Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - VAGgari

#1
OK!

Kuulostaa hyvälle. Itsellä näyttäis olevan ihan perus audio setti. Saa nähdä riittääkö rahkeet tuohon hommaan.
#2
Onko kukaan lähtenyt päivittämään B7 kaiuttimia/soitinta parempaan. Ootko minkälaiseen vaihtoehtoon päätynyt ja paljon tuli projektille hintaa?
#3
Isot huollot tuossa menee 60tkm välein että suottaa hapokas reissu olla tulossa. Itsellä 1.4tsi ecofuel ketjulla. ketju vaihdettiin liikkeen pikkiin alku metreillä ja muuten ei olekkaan sitten valittamista.
#4
Meilläkin on nyt muutaman viikon auto ollut. Heti ensimmäisenä iltana kun vaimo meni kauppaan, moottorinvikavalo syttyi. Auto pajalle ja tuomio oli että ketju on löystynyt  limittiinsä. Ketju liikeen piikkiin 970 eskoo ja nyt olis 100tkm/3v takuu tuolla uudella ketjulla.

Kulutuksesta pitää kyllä sanoa että n. 8l yhdistetty kulutus on aika kova noin pienelle bensa moottorille mutta onhan autolla kokoakin ja kunhan kaasun tankkaus pisteet yleistyy niin kulutuskin rauhoittuu. Ootko käyny kaasua tankkaamassa. Miten auto kulkee ja millanen on kulutus. Ite asun Mikkelissä eikä kaasun tankkaus ole vielkä arkipäivää mutta ens vkl olisi tarkoitus suunnata lahteen jossa voi sitten kaasua ensimmäisen kerran tankkiin sujauttaa.
#5
Hejssan.

Huomenna olis vaihdossa tulossa otsikon mukainen kulkine vuosimallia 2012 144tkm mittarissa. Kertokaahan kokemuksia autosta.
#6
Terve.

Onko joku suorittanut otsikossa paistuvan toimenpiteen?

Oliko ongelmia ja miten se käytännössä onnistui?

Minkälainen led polttimon pitää olla ominaisuuksiltaan jos verrataan orkkis hehku polttimoon?

Mikä polttimo käy mihinkin?

Aiheesta on jonkin verran muuallakin mutta aika rikkonaisesti.

Kiitoksia
#7
Moro.

Kun se olisikin niin helppoa. Olen töissä Kouvolassa. Auto pieksämäellä ja palaan takaisin vasta perjantaina. Uskon jo kysymättäkin että raskaana oleva puolisoni ei lähde rengasta irroittamaan kovin mielellään vaikka kuinka jalkahierontaa lupaisin. Noh tiedän sen että siihen menee se vanhempi moottori eli 3C0998281B mutta kumpi niistä nyy sitten on vamhempi.
#8
Moro.

Eikös tämä nyt kerro aika selvästi että oikean puolen satula on sökö?

http://oskarilepikko.kuvat.fi/kuvat/IMG-20140818-WA0000.jpg

Mistäs minä tiedän että kuuluuko mun autoon satula jossa on 38mm vai reilu 40mm satula?'

Kiitoksia
#9
Voi herran jestas näitä saksalaisia. Auton ohjekirjasta ei ole mitään apua kun siinä ilmotellaa  sulakkeita sellaisissa paikoissa jotka on tyhjiä ja tosta kartasta en kyllä ymmärrä mitään. Hohhoijaa. Aika nololta tuntuu viedä auto pajalle sen takia ku ei löydä oikeaa sulaketta.
#10
Moro.

Mulla on virta hukassa pasuunan etu ja keski sisäpistokkeesta. Takana kyllä toimii.... Samoin kuin pissapoika. Yritin katella sulakkeita konehuoneesta ja kojelaudan oikealta puolelta mutta saksankielinen sulakekartta ei oikein edistä asiaa... Kertokaa joku viisaampi mikä sulake sieltä on palanut? Ja missä se sijaitsee?

Kiitoksia avusta :)
#11
Noi releet täyttyy tarkistaa.. Mutta mulla kumminkin pissapoika toimii sekä se peräkontin pistoke?
#12
Moro.

Mulla on virta hukassa pasuunan etu ja keski sisäpistokkeesta. Takana kyllä toimii.... Yritin katella sulakkeita konehuoneesta ja kojelaudan oikealta puolelta mutta saksankielinen sulakekartta ei oikein edistä asiaa... Kertokaa joku viisaampi mikä sulake sieltä on palanut? Ja missä se sijaitsee?

Kiitoksia avusta :)
#13
Morjesta.

Onko jollain tietoa että mikä on pielessä.

Eli kysyseessä otsikon mukainen passatti jossa ikkunat aukeaa avaimesta avaus nappia pitkään painamalla,  sitten kun ikkunat pitäisi sulkea, automatiikka ei muuta kuin hieman "nytkäytä" ikkunoita ekalla kerralla mutta toisella yrittämällä sulkee sitten kaikki ikkunat hienosti.
Onkohan tämä joku hieno ominaisuus vai jokin koodausvirhe. Lukisin ohjekirjasta mutta ei tuo saksa ole ihan vahvin laji.

Kiitoksia
#14
Tuo on totuus. Täytyy laittaa NEXT TO DO listaan.
#15
Täällä bingo!

Ostin itelleni tollasen 06- vuoden luomuksen ja muutama kuukausi oston jälkeen käsijarru levisi, juuri ensi pakkasilla.

Auto irroitti kyllä jarrun mutta piipitti ja vilkutti valoja. Auto marmoritiskille ja huolto toimenpiteet aloitettii vian etsinnällä ja käsijarrun napin vaihdolla.

Lopputulos: Nappi kunnossa, vasemman puolen jarrusatulan moottori sökö joka oli samalla hajoittanut jarrun ohjausyksikön eli ilmeisesti tämän epb moduulin. Koko hupi oravan nahkoina koko Keski-Suomen kanta mutta euroina 1650 E.

Kiitos NAM  ;D
#16
Morjesta.

Ostin tuossa toissapäivänä 05- pasuunaani käytetyt OZ alumiinivanteet. Vanteissa oli jonkun verran kanttariosumaa ja lakkavauriota mutta kumminkin olivat suorat kun ne kävin testauttamassa.

Kysymykseni kuuluukin että onko tiedossa Keski-Suomen alueella ketään joka osaisi vanteita fiksailla ja onko se edes järkevää. Onko mahdollista itse fiksailla vai onko vaan ajan ja järjen hukkausta?  :o

Kiitoksia paljon mielipiteistä ja näkemyksistä.

Linkki vanteisiin: http://www.quantumautosport.com/qas/shop/images/OZ_35_Anniversary.gif

Yksi aihe riittää tästä asiasta -Karvis-
#17
Morjesta.

Ostin tuossa toissapäivänä käytetyt OZ alumiinivanteet. Vanteissa oli jonkun verran kanttariosumaa ja lakkavauriota mutta kumminkin olivat suorat kun ne kävin testauttamassa.

Kysymykseni kuuluukin että onko tiedossa Keski-Suomen alueella ketään joka osaisi vanteita fiksailla ja onko se edes järkevää. Onko mahdollista itse fiksailla vai onko vaan ajan ja järjen hukkausta?  :o

Kiitoksia paljon mielipiteistä ja näkemyksistä.

Linkki vanteisiin: http://www.quantumautosport.com/qas/shop/images/OZ_35_Anniversary.gif
#18
Nyt on pakko kirjoittaa ihan omakohtaisia kokemuksia kun on niin hyvä aihe menossa.

Omistan VW Passatin mallia 2007. N. 2000km sitten ekoilla pakkasilla käynnistin auton. Ja laitoin auton seisomaan seisontajarrun varaan siksi aikaa kun raappaan ikkunat. Jarru jurisi normaaliin tapaan päälle ja mitään kummalista ei ilmennyt. Lasit puhtaaksi ja rattiin. Seisontajarru pois päältä ja discovalot alkoivat vilkkumaan mittaristossa. Seisontajarru oli vapautunut mutta ei ilmeisestikkän kokonaan. Piippauksesta ja valoista huolimatta lähdin ajamaan koska jarru ei ollut päällä. Pari tuntia siinä kerkesin ajella ja aina pysähdyksissä painelin jarrun vapautusnappia siinä toivossa että piippaus lakkaisi ja lopulta se niin tekikin. Nyt tänä päivänä sama vika uusiutui ja auto pajalle. TUOMIO: seisontajarrun ohjausyksikkö sökö + vasemmanpuolen seisontajarrun moottori paskana. Osat 1024 euroo + vian etsintä ja työt = 1500 EUROO
Kiitos nam ja hyvää joulua. Mutta mitä sitä volkkarilla ajamaan jos ei ole varaa huoltaa  ;D
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy