Saako halvalla hyvät vanteet?

Aloittaja VolkkariMiäs, 15.03.13 - klo:10:57

« edellinen - seuraava »

VolkkariMiäs

Uusia kesävanteita Passattiin etsiessäni törmäsin Vannetukun sivuilla aika asiallisen näköisiin Barzetta Tendenza vanteisiin, jotka sais 16-tuumaisena hyvään hintaan. Itsellä ei ole ko. merkistä kokemusta. Saako halvalla laadukkaat vanteet vai kattelenko jotain muita? Yksissä Dotzin vanteissa ET oli 35, onko liian pieni 3C Passattiin (suositus vissiin 37-47)?

RoccoScientist

Jos vanteiden paino ei kiinnosta niin sitten halvalla voi saada ihan hyvätkin vanteet. Barzettasta ei kyllä ole henkilökohtaisia kokemuksia. Kahden millin heitto ET:ssä ei kyllä pitäisi haitata, jos oletetaan renkaan ja vanteen leveyden pysyvän samana.
Ex: Scirocco BlueMotion Technology 1,4 TSI 90 kW

werty

Tämä nyt on minun mielipide, mutta barzetan mallit saa järjestään auton, etenkin Saksalaisen näyttämään halvalta. Katsoisin merkkivanteita kuten Rondell, Borbet, Bbs, Rh, Mam löytyy käytettynä melko edulliseen hintaan tai alkuperäisiä kuten tässä.

http://www.ebay.de/itm/6-5-x-16-5x112-VW-Sima-Alufelgen-Satz-ET42-VW-Passat-3C-Touran-Golf-5-6-Eos-/151009319769?pt=Auto_Felgen&hash=item2328db5b59

Nuo halvimpien vanteiden ominaisuudet tulee hyvin esille kun erehtyy kiillottamaan, niitä kun ei saa kiiltäväksi, sisältää kai hiiltä niin paljon.

autofanaatikko

Barzettasta ei ole omia kokemuksia. Mutta Rialilla (saksalainen merkki), Brockilla (saksalainen merkki), Eta Betalla (italialainen merkki) on ihan kohtuuhintaista tavaraa ja noista on sen verran omia kokemuksia, että ihan laatutavarana pidän noita. Toki nuo taitavat olla Barzettaa hieman kalliimpia vaikka ns. kohtuuhintaisia merkkejä ovatkin. Brockin ja Rialin vanteilla on monesti 3-5 vuoden pintatakuu ja monessa mallissa myös ympärivuotisessa käytössä se 3-5 vuoden takuu.

Janneh

Ronal vanteita ollu kahdessa autossa eikä ole pahaa sanaa

sambolo

Kaveril on barzetat ja heti uutena puuttui yksi "kehäpultti". Lisäksi maalit ja lakat saattaa hilseillä, eli perus kiinakamaa :) kyllähän noi menettelee mut vaatii sopivan värin ja ison koon että näyttää joltakin.
Octavia RS III
Ex vag:
5F Leon 1.4 tsi style
08 Leon TDI FR
07 Ibiza FR

Kale

LainaaSaako halvalla hyvät vanteet?

Kyllä käytettyjä orkkisvanteita saa yllättävänkin halvalla. Kannattaa laittaa ostoilmoitus tai tutkia myynti-ilmoituksia.

JarnoF

Joksus ostin Sitikaan 16-tuumaiset Zero Wheels-halpavanteet +Bridgestonen 205/55-nastat. Tais tulla koko paketille hintaa 899e. Saivat laittaa melko klöntin lyijyä joka vanteeseen, että pyörisivät tärisemättä. Ja eihän nuo liimapainot paikoillaan pysy. (ainakaan jos raapii vanteelle kertynyttä lunta pois jääskrapalla). Tasapainotettiin sitten varoiksi uudestaan ensimmäisen vai oliko vasta toisen talven jälkeen. Oli ne muuten hyvät. Ihan kivan näköiset (ainakin C4:een) ja sen muutaman talven minkä minä autoa pidin säilyivät vanteetkin ihan priimakunnossa.

Jaqne

Kannattaa katsoa Saksan Ebay, sieltä olen ostanut orkkis vanteita hyvinkin edullisesti. Ainakin Audiin on hyvin tarjolla 18" ja 19" koossa. 3 settiä olen sieltä ostanut ja tyytyväinen olen ollut. Kannattaa katsoa myyjän saamat palautteet.

JOHANNES

Barzetat tosi nätit talven jälkeen (työkaverilla on) ja haluaat halvat ja hyvät pitää ostaa kahdet ;D
Ex A4 B7Avant 1,8T multi 2006, A4 B8 2,0TDI multi 2008, Nykyiset A6 C7 sedan 2,0TDI multi 2011, A1 SB 1,2 TFSI

VolkkariMiäs

Lainaus käyttäjältä: werty - 15.03.13 - klo:11:15
Katsoisin merkkivanteita kuten Rondell, Borbet, Bbs, Rh, Mam

Kun kerran Mam mainittiin "laadukkaana" vanteen niin mites tommoset --> http://www.vannetukku.fi/e2-black-front-polish-p-31963.html

Sopiiko teidän mielestä kys. värisenä vihertävän väriseen Passattiin. Rouva oli sitä mieltä, että vain mustaan tai valkoiseen...  :-\

Pertsa

^tuollaiset musta-kiiltävät sopii vihertävään yhtä hyvin kuin mihin tahansa muuhunkin väriin...tai yhtä huonosti.
Ã,,läkä tarpeettomasti hankaloita vannevalintaa kysymällä rouvankin mielipidettä. Se on riittävän hankalaa muutenkin. Korkeintaan mainitset että tämmöiset mä tilaan/tilasin, jos sitäkään ;)

VolkkariMiäs

No, nuo vanteet tuli Pasuunaan tilattua. Ilmoitin vaan rouvalle, että tilasin.  ;D
Se on ihan totta, että ei noissa asioissa kannata naisten mielipiteitä kysellä, eihän ne osaa edes päättää minkä väriset kengät itsellensä ostavat!  ;)

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: VolkkariMiäs - 26.03.13 - klo:11:16
eihän ne osaa edes päättää minkä väriset kengät itsellensä ostavat!  ;)

;D ;D

Niinpä, olettaa sitten että osaisivat antaa osviittaa toisten ostoksiin !
Member of a A(udi) & A(prilia) club

makelja

Turhaa noita asioita rouville kerrotaan. Helpommalla pääsee.

DNF

Hyvässä lykyssä tissieläin ei edes huomaa muutosta. :D

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: DNF - 26.03.13 - klo:13:54
Hyvässä lykyssä tissieläin ei edes huomaa muutosta. :D
Korkeintaan silloin jos valkoiset vanteet vaihtaa mustiksi tai päinvastoin :)

makelja

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 26.03.13 - klo:14:20
Korkeintaan silloin jos valkoiset vanteet vaihtaa mustiksi tai päinvastoin :)

Ei meillä huomannut, kun vaihtui kesken kesän. Ja värikin vielä. Mustapohjaiset hopeisiin.
Ja nyt kun vaihtuu taas niin ei varmasti huomaa, koska välissä on kuitenkin talvikin.

Ton-1

Eikä varmaan huomais jos vaikka puolavanteesta olisi yksi puola pois mutta auta armias jos paidassasi on yksi pieni reikä ...... jo tulee kommenttia  :P .
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Karvis

Minä en ole varma huomaisiko emäntä edes auton vaihtumista jos siitä ei puhuisi mitään etukäteen :P
Skoda Superb 2.0TDI Ambition GreenTec

ex.Ocu hb 1.8TSI -11,Yeti 1.2TSI -10,Ocu Combi 1.6FSI -05

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Karvis - 26.03.13 - klo:20:14
Minä en ole varma huomaisiko emäntä edes auton vaihtumista jos siitä ei puhuisi mitään etukäteen :P
Meillä saattaisi huomata, siis jos vaihdettaisiin emännän oma auto :D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy