Polo BlueGT

Aloittaja Peeveli, 07.03.12 - klo:12:55

« edellinen - seuraava »

Aanold

Lainaus käyttäjältä: KES - 11.01.13 - klo:13:29
Ei ole sumareita eikä tule Xenon valojen yhteyteen,hyvittävät 250â,¬ puuttuvista,koskee kait autoja jotka tilattu 2012 puolella niin kuin minulla.

Ei olla vielä ainakaan Hertsikan VV Centeristä oltu yhteydessä tällaisen tiimoilta. Tilattu lokakuun 20. päivä.

plu

Johtuu kai siitä ettei Xenoneiden kanssa saa sumareita, että päiväajovalot on toteutettu Xenoneiden kohdalla ajovaloumpioista erillisinä, ja ne siirtyvät siksi noiden sumareiden paikalle?
Jesus saves...but Teemu Selanne takes rebound and he scooooooooooores!!!

Aanold

Päiväajovalothan ovat Xenoneiden vieressä ledeinä tässä.

KES

Ei ollut jälleenmyyjä yhteydessä minuun,mutta minä olin jälleenmyyjään kun asia kiinnosti.
Autoni tilattu Lokakuun loppupuolella eli kysele hyvitystä koska sumuvaloja ei autossasi ei todennäköisesti ja lähes varmasti ole.

HCF

Täällä myös BlueGT tilattu viikonloppuna

* 2-ovinen manuaali
* Life-paketin sai ilmaiseksi (täysautomaattinen Climatronic-ilmastointi ja nahkaverhoiltu ohjauspyörä)
* metalli/helmiäisväri (sininen)
* keskikyynärnoja
* RCD 510 soitin/näyttö
* 16" talvirenkaat aluilla
* moottorilämmitin + sisäpistoke

Antti O

#65
Lainaus käyttäjältä: HCF - 13.01.13 - klo:22:49
Täällä myös BlueGT tilattu viikonloppuna

* 2-ovinen manuaali
* Life-paketin sai ilmaiseksi (täysautomaattinen Climatronic-ilmastointi ja nahkaverhoiltu ohjauspyörä)
* metalli/helmiäisväri (sininen)
* keskikyynärnoja
* RCD 510 soitin/näyttö
* 16" talvirenkaat aluilla
* moottorilämmitin + sisäpistoke

Paljonko tälle käytännössä tulee hintaa kun ottaa toimituskulut+talvivarusteet mukaan laskelmaan?
Tarkoituksena on käydä ajamassa kuluvalla viikolla blue gt. Harmi vaan että sitä joutuu talvirenkailla ajamaan, tuskin saa kovin kummoista kuvaa ajettavuudesta. Evossa moittivat näköjään ohjaustuntumaa tylsäksi. Samaa on ollut aika monessa uudessa autossa nyt mitä olen käynyt ajamassa. Järestään tylsempiä tuntumaltaan kun oma autoni.
Vertauskohtana tuo evossakin 4 tähteä saanut oma Clio 197 renaultsport 2007.

poloboy

Lauantaina käytyäni koeajamassa Leónia Seat Center Helsingissä kävelin pihan yli VV-Auto Helsinkiin, missä oli Polo Blue GT:n ensiesittely. Ihmettelin kovasti, kun myymälän
puolella ei näkynyt yhtään autoa, eikä siellä ollut juurikaan asiakkaita vrt. Seat Centeriin. Kysyin sitten infopisteestä Blue GT:n perään, johon vastattiin, että heillä,
Suomen suurimmalla(?) VW-jälleenmyyjällä, on YKSI (1) Polo Blue GT, ja se on ajossa. Oli vähän ymmälläni, koska ensiesittelyä oli kuitenkin mainostettu näkyvästi monissa
lehdissä. En viitsinyt odottaa koeajoa, koska tuttavapiiriin tulee Blue GT samoilla spekseillä ja siihen yksilöön pystyy varmasti tutustumaan vähän paremmin.  Ohuehkon esitteen sain kuitenkin pyytämällä mukaani, jokin lohtu sentään :P.
Vento 2.0 CL -96/-97 LC6P
Jetta VI 2.0 TDI Highline -11 LA7W
VW 1300 -73/-74 L20B
Monark 1968
Specialized Crosstrail Pro 2009

ex.
Jetta 2.0 TDI Sportline -06 LA6R
Bora 1.6 Xline -04 LD1W
Polo 1.3 Variant -94 LB5T
Derby 1.1 CLS - 81 LB5Y

HCF

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 14.01.13 - klo:10:08
Paljonko tälle käytännössä tulee hintaa kun ottaa toimituskulut+talvivarusteet mukaan laskelmaan?

n. 25k veroineen toimituksineen. Ei ole eurolleen tarkkaa summaa käsillä..

Lainaus käyttäjältä: poloboy - 14.01.13 - klo:11:51Suomen suurimmalla(?) VW-jälleenmyyjällä, on YKSI (1) Polo Blue GT, ja se on ajossa. Oli vähän ymmälläni, koska ensiesittelyä oli kuitenkin mainostettu näkyvästi monissa
lehdissä.

Sama homma Laakkosella lauantaina, 1 Blue GT pihassa. Ilmeisesti vähän toimitusvaikeuksia. Onneksi olin kärppänä paikalla kun liike aukes, ni pääsin ajelemaan.

Antti O

Selvä peli, minäpä kirjotan kokemuksia kunhan olen käynyt tota tyyppäämässä.
Tuo blue gt kyllä on siinä hintaluokassa mitä ihan vakavissaan jopa voisi harkita. DSG on kyllä suoraan pudotettu harkinnasta pois epäluotettavan maineensa takia. Olihan tässä uudessa 1.4 koneessa jakopää hihnalla perinteisesti? Huoltovälinähän varmaan voi pitää ihan järkevästi 15 tonnia, ei turhaa kuraa ole öljyt.
Nimim. paria konetta sisältä katsellut millä on ajettu 30tkm huoltovälillä..  :'(

HCF

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 14.01.13 - klo:13:15Olihan tässä uudessa 1.4 koneessa jakopää hihnalla perinteisesti?

On hihnalla.

Antti O

Olen miettinyt blue gt:tä seuraavilla spekseillä:

Mitä lisäisit, ehdottomasti pitäisi ottaa? Xenonpaketti on harkinnassa.

-4-ovinen manuaali    
-Kangasverhoilu Blue Speed Titan Black Blue
-Ulkoväri: Blue Silk -metalliväri
-Life-paketti
Täysautomaattinen ilmastointilaite Climatronic. Jäähdytettävä hansikaslokero.
Nahkaverhoiltu GT-monitoimiohjauspyörä
-Valo- ja näkyvyyspaketti
Sadetunnistin, automaattisesti himmentyvä sisäpeili
-Audioliitäntä MEDIA-IN
Audiolaitteiden käyttö radiojärjestelmän kautta. Pistoke hansikaslokerossa. USB-adapteri (iPod, iPhone ja Mini-USB vaativat erikseen tilattavan adapterin).
-Keskikyynärnoja edessä
Säilytyslokero, mukiteline takana.

Onko takuuseen merkitystä jos ostan lämmittimen ja sisähaaran muualta? Auton jos tilaisi nyt lähiaikoina se tulisi sopivasti keväällä kesärengasaikaan joten talvipyörät ja lämmittimen voisi kesällä rauhassa haalia ja asennella. Tuleeko kumimatot vakiona vai onko nekin lisähintaisia..?

HCF

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 16.01.13 - klo:14:45
Mitä lisäisit, ehdottomasti pitäisi ottaa? Xenonpaketti on harkinnassa.

-4-ovinen manuaali    
-Kangasverhoilu Blue Speed Titan Black Blue
-Ulkoväri: Blue Silk -metalliväri
-Life-paketti
Täysautomaattinen ilmastointilaite Climatronic. Jäähdytettävä hansikaslokero.
Nahkaverhoiltu GT-monitoimiohjauspyörä
-Valo- ja näkyvyyspaketti
Sadetunnistin, automaattisesti himmentyvä sisäpeili
-Audioliitäntä MEDIA-IN
Audiolaitteiden käyttö radiojärjestelmän kautta. Pistoke hansikaslokerossa. USB-adapteri (iPod, iPhone ja Mini-USB vaativat erikseen tilattavan adapterin).
-Keskikyynärnoja edessä
Säilytyslokero, mukiteline takana.

Ite halusin sen isompinäyttöisen radion/soittimen (RCD 510), joka tuo vähän lisäblingiä sisätiloihin. Se vakiosoitin on hyvinkin mitäänsanomaton. Muuten ei tule muuta mieleen, ite en noita Valo- ja näkyvyyspakettia tai MEDIA-IN optioita nähnyt tarpeellisiksi.

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 16.01.13 - klo:14:45
Onko takuuseen merkitystä jos ostan lämmittimen ja sisähaaran muualta? Auton jos tilaisi nyt lähiaikoina se tulisi sopivasti keväällä kesärengasaikaan joten talvipyörät ja lämmittimen voisi kesällä rauhassa haalia ja asennella. Tuleeko kumimatot vakiona vai onko nekin lisähintaisia..?

Takuusta en tiedä, sehän riippuu missä ja miten se asennetaan. Voithan ne toki asennuttaa VW:llä jälkikäteen, jolloin ne saa saman takuun. Kumimatoista en muuten tullut kysyneeksi, en ainakaan itse tilannu erikseen. Eli jos ne puuttuu ni pitää hankkia sitten erikseen...

Antti O

Tuo soitin nostaa parisatkua tota mun laskeman auton kokonaishintaa. Himottais tuo xenon paketti, takalasithan varmaan saa myös ei-tummennettuna jos sellaisena tilaa..

Makke

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 16.01.13 - klo:15:57
Tuo soitin nostaa parisatkua tota mun laskeman auton kokonaishintaa. Himottais tuo xenon paketti, takalasithan varmaan saa myös ei-tummennettuna jos sellaisena tilaa..

Itse kysyin kanssa ilman tummennuksia, ei onnistunut. Oli siis pakko ottaa tummennukset...
Xenonien mukanahan tulee myös keskikyynärnoja eli sen verran siinä "säästää".  :o

Ja mitä tohon soittimeen tulee niin itse otin vakion ja vaihdan sen näillä näkymin Alpinen INE-W928R siinä on iso näyttö 8", navi, ratin nappulat ja mittariston näytön pitäisi myös saada toimimaan.

Makke

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 16.01.13 - klo:14:45
Onko takuuseen merkitystä jos ostan lämmittimen ja sisähaaran muualta? Auton jos tilaisi nyt lähiaikoina se tulisi sopivasti keväällä kesärengasaikaan joten talvipyörät ja lämmittimen voisi kesällä rauhassa haalia ja asennella. Tuleeko kumimatot vakiona vai onko nekin lisähintaisia..?

Webaston kanssa on ainakin niin että jos ottaa muualta, niin sitä ei pysty lisäämään huoltosopimukseen. Muuten auton omaan takuuseen sillä ei ole mitään merkitystä missä sen asentaa. Näin on varmaan myös defojen yms kanssa. Ja onhan uusilla tuotteilla aina takuu sieltä mistä ostat sen.

Omaani tulee myös DSG ja tästä johtuen myös huolenpitosopimus, luotto on kova vag tuotteita kohtaan  ;D

Antti O

Minä en taida uskaltaa dsg:hen lähteä.  ;) Jos olette käteisellä omanne tilanneet, minkälaisia nuo käteisalennukset ovat olleet?
Olen nimittäin harkinnut jos en saa mielestäni kunnon hyvitystä rs cliosta niin saatan tilata polon käteiskaupalla ja myydä clioa sitten polon saapumista odotellessa..
Onkohan nuo lasit miten tummat amislasit? En tahtoisi mitään tummia laseja..

Makke

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 16.01.13 - klo:20:44
Minä en taida uskaltaa dsg:hen lähteä.  ;) Jos olette käteisellä omanne tilanneet, minkälaisia nuo käteisalennukset ovat olleet?
Olen nimittäin harkinnut jos en saa mielestäni kunnon hyvitystä rs cliosta niin saatan tilata polon käteiskaupalla ja myydä clioa sitten polon saapumista odotellessa..
Onkohan nuo lasit miten tummat amislasit? En tahtoisi mitään tummia laseja..
Itse annoin vanhan vaihdossa, joten en tiedä.
Ei muuta kuin soittelemaan liikkeitä läpi tai sähköpostia myyjille, kyllä se taso selviää melko nopsaan.

Tosta nyt näkee hieman. Kyllä ne nyt erottuu, ulkona hieman vähemmän, mutta selkeesti tummennettu.
http://www.nettiauto.com/volkswagen/polo/4734021#

koppa5

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 16.01.13 - klo:14:45
Onko takuuseen merkitystä jos ostan lämmittimen ja sisähaaran muualta? Auton jos tilaisi nyt lähiaikoina se tulisi sopivasti keväällä kesärengasaikaan joten talvipyörät ja lämmittimen voisi kesällä rauhassa haalia ja asennella. Tuleeko kumimatot vakiona vai onko nekin lisähintaisia..?

Ei ole merkitystä. Ainoastaan silloin tuolla on merkitystä, jos lämppäri on asennettu väärin ja rikkoo jotain muuta samalla. Tosin silloin on vastuussa lämmittimen asentaja.

Takuun ja muiden kuvioiden osalta on tietysti helpompaa kun kaikki voi hoitaa ns. samalta tiskiltä, eli merkkiliikkeestä.

Antti O

#78
Siitä se mietintä etenee..  ::)

Malli: Polo           
Moottori: BlueGT 1,4 TSI 103 kW (140 hv) 4-ovinen           
Varustelutaso: BlueGT   19,090 â,¬   3,826.03 â,¬   22,916.03 â,¬
Kangasverhoilu Blue Speed Titan Black Blue   

Tehdaslisävarusteet:
Blue Silk -metalliväri (vain BlueGT)
-Xenon-paketti
-Life-paketti
-Valo- ja näkyvyyspaketti
-Radiojärjestelmä RCD 510

Hinta yhteensä
24,732.92 â,¬

Tähän mennessä 5% käteisalennusta on tarjottu. Lämmittimen, sisähaaran + talvirenkaat ja vanteet meinasin hoitaa kesän aikana erikseen autoon kiinni.

Aanold

Juuri tuli s-postia automyyjältä, luovutus 24.1. Xenonien takia saa korvausta "kadonneista" sumuvaloista, ja Life-paketinkin saattaa saada vielä jujutettua mukaan vaikka auto tilattu jo ennen kampanjaa.

Antti, onko tuo alennus verollisesta hinnasta?

Antti O

Verottomasta hinnasta.

vorkki

Mielenkiintoinen tuo valo- ja naökyvyyspaketti joka hinnaston mukaan sisältää sadetunnistimen ja automaattisesti himmenevän sisäpeilin. Onko tässä tosiaan kaikki sisältö vai tuleeko myös jotain valoihin liittyvää kun kerran "valopaketista" on myös kyse?
Välttelee viimeiseen hengenvetoon asti tulemasta henkisesti niin vanhaksi että auton... äh, tulin jo.

Antti O

En tuohon osaa vastata.
5 eri firmasta pyysin tarjoukset, katsellaan..
Dsg:llä varustettua ajoin tänään. Kyllä se dsg on hieno aski jos uskaltais siihen lähteä. Muuten ihan ok ajoltaan, aika liukasta oli hankala sanoa sen paremmin vielä.
Kitkat hämäsivät että ois maantiellä hiljasempi mitä on..  ;)

Aanold

Lainaus käyttäjältä: Antti O - 17.01.13 - klo:16:16
Verottomasta hinnasta.

Ok, sain noin 7% verottomasta DSG-mallin yhteydessä (ilman varusteita).

KES

Lainaus käyttäjältä: Aanold - 17.01.13 - klo:15:14
Juuri tuli s-postia automyyjältä, luovutus 24.1. Xenonien takia saa korvausta "kadonneista" sumuvaloista, ja Life-paketinkin saattaa saada vielä jujutettua mukaan vaikka auto tilattu jo ennen kampanjaa.


Olen kysellyt tuo Life paketin perään ikään kun lisäkorvauksena minulle myydyistä sumuvalosta.
Näitä autoja johon sumarit MYYTY vaan ei toimiteta on kait 10 kpl.Katsotaan onko maajantuojalla
joka vika asia on, munaa?! korjata asia ja saada tyytyväisiä asiakkaita.Autoni tilasin 26.10.12

MTE

Oma Blue GT tilattu lokakuun alussa. Joulukuussa myyjä kertoi että auto valmistuu tehtaalta 17.12. ja siitä Suomeen kestää sen 3-4 vkoa. Alkaa epäilyttämään, kun kysyin 3,5 vkon päästä tuosta päivästä, eli loppiaisen jälkeen, että mikäs minun auton tilanne. Sähköpostilla vastasi about näin: "hyviä uutisia, auto on juuri valmistunut tehtaalta ja että toimitus menee arviolta viikkoon 4 tai 6, koska loma viikolla 5". En ole ikinä luottanut kiinteistövälittäjiin enkä automyyjiin ja tässä on hyvä esimerkki laiskuudesta, kun ei voi tsekata asiakkaan kanssa käytyjä keskusteluja edes sen vertaa, että menis omat puheet linjassa.

Olen aika varma, että oma auto seisoskelee siellä pihalla. Toimitin sinne omat talvirenkaat vanteineen ja veikkaanpa että kun käyn tässä lähipäivinä katsomassa, niin taitaapi olla minun auto joka lepäilee siellä pihalla parkkipaikalla. Tai sitten minun vanteet ja renkaat on laitettu johonkin samanlaiseen autoon alle. (pitää varmistaa)

Itse olen samassa suossa noitten xenonien ja sumareiden kanssa. Minun myyjä vain ei ole ottanut minuun aiheeseen liittyen mitään yhteyttä. Taidan katsoa loppuun asti, että yrittääkö kusettaa vai ottaako vielä yhteyttä. :) Hyvät fiilikset ollu tästä myyjästä palvelun ja asiallisuuden suhteen, mutta heti kun tulee tuollaista vastausta mikä ei ole linjassa aiempien juttujen kanssa, niin ei voi mitään, mutta nyt tekee mieli narauttaa kaikista kusetuksista mistä vain pystyy. :)


Aanold

Lainaus käyttäjältä: MTE - 18.01.13 - klo:12:24
/snipsnap
Itse olen samassa suossa noitten xenonien ja sumareiden kanssa. Minun myyjä vain ei ole ottanut minuun aiheeseen liittyen mitään yhteyttä. Taidan katsoa loppuun asti, että yrittääkö kusettaa vai ottaako vielä yhteyttä. :) Hyvät fiilikset ollu tästä myyjästä palvelun ja asiallisuuden suhteen, mutta heti kun tulee tuollaista vastausta mikä ei ole linjassa aiempien juttujen kanssa, niin ei voi mitään, mutta nyt tekee mieli narauttaa kaikista kusetuksista mistä vain pystyy. :)

Tervetuloa joukkoon! Taisi olla ihan maahantuojan kirje josta selvisi tuo korvaus sumareista, joten etköhän sinäkin saa sitä.

MTE

#87
Hinnasta vielä muille joilla tinkausprosessi kesken. Lähtöhinta Vantaan vv-autolla oli niin, että puhuttiin 5% alennuksesta suoraan. Loppu piti itse tingata ja lopullinen alennus jäi alle 7%, mutta ei kauaksi siitä. Jonkin verran kilpailutin, mutta tarjouksissa ei pystytty samaan, ja rahoitustarjous oli muualla merkittävästi huomattavampi. Nyt rahoitus irtosi noin 4,5% todellisella korolla, ja säästö toiseksi halvimpaan autopakettiin pelkässä rahoituksessa 5 vuoden aikana 1300e.

Tuli vaan mieleen, että minkälaisia lämmitysvaihtoehtoja olette pohtineet? Itse jätin ottamatta, kun ei ollut vielä oikein tarjota mitään ja muualta saa halvemmalla kuitenkin. Laittais ens talveksi sitten letkulämmittimen / jos ei sopivaa löydy niin sitte ehkä webasto + laturi. Työmatka on 7km, niin jonkun verran rajoittaa näitä webaston kaltaisia vaihtoehtoja.

Makke

Lainaus käyttäjältä: MTE - 18.01.13 - klo:15:55
Tuli vaan mieleen, että minkälaisia lämmitysvaihtoehtoja olette pohtineet? Itse jätin ottamatta, kun ei ollut vielä oikein tarjota mitään ja muualta saa halvemmalla kuitenkin. Laittais ens talveksi sitten letkulämmittimen / jos ei sopivaa löydy niin sitte ehkä webasto + laturi. Työmatka on 7km, niin jonkun verran rajoittaa näitä webaston kaltaisia vaihtoehtoja.

Webaston/Eeberin ajattelin laittaa, mutta en porin käyttöautossa. 2700 euroa on mielestäni liikaa. Tuntuu jopa jotenkin kohtuuttomalta, kun vertaa Webaston pikkuauto kampanjaan, 1150 asennettuna tiettyihin malleihin toki vain, mutta silti, 1550 euroa enemmän  :o

Kampanjaan kuuluvat mallit:
http://www.kaha.fi/file_root/Ajankohtaista/kampanja/Pikkuautokampanja_2012.pdf

Antti O

Nyt on kahtena päivänä käytyä bluegt:tä ajamassa ja tänään sitten väänsin kunnolla kauppaa. Yksityiskohtiin en halua mennä hinnan suhteen mutta auto ja varustelu on melko lukkoon lyöty:

BlueGT 5 ovinen DSG
Tehdaslisävarusteet:

Ulkoväri: Blue Silk -metalliväri 365 â,¬ 72,65 â,¬ 437,65 â,¬
Life-paketti 0 â,¬ 0,00 â,¬ 0,00 â,¬
Xenon-paketti 650 â,¬ 129,39 â,¬ 779,39 â,¬
Valo- ja näkyvyyspaketti 175 â,¬ 34,83 â,¬ 209,83 â,¬
Radiojärjestelmä RCD 510 320 â,¬ 63,70 â,¬ 383,70 â,¬
Tehdaslisävarusteet yhteensä 1 810,59 â,¬

Hinta yhteensä â,¬ 26 530,52 â,¬

Auton meinasin ottaa kesäversiona ja hoitaa kesällä defan säteilijän & sisähaaran autoon kiinni. Onko tosta webastokampanjasta tietoa missä kaikkialla tuohon hintaan asennetaan?
Vaihtokauppaa hieroin nykyisestä ,luvut on paperilla ja katsotaan lähdenkö käteiskauppaan, vaihtokauppaan vai jatkanko Renulla ajamista.  :o
Laitoin nykyisen autoni myyntiin:

http://www.nettiauto.com/renault/clio/5341368

Katsotaan, tarjoukseni on ensi perjantaihin asti voimassa. Sitä ennen pitäisi tehdä se peliliike jos teen.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy