Passat sumuvalot

Aloittaja jamppaee, 19.11.15 - klo:16:41

« edellinen - seuraava »

jamppaee

Mulla on passat variant trendline 2.0 tdi 2012 enkä saa kyseisessä mallissa etusumuvaloja päälle "kirveelläkään".Takasumari kyllä menee kun vetäisee siitä valonapista.Pitäisikö tuossa mallissa muuten olla myös ne valot jotka syttyy kun kääntyy esim.risteyksessä?Sori typerät kysymykset mutta on mun ensimmäinen Volkkari ja käyttis on saksaksi.

hece

Onko sinulla ajovaloina halogeenit vai xenonit? Jos sinulla on halogeenien yhteydessä vain yhdet polttimot puskurin alalaidassa, on ne päiväajovalot, ei sumuvalot.

Natina

Kääntymisvalojen olemassaolo on helppo todeta: auto parkkiin, virrat (+ kirkkaassa valossa valot) ja vilkku päälle. Pitäisi syttyä vilkun puolelle.

Jos ei vielä syty, varmista valikosta että Bend Lights (tjsp) on valittuna.
Ei se virhe ole, vaan kauneusvirhe.

jamppaee

Kiitoksia vastauksista!Asetuksia räpläämällä huomasin että päivävalothan ne ovat.

Patomursu

Lainaus käyttäjältä: jamppaee - 21.11.15 - klo:12:40
Kiitoksia vastauksista!Asetuksia räpläämällä huomasin että päivävalothan ne ovat.

Hyvä niin, nimittäin etusumareilla et tee mitään liikenteessä näkemisen parantamiseksi paitsi ehkä 1 päivänä vuodessa.
Kahta en vaihda, merkkiä ja vaihdetta.

hece

Lainaus käyttäjältä: Patomursu - 21.11.15 - klo:12:44
Hyvä niin, nimittäin etusumareilla et tee mitään liikenteessä näkemisen parantamiseksi paitsi ehkä 1 päivänä vuodessa.
Ja vihdoinkin mulla on volkkari jossa voi käyttää takasumareita ilman etusumareita!

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy