Niin Elikkäs kumpi ois parempi vaihtoehto 1.6 tdi lastutettuna 150 hv 319 nm vai vakio 2.0 140 hv 320 nm
Ilman muuta vakio. Lastuta sitten tarvittaessa.
Jos 2.0 tdi laitan niin vakiona pysyy. Mietin vaan että kumpi on loppupeleissä parempi 150 hv 319 nm vai 140 hv 320 nm
Ehkäpä näinä päästöhuijausten aikoina kannattaa ainakin hetkeksi unohtaa lastutukset. Jos sitten vasta kun pöly on laskeutunut..
Lainaus käyttäjältä: isoaisa - 25.10.15 - klo:16:29Mietin vaan että kumpi on loppupeleissä parempi 150 hv 319 nm vai 140 hv 320 nm
VAGgineissa taitaa teholukemat olla varmuuden vuoksi alakanttiin ilmoitettuja eli saat tuolla stock-koneella todennäköisesti tehokkaamman vehkeen ilman riskiä.
En itsessään nää mitään riskiä lastutettuna. Se mietityttää että kumpi on loppupeleissä käytettävämpi. Ostohinnassa säästäisi kuitenkin ison summan
Ne jyrää teitin lastutuksen kun moottorin päästöt "korjataan" ja saattaapa 1.6tdi saada uutta päästölaitteistoakin riesakseen. Varmempi valita 2.0.
Niin kauan kunnes päästöhuijaushommien seuraukset ovat selvinneet, pidän varsin pölhönä mihinkään lastutuksiin sekoiluja. Riskinä on mojovat jälkiverot koska päästöt. Ja sokerina kakussa kilpien poisto kunnes päästöt säädetty takaisin kohdilleen.
Terv. nimimerkki "Ilonpilaaja"