passatin ovivalot

Aloittaja vwpassat2011, 10.01.16 - klo:13:44

« edellinen - seuraava »

vwpassat2011

Mulla on passat 2011v 1.8 Ongelma on, että miten saada ovissa olevat punaiset huomiovalot palaan? Eivät ole palaneet edellisilläkään omistajilla. Saako ne jostain näytön asetuksista päälle?

TuplaVW

Lainaus käyttäjältä: vwpassat2011 - 10.01.16 - klo:13:44
Mulla on passat 2011v 1.8 Ongelma on, että miten saada ovissa olevat punaiset huomiovalot palaan? Eivät ole palaneet edellisilläkään omistajilla. Saako ne jostain näytön asetuksista päälle?
En nyt muista tuliko nuo valot highlinen, tunnelmavalojen vai peilipaketin mukana, mutta jos Passatissasi on nuo kaikki, pitää valojen ovissa myös alaspäin palaa ilman asetuksia. Muussa tapauksessa taitavat olla vain heijastimet.
Mercedes-Benz 4matic -16

Golf Variant TSI DSG Highline -14   (ACC, DCC, Webasto, Dynamic ym)
ex:
Passat Variant TSI DSG Highline -11   (I,II,III, ACC,DCC,Webasto, ym)
Golf Variant TSI -10   (I,II,III ym)
Passat Variant 1,9 PD Luxline -08

repomies

Eiköhän se jotenkin näin mene B7 passatissakin:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=23719

Valosarja chinasta ja selvittäen mihin pinniin ovessa pitää laittaa.

vwpassat2011

Täytyy kysellä huollossa seuraavan kerran kuuluuko niitten palaa, jos en sitä aiemmin keksi syytä siihen.

Natina

Lainaus käyttäjältä: vwpassat2011 - 10.01.16 - klo:19:16
Täytyy kysellä huollossa seuraavan kerran kuuluuko niitten palaa, jos en sitä aiemmin keksi syytä siihen.

Oma 2011 Trendline ei sisällä ovivaloja, vaikka on himmenevää peiliä, sähköistä peräluukkua ja muuta passat-pakettia onkin.

Sen verran olen asiaa hutkinut, että käytin yhtä heijastinta irti. Lähtee tosiaan ihan reunasta meisselillä vääntämällä. Kiinalamppuja tilalle ja johtoja lisää oviboksien liittimiin. Itselläni projekti on antanut odottaa sopivaa inspistä, kun ovipahvit pitää kuitenkin irrotella.

Samalla kinostaisi vaihtaa ovilistat valaistuihin ambient-listoihin, mutta sellaisia en ole mistään onnistunut löytämään.

Niin, ja koodauksen VCDS:llä tarvinnee myös, jotta valot toimii.
Ei se virhe ole, vaan kauneusvirhe.

vwpassat2011

Tänään selvis huollossa, että ovissa on heijastimet, et se siitä sitten.

vwmies

Lainaus käyttäjältä: vwpassat2011 - 22.01.16 - klo:21:05
Tänään selvis huollossa, että ovissa on heijastimet, et se siitä sitten.

Ei niitä ole Comfortlinessäkään, Highlinessa taitavat löýtyä.
Itse asiassa löysin vanhan esitteen ja hinnaston, mutta siitäkään tämä ei yhdellä lukaisulla selvinnyt.
Yritetään pärjätä.

Killer

Ei löydy Highlinestakaan vakiona. Ei ainakaan meillä pala vaikka kyseinen varustelutaso löytyy.
Taitavat tulla tunnelmavalojen kanssa, koska on highline varustelu ja peilipaketti löytyy myös.
Kaikki on siistiä minkä itse tekee.....
Skoda Octavia RS 4x4 -18 hb

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy