GTE Passat 2016 airbag valo, ratti ei toimi, rutisee. Mistä osa ja vaihto Tre?

Aloittaja mikron, 26.01.24 - klo:15:48

« edellinen - seuraava »

mikron

Kyseessä GTE Passat 2016. Kaikki klassiset oireet ilmestyi kerralla joten vika on nk kellojousi/spiraali.
+ ratti rutisee äärirajoilla käännettäessä
+ airbag valo palaa
+ ratin napit eivät toimi
+ äänimerkki ei toimi

Mistä tuo osa kannattaa hommata ja missä sen voi vaihtaa Tampereella, onko muita vaihtoehtoja kuin marmoritiski? Olisi kellään osanumeroa? Itse ei aika eikä taidot riitä (korvamato olkaa hyvä) tuohon hommaan joten maksan mieluusti jollekin osaavalle, mutten tietenkään ole innostunut marmorimaisesta preemiosta.

// VW Passat GTE 2016 @ Tampere

Jacce75

Lainaus käyttäjältä: mikron - 26.01.24 - klo:15:48Kyseessä GTE Passat 2016. Kaikki klassiset oireet ilmestyi kerralla joten vika on nk kellojousi/spiraali.
+ ratti rutisee äärirajoilla käännettäessä
+ airbag valo palaa
+ ratin napit eivät toimi
+ äänimerkki ei toimi

Mistä tuo osa kannattaa hommata ja missä sen voi vaihtaa Tampereella, onko muita vaihtoehtoja kuin marmoritiski? Olisi kellään osanumeroa? Itse ei aika eikä taidot riitä (korvamato olkaa hyvä) tuohon hommaan joten maksan mieluusti jollekin osaavalle, mutten tietenkään ole innostunut marmorimaisesta preemiosta.


Minä voin katsoa sulle oikean osan. Voin jopa myydä sulle oikean OEM osan. Lisäksi voin myös asentaa ja koodata sen autoon. Eikä ole marmorihintoja. Ainoa mutta on se että toimin Keravalla. Jos ei välimatka haittaa niin otahan yhteyttä niin sovitaan tarkemmin.
http://www.vagtech.fi

Retrofit, koodaukset, päivitykset, ohjelmoinnit, OE avaimet, ajonestot, moottorin ja vaihteistojen optimoinnit sekä muut ecujen muokkaukset.
040-7049099
Uusi foorumi avattu!! vagtech.fi

- Golf 7.5 Highline 1.5 DADA 2018 (180hv/335Nm)
- Passat B8.5 R-line 1.5 DPCA 2020 (191hv/355Nm)

mikron

Lainaus käyttäjältä: Jacce75 - 26.01.24 - klo:15:58Minä voin katsoa sulle oikean osan. Voin jopa myydä sulle oikean OEM osan. Lisäksi voin myös asentaa ja koodata sen autoon. Eikä ole marmorihintoja. Ainoa mutta on se että toimin Keravalla. Jos ei välimatka haittaa niin otahan yhteyttä niin sovitaan tarkemmin.

Minä laitan viestiä  :)
// VW Passat GTE 2016 @ Tampere

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy