Huolto Virossa?

Aloittaja Sikarisakari, 25.09.11 - klo:12:40

« edellinen - seuraava »

Aripes

Joku Defan multichargeri se on. Piti vielä tsekata suodattimien hinnat, Mannia olivat käyttäneet. Hinnat oli halvemmat mitä nettikaupoissa tai
noissa meidän kivijalkaliikkeissä.  Ihan vähän takia ei kannata lahtea ylittää mutta kun kerää muutakin asiaa niin ainakin MB-huolloissa on homma toiminut ja samaa voi sanoa Forssista.

Jukkaaaa

Kokeilin tämän palvelun kautta ja se toimii, pienellä vaivalla säästöin rahaa. www.carops.fi

ryynänen83

Mites tuonne forssille tuo yhteydenotto, oon laittanu sähköpostia ja täytelly sieltä sivuiltakin sen tarjouspyyntölomakkeen, tuloksetta.

Kellään kokemuksia b7 passatin 4-motion 130kw, vauhtipyörä ja dsg6 kytkimen vaihtohinnasta virossa. Suomenmaalla hipoo 2000e.

vwmies

Itse sain noin tunnissa kansirempan tarjouksen.  ;)
Siellä on saitilla linkki johon laittaa tiedot.  ::)
-----
Kiitos kyselystäsi.
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Forss OY
Mooni 30 Tallinn
info@forss.ee
Yritetään pärjätä.

ryynänen83

On kyllä jännä homma, monta viestiä laittanu nyt sillä valmiilla kaavakkeella ja sit suoraan sähköpostiin niin ei mitään vastausta.

Jultsu

Ja roskapostikansio on myös tutkittu läpi..?  ::)
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

ryynänen83

On katottu roskiskin useaan kertaan.

Madise

Asun itse täällä Virossa ja entistä kakkosautoa käytin pari kertaa huollossa tuolla, samoin uuteen Octaviaan laitatin koukun sekä lisävalot heillä (säästin 400:- vrt Skodan hintoihin).
Paikalliset suosittelivat töissä ja paikkaan on siedettävä matka konttorilta.
Ensimmäisellä kerralla asioin Englanniksi mutta sen jälkeen on jo minullakin onnistunut asiointi paikallisella murteella.
Kannatenee sen laatikon täyttämisen sijaan laittaa viestiä info mailiin.
Maileihin vastaaminen ei täällä ole kaikilla yrittäjillä itsestään selvää eli joskus joutuu lähettelemään useammin tai soittamaan / menemään paikan päälle.

(Octavia Combi 1.0 DSG MY17, ++MYYTY++) + Peugeot 308CC MY10 + MP MY17+ MB GLK 220CDI A 4Matic MY15

jtmattila

Superb 2.0TDI CFFB.
Forssilla jakopää+vesipumppu, moniurahihna+kiristin ja ilmastoinnin täyttöhuolto 483â,¬. Olivat vielä pesseetkin kun kävin noutamassa. Klo 13 vein ja 17.15 soittivat että auton voi noutaa.
Fabia 2.0 Mpi 2007
Superb 2.0 TDI 2011

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy