Leon Mk4 jälkiasennus varusteet/osat ym. auton muokkaaminen

Aloittaja MikHei, 12.03.21 - klo:23:38

« edellinen - seuraava »

jukkanen

#180
Kuvasta näkyy näytön tyypillisin tilanne ajaessani. Kuuntelen musiikkia, ja haluan että näkyvissä on, olenko peukuttanut musiikkikappaletta, ja tarvittaessa voin myös peukuttaa suuntaan tai toiseen kuulemaani.

Jos haluan samalla muuttaa lämpötilaa tai istuinlämmitystä, voin tehdä sen poistumatta tuosta näyttötilasta alapalkkia käyttämällä. Pimeällä se on epämiellyttävää kun suuri alue on pimeänä. Ã,,änenvoimakkuutta muutan itse enimmäkseen ratin rullalla, se toimii hienosti. Joskus äänenvoimakkuutta tulee vahingossa säädettyä myös alapalkista kun yritän pimeällä sohia joko lämpöä tai tuplasormitäppäillä istuinlämmityksiä.

Jos haluaisin käyttää lämmön tai penkkilämmitysten säätöön kosketusnäyttöä, montako ylimääräistä kosketusta tulisi, ottaen huomioon että haluaisin myös palata samaan näyttötilaan?

Alapalkki toimintoineen on melkein hyvä, se on kätevällä paikalla, sitä ei tarvitse kurotella ja tähtäykseen riittää vilkaisu sinne päin, silloin kun on valoisaa. Jos se olisi valaistu, se olisi hyvä. Vielä en ole saanut siistin näköistä valaistusta ratkaistua, mutta ehkäpä sitten joskus ellei valmista ratkaisua tule sitä ennen vastaan. Todennäköisesti markkinoita hyvälle ratkaisulle olisi, ongelma koskee kuitenkin useaa jopa vielä tuotannossa olevaa VAG-mallia tällä hetkellä.



edit:
(kuva vaihdettu oikeaan)

sparrow77

Onko joku asentanut digimittaristoon tai mediakeskuksen näyttöön näytönsuojia, ja saisiko jostain valmiiksi leikattuja paloja? Edellisessä Passatissa oli joku edellinen omistaja hinkannut digimittariston pilalle jollain pesuaineella. Tekisi mieli nyt laittaa kalvot näyttöihin, ettei edes vahingossa pääse käymään näin.

Tos®

Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

MTT

Seat Leon Sportstourer Xcellence e-hybrid 2023
Ex. Seat Leon X-Perience 2015 2.0 TDI 4Drive
      Seat Exeo 2010 2.0 TDI
      Seat Toledo 2003 1.9TDI
      Peugeot 306 1996 1.6 SR
      Peugeot 309 1987 1.6 GR
      Opel Ascona 1988 1.6 LS
      Ford Fiesta 1983 1.0 GX

naapurisi

Olenko yksin ongelman kanssa, että noi raitisilmasuuttimet on kovin surkeita käyttää, kun niistä puuttuu se 'voimakkuuden' -säätö.
Ne on koko ajan joko täysillä tai sitten pois.
Kaikissa aiemmissa autoissa on ollut aina joku rulla, jolla on saanut säädettyä tuota virtausnopeutta per suutin.
Jos vaikka kasvoille (keskisuutin) haluaisi hieman vähemmän boforia kuin käsille/vartalollle (sivusuutin), niin haastavaa on tuo säätö.
...
Seat Sportstourer PHEV Xcellence

heller

Lainaus käyttäjältä: naapurisi - 15.08.23 - klo:17:08
Olenko yksin ongelman kanssa, että noi raitisilmasuuttimet on kovin surkeita käyttää, kun niistä puuttuu se 'voimakkuuden' -säätö.
Ne on koko ajan joko täysillä tai sitten pois.
Kaikissa aiemmissa autoissa on ollut aina joku rulla, jolla on saanut säädettyä tuota virtausnopeutta per suutin.
Jos vaikka kasvoille (keskisuutin) haluaisi hieman vähemmän boforia kuin käsille/vartalollle (sivusuutin), niin haastavaa on tuo säätö.
Kyllähän se "rullan" puuttuminen tekee vähän hankalaksi sen säätämisen. Joutuu puhallinnopeutta säätämään. Itseä tuo ei juuri vaivaa, paitsi kun yhdessä ritilässä on puhelinteline = ei saa kiinni.
Octavia RS iV Mamba green
ex. Golf 1.5TSI DSG Hailaini

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy