Variantin takaspoileri

Aloittaja Vaari64, 06.12.16 - klo:14:22

« edellinen - seuraava »

Vaari64


Onko tuollasesta oikeasti hyötyä takaluukun puhtaana pysymisessä.Lumipöly kun kertyy takaikkunaan ja luukkuun melko nopeasti.Ikkunan lämmitys vaan pahentaa asiaa sulattamalla lumen joka sitten kuitenkin jäätyy luukun alaosaan.

enke63

Minulla oli tuommonen jo kun ostin auton,etten tiedä miten toimii ilman,mutta koko ajan perä on lumessa ja lasi tukossa vaikka spoileri on.Takavalot myös muurautuu lumella aivan näkymättömäksi

duke7

Mulla ei ole variantissa mitään lisäspoileria ja olen sitä jopa vähän ihmetellyt, että miten takavalot pysyvät puhtaana lumesta vaikka mikä keli olisi. Jonkunlainen sopiva kura kyllä peittää niitä mutta lumi ei.

Sellainen Vepro:n lippa pitää ainakin jotenkin lasia puhtaana mutta lisää sitten kulutusta luokkaa litralla /100 km..

Vaari64

aattelin että tuo on kyllä lähinnä koriste perässä, ei taida lumipöllyä paljon ohjailla.Aikoinaan oli farmarivolvossa sellainen kourumallinen tuulen ohjain,se piti jonkun verran perää puhtaana ohjaten ajoviimaa takalasille.sellasia ei enää taida olla.eikä nyt varsinaisesti niin häävin näköinenkään.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy