Tilaukset

Aloittaja Sukka, 09.01.18 - klo:20:29

« edellinen - seuraava »

avp

No ainakin hainevän osalta ;)
Onkos sulla muuten madalluskin?

Cayman

Lainaus käyttäjältä: avp - 16.05.18 - klo:10:21
No ainakin hainevän osalta ;)
Onkos sulla muuten madalluskin?

Kyllä juuri hainevä ,kymmenen pistettä sulle 👍 itseä ärsyttää ylikaiken piiskat katolla 😣

Juu H&R jouset -40mm,on hyvä ja toimiva setti
ID.3 Business
Golf VIII

JyKKemus

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 16.05.18 - klo:10:44
Kyllä juuri hainevä
Mistä olet hainevän hommannut ja oliko vaikea asentaa?
Nykyinen: Volkswagen Polo MK6 -18
EX: Volkswagen Polo MK5 (6C) -17
EX: Volkswagen Polo MK5 (6R) -12
EX: Volkswagen Golf MK5 -05
EX: Citroën Xsara VTR -01

JyKKemus

Yks juttu mikä ihmetyttää omassa Highlinessä, takalaatikossa kun avaa sen välipohjan niin sen alla näkyy suoraan vararengas.
MK5 oli sen välipohjan alla vielä pohja jonka alta vasta paljastui vararengas.

Onkohan suunnitteluvirhe moinen 🤔🤔



Nykyinen: Volkswagen Polo MK6 -18
EX: Volkswagen Polo MK5 (6C) -17
EX: Volkswagen Polo MK5 (6R) -12
EX: Volkswagen Golf MK5 -05
EX: Citroën Xsara VTR -01

Sukka

Lainaus käyttäjältä: JyKKemus - 19.05.18 - klo:16:41
Yks juttu mikä ihmetyttää omassa Highlinessä, takalaatikossa kun avaa sen välipohjan niin sen alla näkyy suoraan vararengas.
MK5 oli sen välipohjan alla vielä pohja jonka alta vasta paljastui vararengas.

Onkohan suunnitteluvirhe moinen 🤔🤔
Tätä olen miettinyt itsekin ja olen ollut aikeissa laittaa myyjälle viestiä asiasta. Mitä hyötyä välipohjasta nyt edes on, kun vararengas on heti sen alla?

Itse ostin vielä kaukalomaton välipohjalliseen autoon, eli jos välipohjan laskee alas, i kaukalomatto enää sovi.

ttppii

Saman totesin itsekin, ensin luulin, että jotain on jäänyt pois, mutta taitaa olla "ominaisuus" eikä vika.  Jos jaksaisi, niin eipä tuo nyt ylettömän iso vaiva olis askarrella jostain sopivasta levystä tuohon sopiva pohja. Tietysti, jos jossain olisi myynnissä, niin säästäisi vaivaa. Ei taida olla tiedossa?

PS. Kuka sadisti nuo varmistuskuvat tänne laatii?

Bearking 2.0

Meidän Polo saatiin eilen.
Tilaus jätettiin maaliskuun puolivälin paikkeilla.
Auto tuli liikkeeseen tosin jo toissaviikolla.
1,0 TSI Comfortline. Lisävarusteita ei otettu kun tulee puhtaasti kauppakassiksi rouvalle.
Värinä Dark Petrol. Ja voin sanoa, että on hieno väri! Tosin vaatii, että nyt tykkää väristä ylipäänsä.

VW Polo 1,0TSI -18
VW T-ROC 2.0TSI 4Motion DSG -20

Ex VW Passat Variant Alltrack 2.0 TDI -12
Ex VW Polo Hatchback 5D 1.6 -99
Ex VW Passat Variant 1,9TDI -04
Ex VW Golf Variant 1.8 -99

hite

Lainaus käyttäjältä: Bearking 2.0 - 02.06.18 - klo:13:43
Meidän Polo saatiin eilen.
Tilaus jätettiin maaliskuun puolivälin paikkeilla.
Auto tuli liikkeeseen tosin jo toissaviikolla.
1,0 TSI Comfortline. Lisävarusteita ei otettu kun tulee puhtaasti kauppakassiksi rouvalle.
Värinä Dark Petrol. Ja voin sanoa, että on hieno väri! Tosin vaatii, että nyt tykkää väristä ylipäänsä.


Ehditkö jossain vaiheessa ottaa isompaa kuvaa autosta? Itselle on tulossa samalla värillä auto ja tämä on ensimmäinen kuva, jonka nään tuosta väristä. Olisi kiva nähdä miltä tuo oikeasti näyttää.

Bearking 2.0

Lainaus käyttäjältä: hite - 02.06.18 - klo:14:50
Ehditkö jossain vaiheessa ottaa isompaa kuvaa autosta? Itselle on tulossa samalla värillä auto ja tämä on ensimmäinen kuva, jonka nään tuosta väristä. Olisi kiva nähdä miltä tuo oikeasti näyttää.

Toki. Omasta mielestäni aut näyttää aavistuksen eriväriseltä riippuen valaistuksesta ja katselukulmasta.
Mutta tässä nyt yksi.

VW Polo 1,0TSI -18
VW T-ROC 2.0TSI 4Motion DSG -20

Ex VW Passat Variant Alltrack 2.0 TDI -12
Ex VW Polo Hatchback 5D 1.6 -99
Ex VW Passat Variant 1,9TDI -04
Ex VW Golf Variant 1.8 -99

splitxyz

Eikö nyt kohtapuolin voisi Poloon tulla 1.5 TSI Evo moottori? On turhan iso harppaus 95 hv => 200 hv GT:hin. Pitäisi saada BlueGT vaihtoon.
RS 2.0 TSI HB MY17
VW Golf eTSI 1.5 DSG MY23, Audi RS3 (450+ hv APR) MY16
ex: Polo Highline 1.5 TSI DSG MY20, VW Polo BlueGT (MY17), VW Polo BlueGT (MY15), RS 2.0 TSI HB MY14.

s-mod

En tiedä koska tulee hinnat, mutta elo-syyskuun paikkeilla alkaa vasta valmistus 1.5 evo.
LIIKENTEESS,,: POLO GTI 2.0
EX SKODA OCTAVIA COMBI MY-14
ex: Skoda Fabia RS: 2010

Polouni

Ero BlueGT:n ja GTI:n välillä on kyllä yllättävän iso. Toisaalta uusi malli on tukevampi ja hiljaisempi. Getarilla voi ajella mukavasti  arkiajoa. Voi olla varustettuna 1.5 hinnaltaan aika lähellä GTI:n hintaa.
Nyt reippaat 4000 lasissa kuitenkin voi hyvällä mielellä sanoa, että BlueGT oli myös yllättävän hyvä auto. Omaan makuun ajoltaan näppärämpi ja parempi kuin Golf 1.4 2013 12 hp.

lbure

Moi
Oma tilaukseni on nyt saapunut kaupunkiin,joten ei ollutkaan kuin 4kk.

tkrautajoki

Lainaus käyttäjältä: JyKKemus - 17.05.18 - klo:10:14
Mistä olet hainevän hommannut ja oliko vaikea asentaa?
Täällä olis myös kiinnostusta hainevän hankinta paikasta ja asennuksesta, se piiska tosiaan ottaa silmään aika pahasti.

Bearking 2.0

Lainaus käyttäjältä: tkrautajoki - 05.06.18 - klo:10:01
Täällä olis myös kiinnostusta hainevän hankinta paikasta ja asennuksesta, se piiska tosiaan ottaa silmään aika pahasti.
Sama homma. Lisäksi hankaloittaa pressun käyttöä talvella.
VW Polo 1,0TSI -18
VW T-ROC 2.0TSI 4Motion DSG -20

Ex VW Passat Variant Alltrack 2.0 TDI -12
Ex VW Polo Hatchback 5D 1.6 -99
Ex VW Passat Variant 1,9TDI -04
Ex VW Golf Variant 1.8 -99

JyKKemus

Onko muilla vastaavanlaista vikaa, usein kun ajelee alle 60km/h niin käsijarrukahvan nuppi resonoi?

Aloin miettimään että voisiko kahvan kiinnitys olla vähän löysällä, meinaan kun kokeilin kahvaa liikuttaa sivuttaissuunnassa niin heiluu vähän.
Nykyinen: Volkswagen Polo MK6 -18
EX: Volkswagen Polo MK5 (6C) -17
EX: Volkswagen Polo MK5 (6R) -12
EX: Volkswagen Golf MK5 -05
EX: Citroën Xsara VTR -01

jesc

Lainaus käyttäjältä: JyKKemus - 07.06.18 - klo:07:58
Onko muilla vastaavanlaista vikaa, usein kun ajelee alle 60km/h niin käsijarrukahvan nuppi resonoi?

Aloin miettimään että voisiko kahvan kiinnitys olla vähän löysällä, meinaan kun kokeilin kahvaa liikuttaa sivuttaissuunnassa niin heiluu vähän.

Eipä ole moista ongelmaa ollut. Käsijarrun kahva on itselläni todella tukeva, eikä heilu yhtään sivusuunnassa.

tex-

Kokeile kiertää nuppia kiinnipäin. Ainakin vanhemmissa volkkareissa se on kierteellä paikallaan.
VW Polo R-Line 1,5 Evo -20
ex VW Golf GTI 8v -86
ex VW Polo Comfortline 1.2 tsi -15

Polouni

Tuli Italiassa nähtyä maakaasuversio. Samoin ajattelin nähneeni 1.5, mutta taisi olla 1.0 R-Line koska ei saa vielä edes Saksassa. Mielenkiintoista nähdä tuon kaasun hinnat Suomessa.

hite

Oman Polon luovutus oli perjantaina ja parin päivän kokemuksilla ei voi kuin kehua autoa. Mukavaa ja vaivatonta ajamista.

JyKKemus

Lainaus käyttäjältä: Cayman - 16.05.18 - klo:10:17
Tässä omani 18” setillä;



Kuka huomaa miten eroaa tehtaalta tulleesta autoni ja tälläisenä sen kuuluisi tuolla ettei jälkikäteen tarvisi tehdä muutosta 😣
Tuli Nettiautossa vastaan ja muistin nähneeni tän jossain https://www.nettiauto.com/volkswagen/polo/9697588

Eikös Cayman tykännyt Polosestaan?
Nykyinen: Volkswagen Polo MK6 -18
EX: Volkswagen Polo MK5 (6C) -17
EX: Volkswagen Polo MK5 (6R) -12
EX: Volkswagen Golf MK5 -05
EX: Citroën Xsara VTR -01

Väänänen

#111
Ostettiin vaimolle juuri uusi Fiesta, joka on kerrassaan mainio ajettava.

Kävin itse eilen koeajamassa uuden Polon.
Pakko sanoa näiden perusteella, että pikkuautojen ajo-ominaisuudet ovat kehittyneet aivan valtavasti tällä vuosituhannella.

Tilaus Polosta lähti tänään. Pidän Polosta hieman Fiestaa enemmän, sopii omalle kropalle jotenkin paremmin.
Highline ja kolmella tonnilla lisäromppeita siihen päälle.

Fiestan automaatti on kyllä lähdöissä parempi, ei viivyttele kaasun painalluksesta yhtään, kuten DSG tekee.

Volkkarissa puolestaan on aikuisempi ja viimeistellympi kuljettajan ympäristö. Fiestan keskinäyttö on kuin i-pädi joka on ruuvattu törröttämään kojelaudan päälle, kun ei muutakaan paikkaa sille keksitty.

Folkkarin ergonomia ja näkyvyys ulos on tällaiselle korstolle myös hieman parempi. Ja tilat muutenkin aavistuksen suuremmat.

Molempia tulee varmasti ajettua paljon lähivuosina, hauska nähdä mitä kaikkia eroavaisuuksia kilpakumppaneista käytännössä vielä paljastuu.
Molemmat litran koneella ja automaatteja, joten vertailuasetelma on siltäkin kantilta tasaväkinen.


vwille

Punainen Polo 1.0 TSI DSG Highline lähti tilaukseen. Lisävarusteina LED-paketti ja mukautuva vakionopeudensäädin plus sisätilan- ja moottorinlämmittimet. Yritin pysyä kohtuudessa lisävarustebudjetissa.  :)

jäämies

Lainaus käyttäjältä: s-mod - 04.04.18 - klo:21:25
?

Taitaa olla koko vuoden eniten rekisteröity vw, ainakin enemmän kuin golf.


Eipä taida olla.

Golf 1.1 - 31.8 2962 kpl

Polo 1.1 - 31.8 2097 kpl

41,25% on Golfeja rekisteröity enemmän, huima ero.

jäämies

Lainaus käyttäjältä: skrikoo - 05.04.18 - klo:15:18
Joo. Varmaankin Polon ja Fiestan kohdalla vaikuttaa tuo uusi korimalla verrattuna Golfiin. Jännä nähdä mitkä ovat rekisteröintiluvut 31.12.2018.

Ei siinä ole enää mitään jännää. Golf hakkaa molemmat mennen tullen.

Fiestakin pieksee selvästi myyntiluissa Polon, vaikka kummastakin tuli uusi korimalli. 2563 Vs. 2097 ja ero kasvaa lisää kun lähestytään vuotta -19. 22,22% suurempi myyntimäärä Fiestassa vastaan Polo. Kyllä kansa tietää. ;D

batman14

Lainaus käyttäjältä: jäämies - 02.09.18 - klo:16:46
Ei siinä ole enää mitään jännää. Golf hakkaa molemmat mennen tullen.

Fiestakin pieksee selvästi myyntiluissa Polon, vaikka kummastakin tuli uusi korimalli. 2563 Vs. 2097 ja ero kasvaa lisää kun lähestytään vuotta -19. 22,22% suurempi myyntimäärä Fiestassa vastaan Polo. Kyllä kansa tietää. ;D

Paljonko on Ibizaa rekisteröity? Tuntuu että PK-seudulla näkee todella paljon uutta Fiestaa ja Poloa, mutta Ibizat ovat harvinaisia... Varmaan saatavuus/toimitusongelmat vaikuttavat tähän.

jäämies

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 02.09.18 - klo:17:52
Paljonko on Ibizaa rekisteröity? Tuntuu että PK-seudulla näkee todella paljon uutta Fiestaa ja Poloa, mutta Ibizat ovat harvinaisia... Varmaan saatavuus/toimitusongelmat vaikuttavat tähän.

Seat Ibizaa rekisteröity 1.1. - 31.7. peräti 446.

Automaatti

Lainaus käyttäjältä: jäämies - 02.09.18 - klo:20:13
Seat Ibizaa rekisteröity 1.1. - 31.7. peräti 446.

Ibizaa saa vain tehdastilauksena tällä hetkellä ja toimitusaika on 8 kk. Tehdas painaa 3 vuoroa, mutta kysyntään ei voida vastata.
Varsinkin muualla Euroopassa kysyntä on kovaa, olihan vuoden auto viime vuonna.
Eli tuo rekisteröintilasto ei kerro aina kysynnän määrää, Poloa saa 3 kuukauden odotuksella ja joillakin
liikkeillä niitä varastossakin.

vwille

Lainaus käyttäjältä: jäämies - 02.09.18 - klo:16:46
Ei siinä ole enää mitään jännää. Golf hakkaa molemmat mennen tullen.

Fiestakin pieksee selvästi myyntiluissa Polon, vaikka kummastakin tuli uusi korimalli. 2563 Vs. 2097 ja ero kasvaa lisää kun lähestytään vuotta -19. 22,22% suurempi myyntimäärä Fiestassa vastaan Polo. Kyllä kansa tietää. ;D
Johtuisikohan mallitarjonnasta? Polon halvinta varustelutasoa saa vain huonoimman moottorin kanssa, kun taas Fiestaa saa 100-hevosvoimaisena myös perusvarustelulla (Trend). Halvin 95-hevosvoimainen Polo on tonnin kallimpi, koska varustelutaso on jo Comfortline.


Ukko

Kyllä Ibiza on kokoluokassaan paljon parempi kuin Polo, vuoden autoksi valittu. Polo on tyypillinen vanhempien naisten kauppakassi. ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy