimysten kauta.

Tuossa vastasit oikeastaan itse itsellesi. Juuri tuon tyylistä vastakkain asettelevaa, asenteellista turhanpäiväisyyttä täältä pitääkin kitkeä ja siinä hommassa paras mode on mahdollisimman rauhallinen ja diplomaattinen ihmistyyppi.

V-O

Nyt en ole varma luinko oikein...

Vaginistin postauksesta käsitin että hänen mielestään bannit saaneita ei olisi hyvä valita modeksi, oliko se näin päin...?

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy