Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat

Aloittaja MikHei, 24.12.20 - klo:10:37

« edellinen - seuraava »

DBMan

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 13.06.22 - klo:17:00
Onko kellään muulla alkanu kuumilla keleillä kojelauta pitämään nitinää joka tulee jo tosi pienistä tien epätasaisuuksista? Kauan siinä menikin että ilmaantui ensimmäiset nitinät tähän autoon  :o

Nyt kun kysyit, niin joo. Ei tässä vielä mitään kuumia kelejä ole juurikaan ollut, mutta pari kertaa on käynyt niin, että olen liikkeelle lähtiessä kuullut jotain ihme nitinää kojelaudasta, kun kabiini on ollut oikein kunnolla lämmennyt. Ei oikein pysty paikallistamaan, mistä kuuluu. Nitinä on kyllä hävinnyt itsekseen muutamassa minuutissa.
Takaa kuuluu myös välillä jotain resonanssiääntä karkealla pinnalla ajaessa (kaupunkinopeuksilla). Todennäköisesti se on takapenkin selkänojan lukitus, joka siellä resonoi. Ovesta se ainakaan ei kuulu, vaikka aluksi niin epäilin.
Auto ollut nyt käytössä 14 kuukautta.
Seat Leon ST eHybrid Xcellence

mipefin

Lainaus käyttäjältä: DBMan - 14.06.22 - klo:11:22
Nyt kun kysyit, niin joo. Ei tässä vielä mitään kuumia kelejä ole juurikaan ollut, mutta pari kertaa on käynyt niin, että olen liikkeelle lähtiessä kuullut jotain ihme nitinää kojelaudasta, kun kabiini on ollut oikein kunnolla lämmennyt. Ei oikein pysty paikallistamaan, mistä kuuluu. Nitinä on kyllä hävinnyt itsekseen muutamassa minuutissa.
Takaa kuuluu myös välillä jotain resonanssiääntä karkealla pinnalla ajaessa (kaupunkinopeuksilla). Todennäköisesti se on takapenkin selkänojan lukitus, joka siellä resonoi. Ovesta se ainakaan ei kuulu, vaikka aluksi niin epäilin.
Auto ollut nyt käytössä 14 kuukautta.

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 13.06.22 - klo:17:00
Onko kellään muulla alkanu kuumilla keleillä kojelauta pitämään nitinää joka tulee jo tosi pienistä tien epätasaisuuksista? Kauan siinä menikin että ilmaantui ensimmäiset nitinät tähän autoon  :o

Lainaus käyttäjältä: mipefin - 24.05.21 - klo:23:38
Resonointia myöskään eivät kuulemma saaneet esille, vaikka kerroin että alle kilometrin päässä olevalla mukulakivikadulla se kyllä onnistuu ihan joka kerta, myös äskettäin sinne huoltoon autoa ajaessa. Ei vissiin kiinnostanut käydä sitten siinä alle kilometrin päässä kokeilemassa?
Jotain positiivista sentään, siitä huolimatta että eivät saaneet sitä toistettua, olivat purkaneet molemmat etuovet ja laittaneet väliin vaimennusmattoa?  ::) ;D Ja nyt me ei enää resonoi. Aika erikoista että ei muka löydy vikaa, mutta korjataan kuitenkin. Tämä siis huollon tiskillä neuvojan kertomaa, en alkanut ovia purkamaan että onko ne sinne väliin laittanut jotain. Vähän outo kuva jää näin asiakkaana tästä hommasta. Vein huollolle tällaisen kuvan tulostettuna, että tuosta nuolen kohdalta painamalla se resonointi loppuu. Ehkä se lisäsi motivaatiota tutkia asiaa kuitenkin, kun lähde on selvillä.



Tuossa yksi mahdollinen paikka mistä itsellä nitisi ja natisi auto kesäkeleillä, nuolen kohdalta painamalla loppui.
-21 Tesla Model 3 Long Range Dual Motor AWD 455hv
Ex: -20 Seat Leon FR 1.4 PHEV eHybrid DSG 204hv (MY21)
Ex: -19 VW Polo Highline 1.5 TSI EVO DSG 150hv
Ex: -07 Audi A3 Sportback 1.8TFSI 160hv

Tos®

Golffia on pitänyt tilkitä millon mistäkin napinan vuoksi. Huolto pyörittelee käsiään ja ei siellä jaksa ravata tuon takia.
mm. Biltemasta saa paisuvaa teippiä, sitä kun laittaa väliin...


Rullalla se on millin pari paksua, paisuu ajan kanssa sentin yli paksuiseksi - mutta ei kuitenkaan pullista mitään paneelia, niin voimakasta paisuminen ei ole.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

miz

Mulla kun tehtiin vaimennuksia ja hifiasennuksia niin asentaja hiljensi nitinöitä mm. ovien paneeleista (ikkunoiden nostimet ja kahvat) ohuella kangasteipillä saumoihin. Ovien sisälle toki paksumpia. Osan kun seurasi odotellessa niin eihän se mitään rakettitiedettä ole, nyt ehkä uskaltaisi itsekin noita purkaa. Toki nuo kaverit tiesi heti mitä tehdä ja mitä materiaalia nappaa hyllystä.

Siihen nähden on kyllä ihmeen kädetöntä menoa merkkihuollossa, ei mullakaan löytäneet mitään huollossa vaikka kerroin tarkkaan mikä osa natisee ja resonoi. Samat äänet jatkui huollon pihasta lähdettäessä.

Ehkä tämä on se juttu missä edullisempi hinta näkyy ensimmäisenä, noita saumoja olisi varmaan helppo suunnitella niin että kaksi muovia ei suoraan hinkkaa, mutta vaatisi käsityötä paneeleja valmistettaessa.

mikama83

Edellisessä cuprassa nitinää piti mittariston kehykset mutta tämä natina tulee jostain "syvemmältä". Onneksi tosiaan on vielä vaatinu sen että on hellettä ja auto seisonu auringossa.
50tkm kilometriä meni ilman mitään tommosia ääniä.

Apukuskin ovessa kyllä tietyillä taajuuksilla joku resonoi ja varmaan se ongelmakohta olikin tuossa yhdessä kuvassa. Ei ole ollu aikaa sitä vielä fiksailla ja se onneksi harvoin vaivaa.

mikama83

Varailin tänään jo ennakkoon huoltoa ensi kuun lopulle, kun sitten pitkä reissu edessä ja saattaa tuo 60tkm tulla jo täyteen.

Ainakin 2 eri päivitystä on tehtävä ja pelkästään niihin varattu aikaa 3 tuntia ennen normi huoltoa. Akun lataukseen ainakin vaikuttaa tässä MHEV:issä että siinä oikeasti ollu ongelmia.

Omat öljyt vie ja vaihtaa itse raitisilmasuodattimen niin sitten ei muuta isompaa kulua olekkaan kuin tulppien vaihto  :)

Sped

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 15.06.22 - klo:11:03
Edellisessä cuprassa nitinää piti mittariston kehykset mutta tämä natina tulee jostain "syvemmältä".

Omassa Golfissa myös kuulen ärsyttävää resonointia jostain kuljettajan oven ja mittariston välimaastosta. Kuuluisi suurin piirtein OBD-kytkennän kohdilta, mutta syvemmältä. Ei ole poistunut, jos ovea painaa, niin siitä päättelin. Sinne kun ei voi päätänsä tunkea, kun ajaa :D

Olisiko kellään ajatusta mikä siellä voisi kolista?
VW Golf Alltrack 2021 2.0TDI 200 hv
Audi A4 Avant B9 Business Sport 2.0 TDI Quattro -16

Tos®

Laitoin tuota samaa teippiä sulakerasian kanteen, kun napisi omassa golffissa.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

DBMan

Laitetaas tämmöinen juttu tulille, kun tuli ihan uusi "ongelma" tänä aamuna vastaan. Lähdin aamulla ajelemaan töihin, ja parin sadan metrin ajon jälkeen infotainmentin vasempaan yläkulmaan kellonajan päälle ilmestyi outo hässäkkäsymboli. Kellonaika jäi siis sen symbolin alle. En oikein saanut selvää sen vuoksi, mikä se symboli oli, joten pysäytin sopivaan paikkaan ja tarkastelin. Symboli on sellainen vaakaviiva, josta nousee mutkaisia nuolia ylöspäin, ja siinä on lisäksi tuulettimen propellikin. No, kosketin sitä symbolia, jolloin siihen tuli animaatio, eli ne ylöspäin kohoavaa ilmavirtaa kuvaavat nuolet alkoivat sykkiä punaista. Ihmettelin sitä, ja yritin löytää ilmastoinnin säätimistä jotain, millä se toiminnon saisi pois päältä. En löytänyt mitään.

Jatkoin sitten töihin ja sammutin auton, ja se symboli jäi edelleen sykkimään punaista siihen infotainmentin näytölle kellonajan päälle. Ã,,sken yritin ohjekirjaa tavailla, jos jotain keksisi. Näyttäisi, että kyseessä on erillisen (lisävaruste-) seisontalämmityksen symboli. Mulla ei edes aamulla ollut ilmastointi päällä ( klo 7 maissa oli sen verran viileää vielä, että virtaa säästääkseni en käyttänyt ilmastointia, kun ajelen sähköllä).
Connect-apissa ei ole seisontailmastointia (tai lämmitystä) päällä, eikä ollut lähtöajan ajastuksessakaan. Enkä ole koskaan tuommoista muutenkaan näytöllä nähnyt, vaikka talvisin on aina esilämmitys päällä latauksen ajastuksen kanssa.
Ei ole siis mitään Webastoa, auto on PHEV.

Nyt vaan ihmettelen, miten helkkarissa tuon punaisella välkkyvän symbolin saa pois kellonajan päältä..
Joku softanpätkä kaiketi on kilahtanut.
Seat Leon ST eHybrid Xcellence

Pihistelijä

Lainaus käyttäjältä: DBMan - 22.06.22 - klo:10:35
Nyt vaan ihmettelen, miten helkkarissa tuon punaisella välkkyvän symbolin saa pois kellonajan päältä..
Oletko kokeillut käynnistää Infotaiment ruudun uudelleen? Paina vasemassa alakulmassa olevaa on/off nappia 20-30 sekunttia.
Cupra Born 150 kW 58 kWh -22

miz

^^
Eikös tuo ole juurikin se seisontalämmityksen näppäin? Plugarissa toimii ajoajun sähköllä.

Kun ottaa virrat pois niin se ilmestyy ruutuun niin voi jättää auton ilmastoinnin/lämmityksen päälle vaikka koiraa tai autoon jääviä ihmisiä varten pysähdyksen ajaksi (max 30min taitaa olla)?

Ei pitäisi näkyä ajossa, ellei sitten johdu juuri tuosta että on ilmastointi pois päältä ajossa (en ole koskaan kokeillut), Pihistelijän vinkillä kannattaa aloittaa.

Farao

Tämähän se. Siinä menee ainakin Cuprassa tosin sammuttamisessa sen 3-5 sekkaa painalluksen jälkeen, kun se sammuttaa kompressorit ja muut ja sitten vasta se punainen valo siitä menee pois. Eli rämppäämällä nopeasti se menee on/offiin muutaman kerran. Ai mistäkö.

DBMan

No juu, sehän se. Eli infotainmentiin jäi jumittamaan se kuvake, korjaantui buuttaamalla. Tänksistä.
Seat Leon ST eHybrid Xcellence

disadadi

Jaahas, 1896 päivityksen (90U2) jälkeen ei full link inahdakaan auton päässä, lukee vain "ei saatavilla." No, eipä sitten kokeilla langatonta android autoa kun ei pääse kyseiseen valikkoon ollenkaan käsiksi. Kiva!

mickel

Perheelle tuli hankittua Seat Leon phev, kaikenpuolin tyytyväisiä autoon mutta nyt ilmeni sellainen vika että takaluukku ei mene auki.
Se antaa kyllä " klick " ääntä mutta ei aue ollenkaan, yritettiin avata se myös sisältä ja avaimella mutta ei onnistunut.
Onko kenellä muulla kokemuksia tällaisesta viasta? Soitin Seat huoltoon ja vien autons inne parin viikon kuluttua.


Keksi

Lainaus käyttäjältä: mipefin - 14.06.22 - klo:12:58
Tuossa yksi mahdollinen paikka mistä itsellä nitisi ja natisi auto kesäkeleillä, nuolen kohdalta painamalla loppui.

Juuri samasta kohtaa nitisee itsellä. Täytyy valittaa huollossa. Ja nyt myös kusken puolen kahva, joka siellä katossa (kuka näitä ees käyttää). Kivasti korvan juureen alkaa napisemaan vähän huonommalla asfatilla  ::)

miz

Ovien muovien natinasta valitin itsekin huollossa viime vuonna auton saatuani. Eivät saaneet millään ääntä esille. Samalla tavalla natisi kun läksin huollon pihalla.

Omasta loppui kun ovet vaimennettiin hifien asennuksen yhteydessä.

Taitaa olla vaan huollon haluttomuudesta kiinni, tai paremminkin varmaan siitä että tehdas ei maksa noista natinoiden poistosta kun ei katsota viaksi..

DBMan

Jahas, se sitten tipahti multakin peruutuskameran linssi. Ihmettelin, kun kuvassa näkyi vain graffikat ja muuten pelkkää valkoista. Linssi oli tipahtanut kokonaan pois jonnekin kotimatkan varrelle. No, sainpahan huollon tilatuksi ja samalla valitin takaoven resonoinnista. Fiksataan molemmat sitten samalla, kun pitää pajalle mennä.
Seat Leon ST eHybrid Xcellence

mickel

Noniin,  auto ollut huollossa koskien takaluukkua joka ei auennut,  se ei ollut lukko joka oli hajonnut vaan takaluukun säätömoottori oli antanut periksi joka on kiinni takaluukussa.

v6e

Huollossa piti katsoa vikoja jos löytyisi jotain.

Lyhyesti:
DSG vapina liikkeelle lähtiessä vaihdossa 1-2 ja rohina vaihtotilanteessa.
Front assist herjat
Parkkitutka herjat
KESSY ongelma + ei aina tunnista avainta (ei käynnisty)
Info näytön jumit

Huollosta soitti että aika ei riitä, vikakoodit katsottu ja koeajolla vaihteisto ok.
Varataan uusi aika syyskuun lopulle  ;D ;D ;D

Kysyin vielä et mitä jos ei käynnisty niin kuulemma pitää ottaa yhteys SEAT liikkumisturvaan...

Oli siinä pari juttua josta unohdin sanoa, penkkien ja ovien räminät, Seat connect ja käynnistys nappikin on nykyään halki (muovinen ulkokehä)

Noi onhan tässä vielä aikaa soitella pari kk. Täytyy varmaa alkaa kuukauden välein varata aikaa reserviin ja perua jos alkaa toimimaan  ;D

Saunamies

Tässäpä uusi käyttäjä ihmeissään 2020 Leon 1,5eTSI Hybrid DSG FR kanssa. Ilmeisesti myyjäliikkeessä on auton akun varaus käynyt joko nollassa tai ainakin lähellä, ja jäänyt päälle jonkinlainen vikatila: cruise ei lähde päälle, navi ei toimi, liikennemerkkien tunnistus ei toimi.

Myyjäliike on virallinen Seat-jälleenmyyjä, ostin auton etäkauppana kotiin toimitettuna. Olen reklamoinut asiasta, myyjäliike ohjeistaa viemään merkkihuoltoon. No eihän siinä mitään, mutta esim Vantaan K-Auton sähkömekaniikon seuraava vapaa aika on noin 7 viikon päästä. Onko kokemuksia tällaisista vioista, voisikohan ratketa jos pääsisin käyttämään pikahuollossa? Siihenkin tosin olisi uhrattava vapaapäivä kun voinee kestää odotuksineen useamman tunnin.

disadadi

Lainaus käyttäjältä: Saunamies - 23.07.22 - klo:19:45
Tässäpä uusi käyttäjä ihmeissään 2020 Leon 1,5eTSI Hybrid DSG FR kanssa. Ilmeisesti myyjäliikkeessä on auton akun varaus käynyt joko nollassa tai ainakin lähellä, ja jäänyt päälle jonkinlainen vikatila: cruise ei lähde päälle, navi ei toimi, liikennemerkkien tunnistus ei toimi.

Myyjäliike on virallinen Seat-jälleenmyyjä, ostin auton etäkauppana kotiin toimitettuna. Olen reklamoinut asiasta, myyjäliike ohjeistaa viemään merkkihuoltoon. No eihän siinä mitään, mutta esim Vantaan K-Auton sähkömekaniikon seuraava vapaa aika on noin 7 viikon päästä. Onko kokemuksia tällaisista vioista, voisikohan ratketa jos pääsisin käyttämään pikahuollossa? Siihenkin tosin olisi uhrattava vapaapäivä kun voinee kestää odotuksineen useamman tunnin.

Itsellä ainakin tippui navi ja vakkari ja puhelimen peilaus käytöstä 90U2 päivityksen (1896) jälkeen. Olivat tehneet jotain väärin tai jättäneet jotain tekemättä. Korjasivat kyllä,kun vein auton saman tien takaisin ja valitin ongelmista. Voipi olla, että ovat päivittäneet softaa laadunparannuskampanjan nimissä ja tehneet saman virheen kuin oman autoni kohdalla. Seatcupra forumien perusteella kyseessä kohtuuttoman yleinen ongelma.

Saunamies

Autoon ei ole vielä tehty uusinta laadunparannuspäivitystä. Mutta vaikka ei ole, niin eikai em. ominaisuudet saisi lakata toimimasta? Ne siis olivat viallisia kun sain auton. Lähinnä mietin, että pystyykö jokin muu taho kuin pk-seudulla K-Auto korjaamaan vian?

Wiiseli

#953
Kaikki valtuutetut huollot.
PASSAT GTE VM. 2020

[kassu]

Noniin. Leoni kävi 30tkm huollossa ja ajoivat jotain airbag päivitystä autoon. Päivitys ei mennyt läpi, ja herja tuli katossa olevasta "airbag off" valosta. Nyt odotellaan kokonaan uutta paneelia siihen, eli siis se levy missä huoltopuhelunappi yms.

Ollaankohan ekoja keille käynyt näin kun huoltoneuvojakin kovin huolissaan selitti kuinka vikaa ollut yleisesti vain volkkareiden puolella?
Seat Leon 1.4 e-HYBRID Xcellence ST 2022
Seat Leon 2.0 tfsi Sport-Up 2006

Johla

Lainaus käyttäjältä: v6e - 22.07.22 - klo:23:05
Huollossa piti katsoa vikoja jos löytyisi jotain.

Lyhyesti:
DSG vapina liikkeelle lähtiessä vaihdossa 1-2 ja rohina vaihtotilanteessa.
Front assist herjat
Parkkitutka herjat
KESSY ongelma + ei aina tunnista avainta (ei käynnisty)
Info näytön jumit

Huollosta soitti että aika ei riitä, vikakoodit katsottu ja koeajolla vaihteisto ok.
Varataan uusi aika syyskuun lopulle  ;D ;D ;D

Kysyin vielä et mitä jos ei käynnisty niin kuulemma pitää ottaa yhteys SEAT liikkumisturvaan...

Oli siinä pari juttua josta unohdin sanoa, penkkien ja ovien räminät, Seat connect ja käynnistys nappikin on nykyään halki (muovinen ulkokehä)

Noi onhan tässä vielä aikaa soitella pari kk. Täytyy varmaa alkaa kuukauden välein varata aikaa reserviin ja perua jos alkaa toimimaan  ;D

Täällä myös vastaavanlainen "DSG vapina liikkeelle lähtiessä vaihdossa 1-2 ja rohina vaihtotilanteessa" ongelma ilmennyt niillä vähillä moottoriajoilla, mitä tässä puolen vuoden aikana on tullut tehtyä. Rohina on hyvin selkeä varsinkin silloin, kun moottorin käynnistää ensimmäistä kertaa ajon aikana. Pitääpä viedä auto huoltoon ihmeteltäväksi, taas - samalla sitten määräaikaishuolto..
Seat Leon FR PHEV (2020)

ToAkPa

Miten teillä on kestänyt tuulilasit kiven iskemiä?

Minulla halkesi jo toinen lasi vuoden sisällä kiven iskemästä. Auto ollut käytössä nyt 1,5 vuotta ja takana noin 33.000 km. Kohta 40 vuotta autoilleena ja seitsemän eri merkkistä autoa omistaneena tämän automallin tuulilasin joutuu nyt vaihtamaan halkeamisen vuoksi jo toistamiseen. Muihin on kyllä kiveniskemiä paikkailtu muutamia kertoja kuhunkin.
Seat Leon Sportstourer 1.4 PHEV 204 eHybrid FR DGS Desire red 2021

Tombba

Lainaus käyttäjältä: ToAkPa - 25.07.22 - klo:21:14
Miten teillä on kestänyt tuulilasit kiven iskemiä?

Todella huonosti. Reilu vuosi ja 17tkm takana. Kolme pahaa jälkeä tullut lasiin, joista viimeisintä Carglass ei suostunut edes korjaamaan. Sanoivat vaan, että odotellaan kun halkeaa ja vaihdetaan lasi sitten. Ihmettelin kun lasi on tässä kohtaa jo huonommassa kunnossa kuin edellisen auton neljän vuoden aikana. Carglassin ukko sanoi, että johtuu siitä, että näissä uusissa autoissa on ohuemmat tuulilasit. Kuulemma säästetään painoa ja pyritään pienempiin päästöihin. Lasin kestävyyden kustannuksella tietty.

ukormi

Lainaus käyttäjältä: Tombba - 25.07.22 - klo:22:25
Todella huonosti. Reilu vuosi ja 17tkm takana. Kolme pahaa jälkeä tullut lasiin, joista viimeisintä Carglass ei suostunut edes korjaamaan. Sanoivat vaan, että odotellaan kun halkeaa ja vaihdetaan lasi sitten. Ihmettelin kun lasi on tässä kohtaa jo huonommassa kunnossa kuin edellisen auton neljän vuoden aikana. Carglassin ukko sanoi, että johtuu siitä, että näissä uusissa autoissa on ohuemmat tuulilasit. Kuulemma säästetään painoa ja pyritään pienempiin päästöihin. Lasin kestävyyden kustannuksella tietty.
Mulla Scalan tuulilasi meni naarmuille eka vuotena. Kiveniskemääkin tuli tosi paljon, yksi pahempi. Valitin tuosta laadusta huollossa mutta sanoivat että on normaalia kulumista. Aika normaalia joo kun alle 20tkm ajetun auton lasista ei meinannut nähdä läpi aurinkoa vasten ajaessa. Huonolaatuista roskaa ne nykyään taitaa olla.
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

v6e

Lainaus käyttäjältä: v6e - 01.04.22 - klo:19:08
Noni takuuhuolto 1,5kk varaamisesta.
Auto alle 2kk vanha.

Ei menny ihan putkeen huolto.
Tunti ajettiin paikan päälle, kesti 6 tuntia ja mitä saivat aikaan.
Kaksi naarmua joista toinen peltiin asti.
Tilasin auton ilman merkkejä ja tehtaalta tuli merkkien kanssa, täänään oli irroitus Hyvinkään K-Autossa.

Kessyä eivät saaneet korjattua koska tehtaan järjestelmät olivat nurin.
Homman kruunasi sijaisautolappu jossa komeili jonkun toisen asiakkaan osoitteet ja hetu, nimi ja puhelinnumero. Tuolla lapulla päivä ajeltiin ennenkuin tiskillä huomasin että mitä helvettiä  ::)

Mekaanikko ei kuullut voimansirrosta rohinaa tai muutakaan hälyttävää, eikä jarrujen vinkunaa. Jarrut vinkuu heti parkista lähtiessä ja vaimon kanssa naurettiin että juuri taitaa mekaanikko olla.

TPS kalibroitiin kuulemma ominaisuus.
Takapenkin räminä ominaisuus.
Kessykin ominaisuus joka tosin päivityksessä.

Meni kasetti sen verran jumiin että varattiin uus aika ilman sen kummempia avautumisia. Ottaa päähän kun autoon mitään ei tehdä ja aikaa menee 6 tuntia ja sana homma 1,5kk päästä uusiksi.
Suklaalevyn sain kun avaimet hain  :-*

Kuvat:
[/url]



Vikassa kuvassa näkyy pitkä viilto tuli tuohon Leon merkin kohdalle ja puolikuu FR viereen

Lainaus käyttäjältä: v6e - 04.05.22 - klo:13:56
Okei nyt mulla meni hermo. Tää on aivan täynnä pesunaarmua koko maalipinta, tosiaan pesty kahdesti merkkiliikkeen toimesta...


Törkeä näköstä jälkee. Huomasin nyt vasta kun aurinko alkoi paistaa.
Tuossa parit huonolaatuiset screenshotit videolta.
En tiiä miten ne tän sotkun saa korjattua

Saatiin vihdoin viime viikolla paksi maalattua.
Hyvinkään k-auto oli vielä työtilaukseen kirjannut että vain takaluukun alaosa tehdään koska asiakas on itse naarnuttanut auton muualta  ;D :D
Noista naarmuista on nyt kuluttajariitalautakunnan käsittely auki koska lupasivat ne ensin korvata ja sitten ottivat homman takaisin ja väittivät että takaluukun naarmut on tulleet mutta muualle autoon naarmuja ei ole selvityksen (joka tuli 3 viikkoa viimeisestä reklamaation jälkeen) mukaan tullut.

No menkööt riitalautakuntaan sitten, sama tuo minulle on. Kohan saisin sen auton myllytyksen verran takaisin.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy