Uusi Seat Leon 2020

Aloittaja Ukko, 18.12.19 - klo:16:18

« edellinen - seuraava »

Seatisti84

Lainaus käyttäjältä: Bommo - 06.06.20 - klo:23:48
Tänään lähti tilaukseen uusi LEON SPORTSTOURER 1.5 eTSI 150 HYBRID XCELLENCE DSG.

Lisävarusteena ainostaan väri (musta), koukku ja Webasto. Hankalaa kun ei farkkua pystynyt näkemään etukäteen, mutta syyskuussahan sen sitten näkee  8). Webasto ehkä lisävarusteena tai mahdolliseti tehdaslisävarusteena. Kuulemma on tulossa myös tehtaalta, mutta ei ole vielä hinnoiteltu.

Vaihtoon lähtee Octavia Combi Style DSG -17, joka menee todennäköisesti Kamuxille. Katsotaan paras tarjous  ;D
Paljon maksoit kaikenkaikkiin autosta muuten ?
2019 Seat Leon ST 1.0 115 Ecomotive Style Business DSG
Ex: 2016 Seat Leon 1.4 tsi style 6-v manuaali
      2019 Seat Ibiza fr 1.0l tsi dsg

JasseJ

Kävin koeajamassa uuden Leonin. Kaikinpuolin ihan pätevän oloinen paketti. Ajomelu tuntui vaan omaan korvaan melko kovalta.

mikama83

Itse pidin hiljaisena mutta vertailun kohteena onkin 2015 farkkucupra että ei ihme. Cuprassa tosin 18" kesärenkaat myös ja ei sekään mitenkään häiritsevän meluisa ole, mutta edistystä selvästi tapahtunu.

batman14

Itse pidin kanssa hiljaisena verrattuna omaan vm - 19 Ibizaan jossa 17" renkaat.

Seatisti84

Lainaus käyttäjältä: batman14 - 09.06.20 - klo:19:08
Itse pidin kanssa hiljaisena verrattuna omaan vm - 19 Ibizaan jossa 17" renkaat.
Ibizassa kyllä melko huonosti tota äänieristystä niinkuin tässä edellisen sukupolven leonissa, lomilla ois tarkoitus eristää ainakin takakontti ja ehkä noi pyöräkotelot.
2019 Seat Leon ST 1.0 115 Ecomotive Style Business DSG
Ex: 2016 Seat Leon 1.4 tsi style 6-v manuaali
      2019 Seat Ibiza fr 1.0l tsi dsg

Ilkka-A

Lainaus käyttäjältä: Seatisti84 - 10.06.20 - klo:14:01
Ibizassa kyllä melko huonosti tota äänieristystä niinkuin tässä edellisen sukupolven leonissa, lomilla ois tarkoitus eristää ainakin takakontti ja ehkä noi pyöräkotelot.

Pelkään pahoin, ettei pyöräkoteloiden ja takakontin eristys Ibizan sisä/rengasmeluun vaikuta. Itse teetin molemmat ja melu ennallaan. Aikamoisen taistelun jälkeen sain maksusta 50% takaisin.
Seat Ibiza FR EcoTSI (85kW) DGS -20
VW Golf Comfortline 1.2 TSI (77kW) M6 -13

JasseJ

Kävin koeajamassa myös uuden Octavian. Autoissa oli selvästi huomattava ero ajettavuudessa, Seatin ollessa sporttisempi ja enemmän omaan makuun, Octavia taas mukavuuspainotteisempi ja kallistelevampi. Tämä johtuu luultavasti FR mallin madalletusta alustasta. Toki kohderyhmäkin jonkin verran erilainen.

Daatta

Itse olisin huolissani jos Octavia ja Leon olisi samalla tasolla ajettavuuden suhteen.  ;D  Leon 5F faceliftiin lisättiin jo äänieristeitä, sellaista pursotettua massaa on tässä uudemmassa Cuprassa paljon runsaammalla kädellä laitettu. Suuri osa auton äänieristyksestä tulee jo alustan rakenteista yms. pyörätuennoista, eikä ajomelua pysty äänieristyksellä jälkikäteen mahdottomasti vähentämään.

Hyvältä vaikuttaa uusi Leon kommenttien mukaan. Itse en ole käynyt edes katsomassa, seuraavan huollon aikana tulee otettua ainakin kylmät tyypit. Vaikka itselle uusi Leon ei ole enää vaihtoehto, seuraava auto tulee olemaan sähköinen.
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Jasca

Seat Leonin ladattavan hybridin ennakkomyynti alkaa torstaina 11.6.2020. Ennakkomyyntivaiheessa SEAT myöntää autoon 1 000 euron ylimääräisen hankintatuen. Hinta hankintatuki huomioiden alkaen 31 393,75 euroa (1,4 eHybrid, 150 kW, 5-ovinen, Xcellence, DSG).

Leon eHybridissä on 1,4-litrainen TSI-bensiinimoottori, 13.1 kWh:n litiumioniakku sekä sähkömoottori, jotka tuottavat yhdessä 150 kW (205 hv) tehoa. Toimintamatka sähköllä on noin 60 km (WLTP).

Auton vakiovarustukseen kuuluu sekä Mode 3 -latauskaapeli että Type 2 Suko tilapäislatauslaite. Auton sisäisen laturin teho on 7,2 kWh eli akun saa täyteen kolmessa tunnissa. Suko-pistokkeesta tilapäislatauslaitteella täyteen lataaminen kestää noin 7 tuntia.

(ylläoleva lainauksia maahantuojan lehdistötiedotteesta)
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

Kodiaq81

Lainaus käyttäjältä: Jasca - 11.06.20 - klo:10:01
Seat Leonin ladattavan hybridin ennakkomyynti alkaa torstaina 11.6.2020. Ennakkomyyntivaiheessa SEAT myöntää autoon 1 000 euron ylimääräisen hankintatuen. Hinta hankintatuki huomioiden alkaen 31 393,75 euroa (1,4 eHybrid, 150 kW, 5-ovinen, Xcellence, DSG).

Leon eHybridissä on 1,4-litrainen TSI-bensiinimoottori, 13.1 kWh:n litiumioniakku sekä sähkömoottori, jotka tuottavat yhdessä 150 kW (205 hv) tehoa. Toimintamatka sähköllä on noin 60 km (WLTP).

Auton vakiovarustukseen kuuluu sekä Mode 3 -latauskaapeli että Type 2 Suko tilapäislatauslaite. Auton sisäisen laturin teho on 7,2 kWh eli akun saa täyteen kolmessa tunnissa. Suko-pistokkeesta tilapäislatauslaitteella täyteen lataaminen kestää noin 7 tuntia.

(ylläoleva lainauksia maahantuojan lehdistötiedotteesta)

Noi menee kuumille kiville😄

Yaffa0

#310
Lainaus käyttäjältä: Jasca - 11.06.20 - klo:10:01
Seat Leonin ladattavan hybridin ennakkomyynti alkaa torstaina 11.6.2020. Ennakkomyyntivaiheessa SEAT myöntää autoon 1 000 euron ylimääräisen hankintatuen. Hinta hankintatuki huomioiden alkaen 31 393,75 euroa (1,4 eHybrid, 150 kW, 5-ovinen, Xcellence, DSG).

Leon eHybridissä on 1,4-litrainen TSI-bensiinimoottori, 13.1 kWh:n litiumioniakku sekä sähkömoottori, jotka tuottavat yhdessä 150 kW (205 hv) tehoa. Toimintamatka sähköllä on noin 60 km (WLTP).

Auton vakiovarustukseen kuuluu sekä Mode 3 -latauskaapeli että Type 2 Suko tilapäislatauslaite. Auton sisäisen laturin teho on 7,2 kWh eli akun saa täyteen kolmessa tunnissa. Suko-pistokkeesta tilapäislatauslaitteella täyteen lataaminen kestää noin 7 tuntia.

(ylläoleva lainauksia maahantuojan lehdistötiedotteesta)

Tuohon päälle:

FULL LED ajovalot (signature LED, dynaaminen yhtenäinen/takavalo) 1180 EUR
Turvallisuuspaketti (Traffic jam, etc.)  XL 670 EUR
Dynamic & Comfort pack (sis. DCC alustasäätö) 1080 EUR
230 V virran ulosotto tavaratilassa 147 EUR
Metalliväri 466 EUR
Alcantarajakkarat (koska kankaiset ei kestä käyttöä) 790 EUR
Lisävarusteet yhteensä n. 4300 EUR

Eli hinta n. 35-36 kEUR

Paljonkohan 2.0 TSI tulee maksamaan? Siinä olisi isompi tavaratila kuin PHEV -mallissa. PHEV:n akut syövät tavaratilan korkeudesta jonnin verran.

Viime hetken lisäys: nythän tuolla on jo hinnat näkyvillä: https://api.k-auto.fi/priceCatalog/api/PriceCatalog/c97cf3f2-8182-47f2-9889-04fbb9dee60f

33 396 EUR on Excellence PHEV ja
34 120 EUR on FR PHEV

Molemmista saa tonnin alennuksen eli hinnat siis 32-33 ilman noita mun listaamia "pakollisia" lisävarusteita  ;D
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Jasca

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 11.06.20 - klo:10:45
Paljonkohan 2.0 TSI tulee maksamaan? Siinä olisi isompi tavaratila kuin PHEV -mallissa. PHEV:n akut syövät tavaratilan korkeudesta jonnin verran.
Henkilökohtaisesti odotan Cuprien hintoja, niin hybridin kuin 4Driven...
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

Ukko

Ihme touhua että on vain kaksi varustetasoa mistä valita. Pakko ottaa esim. tummenetut ikkunat, joista ei ole kuin haittaa. DSG:ssäkin 6 vaihdetta. :o Kattokaiteiden väriäkään ei voi valita.


Ukko

Sportstourer lataushybridiin ei saa Beats Audiota eikä kattoluukkua. :o Lataushybridin toimitukset Suomeen vasta loppuvuodesta 2020.

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Jasca - 11.06.20 - klo:10:01
Seat Leonin ladattavan hybridin ennakkomyynti alkaa torstaina 11.6.2020. Ennakkomyyntivaiheessa SEAT myöntää autoon 1 000 euron ylimääräisen hankintatuen. Hinta hankintatuki huomioiden alkaen 31 393,75 euroa (1,4 eHybrid, 150 kW, 5-ovinen, Xcellence, DSG).

Leon eHybridissä on 1,4-litrainen TSI-bensiinimoottori, 13.1 kWh:n litiumioniakku sekä sähkömoottori, jotka tuottavat yhdessä 150 kW (205 hv) tehoa. Toimintamatka sähköllä on noin 60 km (WLTP).

Auton vakiovarustukseen kuuluu sekä Mode 3 -latauskaapeli että Type 2 Suko tilapäislatauslaite. Auton sisäisen laturin teho on 7,2 kWh eli akun saa täyteen kolmessa tunnissa.

(ylläoleva lainauksia maahantuojan lehdistötiedotteesta)
Mahtaakohan tuo sisäinen laturi olla 7,2 kW vai tutuun tapaan 3,6 kW? Jos latausaika  on 3 tuntia, niin ainakaan juuri mitään etua ei toisella vaiheella saavuteta.

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Ukko - 11.06.20 - klo:14:31
Ihme touhua että on vain kaksi varustetasoa mistä valita. Pakko ottaa esim. tummenetut ikkunat, joista ei ole kuin haittaa. DSG:ssäkin 6 vaihdetta. :o Kattokaiteiden väriäkään ei voi valita.
Tuo taitaa olla markkinoiden parhaiten toimiva DSG.

Jasca

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 11.06.20 - klo:15:01
Mahtaakohan tuo sisäinen laturi olla 7,2 kW vai tutuun tapaan 3,6 kW? Jos latausaika  on 3 tuntia, niin ainakaan juuri mitään etua ei toisella vaiheella saavuteta.
Tuossa tiedotteessahan se kerrotaan: "Auton sisäisen laturin teho on 7,2 kWh". Vai oliko kyse jostakin muusta?
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Jasca - 11.06.20 - klo:15:28
Tuossa tiedotteessahan se kerrotaan: "Auton sisäisen laturin teho on 7,2 kWh". Vai oliko kyse jostakin muusta?
Ihmettelen vain, että jos on noin tehokas lataus, niin lataukseen kuluu paljon aikaa. Kolmessa tunnissa 7,2 kilowatilla olisi tarjolla yli 20 kW, joten aika vähän tuota tehoa akku pystyy hyödyntämään ja suurin osa ajasta menneään paljon pienemmällä teholla.

Daatta

Tuskin tulee 2.0 TSI 190hv, vai onko sellaista luvattu? Cupra tulee, no Cupra-merkiltä eikä Seatilta. Samoin väkevämpi, jopa nelivetoinen hybridi. Näistä odottelen vielä itsekin tietoa.

Hybridin pongasin tänään Ilta-pulusta, onhan se semi kiinnostava. Varustetasojen ja optioiden väheneminen voi olla osa globaalia autoteollisuuden säästö-ohjelmaa, joka karsii vähemmän halutut optiot listoilta. Tai sitten vaan hybridi-mallin erikoisuuksia. Tuollla varmasti ajaisi 90% ajoista sähköllä, mutta polttomottorin mukana raahaaminen ei oikein innosta...
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Enhancer

Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 11.06.20 - klo:15:41
Ihmettelen vain, että jos on noin tehokas lataus, niin lataukseen kuluu paljon aikaa. Kolmessa tunnissa 7,2 kilowatilla olisi tarjolla yli 20 kW, joten aika vähän tuota tehoa akku pystyy hyödyntämään ja suurin osa ajasta menneään paljon pienemmällä teholla.
Tyhjästä 50% tasolle lataus tapahtuu suhteessa huomattavasti nopeammin, ehkä tässä on haettu juuri sitä. Samoin hyvä esilämmitystä ja esijäähdytystä ajatellen, kun saadaan suoraan verkosta kunnolla tehoa noihin. Onnistunee samanaikainen lataus ja lämmitys jne.
Sähkövoimaa: e-UP, e-Golf, ID.3 -> Enyaq -> ID.4 GTX.

Jasca

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 11.06.20 - klo:15:48
Tuskin tulee 2.0 TSI 190hv, vai onko sellaista luvattu? Cupra tulee, no Cupra-merkiltä eikä Seatilta. Samoin väkevämpi, jopa nelivetoinen hybridi. Näistä odottelen vielä itsekin tietoa.
Ai että 4Drive hybridikin olisi tulossa Cupralta? Olen ymmärtänyt, että tulee etuvetoinen Cupra PHEV ja nelivetoinen Cupra 4Drive 2.0 TSI -moottorilla. Toki toivon, että tuo 4Drive PHEV olisi totta...

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 11.06.20 - klo:15:48
Varustetasojen ja optioiden väheneminen voi olla osa globaalia autoteollisuuden säästö-ohjelmaa, joka karsii vähemmän halutut optiot listoilta. Tai sitten vaan hybridi-mallin erikoisuuksia.
Tai sitten K-Auton myyntitaktiikkaa...
Cupra Ateca DSG 4Drive MY19
Ex: Seat Leon ST Cupra 300 DSG 4Drive MY17
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI R-Line MY15
Ex: Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI Comfortline MY12
Ex: Skoda Octavia Combi 1.6 FSI Elegance MY08

teräksenharmaa

Lainaus käyttäjältä: Enhancer - 11.06.20 - klo:16:13
Tyhjästä 50% tasolle lataus tapahtuu suhteessa huomattavasti nopeammin, ehkä tässä on haettu juuri sitä. Samoin hyvä esilämmitystä ja esijäähdytystä ajatellen, kun saadaan suoraan verkosta kunnolla tehoa noihin. Onnistunee samanaikainen lataus ja lämmitys jne.
Onkohan tuo 32 ampeeria yhdestä vaiheesta vai 16 ampeeria kahdesta vaiheesta?

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: Daatta - 11.06.20 - klo:15:48
Tuskin tulee 2.0 TSI 190hv, vai onko sellaista luvattu? Cupra tulee, no Cupra-merkiltä eikä Seatilta. Samoin väkevämpi, jopa nelivetoinen hybridi. Näistä odottelen vielä itsekin tietoa.

Hybridin pongasin tänään Ilta-pulusta, onhan se semi kiinnostava. Varustetasojen ja optioiden väheneminen voi olla osa globaalia autoteollisuuden säästö-ohjelmaa, joka karsii vähemmän halutut optiot listoilta. Tai sitten vaan hybridi-mallin erikoisuuksia. Tuollla varmasti ajaisi 90% ajoista sähköllä, mutta polttomottorin mukana raahaaminen ei oikein innosta...

Kyllä 2.0 TSI 190hv luvattiin nimenomaan normi Leonin kansainvälisessä esittelyssä alkuvuodesta. Se on toki eri asia, että tuleeko sellaista ollenkaan Suomeen. Toivottavasti maahantuoja sen sallii. Mutta noin tehojen ja hinnan puolesta se voisi olla hyvä valinta. Saisi täyden tavaratilan (620 l. vs. hybridin 470 l.) sekä potentiaalisesti yksinkertaisemman ja kestävämmän auton. Toki 6 lovinen märkiin kytkimiin pohjautuva DSG vaihtuisi 7 loviseen kuivaversioon. Ensin mainittu on ollut vikatilastossa parempi.

Cupran mallit ovat sitten erikseen. Niitä tulee 245 PHEV, 245 hv perus-TSI ja 300 hv TSI neliveto.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Myhky

Teknisiä tietoja tuosta hybridistä ei taida vielä löytyä?
0-100km/h oleellisin tarvittava tieto ;D

Sen verran kiinnostaa että täytynee vaivautua liikkeeseen tutustumaan uuteen Leoniin.
Golf GTI PP -19

exät:
Golf GTI - 14
Skoda Octavia RS Combi -15
VW Golf VI GTI DSG -10
VW Golf VII 1.4TSI 103kw -13
VW Golf VI Variant 1.4TSI -11
Audi A3 Sportback 2.0TFSI -06

vwmies

Tätä ei voi eikä saa verrata mitenkään pikkusiskoon Mii, mutta n. 10kâ,¬ sen hinnan päälle saa jo kohtuutilavan auton, jolla voi jo lähteä "isonkin" tien päälle.  8)
Ihan harkinnanvarainen 5v takuineen.
Yritetään pärjätä.

Le.ON

Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 11.06.20 - klo:10:45
Alcantarajakkarat (koska kankaiset ei kestä käyttöä) 790 EUR
Onko tähän saatavilla Alcantarajakkarat? Ei ainakaan lisävarusteluettelossa pistänyt silmään.


tmr97

#326
Lainaus käyttäjältä: teräksenharmaa - 11.06.20 - klo:15:01
Mahtaakohan tuo sisäinen laturi olla 7,2 kW vai tutuun tapaan 3,6 kW? Jos latausaika  on 3 tuntia, niin ainakaan juuri mitään etua ei toisella vaiheella saavuteta.

Skoda superbissa on samankokoinen akku (sama akku?) ja latauslaite on 3,6kW tehoinen ja latausaika 3,5h. Siten Seatin tiedotteen 7,2kW ja 3h on vähän outo, luulisi ajan putoavan 3,5h -> noin 2h. AC-latauksessa on häviötä ehkä 15%, jolloin akkuun menisi 7,2kW laturilla noin 6kWh tunnissa. Leon PHEVin teknisiä tietoja ei mistään löydy.

Kokonaisuutena on kyllä kiinnostava, koska:
+ Eka oikeasti hyvin hinnoiteltu ei-premium PHEV. Hyvät varusteet.
+ Latausjohdon kautta lämmitys ja ylipäätään sähkölämmitys. Voi ajaa lähes koko vuoden sähköllä pikkumatkat (ainakin eteläsuomessa)
+ Tehokas hybridinä ja hyvän kokoinen sähkökone (85kW). Ei tarvitse kiihdytyksiin bensakoneen apua.
+ Kaupungissa hybriditilassa ei varmaankaan kovinkaan taloudellinen, mutta akku on niin iso ja sähkölämmittimet, ettei kaupungissa tarvitse hybriditilassa ajaa.
+ Farmari saatavana, eli pitkä tavaratila tarjolla
+ Moderni ohjaamo ja langaton CarPlay!
? Jos laturi on 7,2kW (eli tod näk 2*16A), niin on iso plussa. Asioinnin aikana saisi jo kohtuullisesti sähköä (jopa 6kWh tunnin asioinnin aikana).
- Liika digitaalisuus voi ehkä haitata ajonaikaista säätöä.
- Keskellä olevat ilmansuuttimet kovin alhaalla (ei iso asia, voi ne pitää kiinni)
- Olisihan se kiva, jos ILP olisi lisävarustelistalla...

Kun katsoo mitä hintaan saa vs esim Ceed PHEV, niin onhan tämä ihan toista...


Kasetti

#327
Lainaus käyttäjältä: Yaffa0 - 11.06.20 - klo:17:23
Cupran mallit ovat sitten erikseen. Niitä tulee 245 PHEV, 245 hv perus-TSI ja 300 hv TSI neliveto.

Cupra Leon tulee viisiovisena (FWD):
2.0TSI: 245hv (180kW/370Nm) ja 300hv (221kW/400Nm) - näissä VAQ-lukko etuakselilla
1.4TSI (110kW/250Nm) + 85kW sähkömoottorilla oleva e-hybridi (yht 180kW=245hv/400Nm)

Cupra Leon Sportstourer tulee yllä mainittujen lisäksi:
2.0TSI: 310hv (228kW/400Nm) 4Drive (ei VAQ)

kaikissa on Shift By Wire DSG-automaattivaihteistot.

Eniten harmittaa et farkun huippunopeus laskee vm 2019-> 5F1 Leon ST Cupra 300hv 4Driven 266km/h:sta, säälittävään 250km/h  8)

Lähde:
https://www.seat.fi/seat-tietoa/ajankohtaista/uutiset.html

cupraofficial.fi
Exät:
VW Corrado 1.8l G60 160hv (USA) vm. 1990
Seat Leon CUPRA 240hv vm. 2009 (BWJ)
Seat Leon CUPRA 280 vm. 2014 (CJXA)
Seat Leon CUPRA ST 290 vm. 2016 (CJXH)
Seat Leon ST CUPRA 300 4Drive vm. 2019 (DNUE)

Nykyinen:
VW Golf R Variant Mk8

tmr97

Lainaus käyttäjältä: tmr97 - 11.06.20 - klo:22:26
+ Tehokas hybridinä ja hyvän kokoinen sähkökone (85kW). Ei tarvitse kiihdytyksiin bensakoneen apua.

Korjaus: Sähkökone on 75kW, mutta sekin kyllä riittää.

Daatta

Lainaus käyttäjältä: Jasca - 11.06.20 - klo:17:02
Ai että 4Drive hybridikin olisi tulossa Cupralta? Olen ymmärtänyt, että tulee etuvetoinen Cupra PHEV ja nelivetoinen Cupra 4Drive 2.0 TSI -moottorilla. Toki toivon, että tuo 4Drive PHEV olisi totta...

Tai sitten laitoin omiani. Tarkoitin varmaan Tavascania, joka on sähköauto.

https://www.cupraofficial.fi/our-dna/garage/new-cupra-tavascan-concept.html

Tarkemmin sanottuna konseptiauto, tuleeko markkinoille ja missä muodossa...
ID.4 Pro 4MOTION Elegance
Ex: ID.3 Pro Performance Business -20, Seat Leon Cupra ST 300 4drive -18
Leon Cupra 265 -14, Leon 20VT TS -04

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy