Innokem Ceramik 2k (2000)

Aloittaja heller, 03.09.21 - klo:10:04

« edellinen - seuraava »

heller

Onkos jollai kokemusta kyseisestä pinnotteesta?

Hintaluokka ~400e ja saisi auton luovutuksen yhteydessä. Mutta onko tuo mistään kotoisin?

Entisessä autossa oli luovutuksessa tehty 300e Ditec Ceramic light, joka oli ainakin hyvä.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Wiiseli

Mulle laitettiin tovi sitten. Ei mielestäni kaikkein liukkain mutta ajaa asiansa. Sen mitä olen autoa pessyt niin on liat hyvin lähteny. Hinta oli 200â,¬. Kyselin piruttain autojerryn kautta tarjouksia niin hintahaitari oli 400- 900â,¬ välillä.
PASSAT GTE VM. 2020

heller

Lainaus käyttäjältä: Wiiseli - 20.10.21 - klo:19:57
Mulle laitettiin tovi sitten. Ei mielestäni kaikkein liukkain mutta ajaa asiansa. Sen mitä olen autoa pessyt niin on liat hyvin lähteny. Hinta oli 200â,¬. Kyselin piruttain autojerryn kautta tarjouksia niin hintahaitari oli 400- 900â,¬ välillä.
Kiitos inffosta. Ekana tulee mieleen että mistä sait 200e? Laakkosella haluavat 400e siitä.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

mikama83

Reilun vuoden ollu omassa autossa. Ihan ok mutta mitä pariin kertaan olen ollu naarmuja poistattamassa fiksaajalla niin hän on sitä mieltä, että surkea esitys kun esim auton kyljistä ei vesi valu millään pois. En ota toista kertaa vaan vahaan itse.

Wiiseli

Lainaus käyttäjältä: heller - 23.10.21 - klo:00:38
Kiitos inffosta. Ekana tulee mieleen että mistä sait 200e? Laakkosella haluavat 400e siitä.
Mun yks tuttu teki. Sanoi tekevänsä muillekkin samalla hinnalla. Sanoi tekevänsä niitä mielummin tasaseen tahtiin kuin yhden auton kuukaudessa. Espoosta löytyy.
PASSAT GTE VM. 2020

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy