Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - herra neljäkymmentä 7

#1
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
21.08.21 - klo:15:20


Ei mikään veneilysää.
#2
Onko tarpeen enää dsg yhteydessä  kytkeä ensin käsijarrua päälle  kun painaa ton p  ennen sammutusta?
#3
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
24.07.21 - klo:11:23
Kamikaze Miyabi & Zipang. Tälläinen kombo asennettu. Asiasta ymmärtäville.
Myös vanteet/kaikki lasit, unohtamatta jarrusatuloita.
Joka alalla on huippu, näin se vain on.🤌
Kiitokset Janille!









#4
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
03.07.21 - klo:19:31


Laitoin kulutusmittarin oikeen molempiin, menee pienellä.
#5
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
03.07.21 - klo:18:19
.
#6
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
01.07.21 - klo:15:34
Tykkään tuostakin ku ratti on ilman virtoja niinku joku  teslan pelkistetty. Virroilla kosketusnäppäinmet herää eloon niinku muutki katkaisiat. Voin sanoa,että tykkään ihan sikana tästä. Mulla on tonnin kapula työpuhelimena ja jokainen ymmärtää,että mun tasoset kaverit ei ala autossa sitte paineleen mitään näppäinmiä.



#7
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
30.06.21 - klo:14:46


Karttanäkymä.
#8
Golf VIII (20-) / Vs: Golf 8 Chat
29.06.21 - klo:14:55
Nyt tärähtää. Passat tsi 2015 vaihtuu 204.000km loistavasti pelanneena uuteen.



#9
Se menee näin. Ensinmäinen huolto 30000km /2 vuotta. Kumpi ensin täyttyy. Siitä seuraavat: tarkistushuoto vuoden välein.öljynvaihto 30000km/vuosi.
#10
Leon 5F (12–19) / Vs: Huoltohintoja
29.04.19 - klo:18:41
Tuleeko edellisestä huollosta vuosi? Mutta kilometrejä on tullu vain tuo 10 tuhatta? Jos näin niin tarkistushuolto on joka vuosi.
#11
Voi luoja näitä tekniikan neroja. Jos vena oiski palannu ei se naputa ja kävis kuitenki kolmella!
#12
Ymmärtääkseni vw on ollu jo vuosikymmeniä järjestelmä (?) Joka tarkkailee öljyä ja ajotapaa mukaanlukien juurikin niitä muuttuvia tekiöitä kuten pätkäajoja ja vähentää siitä 30.000km sitten sen mukaan mitkä on parametrit. Tuntuu vain, että olisko siellä tehtaanpuolella ja suunnittelussa niin paljon mettässä, että kuluttajien täytyy se mututunteella puolittaa?.
#13
Täysin samaa mieltä. No itekki sorruin tähän passattiin vaihtaan 2 kertaa öljyt 15000km välein ja täytyy sanoa , että ei mitään hyötyä muutako rahaa palaa turhaan. Nyt ajan tietokoneen mukaan sen 30000km jonka auto näyttää hyvällä omallatunnolla. Ylimääränen pelkän öljynvaihto merkkiliikkeessä maksaa sen 170e ja kun niitä parikin tekee ennen aikojaan niin sillä jo maksaa varsinaisen määräikaishuollon jo.
#14
Miten on kaikkien muiden nesteiden kanssa. Tarviiko esim jarrunesteitä ja jäähdytinnesteitä vaihtaa useammin kuin tehtaan syosituksesta. Jos 30.000km on liikaa, niin miksi muita nesteitä ei sitten vaihettas vuosittain vaan tehtaan ohjeiden mukaan . Tuo 30000km öljynvaihtoväli on uusissa volvoissakin niin eikait se o aina kuluttajan homma päätellä onko se oikea aika. Tehtaalla on suuret resurssit sen testaamiseen ja eiköhän kuluttajan ole vain selvempi vain hyväksyä se.
#15
Mitä katoin sun kirjoituksia pitkälle taaksepäin niin mieleen tuli, että vain kyselet täältä porukoitten mielipiteitä millon mistäkin autosta.
#16
Tässähän ei jätetä kertomatta, että on vesivahinko niin miksi välttää. Jokainen tietää ja punnitsee sitte riskin/hyödyn.
#17
Onnistuu kun lukitset nopeuden vasemmassa puolassa olevalla lytkimellä set ja kun painelet res niin nopeus nousee aina yhen pykälän,setin painallus taas pudottaa nopeutta pykälän per painallus.
#18
Mitä sanoo porukat kannattaako pysyä erossa näillä moottoreilla olevilla touareg/phaetoneilla. Voimaahan tuossa tdi:ssä on vetää vaikka jumbojettiä joka jo 10vuotta sitten on todettu ja tänään noita
saisi kohtuullisella hinnalla vaikka harrastuselvistelyyn!!
#19
Onko edellinen omistaja ja myös sinä käyttännyt kaikki huollot merkkiliikkeessä  30.000km välein,eli huoltohistoria aukoton?
Jos näin on,niin tätä vyyhtiä olisi maaskon kannattannu alkaa purkaa ensin tuolta merkkiliikkeestäpäin. Kuria homma kumminkin ja voi sanoa realistisesti,että tässä raha vaihtaa omistajaa jonkinverran.
#20
Täytyypä munki laittaa korteni kekoon ja todeta nyt jo noin vuoden
kokemuksella,että eipä häiritse ei pimeässä ei päivällä ei auringon
valossa ei vasta-auringossa. Taidan olla poikkeus,mutta nyt tämän kokemuksen pohjalta mitä on tullut häiritsisi joka päivä se,etten tuota ottannu. On se hyvä .
#21
Onhan raahessa aina pörhöstä lähtien  korjaamoita. Ei kai tuo niin rakettitiedettä ole ,että pitää 80km päähän viedä.
#22
Mulla ei passatissa ole mitään lämmitystä ja hyvin on aina käyntiin lähtenny.
#23
Olis mukava kun laittaisitte merkin mihin siirryitte,jossei suuri salaisuus ole.
#24
Ulkopinnat / Vs: Painepesuri
11.04.15 - klo:16:07
No joo kyllähän mullaki on käynnyt mietinnässä vaihtaa pikaliittimiin,mutta kun oon tarkemmin pähkäilly en ole nähnyt tarpeelliseksi  vaihtaa vain muutaman sekunnin tähden,olletikki kun on aikaa ruuvata sen 10 sekunttia puoleen ja toiseen. Tuolla rotosuuttimella mää pesen mattoja ja lähtee tosi hyvin.  Foam lance on  ehdoton autopesussa ja käytän sitä myös matonpesussa eli vaahdotan ne mäntysuovalla ja jonkin ajan päästä piiskaan ne puhtaaksi rotosuuttimella.
#25
Ettei vain nyt tulis unta nähtyä☁
#26
Käyhän se tilauksen muuttaminen ellei ole lukkiintunnu,se selviää kun vaikkapa soitat deelerille ja tarkistutat tilauksen tilanteen.
#27
No niin,siitä se lähtee mulla on seitsemäs menossa.😥
#28
Passat B8 (14-) / Vs: Uusi passat!
25.02.15 - klo:12:06
Nyt jäitä hattuun.
#29
Tuo ajatus sotii syitä vastaan kun mun katto on puhdas hainevästä. Ja tämä on sitä kokemusperästä kun omistan uuden passatin en pelkästään kato kuvasta niitä.
#30
Se hainevä antenni tarvitaan maaskon ainaki sen takia kun on webasto niin sen kaukoohjaukseen.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy