Audi S3 S-tronic MY14 à la MoFFe

Aloittaja MoFFe, 24.01.14 - klo:11:00

« edellinen - seuraava »

MoFFe

Nonni tässä se nyt sitten on vihdoin ja viimein...  ::)

Tilasin: 05.11.2013 (Jos muistan oikein)
Luovutus: 23.01.2014 (Sama päivä kun Volvon sain paitsi vuosi oli 2012)
Km lukema luovutuksessa: 70km

2014 AUDI S3 Sportback 2.0 TFSI quattro 221(300) kW(hk) S-tronic (8VAS3L)
Väri: Monsuuninharmaa, metalliväri
Sisusta
Materiaali:Alcantara/nahka -verhoilu
Istuimet: kuunhopea-kuunhopea-grafiitinharmaa
Kojelauta: musta-musta
Lattiaverhous: musta
Kattoverhous: musta

Lisävarusteet:
- 4F2 Advanced key -system, Ã,,lykäs avain -järjestelmä
- N7U Alcantara/nahka -verhoilu
- C0Z Alumiinivanteet, 5-kaksoispuolainen "Star"-design, koko 7,5 J X 18, renkaat 225/40 R 18
- 9ZK Audi Connect
- 7W1 Audi pre sense basic -järjestelmä
- PU7 Automaattisesti himmentyvä taustapeili
- 9VS Bang & Olufsen Sound System
- 3X2 Irrotettava suksi-/lumilautapussi
- 4ZB Kiiltolistat sivuikkunoiden ympärille
- PX2 LED -ajovalot
- 3NU Läpilastausmahdollisuus
- PNQ MMI® navigation plus ja MMI touch-kosketuspaneeli
- 7X5 Park assist -pysäköintiavustin
- KA2 Peruutuskamera
- 7K1 Rengaspaineen tarkkailutoiminto
- 6XE Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ulkopeilit
- 7HE Sisätilaelementit mono.pur
- QQ4 Sisävalopaketti
- PCE Teknologia-paketti
- VW1 Tummennetut taka-ja takasivulasit
- Kumimatot (mustat), edessä.
- AMI USB kaapeli
- AMI Iphone (4,4s) kaapeli

Talvirenkaat: Continental ContiIceContact 225/40 R18 92T (nasta)

Tulossa:
- Kumitmatot (mustat), taakse
- "Lohko"lämppäri + sisäpistoke
- Kattoteline
- Suksiboxi
- 19" kesävanteet + kumit (en ole vielä päättänyt että minkälaiset)

Eli tässä auto on luovutuksessa. Siinähän sitten myyjä aloitti että niin kumitmatot tulee ilmaiseksi mukaan ja samoin usb kaapeli mutta muista sitten antaa minulle hyvät pisteet kun soittavat Audista ja kyselevät miten auton ostoa sujui. Silloin mä kyselin että paljonko AMI Iphone kaapeli maksaa, jamppa juoksi pois ja tuli kaapelin kanssa. Tässä, mut nyt saat antaa mulle plussa tästä  ;D
Takakumimatot on tulossa ja lämppäristä soittavat parin päivän päästä. Eli ensiviikolla, se kuuluu myös pakettin samoin kattotelineet(en ole ihan varma suksiboxista). Koska he ottivat liikaa itse parkkiavustuksesta, eli hinta oli väärin audilla. Mutta korjaus tuli vasta äskettäin... 10600kr -> 1300kr. :) Siis jos ottaa tuon "Teknopaketin" niin silloin sen hinta pitäis tippua.  :)
Sitten käytiin auto läpi, nappulat ja nippulat. Sitten annoin myyjälle simkortin, pistä sisään ja heti pompsahti ruutuun LTE logo. Eli tässä on 4G(LTE) "mokkula".Tässä siitä on sitten käyttöä   ::)
Ainii, ihmettelin kovasti että miten tuossa on 70km jo ajettu. Myyjä oli vaan että siinä taisi olla jotain 40km kun tuli siihen "auton vastaanotto taloon" joka on eri paikka, jokunen km sieltä sitten Audi liikkeeseen ja sitten se on ollut pesussa ja puunauksessa (pesufirmassa, vievät sinne nämä paremmat autot  8) S/RS mallit) sen jälkeen on sitten luovutus softa sisään(eli softa joka on siellä nyt). Ennen luovutusta esim. radio ei toimi, autoa ei pysty ajamaan kovempaa kun 30km/h ja rajoitin on 2500rpm ja on myös korotettu kunnolla jollain palikoilla. Eli sitä ei pyst raiskaamaan ennen luovutusta. Noh en tiedä sitten... näin myyjä kovasti väitti ettei siitä tarvi olla huoleen että autoa ois raiskattu ennen kuin asiakas saa sen.
Sitten kyselin myös mites on, voiko tähän tankata 95a jos on "pakko". Ja hän oli heti että tottakai, ei mitään ongelmaa. Kunhan ei pistä 92, mitä myydään jossain maissa. Kattelin myös bensaluukkua niin siinä lukee myös 95 tai 98. Kyllä mä 98 pistän mutta täällä Ruottin mailla on aika monta asemaa joka ei myy 98.





Mono pur oli kyllä mainio lisävaruste. Toki se oisi voinnut olla jo niin vakiona. Se tuo aika paljon laadun tunnetta kabiniin. Hienot noi mustat tikkaukset.
Ja mun on pakko myöntää, vaalea alcantra sisusta kyllä on mun mielen parhaan näköinen, valko/musta  :P Olen koeajanut täysmustaa ja myös S3 mustat urheilupenkit ja sitten myös ne punamusta nahkapekit. Nää on kyllä parhaat mun mielestä ja myös myyjä meinas että toisen S3 ostaja oli tilannut sellaiset puna/mustat ja oli katellut sitten mun autoa ja oli sitten harmitellut että miksei itse ollut tilannut sellaiset  ;D




Noh, avaimet käteen sanoi Annie Lennox. Ja huomasin heti että tankkihan on tyhjä, sen oisivat kyllä voineet tankata täyteen. Ihme juttu... noh miinusta siitä :D

Sen jälkeen vaan kotiin heittämään kesärenkaat varastoon ja sitten pesulle ja vahaukselle. Että nyt ois jotain suojaa talveks.



Led valot on kyllä mageet... en osaa vielä sanoa onko paremmat kun Xenonit. Mutta hyvät ovat ainakin. Vähän valkoisemmat ovat ainakin, enemmän "päivä"valoa.


Sen jälkeen parkkikselle hieman potkimaan renkaita ja tutkimaan hiema lisää autoa.


Kun olin siellä parkkiksella niin ihmettelin että mikäs kova ääni mun takaa kuuluu, sieltähän tuli sitten RS6 kova vauhtia sivuluisussa :P
Oli niin makeen näköistä... Oli sit pakko kokeilla hieman että mites tuo ESP toimii tai ei toimi. Ja nappia pohjaan ja ruutuun tulee ESP OFF. Ja se on kyllä ihan 100 varma että on OFF tilassa. Ei ollut minkäänlaista ongelmaa pistää autoa sivuluisuun :P Voi että oli kivaa, mutta en viittinyt rääkätä auto sen enempää tai oikeastaan renkaita. Ei kiva jos kaikki nastat on poissa talven jälkeen  :)


Nuo kumit&vannekoko setti, ainakin on melukkamaat mitä volvossa nasta renkaat olivat. :/ hieman harmittaa... ei mitään kauheat mutta olin odottanut että ei pahemmat kun volvossa. Mutta syy on kyllä 225/40/18 :) Jos ois alla pienemät vanteet, isompi profiilia ja kapeammat renkaat niin varmasti olisi hiljemmat.
Ehkä sitten kesällä vaimennusta kehiin.

B&O, jaahas... olen tyytyväinen. Ã,,äntä niistä saa ulos niin kovaa ettei halua olla autossa ja ilman että ääni särisee tai kuuluu mitään sellaista mitä ei pitäis kuulla. Eli on "kontrolloidumma" kun missään mussa stereossa mitä olen testannut jopa A4ssa B&O. Vähän aikaa kun säätää bassoja lisää ja subbaria myös  niin ääni alkaa kyllä ollee juuri sellaista mitä haluan. Radio sitten on mitä on...äänenlaatu ei ole mitään erikoista. Siinä on oikeastaan aivan sama mitkä stereot on autossa. Ja sitten ne valot... Mainio ostos minun mielestä.

Pari asia tympii kyllä tuon MMIn kanssa, yksi on pari kertaa olen joutunut irrottamaan usb johdon kovalevystä että MMI(AMI) löytäisi sen. Ei aina...
Sitten haluaisin tallentaa kansio näkymän, eli että se olisi aina siinä kun selailen biisejä. Tympii kun joutuu aini uudestaan menee siihen moodin, se ei jää muistiin.

Moottori äänet on kyllä kivat ja juuri sopivat comfort moodissa, eli ei sen äänekkäämmät kun dieseli kone volvossa. :)
Vaan oikeastaan kiva sellainen pieni murina, sitten "sport" moodiss on huomattavasti äännekkäämpi (hyvällä tavalla). Mutta en ole kyllä vielä paljoa kokeillut.

Sitten muuten, miksi ei pysty takaovia avamaan(tai lukitsemaan) ilman avainta???? jopa takaluukkua pysty mutta ei ovia. Sitten en ole löytänyt mistään missä pystyn säätämään coming/leaving-home valojen aikaa.
Ja sitten hanskalokeron valon vois heittää jonnekin tai ainakin vaihtaa ledi valoon (miksi ei näin alusta kun muut valot ovat ledejä)?
Sitten vois takakontin valot olla voimakkaammat samoin ne lätäkkövalot ovissa. Ne ainakin menee vaihtoon jossain vaiheessa.

= Olen kyllä todella tyytyväinen hankitaan. Autossa on mukavasti tehoja joka riittää melkeen tilanteeseen kun tilanteeseen. Auto on mukava ajella jopa näillä 18" talvella. Kulutus on näissä parissa km ajotietokoneen mukaan 8-9l/100km. Todellinen sitten on eri asia.
Väri on kyllä kiva, ei mikään pistävä mutta ihan sellainen hillitty ja paska ei näy siinä niin helposti ja toivottavasti naarmutkin ei näy.

Update: Unohdin mainita että  kyselin S3 avaimesta, miksi ei S3 avain ei ole erillainen kun normaalissa A3ssa. Koska A3/S3 "lehdessä" lukee että S3ssa pitäisi olla erillainen avain jossa on S3 logo tai jotain siinepäin. Myyjä oli lähettänyt kysymyksen eteenpäin ja vastaus oli että siellä on virhe, ettei erillaista avainta ole. Joten myyjä oli siihen sitten että mut sille nyt ei voi mitään mutta asiakas on jo nähnyt sen että pitäisi olla. Ja sitten vastaus oli että he yrittävät keksiä jotain ja palaavat asiaan. Eli katsotaan nyt, mitäs avaimen kanssa käy. Saan varmaan jonkun tarralogon siihen  ;D


*pahoittelen kuvien laatua, kännyllä otettu. Kun kamera aina unohtuu otaa mukaan. Yritän jossain vaiheessa ottaa parempi kuvia. Ja pahoittelen kirjoitusvirheitä myös (jos on) :)

frozzu

Hienoa, että jaksoit tehdä näinkin kattavan kertomuksen autosta kuvineen. Tässä saa jo fiiliksen siitä mitä omistaja ajattelee ja mitä kaikkea luovutukseen on liittynyt. Iso plussa tästä! Eikä autokaan hassummalta vaikuta ;). Turvallisia kilometrejä ja onnea hienosta autosta!
Skoda Octavia Combi Elegance 1.6 MPI -06

Ex-VAG: Seat Leon 1.4TSI 122 Style -13 (Emocion Red), Skoda Fabia 1.4TDI Sport -08

nicce

Voi morjes että on hieno, vaikka en sb:n korimallista niin välitä. Varusteitakin näyttää olevan tarpeeksi.
Ex mkVI GTI, A4 1.8TFSIq '13, mkV GTI

Arte

Onneks olkoon MoFFe! On kyllä hieno peli, huhhuh!

Odotus on päättynyt ja pikku-poika voi kuoriutua kotelostaan ja tutustua uuteen leluun!

Itteeni nauratti toi et: "Oli ihan pakko ottaa ESP pois ja..." Kyllähän se nyt pitää vähä kokeilla!

Uskaltaako kysyy et paljo oli hintalappua?

ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

MoFFe

Lainaus käyttäjältä: Arte - 24.01.14 - klo:11:37
Onneks olkoon MoFFe! On kyllä hieno peli, huhhuh!

Odotus on päättynyt ja pikku-poika voi kuoriutua kotelostaan ja tutustua uuteen leluun!

Itteeni nauratti toi et: "Oli ihan pakko ottaa ESP pois ja..." Kyllähän se nyt pitää vähä kokeilla!
Uskaltaako kysyy et paljo oli hintalappua?
Jepp oli pakko kokeilla että saako oikeesti sen pois...onneks.  :)

Ja kiitos ja hinta lappu oli 485tkr (55000 eur noin pyöreesti Googlen mukaan).

Pekka T


Onnittelut MoFFe todella hieno S3.  :)

Kiitos myös hyvästä alkuraportista, noista LED-ajovaloista pitää kysyä onko paremmat vai huonommat kuin ksenon versiot?
Audi e-tron 55 quattro -20
BMW 328 i xDrive -13

Arte

Lainaahinta lappu oli 485tkr (55000 eur noin pyöreesti Googlen mukaan).

Ok, nopeesti naputtelin isoimmat varusteet kyytiin audi.fi sivuston konfiguraattorilla niin pääsin 70,7k euroon.
ex -10 A4 Avant 155kw S-tr quattro

Skula

#7
Moffella on auto jota haaveilin hommaavani 2015 kunniaksi, tämä oli siis vuoden 2011 loppupuolella, silloin suunnittelin tekeväni kauppoja tulevan korin S3:sta..
(toki laimeammalla varustuksella, ja manuaalia ajattelin silloin)

Nyt on, yllätys, suunnitelmat muuttuneet.. Mutta tuon auton hienous ei..

Iso peukku tälle! Iloisia kilometreja oikeesti upeelle autolle!
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Myhky

Tämä on oikeastaan SE auto minkä ottaisin itselleni jos varaa olisi. Päiväunien kohde. Värikin osuu juuri kohdalleen enkä muuttaisi muuta kuin tummemman sisustuksen ja ehkä kiiltolistat mustiksi.

Onneksi olkoon!
Golf GTI PP -19

exät:
Golf GTI - 14
Skoda Octavia RS Combi -15
VW Golf VI GTI DSG -10
VW Golf VII 1.4TSI 103kw -13
VW Golf VI Variant 1.4TSI -11
Audi A3 Sportback 2.0TFSI -06

TeBsu

lord of the rings

MoFFe

Lainaus käyttäjältä: Pekka T - 24.01.14 - klo:11:45
Onnittelut MoFFe todella hieno S3.  :)

Kiitos myös hyvästä alkuraportista, noista LED-ajovaloista pitää kysyä onko paremmat vai huonommat kuin ksenon versiot?

Thanx! Noista LED valoista en vielä tiedä...pitää seurata mutta ainakaan ei huonommat näin alkutuntumalla.  :)

HoXXma

Melkoinen päiväuni tämä MoFFen ässä. Lisävarustelista on hengästyttävän pitkä ja kattava. Ainoa mikä puuttuu on nuori Sharon Stone pelkääjän paikalta ;D

Nudde

LainaaEi kiva jos kaikki nastat on poissa talven jälkeen

Onnea uuteen autoon, eli grattis niin kuin Ruottalaiset sen ilmaisi! Tolla autolla on kyllä turha haaveilla että nastat ovat vielä keväällä paikoillaan.... ;)

konga

Onnea! On kyllä todella upea auto ja väri aivan mahtava..!! kyllä kelpais itsellekkin, ei vaan näillä suomen hinnoilla onnistu. 3-4v kun odottelee :)
Nykyinen Auto: 2014 cupra leon
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19632.0

Kuvia viimevuosien Autoista joita omistanut:
http://www.flickr.com/photos/100144176@N05/

Waltsu83

#14
Hieno on auto ja vieläkin hienompi varustelista!!

Kyllä me Suomessa osataan tuo verotus... Onko joku laskenut, mitä Suomen hintalappu olisi ollut
noilla varusteilla?

55 000 â,¬ kun olisi maksanut täälläkin (noilla varusteilla) niin olisi todella ollut (koeajaneena) hintansa arvoinen laitos, joten olisin varmaan jopa voinut itsekkin tilata tuolla hinnalla.

Ei muuta kuin kovaa ajoa!  :)

P.S Ã,,läkä katselle niitä OZ:in ja BBS tyyppisiä vanteita kesävanteiksi.

Edit. En malttanut ja laiton konfiguraattoriin ja sain hinnaksi yli 70 000 â,¬. Eiss saatan......
Audi A6 4G 2.0 TDI multi -11
Tulossa Seat Leon Cupra 280 DSG
Ex. Audi A1 185 hp S-line S-tronic -12
MAN TGL -99
MAN TGA -08
Fiat Ducato Multijet 130 -12


MoFFe

Thanx!!!  :)
Nyt pitäisi löytää ledit hanskalokeroon, takakontiin, lätäkkövalot(oviin). Se on niinkuin seuraava homma...
Ainii ostin tälläisen "skinin" avaimelle... Ettei nyt ihan normiavaimelta näytä.

Peke

Nää uudet ässäkolmoset on hienoja, tykkään! Ja on varusteitakin ladottu. Hinta kuulostaa kohtuulliselta, toisin ku Suomessa. >:( Mistä muuten tilasit avainten kuoret?
PEKEFIX Detailing "autonhoitoa ammattitaidolla"
Porsche 911 Turbo
Skoda Octavia RS
Ex Audi TT RS+ & RS3 & Mitsubishi Lancer Evo 9

MoFFe

Lainaus käyttäjältä: Peke - 24.01.14 - klo:22:20
Nää uudet ässäkolmoset on hienoja, tykkään! Ja on varusteitakin ladottu. Hinta kuulostaa kohtuulliselta, toisin ku Suomessa. >:( Mistä muuten tilasit avainten kuoret?

Kiitos... :)
Tässä ne kuoret, toki ovat vaan "tarroja".
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160773080722&ssPageName=ADME:L:OU:GB:3160

rob-s

Onnittelut Moffelle ässän hankinnasta! Komea on!
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

nikob

Pirun Komee S3 ja hienot talvivanteet!
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

johansa

Erittäin hieno, nautinnollisia kilometrejä Sinulle.
Auto: Porsche Macan 2017

Peeveli

Onnittelut Moffe! Upea auto ja A3:n mallina kelpaisi itsellenikin! :) Harmi vaan tämän maamme autovero verrattuna maahasi Ruotsiin. Autossasi on jo oikea moottori pellin alla ja neliveto se vasta tekee Audin. Väri pukee yllättävän hyvin ja vanteet piste iin päälle.

Hyviä kilometrejä!

ML1

Grattis till en fin BIL  8)
Tollanen on just mun makuun, vaalealla sisustalla, jne.

Sitten kun päätät luopua laita viestiä  ;D
Passat Variant Highline 2,0 TDI DSG (B8)
Ex:
Volvo V40 D2 Aut Ocean Race
Golf VI 1,4 TSI DSG Highline (2011)
Golf IV GTI Exclusive (2003), Passat 2,0 TDI DSG Highline Variant 103 kw, B7(2011)
Audi A4 2,0 TDI Avant Quattro (Karala), B7 (2008), Vovlo V70 2,4D Aut Classic (Rica), VW Passat 3BG 1,8 T Tiptronic (Karala)

Voimasavu

Onnittelut MoFFelle maukkaasta ässästä!

MoFFe

#25
Lainaus käyttäjältä: Waltsu83 - 24.01.14 - klo:16:52

P.S Ã,,läkä katselle niitä OZ:in ja BBS tyyppisiä vanteita kesävanteiksi.

Hehe... tuota voi olla että OZ vanteet tulee alle toki en ole vielä päättänyt.
Iso kysymysmerkki on jos ne sopii.
Eli tälläiset:
OZ MSW 24 8 x19" et 48 ø 73,1
ja renkaakasi Nokian Zline 225/35 ZR19 88Y

Kuva vanteesta:


Mielestäni nuo on vähän samantapaiset kun orkkis vanteet, joten ajattelin että ne vois sopia hyvin alle.  :)
Vakio vannekokohan on 8 x 18 et 51 ø 57,1? Tuo et 48, meneeköhän se alle, ajattelin viel pistää 225 eikä 235 kumit.
Voi olla paremman näköiset kun vanne tulee hieman ulospäin, mutta tuleeko liikaa?  :-\

LEMMY

Ei se tule kun noin 9 mm ulommas moffe.
Tuolla sivun alalaidassa olevassa  A3 Audissa on 8,5x18 ET45 vanteet alla ja ne tulee n.19 mm ulommas. ABT käyttää 8,5 vanteessa ET50 mikä olis sitten se n.14 mm ulospäin. http://www.vmrwheels.eu/alufelgen_vmr_wheels_v701_de.html

Tuossa mun autossa 8x18 ET45 ja se tuleen.12mm ulommas. Se on tuossa sivulla 83 A3 ketjussa. Toivottavasti noista on apua pähkäilyssä :)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=1122.2460

Noita samoja MSW vanteita muuten pohdin omaani kanssa. Niin ja lisäyksenä vielä että mulla on s-line alusta että pitäis olla suurinpiirtein saman korkuinen...
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

konga

Lainaus käyttäjältä: LEMMY - 29.01.14 - klo:07:53
Ei se tule kun noin 9 mm ulommas moffe.
Tuolla sivun alalaidassa olevassa  A3 Audissa on 8,5x18 ET45 vanteet alla ja ne tulee n.19 mm ulommas. ABT käyttää 8,5 vanteessa ET50 mikä olis sitten se n.14 mm ulospäin. http://www.vmrwheels.eu/alufelgen_vmr_wheels_v701_de.html

Tuossa mun autossa 8x18 ET45 ja se tuleen.12mm ulommas. Se on tuossa sivulla 83 A3 ketjussa. Toivottavasti noista on apua pähkäilyssä :)
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=1122.2460

Noita samoja MSW vanteita muuten pohdin omaani kanssa. Niin ja lisäyksenä vielä että mulla on s-line alusta että pitäis olla suurinpiirtein saman korkuinen...

TÃ,,H..En tiedä olenko vaan todella väsynyt kun 4t nukkunu,mutta sanoisin,että noi vanteet tulee vaan 3mm ulommas ja mahtuu kyllä varmasti.  :)
Nykyinen Auto: 2014 cupra leon
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=19632.0

Kuvia viimevuosien Autoista joita omistanut:
http://www.flickr.com/photos/100144176@N05/

MoFFe

Kiitos... tämä tieto auttoi paljon. Just tuota ajattelin kun katselin esim. ABT vanteita niin ovat et50 mutta toisaalta 8.5 leveitä.
Niin jotenkin päässä tuo et48 sitten kuullosti isolta erolta tuohon et51.

Mitä mieltä olette noista nokian renkaista, eu merkinnässä niin ovat aika äännekkäitä 72 db. :/ Onkohan kellään kokemusta.
Ehkäpä vähän ot tähän, voin kysellä tuolta toisesta aiheesta.

LEMMY

Konga ne kaikki Audin 18 tuumaiset on 7,5 tuumaa leveitä ei 8. Siitä se 9 mm. Eli se orkkis on 7,5X18 ET51.
Audi A4 sedan S line 2.0 TFSI S tronic, Daytona Grey 2020
Ex.Audi A4 sedan 2.0 TFSI quattro S tronic, Scuba Blue 2016
A3 SB 1,8 TFSI  quattro S tronic 2013

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy