Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jv

#1
Lainaus käyttäjältä: jpvain - 30.10.17 - klo:09:50
Multa löytyisi kesärenkain varustettuna, jäivät ylimääräisiksi kun ostin heti isommat pyörät kesäksi.




Kiitti tarjouksesta, laitoin privaviestiä asiaan liittyen. Sain vanteet forumin kautta, joten kiitoksia tarjonneille!
#2
Onko jollain kunnossa olevia Avant B9 17” orkkisvanteita ylimääräisinä nurkissa pyörimässä ja haluaisi päästä niistä eroon?
#3
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
09.04.14 - klo:13:11

Lainaus käyttäjältä: Jonny - 04.04.14 - klo:13:10
Onko turvavyö varmasti aina kiinni?

Se oli se turvavyö, tajusin kiinnittäväni sen usein samalla kun auto lähtee liikkeelle. Kiitoksia!
#4
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
08.04.14 - klo:10:51
Lainaus käyttäjältä: Jonny - 04.04.14 - klo:13:10
Onko turvavyö varmasti aina kiinni?

Täytyykin testata tota turvavyöasiaa vielä, yleensä kyllä on aina mutta ehkä se on välillä voinut olla niin ettei turvavyö ole lähtiessä ollut vielä kiinni
#5
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
04.04.14 - klo:13:08
Pitäiskö sen käsijarrun muuten avautua itsestään, varustelutasona business sport ilman käsijarrun liittyviä lisäpaketteja.  Välillä se aukeaa itsestään liikkeelle lähtiessä ja välillä taas ei..
#6
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
01.04.14 - klo:00:24

Lainaus käyttäjältä: HoXXma - 31.03.14 - klo:21:25
Saahan sitä tosin eri ajoprofiililla muutettua, mutta ainakin täällä mennään dynamic asetuksella. 8)

Economy tuntuu dynamicin jälkeen melkein siltä kuin olis ratti irti
#7
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
20.02.14 - klo:16:37
No joo totta, kaikki tietty yhdessä vaikuttaa. Ei tää mikään maastoauto oo mutta toisaalta kuitenkin tosi mukava ajaa sporttialustallakin.
#8
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
19.02.14 - klo:23:23

Lainaus käyttäjältä: exlex - 15.02.14 - klo:00:44
Pakko kyllä todeta, että kyllä tää sporttialusta potkaisee takaisn rajusti kun ajaa monttuun. Ajoin tänään jäätietä pitkin noin 35km/h ja tuli tyhjästä kaksi jää monttua ja voi vitsi kun säikähdin. Oli todella kovat pamaukset.

I feel you! Allekirjoittanut täräytti epähuomiossa iltahämärässä sporttialustan kanssa matalahkoon kanttariin toisen etupyörän melko hiljaisessa vauhdissa. Järjetön pamaus ja olin varma että nyt hajosi jotain. Auto kävi sen jälkeen lämppärin asennuksessa ja pyysin samalla tarkistamaan tuliko vahinkoa. Ei ollut mitään näkynyt alustan puolella, vanteet myös ok. En tiedä onko korvien välissä mutta ajoittain kovemmassa vauhdissa tuntuu kuin pientä täristystä olisi, mutta se ei ole jatkuvaa joten ei välttämättä ole mitään. Saavat pian tulevassa 30tkm huollossa tsekata jos vielä tuntuu.
#9
A3 8V (12–) / A3 MMI
19.02.14 - klo:23:14
Onks kukaan edellenkään saanut logoja radiokanaville? Tai onko se edes mahdollista..
#10
A3 8V (12–) / Moottorinlämmitin
19.11.13 - klo:00:14
Mitkäs on Eberin ja Webaston käytännön erot? Muu kuin hinta?

En tiedä kannattaisko tuohon 1,4TSI COD koneeseen iskeä sitä Defan säteilylämmitintä kiinni kun vanhassa autossa kylmällä kelillä (noin -15 - -25C) kone vaikutti ihan yhtä jäiseltä kuin ilmankin vaikka säteilylämmitin oli pari tuntia päällä edeltävästi.. Lämpöisemmillä keleillä tietysti edut voi tulla selvemmin esiin.
#11
A3 8V (12–) / A3 MMI
07.11.13 - klo:14:44
Mulla ne iPhone5:n karttojen/navin puheohjeet kuuluu BT:tä käytettäessä suoraan ilman kikkailuja. Onko sulla puhelimen navi vai kartat käytössä?

Navigonin navigaattori-appissa oli ainakin aiemmin bugina se, että äänenvoimakkuus määräytyi puhelimen äänen/musiikintoiston mukaan, ei siis soittoäänen voimakkuuden mukaan. Joissakin naviohjelmissa voi myös olla asetuksissa sisäinen volyyminsäätö eli tsekkaa vielä ohjelman asetuksista kans.
#12
Hienolta näyttää!
#13
A3 8V (12–) / Vs: A3 vannepohdintaa
10.10.13 - klo:23:08
Lainaus käyttäjältä: Rauska - 10.10.13 - klo:19:35
No nyt on alla nuo vanteet.
Tosin tuo on telakalla kuivumassa ja renkaat roikkuu. Melko lähelle menee lokasuojia ....

Jos viitsit, niin heitätkö jonkun kuvan vielä koko kärrystä kun saat sen palauteltua takaisin maan pinnalle.. kiinnostaa miltä tuon kokoinen setuppi näyttää käytännössä.
#14
A3 8V (12–) / Vs: A3 vannepohdintaa
01.10.13 - klo:21:32
Hienot on! Mistä hommasit? Joo varmasti mahtuu mutta miten on toi ajettavuus, minkälainen vaikutus siihen verrattuna originaaleihin?
#15
A3 8V (12–) / Vs: A3 vannepohdintaa
01.10.13 - klo:20:30
Mites toi ET42 istuu A3:een? Ajattelin näitä talveksi.. http://www.eurovanne.fi/vanteet/vannekauppa/wsp-italy/audi/a4-kassel-silver-detail.html

Lähinnä siis ajettavuudeltaan, ulkonäöltään toi originaali 17" Kinetik ja ET51:kin on hyvä
#16
Business sport. Istuimet on hyvät ja alusta on hyvä, se ei ole liian kova vaikka sporttialustaksi sanotaankin, erikseenhän on saatavissa S-line alusta jos jäykempää kaipaa.
#17
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
17.09.13 - klo:21:57
Kyllä, mullakin joissain biiseissä kuva näkyi ja toisissa ei. Onko noita radioasemien logoja joku saanut jotenkin toimimaan?
#18
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
08.09.13 - klo:12:17
Lisää vettä kiukaalle.. kuvittelisi joskus (tulevaisuudessa) onnistuvan esim. Spotify ja pilvipalvelut suoraan autosta käsin ilman puhelimia tai muita välikapuloita, jo nythän on pientä lisämaksua vastaan saatavissa Wifi ja Facebook esim A3:een. Autofirmoilla tämä softapuoli tuntuu laahaavan hieman jäljessä, teknisesti ei käsittääkseni olisi lainkaan mahdotonta toteuttaa. Tietysti tietoturvapuoli on järjestettävä, kauhuskenaariossa ja ääritapauksessa esim nykyauton hallintaanotto voisi tapahtua tietokoneen välityksellä jostakin muualta kuin ratin takaa..
#19
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
08.09.13 - klo:10:52
Kumma juttu, mulla ei näy kuvia SD:ltä, pelkkä harmaa ruutu oletetun kuvan kohdalla. (vai täytyykö kuvat fiksata autoa varten tidostoihin erilailla kuin ovat esim koneella itunesissa) Ei sillä nyt sinällään niin suurta väliä ole, mutta tuo koko screeni tuntuu jokseenkin dorkalta idealta kun siihen ei saa suunnilleen yhtään mitään näkymään ellei maksa muutamaa touhutonnia ekstraa. Audin hinnoittelupolitiikkaa..
#20
A3 8V (12–) / Vs: Uusi A3 2011/12
07.09.13 - klo:12:03
Lainaus käyttäjältä: TT_rex - 06.09.13 - klo:19:32
Ponsse ja jv - laittakaas peleistänne esittelyä autotalliosioon, jotta päästään ihmettelemään ja ihastelemaan :)

Pari pikaista kännyräpsyä vasta löytyy, mutta täytyy yrittää saada aikaiseksi kunnon kuvia jossain välissä.
#21
A3 8V (12–) / Vs: Uusi A3 2011/12
06.09.13 - klo:18:31
Puolen vuoden odotuksen jälkeen A3 SB Business Sport 1,4 COD S-tronic kotiutui pari viikkoa sitten, alunperin ties minne siirtynyt tuotannon aloitus aikaistuikin loppukesän aikana todella reilusti. Nyt ensimmäinen 1000km takana ja täytyy sanoa että on se vaan hyvä ajaa..ja kaunis kuin mikä.
#22
A3 8V (12–) / Vs: A3 MMI
31.08.13 - klo:23:43
Pitäiskö muuten levynkannet näkyä jos musaa striimaa bluetoothilla esim iphonelta? Ei näy mulla ainakaan, taitaa vaatia SD:n tai sitten connectivityn puhelimelle?
#23
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
28.08.13 - klo:22:39

Lainaus käyttäjältä: FroDoZu - 28.08.13 - klo:09:14
Hämääkö kuva vai onko sumarit nyt jopa vähän kylmemmän valkoiset kuin päiväajovalot? Millainen operaatio vaihto muuten oli ja mitkä polttimot tarkalleen laitoit?
Noihan on aika siniset, semmoiset led-lukuvalotyyliset..?
#24
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
19.07.13 - klo:14:14
Hieno homma jos näin on! 02/2013 tilattu oma auto, kyselyjeni mukaan aika on venynyt jatkuvasti ja viimeisen tiedon mukaan valmistusviikkoa ei ollut tiedossa eli kokonaan avoin. Toivottavasti tilanne muuttunut ny siis positiivisempaan suuntaan. Nimim. Kyy otsassa
#25
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
19.07.13 - klo:12:26
1,4 COD S-tronicille ei nykyään edes ole antaa valmistuksen aloittamisajankohtaa myyjän mukaan. Sedan-malli samalla koneella kiilaa valmistuksessa edelle. Epäilivät, että luovutus saattaisi mennä jopa vuodenvaihteeseen asti tai yli. Lähes vuoden toimitusaika on siis kohta lähellä todellisuutta..ellei vaihda mallia/konetta. Erikoista touhua täytyy sanoa.
#26
A3 8V (12–) / Vs: Uusi A3 2011/12
07.06.13 - klo:21:00
Lainaus käyttäjältä: Vice - 07.06.13 - klo:19:39
Ihme juttu toi COD + Stronic kuvio jos nyt siis tuotannon aloitus vasta syyskuussa. En voi ymmärtää tätä.... Koska volkkariin sitä comboa saa.
Niin tai siis toimitus syyskuun alussa, valmistus vissiin elokuun alkupuolella, en muista enää mistä viikosta oli puhetta. En tosin ihmettele jos siirtyy vielä. Eikös Golffia ollut jo saatavilla 103kW DSG:llä?
#27
A3 8V (12–) / Uusi A3 2011/12
07.06.13 - klo:19:32
Onnea uusien autojen saajille! 103kw S-tronic odotuttaa itseään ainakin syyskuun alkuun..alunperin auton piti tulla toukokuussa, ei tässä mitään autokuumetta ole..varsinkaan kun huomasin tänään naapurin hommanneen uuden A3:n itselleen.
#28
Lainaus käyttäjältä: optio - 21.10.12 - klo:17:25
No vaikka se takia kun automyyjä kysyy paljonko on kilometrejä luovutushetkellä, jos heittää arvio toteutuneesta monta kuukautta puoleen tai toiseen, niin onhan sillä merkitystä varsinkin paljon ajavilla vaihtoauton hintaan.
Ei se hyvityshinta siitä putoa jos auton toimitus myöhästyy tuotannon hitaudesta tms johtuen. Oma auto (A3) tilattuna ja sen kerrottiin tulevan about 2-3kk alunperin arvioitua aikaa myöhemmin joten kilometrejä vanhaan ehtii kertyä ainakin 5000 yli sovitun. Tämä menee myyjän piikkiin.
#29
A3 8V (12–) / Vs: Uusi A3 2011/12
26.04.13 - klo:23:21
Lainaus käyttäjältä: Vice - 26.04.13 - klo:19:19
Kuulin tänään myyjältä, että 1.4T COD + Stronic tuotannon aloitusta olisi mahdollisesti lykätty 4vko lisää...

,,äh..toivottavasti ei...pitäisköhän alkaa miettiä vaihtamista manuaaliin tai 90kW versioon.
#30
A3 8V (12–) / Vs: Uusi A3 2011/12
24.04.13 - klo:22:17
Hienoja on molempien autot! Tulis jo se heinäkuu ja oma uusi biili alle.. Onko 1.8 "APR" Q :lla tossa Audin orkkis tummennetut lasit vai teipattu?
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy