Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Mato100

#1
Moro,

Ajoin juuri scannauksen läpi, mutta tähän sitä ei saa lisättyä. Vag Com ohjelmalla/Pc luettu ja löytyy koko rimpsu auton tietoineen.
#2
Moro,
Voisikohan tuossa todella olla noin paljon oikeasti viallisia komponentteja. Kulkenut kuitenkin ennen onnettomuutta normaalisti. Toisaalta nollauksen jälkeen antaa heti samat vikakoodit. p0047 Boost Pressure Valve/Solenoid(bank1), p2426 EGR Valve Control Unit, P0104 Mass Air Flow Sensor, 
#3
Moro,
Laitoin itselleni kolaroidun 2.0tdi Golfin. Auto on muuten valmis, mutta moottorin ohjausyksikkö pitänee koodata uudestaan. Auto on limp mode tilassa eli kulkee n.80 km/h eikä turbo ole mukana ollenkaan. Antaa vikakoodit ilmamassa anturille, egr venttiilille, ahtopaineventtiilille. Luulen, että vikakoodit johtuvat tuosta limp moodista. Osaisikohan kukaan antaa neuvoa.
#4
Ok,
On kuusiopultti auki. Koetellaan voimalla. Kiitokset. Palaan asiaan jos ei lähde..
#5
Moro,

Kyllä vetoakseli on irti ja apurunkokin on irrotettu. Akseli ei tule vaihdelaatikosta ulos. Onkohan se lukittu jotenkin. En oikein uskalla kammeta, että ei tule lisää vaurioita vai vaatiiko voimaa???
#6
Tere,
Onko kenelläkään kokemusta 2.0tdi jakolaatikon irroituksesta. Neljä pulttia irroitettu vaihdelaatikosta, mutta ei suostu tulemaan ulos. Pitääkö irrottaa koko vaihdelaatikko, että saa jakolaatikon irti.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy