A4 B9

Aloittaja makelja, 19.08.12 - klo:18:37

« edellinen - seuraava »

jlindstrom

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 17.12.13 - klo:19:11
Nyt on sitten kait maan ensimmäinen B9 tilattu, en minä mutta erään aiemmin aktiivisen foorumilaisen Audi-harrastajan toimesta

Kovia suoritteita, etenkin jos auto julkaistaan vasta syksyllä 2014 ja toimitetaan alkuvuodesta 2015. Mitenköhän varusteiden laita ja hintaneuvottelut?

Joku taitaa tietää aiheesta keskivertoa enemmän, jos nyt jo tilasi.. ja mitkäköhän voimalinjat tulee heti? Koppa lienee sedan?

//Juha

Sent from my iPad using Tapatalk HD


makkis

Jaahans, tovottavasti on Markku J tilannut tuon 286 hv 2.0 TFSI:n eikä mitään "peevelin" pluk-in hypridiä.

Pertsa


Skula

Kovasti Markku J:n tekstissä noin kertoo tehneensä  ;D

B9 tilattu  ;)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

Pertsa

Joo niinhän siellä lukee mutta ei anneta sen häiritä

Skula

Juuei, kohtahan se on käytetty ja ratti kiiltaa kun tehtaalta joku siihen sohasee, ja jo julkaisematonkin auto on laitettava kiertoon  8)
Romurautaa ja paalivehkeitä.

exlex


Ton-1

Lainaus käyttäjältä: exlex - 19.12.13 - klo:00:36
Täällä sama aihe: http://www.vagarena.fi/index.php?topic=17562.0

Itse en saa tuota linkkaamaasi  topikkia näkyviin Audi-brändin alla - mikä syynä ?

Vai löytääkö joku vielä kolmannen topiikin samasta aiheesta ?  :P
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Jyri

Ylläpito: Yhdistetty nämä kaksi aihetta tänne Audi alueen alle. -Jyri

Ton-1

Ööö .... miksi ei tuonne ?

Tai jos se on jo siellä itse en sitä löydä  :P  .
Member of a A(udi) & A(prilia) club

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 20.12.13 - klo:10:36
Ööö .... miksi ei tuonne ?

Tai jos se on jo siellä itse en sitä löydä  :P  .
Siellähän se on, nytkin tämän vastauksen jälkeen ylinpänä  ::)

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 20.12.13 - klo:13:15
Siellähän se on, nytkin tämän vastauksen jälkeen ylinpänä  ::)
Niin, siis Toni varmaan tarkoitti että se laitettais tähän alakategoriat listaan

Jyri

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 20.12.13 - klo:13:20
Niin, siis Toni varmaan tarkoitti että se laitettais tähän alakategoriat listaan
Aah, mallihan ei ole vielä julkistettu, vai kuinka? Olemme lisänneet noita alakategorioita yleensä vasta julkistuksen jälkeen, mutta toki jos olisi tarvetta jo keskustella enemmänkin kyseisestä mallista niin voidaan toki tuo kategoriakin jo tehdä, kun on kuitenkin varmaa että kyseinen malli tullaan julkaisemaan ja se varmuudella tulee myös herättämään keskustelua...Nyt kun tuon asian kirjoitin niin tajusin että taitaa olla parempi luoda tuo alakategoria jo nyt.

Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: Skula - 18.12.13 - klo:23:08
Juuei, kohtahan se on käytetty ja ratti kiiltaa kun tehtaalta joku siihen sohasee, ja jo julkaisematonkin auto on laitettava kiertoon  8)
Paljonkohan tuollaisessa kaupassa tulee takkiin? Etukäteinen arvonalenema lienee merkittävä ???

Ohikulkija

LainaaPaljonkohan tuollaisessa kaupassa tulee takkiin? Etukäteinen arvonalenema lienee merkittävä ???

Kauppasopimuksessa tuo selvästi määritellään. Kun tietää minkä hintainen auto on kyseessä, niin voi laskea.

"Jos kuluttajaostaja ilman lakiin perustavaa syytä purkaa sopimuksen ennen kuin ajoneuvo on luovutettu hänen hallintaansa tai jos myyjä sopimusehtojen 4 kohdan mukaisesti vapautuu sitoumuksesta, myyjä saa periä vahingonkorvauksena kymmenen (10) prosenttia sopimuksen mukaisesta ajoneuvon käteishinnasta, kun käteishinta on enintään 4200 euroa. Tämän ylimenevästä kauppahinnasta osasta vahingonkorvaus on kolme (3) prosenttia.
Kuluttajakaupassa vahingonkorvausta voidaan kuitenkin sovitella jos sopimuksen purkaminen johtuu maksuvaikeuksista, joihin ostaja on joutunut sairauden, työttömyyden tai muun erityisen seikan vuoksi pääasiassa omatta syyttään. Ostajan on esitettävä selvitys suoritusesteestä.
Tuo sopimusehto 4 on jos kuluttaja ei lunasta autoa kahden viikon kuluessa sovitusta luovutuspäivästä"


Vesihiisi

Lainaus käyttäjältä: Ohikulkija - 20.12.13 - klo:14:40
Kauppasopimuksessa tuo selvästi määritellään. Kun tietää minkä hintainen auto on kyseessä, niin voi laskea.
Niin, no. Tarkoitin lähinnä sitä, että miten tilanne muuttuu siitä, että pistää myyntiin auton, jota, sen lisäksi, ettei ole vielä luovutettu, ei ole vielä edes lanseerattu... Voiko tuollaisella olla edes sovittua toimituspäivää? Sinänsä joutavaa tuollaista pohdiskella, mutta Skula osui tuossa aiemmin herkulliseen huomioon. :D

LateJ

Eipä tuon perustella hirveästi vielä voi päätellä, mutta olisko ekat kuvat oikeasta B9:stä renderöintien sijaan: http://www.worldcarfans.com/114010768382/next-gen-audi-a4-spied-for-the-first-time

Ton-1

Member of a A(udi) & A(prilia) club

Riisseli

Vähän joutuu lisää odottelemaan uutta A4:sta, jos uutinen pitää paikkansa.

http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/audin+pasmat+menivat+yllattaen+uusiksi/201402636817
Ex. Volkswagen Passat 3C Variant 1.9 TDI Luxline -07
Ex. Audi A4 "Le Mans" Avant 2.0TDi Multitronic -10
VW Passat 2.0 TDI B7 Variant DSG -14

Voimasavu

No voi per...

B8 liisari vaihtuu ensi keväänä, joten turha siis enää unelmoida B9:stä tilalle. :'( Voipi olla, että vaihtuu siis Baijerilaiseen. Toisaalta Audin on pakko jatkaa B8:sin suhteen agressiivisella hinnoittelulla, ettei myynti sakkaa ihan täysin, joten varmasti aika hyvää paketin saisi B8:sta räätälöityä ensi vuoden vaihteen tienoilla.

Tourano

Lainaus käyttäjältä: Riisseli - 20.02.14 - klo:08:23
Vähän joutuu lisää odottelemaan uutta A4:sta, jos uutinen pitää paikkansa.

Ei ainakaan vähennä BMW:n ja Mercedes-Benzin myyntiä.  ::)
2014 Toyota LandCruiser 150 & Passat Variant TDI... ja jokunen muu.

Voimasavu

Lainaus käyttäjältä: Tourano - 20.02.14 - klo:08:59
Ei ainakaan vähennä BMW:n ja Mercedes-Benzin myyntiä.  ::)

Jep, Audilla sössitty oikein urakalla! :o

Vice

Huono juttu >:( Tätä mallia olen itsekin odotellut.
BMW alkaisi jo olla vaihto valmis jos vaan löytyisi, joku sopiva malli mihin vaihtaa...

batman14

Niin ja varmaan pari vuotta on täällä kirjoiteltu että ''niin vanha malli, uusi tulee aivan kohta''. Helppoa se on olla jälkiviisas, mutta kyllä sillä ehtisi sen 2-3 vuotta kevyesti ajaa uusimmalla FL mallilla, ennekuin B9 tulee. Nyt asia tosin hieman toisin, mutta veikkaan että malli on suomessa syksyllä -15

M.Oore

Toivotaan että muotoilua nyt uusitaan vähän kovemmalla kädellä. Nyt ei varmaan riitä uusiminen samaantapaan kuin A3  mallissa tehtiin.

Ton-1

Lainaus käyttäjältä: M.Oore - 20.02.14 - klo:12:25
Toivotaan että muotoilua nyt uusitaan vähän kovemmalla kädellä.

Itse en jaksa uskoa siihen että muotokin vielä vaihtuisi, saatan tosin olla väärässä.
Member of a A(udi) & A(prilia) club

nemos

Lainaus käyttäjältä: Ton-1 - 20.02.14 - klo:16:25
Itse en jaksa uskoa siihen että muotokin vielä vaihtuisi, saatan tosin olla väärässä.

Minä uskon myös, ettei peltien muotoa tällä aikataululla laiteta uusiksi.
Volvo XC60 T8 Inscription

Pertsa


Lainaus käyttäjältä: M.Oore - 20.02.14 - klo:12:25
......Nyt ei varmaan riitä uusiminen samaantapaan kuin A3  mallissa tehtiin.
Tällä ilmeisesti tarkoitat sitä että uusi A3 olisi muuttunut liian vähän vanhaan verrattuna? Minä taas olen ihan eri mieltä. Tottakai perusmuoto on about sama, siis CC ja Sportback, Mutta muutenhan niissä ei ole mitään samaa. Täysin erinäköiset autot minun mielestäni.

M.Oore

Tarkoitin juuri muotoilua. Pohjalevyn uusiminen koko konsernissahan oli iso muutos.

Itselläni ei Audin muotoilusta ole pahaa sanaa, jos se nyt riemunkiljahduksiakaan aikaan saa. Nyt vain monesti törmää siihen syyhyn miksi moni valitsee vaikkapa A3 kokoluokassa Volvon. Tähän viitaten jos uusi Audi A4 näyttää kohennetulta edelliseltä mallilta, niin annetaan kilpailijoille tasoitusta.

Toinen ajatus tulee siitä, että jos tässä vaiheessa painetaan hätänappia ja aletaan uusi suunittelu kireällä aikataululla, kuinka käy laadun. Tarkoitan nyt laadulla toimivuutta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy