Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Aiheet - Wekotin

#1
http://www.iltalehti.fi/autot/2014050518267191_au.shtml

Oispa pitänyt toi itekin aikoinaan hoksata. Hitto sentään.  ::)
#2
Kysymys juontaa ihan vain rakkaudesta voiteluaineisiin. Eli mitä merkkiä suosit ja miksi? Laittakaa myös SAE-viskositeetti. Listasin muutamia Suomessa myytäviä tuttuja merkkejä.


Edit: piru kun tuli varaslähtö. Painoin enteriä ennen kuin gallup oli valmis...
#3
VCDS (VAGCOM) / VAG-Tacho
10.07.12 - klo:11:40
Tänne voi kerätä kokemuksia tästä piuhasta jos löytyy kokemuksia. Pitäisi lukea vanhemmista ->2004 asti olevista SKC-koodin esim. ajoneston ohjelmointia varten. Ei taida kuitenkaan uudemmissa pelittää? VCDS:n piuha ei toimi ilmeisesti tuon kanssa. Piuha näytti maksavan jotain pari kymppiä.

http://www.orebrobildiagnos.se/OBD2/VagTaxo_User_Manual_Eng.pdf
http://www.e-ville.com/fi/18-obd-kaapelit/3886-obd-kaapeli-opel-vag-tacho.html

Vag Tacho 2.5
#4
Iltalehti uutisoi, että uudet ajokortit mukaanlukien B, on kerrallaan 15 vuotta voimassa. Kommentteja.

http://www.iltalehti.fi/autot/2012041115438229_au.shtml

Trafi
#5
Noniin... ko operaatio olisi edessä varmaankin perjantaina. Aika hyvin muuten pitää kutinsa tuo, että ksenon-polttimot kestää tuon 100tkm. Itsellä meni punaiseksi 93tkm kohdalla toinen polttimo ja sammui kaksi päivää myöhemmin.
VW:n vaihto-ohjeet on käytettävissä, mutta siinä mainitaan puskurin irrotus. Nimim. Tos taisi mainita, että ei tarvitse joten kokeillaan ensin ilman. Ko. operaatio tullaan suorittamaan pihamaalla lumihangenssa ilman ylimääräistä luxusta lämpimän tallin tai nosturin muodossa. Voin napsia vaihdosta kuvia ja liittää tänne myöhemmin. Aika hintsusti löytyy DIY-kuvia tästä suoritteesta. Nyt voisi viime käden vinkit vielä heittää...

-Akku kannattaa varmaan irroittaa (siis miinus-johto) ennen työn aloittamista. VW:n ohje myös toteaa, että jälkijännitteet tulee purkaa käyttämällä valokytkin parkeilla ja ajovaloilla ja takaisin nollalle ja virta-avain taskussa.
-VCDS on käytössä jos tarvetta perusajolle ilmenee. Onko tietoa kadottaako ajovalon säätömoottorin aivokoppa tuon suuntauksen jos/kun töpseli vedetään irti?

Tavoitteena tietysti, että auto käy ja kukkuu vielä tämänkin jälkeen eikä tarvitse suoraan paaliin viedä.

Tarvikkeetkin on jo hommattuna:

2x Philips D2S 4300k
2x Philips X-treme Vision 100%
2x Philips C5W
2x Philips W5W

#6
Onkos foorumin Audisteilla tietoa, että kuuluuko A4 -06 väylät jäädä "hereille" kun avain on taskussa? Eli esim. kännykän lataus läpi yön onnistuu pistokkeesta. Omassa Golfissa ei ainakaan onnistu.

Asia tuli esille kun luettiin VCDS:llä kaverin A4:sta ja oli pari vikakoodia:

Address 01: Engine
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
               P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Address 08: Auto HVAC
65535 - Internal Control Module Memory Error

Voisko tuo AC:n moduli erhe jättää väylät päälle ja täten kuluttaa akkua? Tosin mitään ongelmaa ei ainakaan vielä ole ollut käynnistyksessä tai muussa, mutta entäpä jos auto seisoo vaikka viikon.


Edit: Nyt kun tarkistin uudestaan tuon virhelokin huomasin, että HVAC coding: 00000
Siis tuota ei ole ilmeisesti ohjelmoitu. :-\

#7
Kuningaskuluttaja näköjään ottanut VW:n hampaisiinsa. Jälleen jonkin omistajan tarinaa ensi torstaina luvassa.

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/

edit: sehän olikin ostajan, ei omistajan.

Otsikko korjattu. Quality
#8
Tapahtumat / Allure Of The Seas...
29.10.10 - klo:16:24
Oltiin videokamera kädessä kun "merten viettelys" lähti kohti lämpimämpiä vesiä. Massiivinen näky luonnossa.

Allure Of The Seas Leaving Part 2 HD
#9
Tätä nyt on jatkunut pitkän tovin jo ja kyllästyin ja unohdinkin jo koko ongelman, mutta nyt taas tuli hinku soittaa musiikkia tuon kautta. Ongelma vain on, että tuo äänenlaatu on paskaa tuon Media-Innin kautta. Biisit rätisee ihan hemmetisti. CD:n ja radion kautta rätinää ei esiinny. Kysessä on siis marmoritiskin jälkiasentama piuha. Onkos muilla ollut ongelmia?

Tollaisen löysin aiheesta, eli voisi jopa olla viallisia MDI:tä liikkellä VW:ltä.

http://vwnavi.com/archive/index.php/t-10428.html
#10
Ultimatevw.comissa nimimerkki H.Schmidt postasi mielenkiintoisen linkin autobildin sivulle.

Valitettavasti itse en ymmärrä sanaakaan saksaa joten tekstin sisältö menee vähintäänkin ohi  :-\

Edit: niin ja se linkki http://www.autobild.de/artikel/kaelteschaeden-am-vw-golf-v_1119985.html
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy