Audi A4 B9 2020-

Aloittaja Flat, 11.01.20 - klo:10:16

« edellinen - seuraava »

Mikkes

Lainaus käyttäjältä: tpu - 25.09.20 - klo:09:59
Tarkennapa mitä tarkoitat tuolla "piti PAKOSTA tilata"? Ei sinun ole pakko tilata yhtään mitään, vaan voit hommata ne talvirenkaat ihan jostain muualta sitten kun parhaaksi näet. Toki ne kannattaa hommata ennen luovutusta, jotta pääsee sitten niillä ajamaan auton liikkeestä pois.

,,lä ota niin kirjaimellisesti. En näe mitään järkeä siinä, että lähden hakemaan renkaita jostain muualta ja roudaan ne sitten erikseen liikkeeseen, että saavat vaihdettua ne alle ennen luovutusta. 
Minulle tulee uusi auto 2-3 vuoden välein ja merkkejä on ollut erittäin paljon muitakin. Ensimmäistä kertaa törmäsin tällaiseen, että autoa ei toimiteta talvella talvirenkailla ja kesäkautena kesärenkailla. Toiset sitten on aina hankittu erikseen kun on ehtinyt.

Flat

Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 25.09.20 - klo:14:18
,,lä ota niin kirjaimellisesti. En näe mitään järkeä siinä, että lähden hakemaan renkaita jostain muualta ja roudaan ne sitten erikseen liikkeeseen, että saavat vaihdettua ne alle ennen luovutusta. 
Minulle tulee uusi auto 2-3 vuoden välein ja merkkejä on ollut erittäin paljon muitakin. Ensimmäistä kertaa törmäsin tällaiseen, että autoa ei toimiteta talvella talvirenkailla ja kesäkautena kesärenkailla. Toiset sitten on aina hankittu erikseen kun on ehtinyt.

Itse olen sopinut uuden auton luovutuksessa että hommaan talvirenkaat myös itse. Tilaan itse netistä ja laitan toimituksen autoliikkeeseen myyjälle. Säästynyt pitkä penni eikä minkäänlaista vaivaa itselle.


Mutta onnea uudesta autosta. Kännykän navigoinnin saa tietysti näytölle android auton tai carplay kautta. Matrixit on kyllä hyvä lisävaruste, ei niitä ilman enään osaa olla. Tuntuisi jotenkin anttiikkiselta räpsytellä valoja manuaalisesti. ( = eli kaikkeen hömppään tottuu ja pikkuhiljaa niitä alkaa pitäämään välttämättömyytenä)

tpu

Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 25.09.20 - klo:14:18
,,lä ota niin kirjaimellisesti. En näe mitään järkeä siinä, että lähden hakemaan renkaita jostain muualta ja roudaan ne sitten erikseen liikkeeseen, että saavat vaihdettua ne alle ennen luovutusta. 
Minulle tulee uusi auto 2-3 vuoden välein ja merkkejä on ollut erittäin paljon muitakin. Ensimmäistä kertaa törmäsin tällaiseen, että autoa ei toimiteta talvella talvirenkailla ja kesäkautena kesärenkailla. Toiset sitten on aina hankittu erikseen kun on ehtinyt.

Ok, ymmärsin hämmennyksen syyn sitten väärin :) Hämmennys ei siis liittynyt siihen, että on pakko ottaa talvirenkaat, vaan siihen, että on pakko ottaa auto kesärenkailla, jolloin pitää sitten hommata ne talvirenkaatkin?

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: Flat - 25.09.20 - klo:14:26
Itse olen sopinut uuden auton luovutuksessa että hommaan talvirenkaat myös itse. Tilaan itse netistä ja laitan toimituksen autoliikkeeseen myyjälle. Säästynyt pitkä penni eikä minkäänlaista vaivaa itselle.


Itse olen aina vaatinut talvi tai kesärenkaat (riippuen kaudesta) kaupan päälle.

Flat

Lainaus käyttäjältä: ksuuk - 25.09.20 - klo:14:37
Itse olen aina vaatinut talvi tai kesärenkaat (riippuen kaudesta) kaupan päälle.

Riippuu tietysti mitä vaatii ja jos vain onnistuu, niin hyvä juttu. Rengas+vanne settin hinta on vaan niin korkea, että eipä ole minun asioimissa liikkeíssä mitään mahdollisuutta saaada kaupanpäälle. Ei ne ihan tosta vaan anna 3-4 KEUR settiä kaupanpäälle. Pelkät renkaatkin siellä maksaa maltaita.
Mielummin tinkaan löysät pois auton hinnasta ja homman itse renkaat muualta.

ksuuk

Lainaus käyttäjältä: Flat - 25.09.20 - klo:14:49
Riippuu tietysti mitä vaatii ja jos vain onnistuu, niin hyvä juttu. Rengas+vanne settin hinta on vaan niin korkea, että eipä ole minun asioimissa liikkeíssä mitään mahdollisuutta saaada kaupanpäälle. Ei ne ihan tosta vaan anna 3-4 KEUR settiä kaupanpäälle. Pelkät renkaatkin siellä maksaa maltaita.
Mielummin tinkaan löysät pois auton hinnasta ja homman itse renkaat muualta.


En ole koskaan halunnut tupla vanteita, renkaat vaan.

hojaleht

Ohessa muuten audin originaalivanteilla talvirenkaiden hintoja, näyttäs olevan alle 2 tonnia.

https://www.audi.ee/dam/nemo/ee/Originaalosad/210x297_AOTEP_AZ_PDJ_2019_Talv_EST_2.pdf
A4 2.0TDI, Leon 1.5TGI, KTM250GS

Flat

Lainaus käyttäjältä: hojaleht - 25.09.20 - klo:15:24
Ohessa muuten audin originaalivanteilla talvirenkaiden hintoja, näyttäs olevan alle 2 tonnia.

https://www.audi.ee/dam/nemo/ee/Originaalosad/210x297_AOTEP_AZ_PDJ_2019_Talv_EST_2.pdf

Nuohan on ihan kohtuuhintaisia settejä. Mutta itse tilailuksi nuokin sitten menee. Ellet sitten virossa asu. Suomihinnat ovat sitten ihan jotain muuta.

Mikkes

Lainaus käyttäjältä: tpu - 25.09.20 - klo:14:34
Ok, ymmärsin hämmennyksen syyn sitten väärin :) Hämmennys ei siis liittynyt siihen, että on pakko ottaa talvirenkaat, vaan siihen, että on pakko ottaa auto kesärenkailla, jolloin pitää sitten hommata ne talvirenkaatkin?

Juuri näin.

Mikkes

Lainaus käyttäjältä: Flat - 25.09.20 - klo:14:26
Itse olen sopinut uuden auton luovutuksessa että hommaan talvirenkaat myös itse. Tilaan itse netistä ja laitan toimituksen autoliikkeeseen myyjälle. Säästynyt pitkä penni eikä minkäänlaista vaivaa itselle.


Mutta onnea uudesta autosta. Kännykän navigoinnin saa tietysti näytölle android auton tai carplay kautta. Matrixit on kyllä hyvä lisävaruste, ei niitä ilman enään osaa olla. Tuntuisi jotenkin anttiikkiselta räpsytellä valoja manuaalisesti. ( = eli kaikkeen hömppään tottuu ja pikkuhiljaa niitä alkaa pitäämään välttämättömyytenä)

Kiitoksia. Ei noita pitkiä nykyisessä Volvossanikaan tarvitse räpsytellä, vaihtaa automattisesti. Mutta siinä ei tuo valokeila muutu automaattisesti kuten led matrixeissa.

nasse

Paluu Audin leiriin tapahtuu ja tilasin A4 Avant Business Advanced 40 TFSI quattro S tronicin. Varusteita tulee ns. riittävästi. Toimitusajaksi arvioitiin 5kk, mutta katsotaan sitten kun tilaus on tehtaalla.

Talvirengassetti oli muuten suunnilleen saman hintainen kuin noi tässä ketjussa mainitut Viron hinnat.

Vakiovarusteet
8T8 Adaptive cruise control -järjestelmä
4I3 Advanced key -system (älykäs avain -järjestelmä)
VT5 Alumiiniset ovien kynnyslistat edessä, valaistut "S" logolla
6I1 Audi active lane assist - aktiivinen kaistallapysymisvahti
PCE Audi adaptive cruise control-järjestelmä Stop&Go-toiminnolla & Audi acti
9S9 Audi virtual cockpit plus - Audi virtuaalimittaristo plus
4L6 Automaattisesti himmentyvä taustapeili
1S1 Autonosturi ja työkalusarja
S3Y Control of special edition prices
6F7 Emblems
KA6 Etu- ja takakamerajärjestelmä ja kaksi sivukameraa
VW5 Etusivulasit äänieristelasia
2Z0 Ilman tyyppi- ja moottorimallimerkintää
GT6 Kiiltävän mustat somisteet
8VP LED -takavalot dynaamisilla vilkuilla
GB1 LTE-tuki Audi phone box
PXC Matrix LED -ajovalot dynaamisilla etu- ja takavilkuilla
8IY Matrix LED ajovalot dynaamisilla etu- ja takavilkuilla
8G4 Matrix LED -ajovalot dynaamisilla vilkulla
6NQ Musta sisäkaton verhoilu
3S2 Mustat kattokaiteet
7X5 Park assist -pysäköintiavustin
VF1 Poljinpinnat ruostumatonta terästä
WQS S line -sisätilapaketti
3L4 Sähkösäätöiset etuistuimet, kuljettajan istuin muistilla, sis. sähkösäätö (3L4)

Lisävarusteet

2 USB-latauspistoketta takaistuimella
Advanced key system ja takaluukun automaattinen avaustoiminto liiketunnistimella
Alumiinivanteet, 5-parallelpuolainen design, koko 7,5 J x17, renkaat 225/50 R17 (ja samat vanteet Nokian R3:lla talveksi)
Audi phone box
Bang & Olufsen 3D Sound System
Häikäisysuojat, ulosvedettävät
Istuinverhoilu Feinnappanahka S line -logolla
Laajennettu LED -sisävalopaketti, valittavissa 30 värivaihtoehtoa
Musta Optiikka -paketti
Progress-varustepaketti
Pääntukien korkeus-, kallistus-, ja etäisyyssäätö etuistuimiin
Sähköisesti sisäänpäin taittuvat ja automaattisesti himmentyvät ulkopeilit muistilla
Sähköisesti säädettävä iskunvaimennus comfort-alustalla
Sähkösäätöiset etuistuimet, kuljettajan istuin muistilla, sis. sähkösäätö (PV3)
Tammipuu-somistelistat, harmaa
Teknologia-paketti "Parking"
Terra-harmaa, metalliväri
Tilaa säästävä vararengas
Trend-nahkapaketti
Tummennetut takasivulasit ja takalasi



Flat

Juuri ja juuri tuolla kehtaa iltahämärissä kylillä pyörähtää. :)  Onnea uutukaisesta ja odottamisen riemua.

Mikäs tämä on : S3Y Control of special edition prices
Joutuuko ostamaan tämän että saa speciaali hinnat ?

Erikoinen auto kun siinä on kolmet ajovalot ? Näkeepähän pimeässä :)
varmaan jotain tällästä


Mikkes

Lainaus käyttäjältä: Flat - 09.10.20 - klo:16:16
Juuri ja juuri tuolla kehtaa iltahämärissä kylillä pyörähtää. :)  Onnea uutukaisesta ja odottamisen riemua.

Mikäs tämä on : S3Y Control of special edition prices
Joutuuko ostamaan tämän että saa speciaali hinnat ?

Erikoinen auto kun siinä on kolmet ajovalot ? Näkeepähän pimeässä :)
varmaan jotain tällästä



Saadaan katsos varustelista näyttämään pitkältä kuin nälkävuosi, kun toistetaan samaa asiaa useaan kertaan. Kyllä minä uskoisin kertaalleen mainittuna senkin, että siinä on nahkajakkarat.

b1mpo

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.10.20 - klo:09:09
"Nahkajakkarat"... Kaikista surkeimmat kidutustuolit mitä voi olla. Talvella kylmänkalseat ja kesällä selkä likomärkä.
Itse pidän kevytsuojaa ongelman vioksi. ???
Niin, mitä yrität sanoa? Kaikilla ei hikoa kannikat samalla tavalla. Talvella pukeutuminen ja esilämmitys ovat olennainen osa auton käyttöä. Jos itse koet noin, niin se ei ole totuus, vaan sun oma mielipide ja kokemus. Voisit ennemmin kysyä, että kokeeko toinen samoin, kuin itse koet? Parin nahkajakkara-auton jälkeen itselle ei ole ollut tärkeää nahkasisusta, vaikka se tiettyä fiilistä antaa ja on helppohoitoinen.
Octavia Style 1.5 tsi -19
Ex Octavia Combi Style 1.0tsi -17
Ex Octavia Combi Elegance 1.6tdi -14
Ex Octavia Combi Greenline 1.6tdi -10
Ex Leon Stella Profile 1.9tdi 110 -05

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.10.20 - klo:09:09
"Nahkajakkarat"... Kaikista surkeimmat kidutustuolit mitä voi olla. Talvella kylmänkalseat ja kesällä selkä likomärkä.
Itse pidän kevytsuojaa ongelman vioksi. ???

Minkälaista kevytsuojaa pidät nahkapenkilläsi? Vai oletko laittanut penkkiin sellaisen -70 luvun sukolit/ istuinpäälliset? Olisiko kannattanut testata auto nahkapenkkien osalta, ennen kuin menit ruksaamaan ne autoosi?

Tuohon tapaan?
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Erkka

Niinpä. Miksi päädyit nahkapenkkeihin, kun niin onnettomaksi niitä kuvailet? Etkö todellakaan penkkien ominaisuuksia testannut, ennen ostopäätöstä?  ;)
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

nasse

Lainaus käyttäjältä: Mikkes - 10.10.20 - klo:06:48
Saadaan katsos varustelista näyttämään pitkältä kuin nälkävuosi, kun toistetaan samaa asiaa useaan kertaan. Kyllä minä uskoisin kertaalleen mainittuna senkin, että siinä on nahkajakkarat.

Joo, en minä tuota konfiguraattoria ole rakentanut.

nasse

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.10.20 - klo:09:09
"Nahkajakkarat"... Kaikista surkeimmat kidutustuolit mitä voi olla. Talvella kylmänkalseat ja kesällä selkä likomärkä.
Itse pidän kevytsuojaa ongelman vioksi. ???

En yleensä vastaa tuollaisille amatöörimäisille provoilijoille, mutta kyllä noita nahkapenkkejä mietin aika pitkään juurikin tuon mahdollisen hiostavuuden kannalta. Päätin nyt kuitenkin kokeilla. Auto majailee maanalaisessa parkkihallissa joten yleensä ei lähdettäessä ole kuuma eikä kylmä.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.10.20 - klo:11:45
Siksipä juuri kuin jotkut "kuolaavat niiden hyvyyttä".

Ahaa! Ostat auton "joidenkin kuolaavien henkilöiden" tuntemuksiin perustuen, etkä omien mieltymyksiesi mukaisesti? Okei, asia vilpitön. ;)
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Epes

Lainaus käyttäjältä: nasse - 09.10.20 - klo:12:31
Paluu Audin leiriin tapahtuu ja tilasin A4 Avant Business Advanced 40 TFSI quattro S tronicin. Varusteita tulee ns. riittävästi. Toimitusajaksi arvioitiin 5kk, mutta katsotaan sitten kun tilaus on tehtaalla.........

Samanlainen auto sedanina tuli tilattua viikolla. Parilla varustepaketilla eli progress ja comfort ja lisäksi jotain erillisiä kuten esim. vararengas työkaluineen. Hinta pysyi erittäin maltillisena alle 46t,. Nuo paketit kun avaa, niin tulee kyllä asiallista varustetta pitkä lista. Varsinkin progress joka tuo 700,:lla S-line sisäpaketin, äänieristelasit, matrix-LED:t, digimittariston, adaptiivisen vakkarin jne......
Jätit omastasi comfortin pois? 1500,:lla kaukosäätöeberi ja sähkökoukku. Itse tarvitsen noita ja jätin taas muun varustelistan vähemmälle. Toimitusarvaus 1/21.

nasse

Lainaus käyttäjältä: Epes - 10.10.20 - klo:12:28

Jätit omastasi comfortin pois? 1500,:lla kaukosäätöeberi ja sähkökoukku. Itse tarvitsen noita ja jätin taas muun varustelistan vähemmälle. Toimitusarvaus 1/21.

Itselläni ei eberille eikä koukulle ole käyttöä joten sain hinnan pysymään just alle 60t kun jätin comfortin pois  ::) Progress paketti on tosiaan todella hintansa arvoinen.

Erkka

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.10.20 - klo:13:05
Suurin osa ihmisistä luottaa siihen mikä menee ihmisiin kuin häkä, en ollut poikkeus. Kokemusta viisaampi. Meneppäs kysymään autoliikkeestä saatko auton kesäksi/talveksi koekäyttöön nahkapenkkien käyttömukavuutta testaamismielessä, ei onnaa.
On tämä kyllä ihmeellinen keskusteluareena jos esittää rehellisesti oman mielipiteen niin se on provoilua.

Olenko väittänyt sinun provoilleen? Muutamia kysymyksiä ja tarkennuksia olen esittänyt nahkapenkkeihin liittyen, joihin olen sinulta mielipiteesi saanut. Mukavaa viikonloppua, Sinulle.  :)
Skoda Octavia Combi 1,5 TSI Style eTEC DSG vm. 2024   
Matkailuvaunu Fendt 465 TG Apero vm.2024
Ex. Skoda Octavia Combi 1,0 TSI Ambition e-TEC DSG 2021
Ex. VW Tiguan Style eHybrid 180 kW DSG-autom. 2021

Mk233

Onko kenellekkäön tullut ilmoitusts, että uusi laturi olisi nyt vaihdettavissa? Mulle ei ainakaan. Ajattelin kohta rueta väsäämään keskolle korvausvaatimusta. Ovat myyneet 50k, auton, mitä ei voi käyttää.Eikös ilmoitus tästä tullut kuitenkin jo kesäkuussa? Onko kukaan softannu uutta 35sta motorbitillä? Kokemuksia?

Flat

Lainaus käyttäjältä: Mk233 - 12.10.20 - klo:09:31
Onko kenellekkäön tullut ilmoitusts, että uusi laturi olisi nyt vaihdettavissa? Mulle ei ainakaan. Ajattelin kohta rueta väsäämään keskolle korvausvaatimusta. Ovat myyneet 50k, auton, mitä ei voi käyttää.Eikös ilmoitus tästä tullut kuitenkin jo kesäkuussa? Onko kukaan softannu uutta 35sta motorbitillä? Kokemuksia?

Ei ole vaihdettu vielä. Reilu Kuukausi sitten soitin erikseen ja lupasivat tilata laturin juuri omaa autoani varten. Eipä ole kuulunut mitään sen jälkeen. Aika koominen takaisinkutsukampanja. Eivät pysty korjamaan autojaan tavarapulan takia.

Mk233

Ne varas mulle osan heinäkuussa. Lupasivat ilmotella kun voin tulla vaihtamaan, mut hiljasta on ollu. Soittelin elokuussa, ei mitään tietoa.

Flat

Jotenkin alkaa tuntumaan siltä, että tässä viivyttelyssä on muutakin takana kuin pelkkä tavarapula. Onkohan ongelman ratkaisu vielä hieman auki, ja tavarapulan varjolla viivyttävät korjauksia ?

Mk233

En tiedä mikä mättää mut mun kärsivällisyys alkaa loppumaan. Soitin äsken ja kyselin asiasta. Lupasivat selvitellä asiaa. En tiedä miten tossa käy jos laittais korvaushakemusta vetämään. Toinen vaihtoehto on et ne antaa mulle toisen auton siksi aikaa kun korjaus on tehty.

mattinen

Lainaus käyttäjältä: Jönglööraaja - 10.10.20 - klo:10:47
Kaikista paskin verhoilumateriaali penkeissä on nahka. Hyvä kangasverhoilu eri versioineen on ehdottomasti paras. Jos ajaa talvellakin pakkasessa 10 km pätkää pitäiskö minun alkaa lämmittämään autoa erikseen sen takia, että siinä on nahkapenkit? Ainoa kunnollinen nahka on ns. natura-nahka joka ei hikoa eikä tunnu kylmältä. Kallista on kyseinen nahka jota ei tavallisissa autoissa ole. Itsellä on 7-hengen sohva nature nahkaa joka ei hikoa ja myötäilee heti ihon lämpötilaa hintaakin on liki 10 000 eur.

Nimimerkillä ”Jönglööraaja” on pitkä perinne kangaspenkkien puolestajapuhujana. Pitkän kokemuksensa myötä hän on tullut huomaamaan niiden edut nahkapenkkeihin verrattuna:

Lainaus käyttäjältä: rami - 12.11.15 - klo:23:17
Hyvät kangaspekit ovat ehdottomasti mukavimmat käytössä. En ikinä huolisi nahkapenkkejä autooni vaikka saisi samalla hinnalla kuin kangaspenkit.Kangaspenkki on kesällä ilmava ja talvella lämmin. Katselin Pasuunaa nahkapenkeillä ja tuli mieleen kalseanoloinen kokonaisuus ja Yäk.

Lainaus käyttäjältä: rami - 13.11.15 - klo:13:03
Kuka ihmeessä kadehtii jotain nuoltun-näköisiä ja halkeilevia sekä pussille venyneitä nahkapenkkejä? Minulla ei ole ollut koskaan nahkapenkkejä eikä tule olemaan. Meneppäs -20C autoon talvella ja kokeile kämmenellä nahkaa ja kangasverhoilua vertailu kyllä osoittaa,että nahka tuntuu alussa kylmemmältä. Sanoohan sen nyt älykin,että tiheämpi aine tuntuu pitempään kylmältä ennen kuin se lämpiää.

Lainaus käyttäjältä: rami - 14.11.15 - klo:08:59
Suurin osa näistä kirjoittajista ei ole ikinä kunnollista nahkaa nähnytkään missään paikassa. Ensinnäkin se on niin kallista ettei sitä sarjatuotanto koppuroihin edes laiteta. Jotain Alcantaraa Heh.  On muuten ällöttävän-näköistä ihan kuin jotain vasikan nuolemaa mikä on keinotekoisesti käsiteltyä jonka sidoksena on rätti siten saatu muistuttamaan nahkaa.

Ja siinä missä nimimerkki ”rami” on matkan varrella vaihtunut ”Jönglööraajaan”, on myös kotisohvan hintaan tehty 4 000 euron inflaatiotarkistus:

Lainaus käyttäjältä: rami - 13.11.15 - klo:13:03
Juups' On minulla kotona nahkasohvat ja hyvät sohvat onkin mutta ne ovat aina tasalämpimässä ja tuntuvat siten ihan OK. Pohjanmaan Kalusteen naturenahkaa joka on täysin hiostamation ja odella pehmoinen iholle. (tämä on niin kallista nahkaa ettei sitä vakiokaaroihin laiteta) Paksua nature nahkaa sohvan hinta 6000 euroa.

mattinen

#238
Mahdatkohan sekoittaa minut johonkuhun toiseen? Minulla kun ei koskaan A3 1.6 TDI:iä ole ollut. Sen sijaan muuan "rami" kyllä aikoinaan sellaisella ajeli:

Lainaus käyttäjältä: rami - 18.03.14 - klo:20:07
Ajelin tuossa tänään 300km reissun ja kyllä on jumalaton riesa tuo ohjaus.
- - -
A3 SB 1.6 TDI Stronic  vm 2014 ml 6900km.

Tällä samaisella "ramilla" oli myös tapana jankata renkaista sellaisissa yhteyksissä, jotka eivät mitenkään liittyneet renkaisiin.

batman14

Voitte varmaan jatkaa privaviesteillä teidän nokittelua? Ei tarvitse tätäkään ketjua täyttää aivan tyhjänpäiväisellä lätinällä joka ei kuulu ketjun aiheeseen pätkääkään.

Onko kukaan saanut arvioita milloin 40TFSI quattro mallit olisi koeajettavissa? Myyjä ei osannut sanoa kk-sitten vaan veikkasi loppuvuotta.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy