Vag Tampere miitti joka kk ensimmäinen keskiviikko

Aloittaja nikob, 25.09.11 - klo:01:01

« edellinen - seuraava »

Tigi

Joo ilman muuta siirretään kun noi pelit tulee. Ehkä jotain arkipäivää/iltaa vois myös sovittaa, ainakin helatorstai käy eli 17.5 esim 15.00? kiekkoa tulee tietysti myös silloin:

Suomen peli alkaa luultavasti 18.30 eli kerettäisiin hyvin jos aloitellaan tuolloin klo.15

Torstai 17.5.2012

13:00

Neljännesfinaali

Helsinki

15:45

Neljännesfinaali

Tukholma

18:30

Neljännesfinaali

Helsinki

21:15

Neljännesfinaali

Tukholma

nikob

Itse ehdotan seuraavaa viikkoa. Mökille lähtö jäi väliin mutta pitäis vähän remppaa loppuviikosta tehdä ja yhdet talkootkin on helatorstaina. Niin vähän huonosti sopii.  ::)
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Tigi

Ok, ehdotuksia kehiin..! olisiko viikonloppu 25-27.5 mahdollinen..?

nikob

Lainaus käyttäjältä: Tigi - 14.05.12 - klo:13:52
Ok, ehdotuksia kehiin..! olisiko viikonloppu 25-27.5 mahdollinen..?
Näillä näkymin mahdollinen.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Mäkkäri

Lainaus käyttäjältä: Tigi - 14.05.12 - klo:13:52
Ok, ehdotuksia kehiin..! olisiko viikonloppu 25-27.5 mahdollinen..?

Voisin koittaa osallistua tuona viikonloppuna, lauantai 26/5 tuntuisi sopivan, sunnuntaina olen töissä.
Audi A4 2.0 TDI Avant Business -10
Kawasaki Versys -11,PC,L-Vince +
perheen muut Waggineet; Audi A3 sportback S-line White Business Open Sky-11 ja Audi A4 1,9 tdi Avant Quattro -03.
"vanha Rouva" Audi A6 C5 Allroad quattro 2,7 T tiptronic

Jokker

Mulle tuo 25.5.-27.5. vkonloppu ei valitettavasti sovi.
Audi A6 Avant 3.0TFSI quattro '09

ex: BMW 520dA touring '12, Audi A5 coupé 3.0 TDI quattro '10, Audi A5 1.8 TFSI '07

ttdriver

Ja mekin vaimon kanssa ollaan lauantai Kemorassa rata-ajoharjoittelussa :(.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


nikob

Olisko pojat ensi viikolla miitti mitään?  :) Saataisi ensimäinen kesämiittinki pidettyä.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Tigi

jeba jee mikä jottei, treffataanko pyynikin näkötornilla? ehdotelkaas päivää  ;)

Mäkkäri

Lainaus käyttäjältä: nikob - 06.06.12 - klo:16:28
Olisko pojat ensi viikolla miitti mitään?  :) Saataisi ensimäinen kesämiittinki pidettyä.

Koitetaas olla mukana jos työt sallivat. Mulle ma ja ti ilta passaisi töiden jälkeen joskus 19 tietämillä.
Audi A4 2.0 TDI Avant Business -10
Kawasaki Versys -11,PC,L-Vince +
perheen muut Waggineet; Audi A3 sportback S-line White Business Open Sky-11 ja Audi A4 1,9 tdi Avant Quattro -03.
"vanha Rouva" Audi A6 C5 Allroad quattro 2,7 T tiptronic

nikob

Lainaus käyttäjältä: Mäkkäri - 06.06.12 - klo:19:06
Koitetaas olla mukana jos työt sallivat. Mulle ma ja ti ilta passaisi töiden jälkeen joskus 19 tietämillä.
Sopisi myös tännekin. Itse menen vasta yöksi töihin. Pyynikki käy tai sitten abc.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Tigi

Tälle sopii maanantai loistavasti ja tiistai ei ollenkaan..

ttdriver

Maanantai passaa mullekin. Ja sitäpaitsi oon ne pullakahvit vieläkin velkaa Mäkkärille... ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


nikob

Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Mäkkäri

Mulle passaa kumpikin, Pyynikillä vähän pieni parkkis suurelle määrälle osalistujia :D olisko ABC ja 18.30 vai 19.00? Viimeisin työhomma näillänäkymin loppuu 18.15.
Audi A4 2.0 TDI Avant Business -10
Kawasaki Versys -11,PC,L-Vince +
perheen muut Waggineet; Audi A3 sportback S-line White Business Open Sky-11 ja Audi A4 1,9 tdi Avant Quattro -03.
"vanha Rouva" Audi A6 C5 Allroad quattro 2,7 T tiptronic

ttdriver

Kyllähän nää neljä? autoa Pyynikillekin sopis, mutta ABC:kin on hyvä vaihtoehto. Puhutaanhan me nyt Lahdesjärven aakkosista? 18.30 olis sopiva aika mulle.
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


nikob

Lainaus käyttäjältä: ttdriver - 07.06.12 - klo:22:35
Kyllähän nää neljä? autoa Pyynikillekin sopis, mutta ABC:kin on hyvä vaihtoehto. Puhutaanhan me nyt Lahdesjärven aakkosista? 18.30 olis sopiva aika mulle.
Paitsi jos pyynikillä on muutakin porukkaa paljon niin ahdasta voi olla. Eli tuo Lahdesjärvi kello 18.30 sopii hyvin tänne. Nyt vaan muitakin mukaan foorumilta!  :)
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

1.8 "APR" Q

Olen muuttamassa Tampereelle ja vois kans tulla johonkin miittiin poikkeamaan...tosin tuo ens viikko tulee liian aikaisin..
ex-vagit: Skoda Fabia 1.4 16V,Skoda Octavia 1.6,Skoda Superb 1.8 Turbo,Skoda Octavia 2.0 TDI DSG,Audi Avant 2.0 TDI Multitronic (B7),Audi sedan 2.0 TDI Multitronic (B8), Audi Avant 1.8 TFSI (B8), Audi A4 Sedan 1.8 TFSI Quattro...Audi A4 1.8 TFSI "facelift" quattro...nykyinen A3 2.0 TDI Quattro

Tigi

Lainaus käyttäjältä: nikob - 07.06.12 - klo:23:04
Paitsi jos pyynikillä on muutakin porukkaa paljon niin ahdasta voi olla. Eli tuo Lahdesjärvi kello 18.30 sopii hyvin tänne. Nyt vaan muitakin mukaan foorumilta!  :)
Pääsen paikalle aikaisintaan 19.30  :-\

Mäkkäri

Varmistellanpa. Miitti huomenna klo 18.30? Paikka Lahdesjärven ABC? Onko porukkaa tulossa? :)
Audi A4 2.0 TDI Avant Business -10
Kawasaki Versys -11,PC,L-Vince +
perheen muut Waggineet; Audi A3 sportback S-line White Business Open Sky-11 ja Audi A4 1,9 tdi Avant Quattro -03.
"vanha Rouva" Audi A6 C5 Allroad quattro 2,7 T tiptronic

ttdriver

Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


nikob

Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

skriko

Pirkanmaan Scirocco omistajille ois kiva järjestää myös jokin tapaaminen vaikka Tampereella. Palstalla ei vaan taida juuri olla montakaan pirkanmaalaista.

ttdriver

Kai sääkin skriko tuut huomenna tonne Lahdesjärvelle?
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


skriko

Lainaus käyttäjältä: ttdriver - 10.06.12 - klo:21:31
Kai sääkin skriko tuut huomenna tonne Lahdesjärvelle?

Huomenna ei valitettavasti pääse kun oon iltatöissä, mutta joku päivä ois ihan mukava tulla.

nikob

Lainaus käyttäjältä: Tigi - 09.06.12 - klo:10:35
Pääsen paikalle aikaisintaan 19.30  :-\
Kai olet tulossa? Uskoisin että ollaan viellä abcilla tuohon aikaan.
Skoda Fabia RS Combi Race Blue -11
Opel Corsa OPC Azure Blue -16

Tigi

Kyllä sitä vielä voisi tulla pyörähtämään :)

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

ttdriver

Lainaus käyttäjältä: nikob - 11.06.12 - klo:13:09
Kai olet tulossa? Uskoisin että ollaan viellä abcilla tuohon aikaan.

Mun täytyy irtautua klo 19.40.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


ttdriver

Kerta kerralta enemmän väkeä, nyt jo peräti neljä! Mäkkäri tosin ehti poistua ennen yhteiskuvan ottamista...:o.  Kiitos seurasta paikalla olleille!
Apple-myönteinen. Käytössä iPhone 12 Pro, iPad 7 , Apple Watch Ultra ja MacBook Pro 15"


Tigi

Kiitos minunkin puolesta. Mukavan oloista porukkaa olette, joten otetaanhan piakkoin uusiksi.

Sent from my XT910 using Tapatalk 2

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy