Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - SKODA Fabia -12

#1
Forte käsittely tehty, öljyt vaihdettu aina 10-15tkm. välein.

Autolla ajettu 108tkm.
#2
Eli, löytyyköhän kiinteälle 15tkm. välille 507.00 laatuista öljyä?

Ongelma: long life öljyä kuluu, Esson baarissa kertoivat että "perus öljyillä voisi saada kulutusta hillittyä, mutta pitäisi olla sellaista joka ei tuki DPFää".
#3
-16 mallinen, jokaisen oven alareunassa olevista listoista on lähtenyt maalia 2-3 cm kaistaleina ja kuljettajan oven kahvan alta on maali pois kun kahva "makaa" peltiä vasten joka VW:n edustajan mukaan on ollut edellisessä mallissa tyyppivika ja korjattu good willin piikkiin.

Käyty näyttämässä Turun VW:llä ja kuukauden päästä tuli vastaus että mitään ei korvata/korjata.

Auto täydellä merkkiliikkeen huoltokirjalla ja ajettu 127tkm. En viitsi tähän mainita että mitkä on tunnelmat.
#4
Lainaus käyttäjältä: JFabiaK - 09.09.15 - klo:12:14
Ei ole suuri vaiva kääntää valokytkimestä päivävaloasento ajovaloasentoon. Ja päivällä takavalojen ei tarvitse palaa uusissa päiväajovaloille (jotka syttyvät automaattisesti kun moottori käynnistetään) tyypitetyssä autoissa.

Suurempi ongelma (OT) on kännykän käyttö! Kannatta muistaa, että rikemaksujen korotus tapahtui syyskyyn alussa.

Tuntuu olevan aika suuri vaiva vaihtaa manuaalisesti, tai miksi niin moni ajaa hämärässä tai vaikka sateella pelkillä päivävaloilla.

Kännykkä toimii kyllä Citigossa komiasti bluetoothilla, jopa tekstiviestit tulee monitoiminäyttöön.
#5
Lainaus käyttäjältä: M_M_M - 04.09.15 - klo:14:09
Meidän 2015 Citigossa ei pala mittarin valot.
Vain mittari neulat hehkuu valoa mutta mitaritaustat pimeänä  ???

Ok. Ja tässä toisessa yksilössä nimenomaan palaa mittarivalot viisareiden lisäksi.
#6
Eipä tässä varsinaisesti ole kyse siitä että minä olisin asian tiimoilta mieleni pahoittanut, vaan siitä, että onkohan kehitys mennyt vähän väärille urille jos -14 mallisessa autossa pitää valot laittaa manuaalisesti päälle.

Ja joo, onhan tuo pieni ja halpa auto mutta on siinä monia "hienoja" vitkuttimia joita ei muista vastaavista pienistä löydy joten kai nyt valotkin voisi olettaa itsestään syttyvän.
#7
No niinhän se on täälläkin, m u t t a jokatapauksessa olisi helpompaa jos olisi ihan pimijänä.

Tai parasta jos siis toimisivat automatique...
#8
Citigossa nimenomaan palaa mittaristossa valot vaikka on päiväasennossa.

Niin eipä tosiaan ihme että ajetaan väärillä valoilla hämärässä.
#9
Yleisesti ottaen tuntuu vaan kömpelöltä nykyajalta, varsinkin kun päiväajovaloillakin toimii esim. mittarivalot niin ei ole ihme että välillä näkee "pimeitä" autoja kun kuski on autuaan tietämätön että valot ei pala.
#10
Lainaus käyttäjältä: kt - 04.09.15 - klo:11:22
Voitko kääntää valot syksyllä päälle ja ottaa keväällä pois? Ei kai niitä joka ajosuoritteen mukaan tarvitse päälle/pois katkoa?

Jää parkit päälle.
#11
Miten voi olla, että Citigossa on nykyaikaiset päiväajovalot mutta kun ilta hämärtyy niin pitää manuaalisesti muistaa vääntää ajovalot päälle ja pois?! Fabiassa sai nämä hömpötykset ohitettua katkaisimella josta mainittiin ohjekirjassa.

Eli Suomen oloissa, puolet vuodesta pitää muistaa vääntää valoja päälle ja pois. Aivan kuin -80 luvun Corollassa. Hienoa!
#12
Budjetti on käytetyn auton budjetti. Tärkeimmät kriteerit on toimivuus, käyttökulut sekä luotettavuus.

Naapurille ei ole tarvetta näyttää, muutakuin p******ä.
#13
TSI ei voi ostaa, DSG ei voi ostaa  :-[

Passatin tai Suberbin haluaisi ostaa, edellämainittujen lisäksi voiko niitä 1.9 TDI koneisenakaan ostaa...

Ehkä pitää luopua koko ajatuksesta siirtyä takaisin VAG-konsernin tuotteeseen.

Ajatuksia/ehdotuksia?


-Mikko
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy