Vanteet, ET

Aloittaja Troc18, 06.02.21 - klo:08:33

« edellinen - seuraava »

Troc18

Kun vanteita miettii ja mikä et voi laittaa. 8x18 et 35, renkaat 225/45 18. Yhtään pienempää tämän 8 tuuman vanteelle ei voi laitta jos ei halua että tulee lokarin ulkopuolelle. Golfissa tehdas madallus 15mm.
Ylläpitäjä voi poistaa kuvan vannetukun kuvasta jos katsoo tarpeelliseksi. Kuvan vannetiedosta ja mistä saa vannetta jos jokua kiinnostaa.








large size pictures free download

MikHei

Hienosti istuu tuolla 225/45r18 koolla.  8) Mahtuu vissiin pyörimään raapimatta, vaikka isommastakin hyppyristä ajaa? Jälkiasenteiset madallusjouset voi sitten jo aiheuttaa raapimista.

Tätä kaavaa voi todennäköisesti soveltaa myös uudessa Leonissa ja A3 Audissa. Mukava saada vähän osviittaa, kun itsellä nämä kaksi mallia on puntarissa seuraavaksi autoksi.
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

Troc18

Pari viikkoa ajannut enkä kertaakaan ole kulluut että olisi raapinut. Mutta kun eilen rupesin katsomaan niin ei yhtään levempiäkään voi laittaa. Kun kääntää täysin niin sisä lokariin sisäreunaan jää vain pikkusormen rako. En ajatellut että tulisi noin ulos tai että noin pienet pyöränkotelot.  Yritin itse löytää tietoa mutta en löytänyt joten vähäsen tuurillakin ostettu. Itse olen tyytyväinen. Kesäksi 19 tuumaiset vanhasta autosta. Laitan tiedot ja kuvat tänne sitten jos jollain olisi vähän hyötyä näistä tiedoista.


b1mpo

Renkaathan tuossa on ylikokoiset, niin ei ihmekään jos meinaa olla lähellä.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy