Uusi Seat Leon 2020

Aloittaja Ukko, 18.12.19 - klo:16:18

« edellinen - seuraava »

Ukko

Ilmeisesti tämä uusin versio ei likaannu tai naarmuunnu? ;D

sakal83

Niin. Toisten autot likaantuu ja naarmuuntuu, toisten vähän vähemmän.
SuperB L&K 2.0 TSI 4x4 360hp/500Nm

Ukko

Niin jos autoa pitää tallissa ja sillä ei aja, niin pysyy puhtaana. Tosin jossain vaiheessa pölyä kertyy kyllä pintaan, paitsi tietysti tämä uusi malli. ;D

ram1

Amisviiksiemojin kun tuohon vielä lykkäis, niin alkais olee täydellinen. Jatketaanko Topiccia aiheesta kiitos.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: ram1 - 23.09.20 - klo:19:19
Amisviiksiemojin kun tuohon vielä lykkäis, niin alkais olee täydellinen. Jatketaanko Topiccia aiheesta kiitos.

Aihe on "Seat Leon 2020" ja me keskustelemme Seat Leon 2020 maalipinnasta, eli pysymme täysin aiheessa.

pasi

Nyt on tullut Leon eHybrid saataville myös Saksassa.

Hatchback alkaen 34.195,63 Euro ja Sportstourer alkaen 35.506,72 Euro.

https://ecomento.de/2020/09/25/seat-leon-e-hybrid-plug-in-hybrid-startet/

Nyt täytyy sanoa että kerrankin Suomi-hinnat ovat aika kohdallaan.
Vaikkakin Saksassa valtion "Umweltbonus" jeesaa 7110 Eur, eli  alta kolmen kympin käytännössä auton siellä saa...


Jasca

Kun oma Cupra oli tänään määräaikaishuollossa, kävin kurvailemassa uudella Leon 1.5 eTSI 150 Hybrid FR DSG:llä. En oikein vakuuttunut...

Alusta kovin pintakova, etuistuimet eivät kovin kaksiset, keskikonsoli nitisi, ACC edelleen kovin herkkä häiriötekijöille, kaistavahdin poiskytkentä sytytti mittaristoon keltaisen merkkivalon (mitä ei tee Golfissa), valojen/takalasilämppärin käyttökytkinpaneelin sijoitus aivan hanurista, ja kovasti jäin kaipaamaan pyöriteltäviä lämmönsäätimiä ja paineltavia nappuloita.

Moottori ja voimansiirto sen sijaan jättivät hyvän maun. Samoin kuolleen kulman varoitusvalon sijoitus sivupeilin sijaan oveen. Mittariston grafiikka pääosin onnistuneempi kuin Golf 8:ssa.
BMW 330e xDrive M-Sport Touring MY23
Ex: Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

the_kapu

Roskaahan se "uusi" Leon on, laatuvaikutelma jostain -90 luvulta.

mikama83

Itse pidän laatuvaikutelmasta ja hiljaisuudesta verrattuna 5f korimalliin, mutta se on oma mielipide. Noi valot on siitä jännät että mäkisellä tiellä alamäkeen pitkät ei näytä oikeastaan yhtään pidemmälle kuin lyhyet valot. Valoteho on kyllä hyvä. Mitään nitinöitä ei ole tullu ensimmäisen 1000km aikan. Voimalinjasta tykkään ja riittää mun käyttöön ja keskikukutus nyt 4,7l/100km.

Ensi viikolla pari pikkujuttua korjaukseen. Toisessa takaovessa jotain irrallaan siellä sisällä joka helisee ja jo luovutuksessa huomattu, että konepellin avauskahva ei palaudu. Bluethoothin kanssa oli ongelmia mutta ei johtunu autosta vaan omasta puhelimesta.

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 26.09.20 - klo:11:58
Itse pidän laatuvaikutelmasta ja hiljaisuudesta verrattuna 5f korimalliin, mutta se on oma mielipide.

Jos otetaan huomioon, että uudessa mallissa on säästetty kaikkialla, esim. myös ovien tiivisteissä, niin se hiljaisuuden vaikutelma on puhdas placebo.

mikama83

Ksuuk mitä tarkoitat sillä että ovien tiivisteissä on säästetty? En ole tiivisteitä katsonu mutta ainakaan suhinoita ei ovista kuulu reilun satasen vauhdissa.

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 26.09.20 - klo:13:09
Ksuuk mitä tarkoitat sillä että ovien tiivisteissä on säästetty? En ole tiivisteitä katsonu mutta ainakaan suhinoita ei ovista kuulu reilun satasen vauhdissa.

Esimerkiksi tämä tiiviste puuttuu ovista:



mikama83

Siltä näyttää tosin en noita ole tutkinu edellisistäkään autoista. Se mikä on turhaan jätetty pois niin valokatkaisijan alla on ennen ollu lokero joka kätevä esim rahapussille. Keskellä olevat juomatelineet tai mitkä ne kolot viralliselta nimeltä onkaan, on liian isoja ainakin 0,5l pullolle. Heiluu se pullo ja pitää semmosta meteliä että siirrettävä muualle. Saisi siis olla pehmustettuja nuo, mutta valitettavasti on kovaa muovia  ::)

Jasca

#884
Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 26.09.20 - klo:11:58
Itse pidän laatuvaikutelmasta ja hiljaisuudesta verrattuna 5f korimalliin, mutta se on oma mielipide ... Mitään nitinöitä ei ole tullu ensimmäisen 1000km aikan.
Oma Cupra 19-tuumaisilla, kuluneilla renkailla on kaikkea muuta kuin hiljainen, mutta kyllä rengasmelu uuden Leonin ohjaamoonkin tuntuu löytävän. Golf 8 on mielestäni selvästi hiljaisempi kuin uusi Leon. Ja tosiaan koeajoauton keskikonsolin osa, missä on ne pikkulokerot, nitisi ikävän kuuloisesti. Ehkä korjattavissa - ainakin tilapäisesti.

Minkäänlaista autokuumetta Leon FR ei nostanut. No, tulevaa Cupraa toki odotan...

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 26.09.20 - klo:14:11
Keskellä olevat juomatelineet tai mitkä ne kolot viralliselta nimeltä onkaan, on liian isoja ainakin 0,5l pullolle. Heiluu se pullo ja pitää semmosta meteliä että siirrettävä muualle. Saisi siis olla pehmustettuja nuo, mutta valitettavasti on kovaa muovia  ::)
Tuon ongelman saa onneksi korjattua varsin helposti, ohutta huopalevyä tms. lokeron seinämiin.
BMW 330e xDrive M-Sport Touring MY23
Ex: Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 26.09.20 - klo:14:11
Siltä näyttää tosin en noita ole tutkinu edellisistäkään autoista. Se mikä on turhaan jätetty pois niin valokatkaisijan alla on ennen ollu lokero joka kätevä esim rahapussille. Keskellä olevat juomatelineet tai mitkä ne kolot viralliselta nimeltä onkaan, on liian isoja ainakin 0,5l pullolle. Heiluu se pullo ja pitää semmosta meteliä että siirrettävä muualle. Saisi siis olla pehmustettuja nuo, mutta valitettavasti on kovaa muovia  ::)

Aika masentava, että toi valokatkaisijan alla ennen ollut lokeron paikka/piirteet on siellä nytkin. Ja toivottavasti niihin kolojen pohjiin saa samanlaiset alkuperäiset kumimatot, kun edelliseen mallin on saatavana ja mitkä itsekin tilasin.

pasi

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 26.09.20 - klo:14:11
Siltä näyttää tosin en noita ole tutkinu edellisistäkään autoista. Se mikä on turhaan jätetty pois niin valokatkaisijan alla on ennen ollu lokero joka kätevä esim rahapussille.

On näissä veljeksissä tehty cost cutteja, samantyyppisiä muutoksia on mm golfissa.
Tuota lokeroa en jää isosti kaipaamaan, 10 vuotta on autoissani se ollut ja siellä on tainnut olla navigaattori ehkä neljä kertaa näkösuojassa.

Yaffa0

Kävin myös tänään koeajamassa tuon uuden Leonin, ST FR ja 1.5 TSI DSG. Nykyinen autoni on 2017 vuosimallin Leon ST FR 1.4 TSI ACT. Hevosvoimia molemmissa yhtä paljon, mutta oma autoni on manuaalilla.

Hyvää:
Ohjaus ja voimalinja olivat varsin onnistuineiden oloisia ja toimivat hyvin. Auto oli jämäkän ja laadukkaan tuntuinen. Sähköisesti toimiva vetokoukku toimi myös hyvin. Tuli nätisti esiin ja oli helppo lukita paikalleen ja laittaa pois. Myyjä vahvisti, että koukku on saatavissa lataushybridiin, vaikka puuttuukin nyt konfiguraattorista. Peruspenkkien materiaali oli ihan OK, mutta jos budjetti antaa myöten, niin kannattanee vaihtaaa Alcantaraan (mikrokuitu). Ne kestävät kokemukseni mukaan hyvin. Eka 5F Leon oli normipenkeillä ja nykyinen Alcantaralla. Ohjaamoon ei kuulunut mitään nitinoita eikä natinoita. Melutasossa (tai hiljaisuudessa) en huomannut mainittavaa eroa omaani, mutta facelift 5F:ssä parannettiinkin melutasoa alkup. mallista. Vertailukohta oli hyvä, koska ajoin autoliikkeeseen omalla, sitten koeajoautolla ja heti perään taas omalla autolla. Perusradio (ei ollut Beats) äänenlaatu oli ihan OK, varsinkin kun taajuuskorjaimesta sitä vähän muokkasi. Eli lataushybridiin päätyvien ei kannata vaipua epätoivoon vaikka Beatsia ei saa. Infotainment toimi ihan ripeästi ja mitään pykimisiä siinä ei ollut. Golfin ja Octavian testeistä on kuulunut, että näyttö kaatuu kesken käytön (mm. tämän päivän Hesarin juttu aiheesta), mutta Leonin näyttö toimi ihan OK ja noihin kahteen verrattuna sen graafinen ilme ja käytettävyys on mielestäni parempi. Etenkin uuden Golfin näyttö on ikoneita myöten jotenkin karu.


Huonoa:

Ovenkahvassa oli avaimenpesä näkyvissä. Selkeä huonnonnus verrattuna nykymalliin. Pieni muovisuus vaivasi tunnelmaa yleisesti. Tuntui, että kovaa muovia oli vähän siellä sun täällä. En tiedä onko enemmän kuin aiemmin, mutta jotenkin tuntui siltä.
DSG toimi toki paremmin kuin aiemmat kokemukseni siitä. Ei ollut enää niin kulmikas varsinkaan liikkeellelähdöisssä ja parkkitilanteissa. Edellisestä DSG-kokeilustani olikin jo lähemmäs 5 vuotta. Silti jotakin jää puuttumaan. Itse vaihtaessa autoa "ajaa" enemmän ja voi päättää täysin millä vaihteella mennään, vaihtaa etukäteen, esim ohittaessa sen sisään mitä haluaa. Kyllähän tuo rampilta lähti ihan nätisti ja heitti uusia pykäliä pesään koko ajan, mutta jotakin ikäänkuin "puuttui". Hajutonta, mautonta ja tylsää. Tämä toki on vain minun mielipide. Tuntuu, että ihmiset haluavat nykyään jättää tuon(kin) asian tietokoneen hoidettavaksi.

Valokatkaisija oli vähän epämääräinen ja samaa voi sanoa vakkarin käyttönapeista ratissa. Nykyisessä Leonissani on oma viiksi vakkarille, josta sitä on paljon helpompi ja loogisempi säätää mm. kilometrin tarkkuudella. Koko tunnin ajolenkin aikana en hiffannut, miten nopeutta pystyisi muuttamaan muuten kuin 10 kilometrin portaissa. Varmaan pystyy, mutta ei aennut. Kaistavahti oli vähän turhan holhoava. Varoitti mm. kerran minua siitä, että edessä on mutka tulossa, nyt jarrutetaan. Annoin lisää kaasua vastalauseeksi. Digimittaristo oli ok, mutta perusnäkymä, jossa oli kierrosluku- ja nopeusmittari, ei vedä vertoja oikealla analogiselle mittaristolle. Radion volyyminsäätö oli hipaisunäytöltä juuri niin epämääräistä ja huonoa kuin oletin, mutta onneksi ratissa oli rulla, josta homma toimi vanhaan malliin. Ajomoodeille ja muille olisi kaivannut myös omaa fyysistä nappia. Nyt nekin piti kaivaa valikoista.


Muuta:

Lataushybridi tulee koeajettavaksi marraskuussa ja ilmeisesti Cupra myös. Cupran tilat olivat jo Seat Centerissa sisustettuna, mutta autot puuttuivat. Myyjä puhui Cupran osalta vai lataushybridistä, vaikka olin itse enemmän kiinnostunut bensamallista.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Jasca

#888
Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 26.09.20 - klo:19:44
Valokatkaisija oli vähän epämääräinen ja samaa voi sanoa vakkarin käyttönapeista ratissa. Nykyisessä Leonissani on oma viiksi vakkarille, josta sitä on paljon helpompi ja loogisempi säätää mm. kilometrin tarkkuudella. Koko tunnin ajolenkin aikana en hiffannut, miten nopeutta pystyisi muuttamaan muuten kuin 10 kilometrin portaissa. Varmaan pystyy, mutta ei aennut.
Juu, onnistuu painelemalla SET ja RES -nappeja. Olikohan niinpäin, että RES lisää 1 km/h ja SET vähentää. Toimii samalla tavalla kuin Golfissa, mistä itselleni tuttu. Vierastin alkuun tuota Seatin erillistä viikseä, sittemmin tullut sen kanssa juttuun...

Lisätään aiempaan kokemuskommenttiin vielä se, että uuden Leonin ohjauksessa tuntui ikävää nykimistä kaistavahdin ollessa aktiivinen. Samasta syystä olen kytkenyt sen pois toiminnasta Cuprassakin - missä myös pysyy poiskytkettynä, eikä sytytä mitään keltaisia merkkivaloja mittaristoon.
BMW 330e xDrive M-Sport Touring MY23
Ex: Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

Le.ON

Vähän omasta koeajosta jo aikaa, mutta muistelisin vakkarin toimineen kuten muissakin uusissa eurooppalaisissa autoissa eli plussaa/miinusta painamalla pohjassa lisää/vähentää nopeutta 1km/h askelissa. Ja eikö se plussan/miinuksen kertapainallus muuttanut asetusarvoa 5km/h, eikä 10km/h? Mielestäni muuttui viidellä, mutta tosiaan reilu 2kk jo koeajosta, niin voi muistaa väärinkin.

mikama83

+ ja - muuttaa sen 10km/h kertapainalluksella ja sitten RES ja SET napeilla muuttuu 1km/h. Itsellä meni myös aikaa ennen kuin tuon tajusin. Trippimittarin nollaus piti selvittää myyjältä miten se tehdään kun en sitä löytäny ensin edes ohjekirjan avulla  ;D

Erkka

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 28.09.20 - klo:07:53
+ ja - muuttaa sen 10km/h kertapainalluksella ja sitten RES ja SET napeilla muuttuu 1km/h. Itsellä meni myös aikaa ennen kuin tuon tajusin. Trippimittarin nollaus piti selvittää myyjältä miten se tehdään kun en sitä löytäny ensin edes ohjekirjan avulla  ;D

Juuri näin. Myös T-Rocissa toimii samoin.

Erkka
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Jasca

Lainaus käyttäjältä: Le.ON - 27.09.20 - klo:23:48
Vähän omasta koeajosta jo aikaa, mutta muistelisin vakkarin toimineen kuten muissakin uusissa eurooppalaisissa autoissa eli plussaa/miinusta painamalla pohjassa lisää/vähentää nopeutta 1km/h askelissa.
Mulla mopedissa (KTM) toimii tuolla tavalla, eli yksi napautus lisää (tai vähentää) 1 km/h, pidempään painaminen 10 km/h. Selkeä toimintamalli, minkä VAG voisi ihan hyvin ottaa käyttöön.
BMW 330e xDrive M-Sport Touring MY23
Ex: Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: Jasca - 28.09.20 - klo:08:03
Mulla mopedissa (KTM) toimii tuolla tavalla, eli yksi napautus lisää (tai vähentää) 1 km/h, pidempään painaminen 10 km/h. Selkeä toimintamalli, minkä VAG voisi ihan hyvin ottaa käyttöön.

Näinhän se on ennen ollutkin joissain VAG autoissa, ainakin Audi A4 B8:ssa.

Toi nykyinen tyyli, että on erilliset napit +/-10 ja +/-1 säädöille on mielestäni paljon parempi. Nykyään kun ACC on aika yleinen varuste niin enimmäkseen sitä nopeutta on tarve muuttaa +10 tai -10. Se on tietysti ongelma että kun haluaa ajaa mittarin mukaan esim. 85 kun rajoitus on 80 niin joutuu näppäilemään, mutta tätäkin tarvetta voi vähentää osassa MQB autoja säätämällä mittarin näyttämään lähes todellista nopeutta. Tällöin niihin +1 ja -1 näppäimiin ei tarvitse koskea ollenkaan.
Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

ToAkPa

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 28.09.20 - klo:07:53
+ ja - muuttaa sen 10km/h kertapainalluksella ja sitten RES ja SET napeilla muuttuu 1km/h. Itsellä meni myös aikaa ennen kuin tuon tajusin. Trippimittarin nollaus piti selvittää myyjältä miten se tehdään kun en sitä löytäny ensin edes ohjekirjan avulla  ;D

Voitko kertoa muillekin trippimittarin nollauksen.
Seat Leon Sportstourer 1.4 PHEV 204 eHybrid FR DGS Desire red 2021

Erkka

Lainaus käyttäjältä: a_jaba - 28.09.20 - klo:09:59
Näinhän se on ennen ollutkin joissain VAG autoissa, ainakin Audi A4 B8:ssa.

Toi nykyinen tyyli, että on erilliset napit +/-10 ja +/-1 säädöille on mielestäni paljon parempi. Nykyään kun ACC on aika yleinen varuste niin enimmäkseen sitä nopeutta on tarve muuttaa +10 tai -10. Se on tietysti ongelma että kun haluaa ajaa mittarin mukaan esim. 85 kun rajoitus on 80 niin joutuu näppäilemään, mutta tätäkin tarvetta voi vähentää osassa MQB autoja säätämällä mittarin näyttämään lähes todellista nopeutta. Tällöin niihin +1 ja -1 näppäimiin ei tarvitse koskea ollenkaan.

Ainakin T-Rocissa toimii +/- 10 seuraavasti, jos ACC on asetettu vaikka 83 km/h, niin + painallus muuttaa seuraavaan tasalukuun 90 km/h ja siitä edelleen + 10 km/h seuraavaan tasalukuun. Samoin miinus painiketta painettaessa.

Erkka
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

mikama83

Tuolta löytyy trippimittarin nollaus.


Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: mikama83 - 28.09.20 - klo:11:02
Tuolta löytyy trippimittarin nollaus.


Ennen tähänkin oli oma nappinsa mittariston alapuolella. Siinä on säästetty 0,5 EUR/auto, kun sekin saatiin 5 valikon taakse.  ::)
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

b1mpo

Eikö tripin saa nollattua ihan mittaristosta? Ainakin kolmoskoppaisen digimittaristosta saa ihan rattinappulalla, samoin kuin matkan tiedotkin. Toki ne voi soittimestakin nollata jos hankalammin haluaa tehdä, paitsi sitä trippiä siellä soittimessa ei ehkä ole.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

a_jaba

Lainaus käyttäjältä: b1mpo - 28.09.20 - klo:11:36
Eikö tripin saa nollattua ihan mittaristosta? Ainakin kolmoskoppaisen digimittaristosta saa ihan rattinappulalla, samoin kuin matkan tiedotkin. Toki ne voi soittimestakin nollata jos hankalammin haluaa tehdä, paitsi sitä trippiä siellä soittimessa ei ehkä ole.

Tässä taisi kyse olla siitä perinteisestä trippimittarista joka tähän asti on nollattu siitä omasta nappulastansa (kuva alla)


Audi Q3 TFSIe -21 180kW 0tkm -> (työsuhdeauto)

Ex. Volkswagen Passat Variant -15 1.6TDI DSG 83tkm - 125tkm (oma ja maksettu)
Ex. Volkswagen Golf Variant -15 1.6TDI DSG 97tkm - 163tkm (oma ja maksettu)
Ex. Audi A4 -07 2.0TDI 125kW S-Line Sport Edition 96tkm - 248tkm (oma ja maksettu)

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy