A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

Qman

Oma A4 Quattro meni koripajalle ja sain tilalle TFSI A4 DSG. Ilmeisesti kyseessä 1.4L kone.
Jos olen valitellut DSGn toimintaa (oma diesel) niin tuo vuokra-auton aski on aivan romu. Aivan käsittämättömiä nykimisiä melkein joka vaihdossa ja jotenkin tuntuu että kytkimet pumppaa liikkeelle lähdössäkin edestakasin. Tuolla pelillä on ajettu 44tkm.
Jos olis oma niin auto ei pajalta lähtisi ennen kuin on kunnossa.

Ã...ikkuinen bensaturbo on tien päällä oikeastaan aika hauska tapaus jopa A4 kopassa. Siinä on silä iloista luonnetta ja tehoa löytyy yläkierroksilla hauskasti. Juuri sitä mitä dieselistä puuttuu. Kone ei tunnu ollenkaan 40hp mopommalta kuin oman diesel vaikka kyllä piskuinen bensa  oikeasti hitaammin kiihtyy.    Kyllä bensakone vaan on hieno juttu.

Tuollaisella 60-70km/h vauhdilla tuo bensaturbo vie vähemmän litroissa kuin 2L diesel mikä on aivan outo juttu. Kaippa <1200 kierrokset on syynä matalaan kulutukseen. keskikulutus asettuu jonnekin 7L tuntumaa kun omassa dieselissä se on vähän alle 6L.

Toinen ihmetys vuokra A4 sedanissa on takapään vellominen ylös-alas. Tuntuu kuin ei olisi iskareita ollenkaan. Jos pitäisi ajaa yli 40km siivu niin varmasti tuli itelle matkapahoinvointia. Aika outoa 44tkm ajetussa.


K70

Viime kuussa tuli lopultakin hinnat g-tronille Saksassa. Kesko tuskin saa hintoja ennen syksyä julkaistua.

e-tronin odotukseen ei taida ikä riittää. No, ehkä oma ikä, mutta riittääkö automallin ikä?

rami

Lainaus käyttäjältä: Qman - 14.07.17 - klo:20:18
Oma A4 Quattro meni koripajalle ja sain tilalle TFSI A4 DSG. Ilmeisesti kyseessä 1.4L kone.
Jos olen valitellut DSGn toimintaa (oma diesel) niin tuo vuokra-auton aski on aivan romu. Aivan käsittämättömiä nykimisiä melkein joka vaihdossa ja jotenkin tuntuu että kytkimet pumppaa liikkeelle lähdössäkin edestakasin. Tuolla pelillä on ajettu 44tkm.
Jos olis oma niin auto ei pajalta lähtisi ennen kuin on kunnossa.

Ã...ikkuinen bensaturbo on tien päällä oikeastaan aika hauska tapaus jopa A4 kopassa. Siinä on silä iloista luonnetta ja tehoa löytyy yläkierroksilla hauskasti. Juuri sitä mitä dieselistä puuttuu. Kone ei tunnu ollenkaan 40hp mopommalta kuin oman diesel vaikka kyllä piskuinen bensa  oikeasti hitaammin kiihtyy.    Kyllä bensakone vaan on hieno juttu.

Tuollaisella 60-70km/h vauhdilla tuo bensaturbo vie vähemmän litroissa kuin 2L diesel mikä on aivan outo juttu. Kaippa <1200 kierrokset on syynä matalaan kulutukseen. keskikulutus asettuu jonnekin 7L tuntumaa kun omassa dieselissä se on vähän alle 6L.

Toinen ihmetys vuokra A4 sedanissa on takapään vellominen ylös-alas. Tuntuu kuin ei olisi iskareita ollenkaan. Jos pitäisi ajaa yli 40km siivu niin varmasti tuli itelle matkapahoinvointia. Aika outoa 44tkm ajetussa.

Niin ja tuohon vaihteistoon lisättynä vielä tietynlainen ja todettu uikutus joka kielii jostain ongelmasta. Uikutus vaihteiden vaihtuessa 2-3-4 vaihteella.

Qman

^vuokraamon auton aski ei äännellyt mitenkään, teki vaan kaikkea muuta epämääristä.  Eikös tuo 1.4TFSI koneen DSG ole kuivilla kytkimillä kun taas 2L dieselisssä kytkinlevyt ui öljyssä.
Tuntuu siltä että DSGt alkaa mallista riippumatta olla menneen talven tekniikkaa.

Seamaster

2 litraisessa bensassa taitaa olla märkäkytkin S-tronic ja hienosti toimii. Mulla on ollut varmaan likemmäs 10 kpl dsg autoa ja ainoa jossa toiminta oli aivan hanurista oli -10 mallin 1.4  bensa octaviassa, senkin ostin uutena ja erilaiset ongelmat alkoi jo muutaman tuhannen kilometrin jälkeen.

ITbites

Lainaus käyttäjältä: rami - 15.07.17 - klo:08:28
Niin ja tuohon vaihteistoon lisättynä vielä tietynlainen ja todettu uikutus joka kielii jostain ongelmasta. Uikutus vaihteiden vaihtuessa 2-3-4 vaihteella.

Mitään uutta tällä rintamalla, kuten sanottua, itselle kuitattiin "normaalina" äänenä liittyen ABS toimintaan...
CUPRA Born 77kWh 170KW, 2022
VW ID.3 ST1 Plus 58kWh, 2021
VW e-GOLF, 2020
VW Golf GTE, 2018

rami

Ihmeellisenä kyllä pidän tuota uikutusääntä jos se rinnastetaan  ABS toimintaan. Miksi uikutusta ei kuulunut ensimmäisen 5000 km aikana kun auto otettiin käyttöön? Uikutuksen ääni vaan lisääntyy koko ajan ajettujen kilometrien myötä. Miksi ABS toimisi pirun aktiivisesti kaupunkiajossa joissa automaatti käyttää 2-3-4 vaihdetta. (hidas ajo) Toinen juttu on myös siinä, että miksi vaihteiston ja moottorin lämpötila vaikuttaa asiaan? En usko alkuunkaan tuota ABS juttua.
Sitten vielä yksi juttu jos myyt tuollaisen sinä/minä jollekkin ihmiselle peruu se taatusti kaupat seuraavana päivänä perehtyen paremmin autoon ajossa. Viallinen yksilö mikä viallinen se on päivänselvä asia.
Nuiden A4 9B autojen ei kuulu uikuttaa tuolla tavoin ajossa. Joku viallinen osa siellä vaivaa. >:(
Selvääkin selvempi asia tai sitten viasta tehdään ominaisuus....

th

Osta rami oikeella moottorilla ja oikealla vetotavalla varustettu auto, niin ongelmat katoaa. Itse opin tämän kun omistin vajakin 2012 mallisen a3:sen ja sen jälkeen ollut vain hyviä quattroja.
Audi A4 2.0TDI quattro Business Sport S-line Avant -18
Audi A4 2.0TDI quattro First Edition Business Sport Sedan -16
Audi A3 2.0TDI quattro Business Sport S-line Sportback -14
Audi A3 1.4TFSI S-line Sportback -12

a4b8

Palstalla kaksi huollosta saatua diagnoosia: ajonvakautuksen pumppu. Sen lisäksi täällä on lukematon määrä kaiken maailman arvailuja! Kun käytätte autoa huollossa/öljynvaihdossa, (varmaankin jo monen auton kohdalla ajankohtaista)kysykää, selvittäkää mistä johtuu! Turha arvailla vuosikaupalla täällä. Ei luulisi olevan ylivoimainen tehtävä? Jospa sitten saadaan uikutus loppumaan?
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Rauska

Musta alkaa tuntumaan tää ramin etuveto 190 hp uikutus kyllä ihan vaan normaalilta vaihteiston ääneltä. Siis kun hitaasti ajellaan. DSG on ns. kova vaihteisto mielestäni ja siinähän kuuluu ääniä ?!? eri vaihtella. Miksi täällä huudella, kun voi mennä takuuhuoltoon???
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

rami

Kyllä minä sen tiedän, että normaalistikkin vaihteistosta kuuluu ääniä se on selvää. Hammasrattaista ja laakereista voi kuulua lievää kahinaa yms.  Itselläni on ollut lukuisia manuaaleja ja tämä on kolmas VG automaatti.  Yksikään VG automaattikaan ei ole pitänyt tuollaista muutamien sekuntien kestävää uikutusta vaihteita vaihtaessa 2-3-4 vaihteilla. "Miksi täällä huudella, kun voi mennä takuuhuoltoon???"  Niin tulemme jälleen tähän Audijullien ajattelumailmaan ettei Audissa voi mitään ongelmia olla.
Autoa on käytetty 3-kertaa kyseisen ongelman kanssa pajalla. Nyt viimeksi saatiin asentajan kanssa ajaessa ääninäytteet ja odotellaan tehtaalta vastausta.  Kysyn edelleen miksi kyseinen UIKUTUS alkaa  esiintymään vasta 5000-6000 km jälkeen.
Selvä asia on se, että jokin ongelma sinne on syntynyt joka lisääntyy koko ajan. Ja varmaankin tännekkin kirjoittalle tulee kyseinen ongelma vielä selvästi esiin.  Aika näyttää,niin kuin minun monet muutkin kirjoitukset ovat toteennäyttäneet.
Mutta selvä asia on se. Jos minun autosta kyseinen ongelma löytyy ja saadaan ratkistuksi en taatusti siitä tule ilmoittamaan.
Jonkin ajan kuluttua aletaan kuuntelmaan teidän ruikutusta ;D ;D ;D

rami

Lainaus käyttäjältä: th - 21.07.17 - klo:23:13
Osta rami oikeella moottorilla ja oikealla vetotavalla varustettu auto, niin ongelmat katoaa. Itse opin tämän kun omistin vajakin 2012 mallisen a3:sen ja sen jälkeen ollut vain hyviä quattroja.

Ei näistä ongelmista näytä muuten pääsevän eroon kun jättää koko VG romut ja vaihtaa merkkiä. Kyllä voi sanoa, että auto kun auto pelaa varmasti vähintäänkin luotettavammin. Niin huonoksi on laatu mennyt. "Aatteleppa ite" 5000 km jälkeen alkaa auto poikimaan. Minäkin olet ostavani jotain premiumia, mutta kyllä pettymys ja viuedeenotto on ollut kovaa. ;D ;D ;D
Tästä lähtien alan kyllä katselemaan luotettavempia autoja tilostoista.

a4b8

Käytä takuuhuollossa! Ei tainnut ollakaan asiakkaalle "mieluinen" vika kun tuloksesta ei ilmoiteta tällä palstalla? Ã,,änihän on kuultu jo ajat sitten, vastaus tuntuu "viipyvän"? Minä sain vastauksen noin viikossa.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

Ursus

Ramille: Samanlaisia vikapesiä ne BMW ja Mersukin ovat. Molempia on ollut. Siis uusia. Esim. 2013 F30 oli pajalla uutena n. 3-4 kk!!. Tätä bemmiä vaivasi tärinät ratissa. Mersun 2012 w204:sta vaivasi kolinat ja tutinat. 2015 F10 bemmiä taas riivasi hälyäänet. Ainoat viattomat jos niin voi sanoa on olleet aidot japsit accord/mazda 6. Muissa enemmän tai vähemmän sanottavaa. Audin 2014 A6 vaivasi oudot vaihteiston nytkähtelyt sekä mutteriohjaus. Eli auto oli p-asennossa ja yks kaks auto nytkähti. Mutterin tietääkin kaikki!. Eka kerran kun nytkähdys esiintyy niin luulin, että parkkipaikalla joku tuuppas perään. Kaikki on lähteneet vaihtoon siinä vuoden ikäisenä. Audista siis A6 jäi kuitenkin erittäin hyvä laatuvaikutelma. Voisi vaikka seuraavaksi sellaisen hankkia kunhan se uusi malli ensi vuonna tulee.

rami

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 22.07.17 - klo:12:01
Käytä takuuhuollossa! Ei tainnut ollakaan asiakkaalle "mieluinen" vika kun tuloksesta ei ilmoiteta tällä palstalla? Ã,,änihän on kuultu jo ajat sitten, vastaus tuntuu "viipyvän"? Minä sain vastauksen noin viikossa.

Niin sait vastauksen viikossa. Minä en usko siihen vastaukseen minkä sinä olet saanut. Voithan itse olla tyytyväinen kunhan jotakin on sinulle kerrottu. Ajonvakautukset ja ABSit kyllä tuntuu ihmeellisiltä oireilta tämän tyyliseen vikaan.
Miten on mahdollista, että ääni kuuluisi nuista koska ääni kuuluu joskus lämpimänä kun lähtee vaikka parkista ja vetaisee vaihtimen P- asennosta reippaasti D- asentoon kuuluu uikahdus. Täysin sama ääni kuin se uikahdus kuuluu ajossa muutaman sekuntien jaksoina 2-3-4 vaihteilla. Uikutus kuuluu joskus kovemmin ja pitempiäkin jaksoja yleensä aika vaimeana. Aijemmin kuului vain pienemmälle  vaihtaessa nyt kuuluu joskus kun vaihtaa isomalle vaikka 3- 4 vaihteelle.  Miten tämä silloin voi johtua ajonvakautuksesta tai ABSeista. Miksi ensimmäiset 5000-6000 km meni ihan normaaliin malliin ilman uikutuksia?
Siinäpäs miettimistä kerrakseen. Joku vika-asia siellä huutaa apua.

a4b8

Minä en ole varma milloin ääni alkoi, mutta auto oli noin kuukauden vanha, ajettu kork. 500 km kun kuulin, alkutalvi 2016. Oliko ääni uudesta lähtien -  en voi mennä valalle, kun uudessa autossa ei tullut kuulosteltua kun oli muutakin ihmettelemistä esim. ajon aikana tutustui media ym toimintoihin. Minulta ei kannata kysyä mikä on ongelma, en ole koulutettu Audi-asiantuntija. Uskon asiantuntijan lausuntoon. (Ei ole vielä tähän mennessä ko liikkeessä/huollossa valehdeltu, kaikki asiat hoituneet joko takuuaikana tai sen jälkeen hienosti, kiitos pitkän asiakassuhteen)
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

rami

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 22.07.17 - klo:18:07
Minä en ole varma milloin ääni alkoi, mutta auto oli noin kuukauden vanha, ajettu kork. 500 km kun kuulin, alkutalvi 2016. Oliko ääni uudesta lähtien -  en voi mennä valalle, kun uudessa autossa ei tullut kuulosteltua kun oli muutakin ihmettelemistä esim. ajon aikana tutustui media ym toimintoihin. Minulta ei kannata kysyä mikä on ongelma, en ole koulutettu Audi-asiantuntija. Uskon asiantuntijan lausuntoon. (Ei ole vielä tähän mennessä ko liikkeessä/huollossa valehdeltu, kaikki asiat hoituneet joko takuuaikana tai sen jälkeen hienosti, kiitos pitkän asiakassuhteen)

Vikahan voi olla eri autoissa erilainen riippuen siitä missä vaiheessa vika on. Minun autossa se vaan on lisääntynyt koko ajan. En minä ole sanonut, että sinulle on valehdeltu. Sanon vaan sen, että minä en usko nuihin kertomuksiin mitä sinulle on esitetty.  Itselläni on kymmeniä vuosia vanha asiakassuhde VG autoihin. Tällä menolla laatu on jo niin heikkoa , että suhde kyllä pian loppuu jos vika ei ala ratkeamaan ja samoten korjaus.  Onhan tuo nyt sanomatta selvä, että ei auton pidä tuollaista pirun uikutusta pitää.

MaO

2.0TFSI (190hp) pientä päivitystä tulossa - ennakoiko mild hybridin tuloa vai ongelmia päästöissä? Suomen Audin sivuilla ei tuota moottoria ole valittavissa ollenkaan konfiguraattorissa pariin viimeiseen viikkoon!
https://translate.google.com/translate?depth=1&hl=fi&rurl=translate.google.fi&sl=de&sp=nmt4&tl=en&u=http://www.auto-motor-und-sport.de/news/audi-s4-s5-2-0-tfsi-190-ps-bestellstopp-12199735.html

Seamaster

Joo niinpä onkin, kyllä on aika pieni bensa moottori valikoima tällä hetkellä, mikä lie 140kw myynnin keskeyttämisen syynä?

Seamaster

#3679
Katsoin Audi.de ja siellä on etuvetoiset 150 ja 252 hv, eli etuvetoinen samoilla tehoilla kuin quattro. Saas mähdä jääkö suomessa sitten vaihtoehdoiksi ne mitkä siellä audi suomi sivuilla on, eli etuveto vaim 150 heppasena, ja jos mielii bensasta tehokkaampaa on otettava quattro

tpu

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 22.07.17 - klo:18:07
Minä en ole varma milloin ääni alkoi, mutta auto oli noin kuukauden vanha, ajettu kork. 500 km kun kuulin, alkutalvi 2016. Oliko ääni uudesta lähtien -  en voi mennä valalle, kun uudessa autossa ei tullut kuulosteltua kun oli muutakin ihmettelemistä esim. ajon aikana tutustui media ym toimintoihin. Minulta ei kannata kysyä mikä on ongelma, en ole koulutettu Audi-asiantuntija. Uskon asiantuntijan lausuntoon. (Ei ole vielä tähän mennessä ko liikkeessä/huollossa valehdeltu, kaikki asiat hoituneet joko takuuaikana tai sen jälkeen hienosti, kiitos pitkän asiakassuhteen)

Monia täällä varmaan kiinnostaa, miten se ääni korjattiin? Ei se äänen aiheuttaja sinänsä niin mielenkiintoinen tieto ole, vaan se, miten siitä pääsee eroon :)

Seamaster

Minun kulkine ei pidä mitään uikutuksia tms,

Rauska

Minunkin ihan vaan normaalit äänet, kovenee kaasua painaessa  8)
NYX RS E-Tron Gt 2022
EX E-Tron Sportback Progres Plus 55 quattro 2022
EX Audi e Tron GT 2021
EX A3  A3 Sportback TFSI mild hybrid 110 kW
EX A4 Avant 2016 2.0 TFSI Quattro
Ex A4 Avant 2.0 TFSI q 2015
Ex A3 SB 1.8 q Business Sport S-Tronic -13
EX A5 SB 2.0T q business -10.
Ex A3 1.4 T s-tronic -09.

a4b8

Lainaus käyttäjältä: tpu - 22.07.17 - klo:21:34
Monia täällä varmaan kiinnostaa, miten se ääni korjattiin? Ei se äänen aiheuttaja sinänsä niin mielenkiintoinen tieto ole, vaan se, miten siitä pääsee eroon :)
Tällä palstalla kaksi samanlaista vastausta Audilta: tulee ajonvakautuksen pumpusta, kuuluu asiaan. Ã,,äni kuuluu edelleen. Kysyin erikseen että tuleeko voimansiirrosta, vaihteistosta, mekatroniikasta, vastaus: Ei. Minua tuo tieto "rauhoitti" Toivoisin silti että jos uutta tietoa asiasta se tulisi myös tänne, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa?
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

rami

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 22.07.17 - klo:22:28
Tällä palstalla kaksi samanlaista vastausta Audilta: tulee ajonvakautuksen pumpusta, kuuluu asiaan. Ã,,äni kuuluu edelleen. Kysyin erikseen että tuleeko voimansiirrosta, vaihteistosta, mekatroniikasta, vastaus: Ei. Minua tuo tieto "rauhoitti" Toivoisin silti että jos uutta tietoa asiasta se tulisi myös tänne, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa?

Jos ei kerran liity vaihteisiin tai voimansiirtoon niin..... Miksi samanlainen "uikahdus" kuuluu kun lämpimällä koneella ja vaihteistolla lähtee ajamaan ja laittaa kepin reippaasti P-vaihteelta D:lle?
Siis kun olet parkissa ja laitat vaihteenvalitsimen P -asennosta D -asentoon niin täsmälleen samanlainen uikahdus kuuluu mutta lyhyempänä kuin ajossa silloin kun loota arpoo pieniä pykäliä. Joten en edelleenkään usko tuohon ABS jne... juttuun.
Sanotaan näin kun ajaa 10 min. taajamaa niin siinä ajassa jo tulee parhaillaan/pahimmillaan n. 20 uikutusta. Olen edelleenkin sitä mieltä ,että 5000 - 16 000 km ajetussa autossa ei tuollaista vikaa pidä olla. Miksi ääni reagoi vaihteensiitimeen jos ääni tulee ABSista tai ajonvakautuksesta???

tpu

Lainaus käyttäjältä: a4b8 - 22.07.17 - klo:22:28
Tällä palstalla kaksi samanlaista vastausta Audilta: tulee ajonvakautuksen pumpusta, kuuluu asiaan. Ã,,äni kuuluu edelleen. Kysyin erikseen että tuleeko voimansiirrosta, vaihteistosta, mekatroniikasta, vastaus: Ei. Minua tuo tieto "rauhoitti" Toivoisin silti että jos uutta tietoa asiasta se tulisi myös tänne, sitä vartenhan tämä palsta on olemassa?

Mitä ihmettä? Ei mikään ylimääräinen ääni "kuulu asiaan". Jos joku ääni "kuuluisi asiaan", niin kyllä se silloin kuuluisi jokaisesta yksilöstä. 

a4b8

Kuten sanoin, en osaa vastata noihin tietoihin kun en ole koulutettu Audi-asiantuntija. Kannattaa ohikulkiessa kysäistä esim. huoltoneuvojalta. Kuuluuhan autosta muitakin ääniä kun ei ole sähköauto? Jospa oli "uutuudenjäykkä"  ;) Siksi lisää firman kommentteja ihmettelyjen sijaan.
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

rami

Lainaus käyttäjältä: tpu - 23.07.17 - klo:01:03
Mitä ihmettä? Ei mikään ylimääräinen ääni "kuulu asiaan". Jos joku ääni "kuuluisi asiaan", niin kyllä se silloin kuuluisi jokaisesta yksilöstä.

Niipäs. Herääkin kysymys kummatko autot näistä ovat kunnossa? Ovatko kunnossa "uikuttavat" yksilöt vai ne joissa ei kyseistä "uikuttusta" kuulu.

a4b8

Heh, tosiaan hyvä kommentti, pitäisiköhän osan käydä valittamassa marmorilla kun ei uikuta. ;)
mm
VW Vento, VW Passat 3B,3BG,3C
A4 B8 Multitronic
A4 B8 FL Multitronic
A4 B9 2.0 TFSI Business Sport Sedan S tronic 140 kW
T-Roc 1.5 110 kW TSI EVO Sport DSG -19
Id.4 150kw Pro Performance Business Plus Edition -24

tpu

Minua vain ihmetyttää tuollainen, että jos autossa on selvästi jotain tavallisuudesta poikkeavaa, niin asiakas tyytyy siihen, kun myyjä sanoo että "se kuuluu asiaan".


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy