Foorumin yläbanneri

Aloittaja DyyD, 28.11.11 - klo:17:49

« edellinen - seuraava »

DyyD

Hei!

Tulipa mieleen tuossa kun on muutamia foorumeita tullut laitettua pystyyn, että miten olisi tuon yläbannerin uusiminen. Sitähän on nyt tovin katsottu ja hienostihan se edustaa foorumia, mutta...

Kävi mielessä, että mitäpä jos ylläpito laittaisi suunnittelukisan pystyyn tietyillä arvoilla. Esimerkiksi korkeus määrätty ja leveys siten, että kuva jatkuu tarvittaessa pitkäksikin nätisti. Siitä voisi sitten jokainen jättää oman kandidaatin ja äänestää mieleisintään, tai vaikkapa 5 mieluisintaan. Nämä voisivat olla vaikka vaihtuvia tuolla yläbannerissa, arvontaperiaatteella mikä kuva milloinkin näytetään.

Ihan vain idea, ei mikään ehdoton eikä tarpeellinen toteutettavaksi, mutta toisi mielestäni hauskan lisän.  :)

Quality

Olen DyyD:in kanssa samaa mieltä. Nykyinen banneri on riittävän tasapainoinen, enkä voi sanoa siihen kyllästyneeni, mutta tuolla menettelyllä uuden ilmeen saaminen tuntuu perustellulta.

Katsotaan nyt vielä rauhassa ylläpidon ja muun modeporukan fiiliksiä ja palataan asiaan.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

Markku J

Yhtenä hyvänä referenssinä on Bemufoorumin banneri, johon tältäkin palstalta tuttu Antinontoxic jaksaa aika usein päivittää jonkin juuri esitellyn uutuusmallin kuvan tai vuodenaikaan liittyvän kuvan. Tuo mukavaa vaihtelua.

Golfauto

edit. sekoilin, kun luulin että puhuitte mainosbannerista :) mä oon ollut täällä vasta pari kk niin toi banneri on mulle uusi ;D

M0gstis

En tiedä millanen olis toteuttaa just tommonen vaihtuva banneri, esim. joulun aikaan joku jouluinen kuva, kesällä kesäinen, välillä autoaiheinen, välillä jotain muuta...

DyyD

Lainaus käyttäjältä: M0gstis - 28.11.11 - klo:21:25
En tiedä millanen olis toteuttaa just tommonen vaihtuva banneri, esim. joulun aikaan joku jouluinen kuva, kesällä kesäinen, välillä autoaiheinen, välillä jotain muuta...

Ei ole kovinkaan montaa riviä koodia. Voin sellasen sponssata jos tämä ottaa tuulta alleen. Vaikka että joka kuukausi on omat, tai sitten parin kk välien tai neljännesvuosittain. Vaikka jokainen kuvasatsi omassa hakemistossaan mistä arvotaan valittu kuva, ihan miten vain. :)

juupeli

Lainaus käyttäjältä: DyyD - 28.11.11 - klo:21:35
Ei ole kovinkaan montaa riviä koodia. Voin sellasen sponssata jos tämä ottaa tuulta alleen.

Kannatetaan. Kiva jos jotain vaihtelua. Ilmeisesti sen verran tottunut nykyiseen, ettei silmä enää tartu siihen ollenkaan. Piti oikein pällistellä sitä hetki, mistä te oikein puhutte  ;D

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy