Juha Kankkunen Driving Academy

Aloittaja Vice, 12.01.17 - klo:18:02

« edellinen - seuraava »

Vice

Tuli joulukuussa Audilta kutsu osallistua Juha Kankkunen Driving Academyyn maaliskuussa.

Onko porukka käynyt ko "kurssilla"? Onko minkälainen tapahtuma? Tai löytyykö palstalta muita lähtijöitä maaliskuussa?
Kalustoksi oli ilmoitettu A4 allroad ja A3 sedan.

Premier Parkissa olen käynyt aiemmin pari krt Audin kutsusta ajamassa "talviajokoulussa", mutta ne ovat olleet enemmän "koeajoja" (pari kierrosta rataa per auto ja vaihto seuraavaan). Toki ihan mukavia ne on ollut ja tulihan sitä kautta ostettua nykyinen A4 :)

mremonen

Ehkä tuolta Audiclubin puolelta kannattaa käydä kysymässä. Itse en katsonut, että tuo olisi sen tonnin väärti, vaikka siinä onkin lennot ja kaikki.
Ex: SQ5 -15; A5 SB Black Edition 3.0TDIq 180kW -13; A6 Avant 2.7TDIq -10; Seat Ibiza FR -11
--
HEX-CAN VCDS-kaapeli löytyy lainaan. YV tavoittaa.

Vice

Lainaus käyttäjältä: mremonen - 12.01.17 - klo:18:08
Ehkä tuolta Audiclubin puolelta kannattaa käydä kysymässä. Itse en katsonut, että tuo olisi sen tonnin väärti, vaikka siinä onkin lennot ja kaikki.

Täytyypä lukaista sieltä siis. Omalla kohdalla ei ole tiedossa tonnin laskua (olisi jäänyt siinä tapauksessa itsellänikin lähtemättä)...

Vice

Eikö palstalta löydy ketään kuka olisi käynyt Kuusamossa jäällä ajamassa Kankkusen valvonnassa..?  :o

wille84

Loistava tapahtuma kannattaa ehdottomasti osallistua jos mahdollisuus on.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy