DSG vaihdelaatikon vauhtipyörän säklätys

Aloittaja Topelu, 28.04.18 - klo:12:33

« edellinen - seuraava »

Topelu

Tervehdys kaikkille foorumilaisille!

Olen uusi täällä foorumilla ja tuli itsekkin siirryttyä hiljalleen vag konserniin ostamalla 2.0 tdi B7 koppasen passatin. Harmikseni autossani on ruvennut vauhtipyörä pitämään kolkatusta joten se alkaa olla nuilla kilometreillä vaihtokunnossa. Minua kiinnostaisi tietää että mitä muuta kannattaa uusia vaihdon yhteydessä? Onko porukka vaihtanut samalla kytkimiä ja kampiakselin tiivisteitä? Tiivistehhän ei kovin kallis ole mutta asennustyökalu maksaa hunajaa ja sellainen löytyy oletetusti vain merkkiliikkeestä. Ajattelin teetättää remontin pienemmällä pajalla mutta heiltä ei kyseistä työkalua löydy.

Autohan on siis DSG laatikolla ja 150000km ajettu

Lisäksi olisi kiva jos joku viisas osaisi kertoa mikä olisi kyseisen auton vauhtipyörän oem tai tarvike numero että osaisin saksan maalta sen halvemmalla tilata.

Kiitoksia etukäteen vastauksista! 😊

Geoman

Menehän oheiselle sivustolle ja hae sieltä ensin VW:n oma varaosanumero.

http://www.oemepc.com/vw

Sitten kun löydät VW:n numeron sillä löytyy sitten LUK, Sachs yms. kaksoismassavauhtipyörät ja kytkimen osat.

KumiKeijo

Samalla kannattaa vaihtaa mekatroniikka, kytkinlevyt, moottori, pakosarja, auto ja vaimo.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy