R-Line VW Passat Variant 3c 2.0 TDIeselpower 4motion

Aloittaja MAR-10, 20.03.12 - klo:01:37

« edellinen - seuraava »

MAR-10

Hopianuoli

R-Line:
-Alusta
-Vanteet
-Korisarja
-Takaspoileri
-Ratti
-Polkimet

-Higline 1/2 nahka/alcantara sisusta
-Täysin sähkösäätöiset etupenkit
    +Kuljettajan penkissä hieronta
-Lämmitettävä tuulilasi
-Tummennetut lasit
-4xpenkinlämmittimet
-ESP, täysin poiskytkettävissä
-Auto-hold mäkilähtöavustin
-Rengaspainevalvonta
-RNS510 Dvd, navi, sd, 20gb, 6xcd..

-Eberspräher lämmitin GSM tai DATA ohjauksella (Remuc)

-Valot kurvailee mutkissa
   -Osram Xenarc 5000K
-Kulmavalot syttyy risteyksissä
/hitaissa nopeuksissa

-Special Tuning Harinen ohjelmointi
-K&N vapaavirtaussuodatin
-EBC Ultimax uritetut jarrulevyt
-EBC Ultimax jarrupalat

Pensalla pestään pensseleitä, Dieselillä tehdään voimaa :P


Golfauto

Nätti peli. Cromi peilien osalta ehkä harkitsisin, mutta takaspoileri ja kokonaisuus noin muuten tasapainoinen. Tosin nyt tipahdin vähän, kun tuli kuvaa muista ajokeista... mut siis toi hopeinen :)

MAR-10

Pelien kuoret vaihtu jätkien toimesta heti kun pajalle autolla ensi kerran kurvasin :) eivät kuulema olleet hyvät..

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: MAR-10 - 20.03.12 - klo:01:49
Pelien kuoret vaihtu jätkien toimesta heti kun pajalle autolla ensi kerran kurvasin :) eivät kuulema olleet hyvät..

Ehkä mun havainto sitten oli oikea ;D (muidenkin mielestä). Tossa vielä kun katselin, niin vaihtaisin takavalot, jos tohon on jotain sopivaa lediä tai muuten tummaa tarjolla. Tää on sinänsä vähän köpö kommentti, että niin olen tehnyt itse golffiin :)

MAR-10

R36 valoja tarjoilla, eroa vain että ovat tummemmat.
Harkinnassa ollut ja ostettukkin olisi jos auto olisi väriltään musta..

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: MAR-10 - 20.03.12 - klo:02:08
R36 valoja tarjoilla, eroa vain että ovat tummemmat.
Harkinnassa ollut ja ostettukkin olisi jos auto olisi väriltään musta..

Mä perustelisin tätä sillä, että sitten sun auton värit olis musta ja hopeinen. Nyt siellä on takana lisänä punainen, jolle ei löydy mitään yhtymäkohtia esim punaisista jarrusatuloista tms... Lisäjarruvalo kaipais myös toki samassa vaihtoa. Oma kiroukseni on golffin punaiset heijastimet takana, josta ei taida laillisesti päästä eroon mitenkään :P

MAR-10

Ok

Tähän

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=126516&sid=72c6d9a7d14c48e8dda02339dce4a538

sopii mun milestä kuin nenä päähän, mutta itselle tulisi hopeisen ja tummien takavalojen kanssa jotenkin teinituning olo..vähän mustaa käläkälää ja lakkaa  ::)

Ei kai niitä heijastimia tarvii muualla ku leimalla  ;)

Golfauto

Lainaus käyttäjältä: MAR-10 - 20.03.12 - klo:02:23
sopii mun milestä kuin nenä päähän, mutta itselle tulisi hopeisen ja tummien takavalojen kanssa jotenkin teinituning olo..vähän mustaa käläkälää ja lakkaa  ::)

Ei kai niitä heijastimia tarvii muualla ku leimalla  ;)

Auts teinituning oli kun olisit vetänyt märällä rätillä kasvoihin. Just sitä mä vihaan ja silti ehdotin tummia valoja ;D Mulle enemmän teinituning on just noi laittomat viritykset ja vähän muutakin :) No ainakin yritin saada sut laittamaan talouden pyörät rullaamaan ja hankkimaan valot :)

MAR-10

No on mul Sponsoritarrassa vähän punaista yhtymäkohdaksi takavaloille 8)
Heijastimet on minun mielestä jalankulkijoita varten, autoissa palaa valot..ellei sitten satu olemaan joku sähkövikanen pas*a  ;D
Laittomista virityksistä puheenollen, tiedäthän että tieliikennelaki ei salli led-valoja? ;D
Meikä kantaa valojen rahat kaljana kotiin, niin ne talouden ja kuljetusyritysten pyörät rullaa..

MAR-10

Lainaus käyttäjältä: Golfauto - 20.03.12 - klo:01:52
Ehkä mun havainto sitten oli oikea ;D (muidenkin mielestä). Tossa vielä kun katselin, niin vaihtaisin takavalot, jos tohon on jotain sopivaa lediä tai muuten tummaa tarjolla. Tää on sinänsä vähän köpö kommentti, että niin olen tehnyt itse golffiin :)

Peilien kuoret vaihtuivat siis korinvärisistä kromeihin!

MAR-10

#10
Tuli puuhailtua kesälookkia jarrusatuloihin..
Maali on sekoitettu R-Line merkissä olevan sinisen pohjalta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy