1.6 tdi lastutetuna vai 2.0 tdi

Aloittaja isoaisa, 25.10.15 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

isoaisa

Niin Elikkäs kumpi ois parempi vaihtoehto 1.6 tdi lastutettuna 150 hv 319 nm vai vakio 2.0 140 hv 320 nm

hurri

Ilman muuta vakio. Lastuta sitten tarvittaessa.
Ex: M-B GLE 63 S 2018, M-B C 63 S First Edition 2017; M-B GLE 450 2016; Audi S7 2015; Audi S7 2013; A5 Sportback 2012; A3 Sedan 2013

isoaisa

Jos 2.0 tdi laitan niin vakiona pysyy. Mietin vaan että kumpi on loppupeleissä parempi 150 hv 319 nm vai 140 hv 320 nm

repomies

Ehkäpä näinä päästöhuijausten aikoina kannattaa ainakin hetkeksi unohtaa lastutukset. Jos sitten vasta kun pöly on laskeutunut..

hurri

Lainaus käyttäjältä: isoaisa - 25.10.15 - klo:16:29Mietin vaan että kumpi on loppupeleissä parempi 150 hv 319 nm vai 140 hv 320 nm

VAGgineissa taitaa teholukemat olla varmuuden vuoksi alakanttiin ilmoitettuja eli saat tuolla stock-koneella todennäköisesti tehokkaamman vehkeen ilman riskiä.
Ex: M-B GLE 63 S 2018, M-B C 63 S First Edition 2017; M-B GLE 450 2016; Audi S7 2015; Audi S7 2013; A5 Sportback 2012; A3 Sedan 2013

isoaisa

En itsessään nää mitään riskiä lastutettuna. Se mietityttää että kumpi on loppupeleissä käytettävämpi. Ostohinnassa säästäisi kuitenkin ison summan

repomies

Ne jyrää teitin lastutuksen kun moottorin päästöt "korjataan" ja saattaapa 1.6tdi saada uutta päästölaitteistoakin riesakseen. Varmempi valita 2.0.

JYeti

Niin kauan kunnes päästöhuijaushommien seuraukset ovat selvinneet, pidän varsin pölhönä mihinkään lastutuksiin sekoiluja. Riskinä on mojovat jälkiverot koska päästöt. Ja sokerina kakussa kilpien poisto kunnes päästöt säädetty takaisin kohdilleen.

Terv. nimimerkki "Ilonpilaaja"

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy