Skoda Superb III kokemuksia ja ehdotuksia.

Aloittaja Skodakuski, 06.03.17 - klo:22:12

« edellinen - seuraava »

Skodakuski

Kokemuksia III Superbista lähinä 2.0tdi 190HP ja muistakin lähinnä ajo mukavuudesta rengasmelusta mootorin/dsg toiminnasta. Mites muuten tolla 2.0tdi etuvedolla pärjää nelikkoon nähden suomen talvissa kun tulee nelikolla Skodaksi vähän turhan tyyriksi. Tullee peräkärryä ja muuta vedettyä kilsoja vuodessa noi 60-70tkm. Varustetasoakin vähän miettinny joko elegance tai L&K sportline ehkä pieni vaihtoehto mutta ei se oikeen kuitenkaan. Jos neliveto niin sitten aika varmasti ambition. Kertokaa mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä pelistä!
Ajossa: Mercedes benz E320cdi 4matic -08
Ex: Volvo v70 D5 awd -10
Ex: Mercedes benz E200cdi -04
Ex: Bmw 320d -04

mikkole

Itsellä nyt kokemusta 17tkm edestä 190hp nelikko hatcbakistä.  Tilaa on reilusti joka suuntaan. Renkasmelu vii golfiin verrattuna reilusti hiljasempi. Kulutus seka ajossa 6.5 paikkeillä. Maantiellä olen päässyt lähelle 5 lulemia. Ja nuo on todellisia Lukemia. Itelle neliveto ehdoton. Sportti alusta saisi olla omaan makuun hiukan napakampi. Valot on auton suurin puute. Kantama on todella lyhyt. Kokonaisuudessaan olen tyytyväinen. Vielä ei ole ilmennyt mitään laatu ongelmia. Ei edes ikkunan huurtumista.
Nykyiset skoda fabia vm20 crafter vm21 sprinter vm16. Ex Crafter vm2017,suberb 4x4 tdi vm2016.   crafter maxi vm13. golf variant 4motion 2014 transporter 128kw vm08, octavia combi 4x4 vm11, golf variant 2,0 tdi vm07, ibiza sport tdi vm01, cordoba variant vm98

Juhutti

Etuvedolla pärjää Suomessa erittäin hyvin, mikäli nyt ei satu olemaan kämppä tai mökki jonkun pitkän korpitien varressa. En ole kyllä nelivetoa kaivannut pätkääkään, vaikka onhan se omanlaistaan luxusta.

Auto on 150 heppaisella 2.0 tdi:llä ja manuaalilaatikolla oleva farkku, Style-versiona. Perus alustalla pärjää hyvin eikä ole sen suhteen mitään moittimista. Varusteita joita en vaihtaisi: sähköinen takaluukku ja Cantonin audiopaketti. Mitä kaipaisin, niin panorama-kattoa. Toisi valoa mukavasti lisää. Autoni on varustettu paremmilla beigeillä nahoilla, ja ne tuovat kyllä mukavasti ilmettä ohjaamon.

Kulutus on ajotietokoneen mukaan ollut siinä 5,0 - 5,3 l / 100km. Todellinen on sitten mitä lie, joka tapauksessa auton kokoon nähden todella vähän.

Ja ajomelusta täytyy sanoa, että onhan Superb VAG-tuotteeksi erittäin hiljainen. Referenssinä edellinen omistamani bemarin 645ci, joka oli kuitenkin lähtöhinnaltaan ollut reilusti yli 120 000 euron tuote, ja ei tämä melussa kaukana siitä ole. Tänään 320d bemarin kyydissä olleena Superb on kyllä paljon hiljaisempi. Ei pitäisi olla moittimista.

akk

Tänään koeajossa 190 4x4 elegance farkkuna. Alla Pirellin kesäkiekot, mielestäni rengasmelu ei ole mitenkään älytön, mutta hieman meluisampi kuin Mondeossa. Ei nuo pirellit taida olla sieltä hiljaisemmasta päästä ? Admusenin navi on kyllä yhtä karkean näköinen kun edellisen sukupolven suberbissa, en tiedä miten paljon parempaa Columbus sitten tarjoaisi ? Mukavasti tuossa on varusteita, lisäksi olen harkinnut mm. koukkua, panoraamakattoluukkua, peruutuskameraa, blis/kaukovaloautomatiikka. Niin ja hatchbackkinä, jolloin tuo melukin voisi asteen pienentyä. Hyvä auto, joka varmaan lämpiää aamulla ja lähtee käyntiin, toisin kuin tämä taunuksen jälkeläinen, joka viimeksi tänä aamuna ajettiin korjaamolle pipo päässä ja rukkaset kädessä  >:(

Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

akk

Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

IsoE

Mulla on tossa omassa Combissa aika lailla kaikki varusteet, mitä tohon on saatavilla ja nämä ovat olleet eniten mieleen:

-Neliveto. Ensimmäinen talvi nelikolla, eikä toivoakaan vajaavetoiseen palaamisesta, vaikka talvi oli mitä oli.
-Kessy + sähköinen takaluukku. Todella näppärää avata&sulkea takaluukku jalanheilautuksella ja muutenkin kulkea avaimet taskussa.
-DSG. Ei toi täydellinen ole, mutta manuaalia parempi. Urheiluautossa tms valinta voisi olla toinen.
-Webasto. Aina lämpimään autoon. Käytän vielä näilläkin keleillä päivittäin.
-Adaptiivinen vakkari + kaistavahti. Pk-seudun ruuhkissa vähentää stressiä huomattavasti.
-Peruutuskamera. Ollut näppärä, kun joutuu veivaamaan tota ahtaissa paikoissa, joissa liikkuu myös lapsia, koiria, yms. Lisäpisteet "peräkärry-näkymästä", jolla aisan saa tismalleen kohdilleen. Lisäksi MY17 alkaen löytyvä linssin pesuri on näppärä ja käytettävyyttä lisäävä oivallus.

Lämmitettävän ratin onnistuin unohtamaan tilauksestani (kun sitä ei ollut MY16 konfiguraattorissa), joten siitä ei ole kommentteja.
MY17 Superb Combi 280 L&K

Wagster

Lainaus käyttäjältä: IsoE - 25.04.17 - klo:17:17

Lämmitettävän ratin onnistuin unohtamaan tilauksestani (kun sitä ei ollut MY16 konfiguraattorissa), joten siitä ei ole kommentteja.

Aikanaan oli 60-volvossa moinen varuste ja ruksittaisin ehdottomasti jatkossakin uuteen autoon. Ei tarvinnut hanskat kädessä ajaa lainkaan. Ajattelin etukäteen, että kädethän siinä hikoavat, mutta ehei. Tuon sai vielä ohjelmoitua niin, että käynnistyy automaattisesti kun auton starttaa (en muista oliko jokin lämpötilaraja).

En sinänsä tiedä miten on Skodassa toteutettu. Luulisi tosin, että muuttujia ovat lähinnä se, kuinka nopeasti lämpiää, onko sopivan lämmin ja onko kytkentä helppo (katkaisijan sijainti jne.)

rikuu

Itsellä nyt n. 10 vuotta kokemusta nelivedosta, kaksi A6 ja nyt Superb 2.0 tdi 190 hv. En vaihtaisi enää vajaavetoiseen, kun nelivetoon on tottunut. Superbin DSG ei ole omaan makuun D-asennossa, vaihtaa liian aikaisin isommalle, mikä aiheuttaa tietyissä tilanteissa vaihtamisen takaisin alaspäin ja nykivää ajoa. S-moodi toimii paljon jouhevammin ja käytänkin sitä melko paljon kaupunkiajossa. Audeista kokemusta Tiptronicista ja S-tronicista ja omien kokemuksien mukaan olivat kyllä paremmin ohjelmoituja vehkeitä kuin tämä DSG. 190 hv riittää ihan mukavasti normiajossa.

Nelivetoa ainakin itse suosittelen lämpimästi.

äskuusplus

Reilut 20v nelivedoilla ajaneena en muita juuri harkitse omaan käyttööni. 280 voimalinjan paras pala on aivan loistava käyttöauton moottori, joka on  tehokas, taloudellinen ja sivistynyt. DSG toimii varsin mukavasti, vaikka ei pärjääkään parhaille laatikoille. Haldex5 nelivetoon oli minulla tiettyjä ennakkoluuloja, mutta toiminta on ollut mainiota ja eleetöntä. Eturenkaat kuluvat hiukan enemmän kuin takana, joten vetosuhde on etupainotteinen.

Kokonaisuutena erinomainen perheauto.
Winter paketti erinomainen
Cantonit pakko-ostos
Todella hyvä tehtaan vetokoukku. Veturina 1500kg venepaketille erinomainen toiminta niin venerampilla kuin tielläkin.
Puhelimen handsfree loistava toiminta.

Puutteina on Ambition varustelulla
-heikko kaukovalojen kantama perus xenoneilla
-luokattoman surkea takalasin pesuri combissa ja tuulilasin pesurit vaativat kaksi takuukäyntiä.
-perusalusta on turhan pehmeä
-takapenkit kaadettuna eivät muodosta tasaista tilaa, vaan jäävät koholle vrt tavaratila.
Superb III 2020 Ambition 2.0TSI 272 4x4 DSG
ex-Superb III 2016 Combi Ambition 2.0TSI 280 4x4 DSG

Wagster

Lainaus käyttäjältä: rikuu - 28.04.17 - klo:21:49
Itsellä nyt n. 10 vuotta kokemusta nelivedosta, kaksi A6 ja nyt Superb 2.0 tdi 190 hv. En vaihtaisi enää vajaavetoiseen, kun nelivetoon on tottunut. Superbin DSG ei ole omaan makuun D-asennossa, vaihtaa liian aikaisin isommalle, mikä aiheuttaa tietyissä tilanteissa vaihtamisen takaisin alaspäin ja nykivää ajoa. S-moodi toimii paljon jouhevammin ja käytänkin sitä melko paljon kaupunkiajossa. Audeista kokemusta Tiptronicista ja S-tronicista ja omien kokemuksien mukaan olivat kyllä paremmin ohjelmoituja vehkeitä kuin tämä DSG. 190 hv riittää ihan mukavasti normiajossa.

Samoin 2-kopan Superbissa, DSG vaihtaa kaupunkiajossa liian herkästi isommalle, ongelmallista varsinkin tasa-arvoisia risteyksiä vilisevässä Helsingissä. S-asennon avulla pysyy kakkonen silmässä, vaikkakin kierrokset ehtivät sitten nousta.

jhelolahti

Pitäisi tilata työsuhdeauto ja Superbia katsellut ja koeajanut. Todella mahtava auto ajaa ja tilaa hyvin 5-henkiselle perheelle.

Ainut mikä enää mietityttää on rengasmelu. Se on vain käsittämättömän kova. Olen ajanut 2 eri autoa ja mielestäni kummassakin häiritsevällä tasolla. Toisessa tuumaa isommat kuin normaalit, olisko ollut 235-45-18 tai -17. Minä en välitä niinkään ulkonäöstä vaan enemmän ajomukavuudesta ja nimenomaan hiljaisesta menosta.

Vaikuttaako rengasvalinta kuinka paljon ajomeluun? Voitteko suositella jotain hyväksi koettuja rengaskokoja, siis hiljaisia sellaisia?

Passat olisi hiljaisempi, mutta itseä miellyttää enemmän Superb parempien tilojen takia.

Jos voisin olla varma että jollain rengaskoolla Superbin saa hiljaiseksi niin laittaisin tilaukseen. Tiedän että ihmiset kokee rengasmelun eri tavalla, mutta Superbin  rengasmelusta on kyllä yllättävän paljon kommentteja.

Laittakaa omia kokemuksia jos olette saaneet melua pienemmäksi rengasvalinnoilla. Kiitos etukäteen!

schubi

Lainaus käyttäjältä: jhelolahti - 09.05.17 - klo:18:30
Pitäisi tilata työsuhdeauto ja Superbia katsellut ja koeajanut. Todella mahtava auto ajaa ja tilaa hyvin 5-henkiselle perheelle.

Ainut mikä enää mietityttää on rengasmelu. Se on vain käsittämättömän kova. Olen ajanut 2 eri autoa ja mielestäni kummassakin häiritsevällä tasolla. Toisessa tuumaa isommat kuin normaalit, olisko ollut 235-45-18 tai -17. Minä en välitä niinkään ulkonäöstä vaan enemmän ajomukavuudesta ja nimenomaan hiljaisesta menosta.

Vaikuttaako rengasvalinta kuinka paljon ajomeluun? Voitteko suositella jotain hyväksi koettuja rengaskokoja, siis hiljaisia sellaisia?

Passat olisi hiljaisempi, mutta itseä miellyttää enemmän Superb parempien tilojen takia.

Jos voisin olla varma että jollain rengaskoolla Superbin saa hiljaiseksi niin laittaisin tilaukseen. Tiedän että ihmiset kokee rengasmelun eri tavalla, mutta Superbin  rengasmelusta on kyllä yllättävän paljon kommentteja.

Laittakaa omia kokemuksia jos olette saaneet melua pienemmäksi rengasvalinnoilla. Kiitos etukäteen!

Kodiaq. Pitäisi olla hiljainen. Tuulilasin (6/2017) mukaan se on "selvästi hiljaisempi kaikilla mitatuilla nopeuksilla" kuin BMW 5 sedan, Mercedes E sedan ja Volvo S90, joita melumitattiin samaan aikaan. Kaikki autot kitkoilla, Mese ja Volvo 17-tuumaisilla, BMW 18-tuumaisilla ja Kodiaq 19-tuumaisilla.

Olen nimittäin samassa tilanteessa että työsuhdeauto pitäisi tilata ja hiljaisuus on tärkeä kriteeri. Siksi olen kallistumassa Kodiaqin suuntaan vaikka pidän muuten enemmän perinteisestä farkusta.

akk

^ ^ Itsellä kanssa tyssäsi suberbin haaveilu rengasmeluun, aika selvästi kovempi kuin esim. Mondeossa ja Passatissa. Siinä mielessä Kodiaq on selvästi hiljaisempi ja miellyttävämpi melultaan.
Arteon Shooting Brake ehybrid 2021

jhelolahti

Mielelläni tilaisin itsekin Kodiaqin, mutta firman autopolitiikka ei hyväksy SUV:ja. Ajoin Kodiaqin ja pirun hiljainen se kyllä oli!

Otetaan vastaan niitä rengasvinkkejä jos jollain sattuu olemaan :)

Henriksson

Rengasmelu on kieltämättä aika kova. Ei niin paha kuin Octaviassa, mutta selvästi esim. A4:ää kovempi. Tästä tietysti pääsee nikkaroimalla lisäeristyksiä strategisiin paikkoihin.

Lyhyellä 1000km kokemuksella varusteista seuraavia kokemuksia:
-DCC / mukautuva alusta erittäin hyvä. Huonolla asfaltilla comfort imee tärinät ja kuopat kiitettävästi, mutta tarvittaessa sport-asetuksella saa vähän vakaampaa menoa esim. mutkaisilla teillä.
- DSG:n toiminta (6v) on yllättänyt positiivisesti jouheudellaan.
- Adaptiivinen vakkari on erittäin hyvä myös kaupungissa ruuhka-avustimen kera, kuten on jo todettukin.
- Amundsenista positiiviset kokemukset mm. puhelimen bluetoothin toiminnasta. Voi kytkeä kaksi puhelinta vaivatta kiinni.
- 2.0 bensamoottori tarjoaa riittävästi voimaa, mutta ei lyhyen ajon perusteella mikään ylilyönti, vaikka vähän tätä pelkäsin. Kulutuskin ollut nyt sisäänajossa 7l tuntumassa, vaikka taloudellisesti ei ole tullut ajettuakaan.

Langattomat Smartgate-ominaisuudet taitaa olla melkoista huttua, varsinkin kun samaan aikaan käytettäessä puhelimesta häviää datayhteys internetiin.

#timo#

Olen pannut merkille että mitä hiljaisempi autoon muuten, sen paremmin rengasmelun tulee esiin. Itse en koe tuota rengasmelua mitenkään järkyttävän suurena. A4:n jälkeen pidin tätä Superbia jopa hiljaisempana  :o  Melun taajuus varmasti myös vaikuttaa siihen miten häiritsevää se on ja siihen vaikuttaa rengastus paljon. Aika subjektiivinen kokemus siis. Tässä tapauksessa näissä autoissa oli eri valmistajan renkaat. Yllättävän pieni ero oli muuten melussa kun Superbissa vaihtui Hakka 8 talvirenkaat Continentaleihin, varsinkin moottoritiellä. Molemmat pyörät ovat 17".

schubi

Juuri palautin koeajoauton, Superb Combi 190 TDI 4x4. Alla 17" 215/55 Pirelli Cinturato P7. Täytyy sanoa, etten kokenut rengasmelu ollenkaan pahaksi. Täysin siedettävällä tasolla minun mielestä, jopa kohtuu hiljainen, mutta benchmarkina minulla onkin Octavia RS 18" kiekoilla. Sitä ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua hiljaiseksi. Ensi viikolla Kodiaqin koeajo. Jos koin että Superb oli aika hiljainen niin miten hiljainen se sitten mahtaa olla  :)

Pidin muutenkin autosta paljon. Vakioalusta on melkein koomisen pehmeä, mutta sopii tietyllä tavalla auton luonteeseen rentouttavana moottoritiecruiserina. Ottaisin luultavasti silti sport-alustalla. DSG-laatikko hieman kulmikas kaupunkiajossa mutta kyllä sen kanssa pystyy elämään. Takajalkatilat, kuten useasti todettua, käsittämättömät. Canttonit pesee Octavian vastaavat 100-0.

Kaiken kaikkiaan jäi hyvä fiilis Superbista.

Gudmund

Lainaus käyttäjältä: schubi - 11.05.17 - klo:12:23
Juuri palautin koeajoauton, Superb Combi 190 TDI 4x4. Alla 17" 215/55 Pirelli Cinturato P7. Täytyy sanoa, etten kokenut rengasmelu ollenkaan pahaksi. Täysin siedettävällä tasolla minun mielestä, jopa kohtuu hiljainen, mutta benchmarkina minulla onkin Octavia RS 18" kiekoilla. Sitä ei voi parhaalla tahdollakaan kutsua hiljaiseksi. Ensi viikolla Kodiaqin koeajo. Jos koin että Superb oli aika hiljainen niin miten hiljainen se sitten mahtaa olla  :)

Pidin muutenkin autosta paljon. Vakioalusta on melkein koomisen pehmeä, mutta sopii tietyllä tavalla auton luonteeseen rentouttavana moottoritiecruiserina. Ottaisin luultavasti silti sport-alustalla. DSG-laatikko hieman kulmikas kaupunkiajossa mutta kyllä sen kanssa pystyy elämään. Takajalkatilat, kuten useasti todettua, käsittämättömät. Canttonit pesee Octavian vastaavat 100-0.

Kaiken kaikkiaan jäi hyvä fiilis Superbista.

Mukava kuulla että Superb maistui. Olishan se varmasti ollut Ocua hiljaisempi myös 18" rengastuksella, mikä vastaisi paremmin em. RS:n tilannetta. Superbi vaan on niin iso auto, että 17" on ihan siinä rajoilla että näyttääkö se ulkonäöllisesti liian pieneltä vai sopivalta...
Itsekin olen ajanut Superbia vain 17" rengastuksella, ja siinä ei melu tosiaan tuntunut häiritsevän.

Mitäs tuo sporttialusta tekeekään jos auto on 4x4 ? Eli tiputtaako saman 15mm kuin etuvetoisessakin?
Octavia III RS TDI

Spurttilinja

Tuo farkku ilmeisesti meluisampi? Tai sitten en kuule vain mitään. Tuota omaa 19" en hirveän äänekkääksi voi haukkua. Kannattaa ehdottomasti se sportti alusta ottaa.
Mukavuus painotteinen sekin. Ei kolise montuissakaan kuten edellinen FR seatti.
Vw Golf Gti Performance -18
Ex:Superb Lb Sportline -17
Ex: Seat Leon FR -13

schubi

Lainaus käyttäjältä: Gudmund - 11.05.17 - klo:13:29
Mukava kuulla että Superb maistui. Olishan se varmasti ollut Ocua hiljaisempi myös 18" rengastuksella, mikä vastaisi paremmin em. RS:n tilannetta. Superbi vaan on niin iso auto, että 17" on ihan siinä rajoilla että näyttääkö se ulkonäöllisesti liian pieneltä vai sopivalta...
Itsekin olen ajanut Superbia vain 17" rengastuksella, ja siinä ei melu tosiaan tuntunut häiritsevän.

Mitäs tuo sporttialusta tekeekään jos auto on 4x4 ? Eli tiputtaako saman 15mm kuin etuvetoisessakin?
Kyllähän hieman isompi vannekoko näyttää hyvältä, mutta kun katsoo teiden nykykuntoa niin ainakin itse priorisoin mukavuutta ennen ulkonäköä. Makukysymys  :)

livejungle

#20
Superb muljuu Sport alustalla talvirengas koossa 215/55/17" ainakin Hakka8 rengastuksella tosi paljon. Rengas tuntuu taittuvan tosi pahasti alle mutkissa ja huojuu muutenkin ajossa. Kannattaa valita isompi koko tai vaikka eri merkki jäykempirunkoinen Continental nasta.
Kesärengas koossa 235/45/18" muuttaa ajokokemuksen sport alustalla täysin. Nyt tuntuu ajo hyvinkin paljon RS mäiseltä ja mutkiin voi taittaa sport alustalla paljon kovempaa.
Tekisi mieli muuttaa nuo talvirenkaat kesärengaskokoon, koska niin paljon auton ajo-ominaisuudet muuttuvat parempaan tuolla matalaprofiilisella renkaalla. Ajo on paljon vakaampaa ja tarkempaa.

Juhutti

Lainaus käyttäjältä: livejungle - 12.05.17 - klo:21:10
Superb muljuu Sport alustalla talvirengas koossa 215/55/17" ainakin Hakka8 rengastuksella tosi paljon. Rengas tuntuu taittuvan tosi pahasti alle mutkissa ja huojuu muutenkin ajossa. Kannattaa valita isompi koko tai vaikka eri merkki jäykempirunkoinen Continental nasta.
Kesärengas koossa 235/45/18" muuttaa ajokokemuksen sport alustalla täysin. Nyt tuntuu ajo hyvinkin paljon RS mäiseltä ja mutkiin voi taittaa sport alustalla paljon kovempaa.
Tekisi mieli muuttaa nuo talvirenkaat kesärengaskokoon, koska niin paljon auton ajo-ominaisuudet muuttuvat parempaan tuolla matalaprofiilisella renkaalla. Ajo on paljon vakaampaa ja tarkempaa.

Melusta ja renkaista kommentteja ja kokemuksia:

Hauskoja mielipidekysymyksiä. 17" Hakkapeliitta-kitkoilla Superb on mielestäni oikeasti hiljainen ja mukava auto. Nyt 18" ensiasennus Pirelleillä 235/45/18 koossa auto on huomattavasti meluisampi ja kovempi. Ei kuitenkaan mitenkään sietämätön.

Ja tuolla aiemmin joku mainitsi muutoin hiljaisessa autossa rengasmelun korostuvan, tämän voi kyllä allekirjoittaa. Superb on oikeasti hiljainen auto, ja rengasvalinta + koko vaikuttavat tässä todella paljon. Kitkoilla oli aivan loistava moottoritie-kruiseri.

Mutka-autoksi Superb ei nyt taivu kirveelläkään, vaikka mitä palikkaa iskisi kiinni. Siihen käyttöön on ihan eri vermeet.

VAGinalla

Itsellä 150 heppanen disuli, etuvetoinen ja DSG:lla. Nelivetoa en kaipaa...aika harva päivä on niin liukasta, että sitä tarvitsisin. Leikkiminen on sitten toinen juttu. Näin mun käytössä. Perusalusta on etupäästään löysä ja keula heijaa välillä syvään, sporttialusta varmaan auttais tähän. Tilaa ja varusteita on julmetusti! Isossa koossa on omat hyvät ja huonot puolensa, seuraava pirssi on numeroa pienempi Ocu.

Alex70

Sporttialusta kun mainittiin niin ajattelin kysyä samalla. Näyttää vahvasti että 1.4 TSI ACT style tulisi työsuhdeautoksi (peruutuskamera, Winter pack, takalasin pesin, laminoidut etulasit lisävarusteina). Sitten jäisi vielä tuo dynaaminen ohjaus ja sporttialusta, eli onko palstalaisilla kokemuksia, plussia ja miinuksia tuosta alustan ja ohjauksen yhdistelmästä. Koeajoautoissa ei ole ollut tuota vaan vakioalusta ja kyllähän se vähän kiikkerälle tuntuntui. Ajo on 30% kaupungissa, 50% pääteitä ja 20% enemmän tai vähemmän huonoja poikittaisteitä.

reverence

Style liftback 1.4 act dsg ajettu.
En tykännyt adaptiivisesta, dsg:stä, enkä vakioalustasta.

Tilaukseen lähti:
Combi act m6 sporttialustalla ja progeohjauksella.

Youtubesta löytyy audiversio dynaamisesta ohjauksesta jos aihe kiinnostaa.
ex. 1.9TDI96kw / 2.0TDI103kw /2.0TDI103kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI132kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI90kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI92kw / 1.0TSI85kw /1.4TSI110kw / 1.4TSI110kw / 1.5TSI / 1.5TSI / 1.8TFSI / 2.0TDI110KW / 1.2TSI77KW

schubi

Lainaus käyttäjältä: Alex70 - 05.06.17 - klo:14:50
Sporttialusta kun mainittiin niin ajattelin kysyä samalla. Näyttää vahvasti että 1.4 TSI ACT style tulisi työsuhdeautoksi (peruutuskamera, Winter pack, takalasin pesin, laminoidut etulasit lisävarusteina). Sitten jäisi vielä tuo dynaaminen ohjaus ja sporttialusta, eli onko palstalaisilla kokemuksia, plussia ja miinuksia tuosta alustan ja ohjauksen yhdistelmästä. Koeajoautoissa ei ole ollut tuota vaan vakioalusta ja kyllähän se vähän kiikkerälle tuntuntui. Ajo on 30% kaupungissa, 50% pääteitä ja 20% enemmän tai vähemmän huonoja poikittaisteitä.
Ota nyt ihmeessä Elegance niin tulee Winter Pack käytännössä kaupan päälle :)

Ylialokas

Omani sai tänään Lacroe-käsittelyn ja kyllä peilaa. Puoltoista tonnia takana ja hienosti kulkee noin niinku muutenkin.


Alex70

Lainaus käyttäjältä: schubi - 07.06.17 - klo:14:50
Ota nyt ihmeessä Elegance niin tulee Winter Pack käytännössä kaupan päälle :)
Eli tänään konfiguraattorissa syy miksi en ottanut. Elegance poistui eikä MY18 tehdastilauksia otettu vastaan enää kun auto olisi tullut joulukuussa.
Automaatin saa nyt muutamalla kympillä sen sijaan kampanjana.

reverence

Lainaus käyttäjältä: Alex70 - 15.06.17 - klo:08:04
Eli tänään konfiguraattorissa syy miksi en ottanut. Elegance poistui eikä MY18 tehdastilauksia otettu vastaan enää kun auto olisi tullut joulukuussa.
Automaatin saa nyt muutamalla kympillä sen sijaan kampanjana.

Pari viikkoa sitten kun tilasin, niin ei mitään ongelmaa. Varusteet ja hinnasto MY18

Mistä noin pitkä toimitusaika?  Kokonaisiakin kuukausia vielä heinä, elo, syys, loka ja marras ennen joulukuuta.

ex. 1.9TDI96kw / 2.0TDI103kw /2.0TDI103kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI132kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI90kw / 1.2TSI77kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI103kw / 1.4TSI92kw / 1.0TSI85kw /1.4TSI110kw / 1.4TSI110kw / 1.5TSI / 1.5TSI / 1.8TFSI / 2.0TDI110KW / 1.2TSI77KW

Sokota09

Uusi hinnasto päivätty tänään ja sieltä on poistunut Edition ja Elegance varustetasot. Sinulla kävi tuuri, että ehdit vielä tilata.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy