Leon Mk4 (20-) ongelmat ja viat

Aloittaja MikHei, 24.12.20 - klo:10:37

« edellinen - seuraava »

ins

Oma kokemus tältä päivää: aamulla auto katoksessa eikä mitenkään näkyvästi kosteutta kahvassa, toki vähän voi olla koska "avoin" katos eikä talli, lämpötila -3, ei toimi kessyn avaus vaikka kuinka yritin ottaa eri tavalla kahvasta kiinni ja hinkata jos vähän lämpeäisi jne. Töistä lähtiessä auto parkkihallissa, lämpötila +3, kessyn avaus toimi ekalla yrittämällä. Pienestä se tuntuu olevan kiinni.
Seat Leon ST FR DSG -21

sparrow77

Muita joilla takavalot syttyy sattumanvaraisesti, vaikka auto on parkissa? Ei ollut tässä yhteydessä avainta mukana.

minom

Lainaus käyttäjältä: sparrow77 - 21.02.23 - klo:09:41
Muita joilla takavalot syttyy sattumanvaraisesti, vaikka auto on parkissa? Ei ollut tässä yhteydessä avainta mukana.

Juu. Ominaisuus kuten Kessyn toimimattomuus ja Seat Connectin pätkiminen.

miz

Tuo takavalojen syttyminen latauksessa loppui omasta autosta softapäivityksellä.
Eli ilmeisesti ei ole enää ominaisuus uudemmissa softissa.

ToAkPa

Minulla jäi takavalojen lisäksi eteen parkit päälle kun kävin viikonlppuna ostoksilla. Huomasin asian kun tulin takaisin autolle. Valot automaatti asennossa ja sammuvat normaalisti asetetun 10 sekunnin kuluttua.
Seat Leon Sportstourer 1.4 PHEV 204 eHybrid FR DGS Desire red 2021

ToAkPa

Pysyykö teillä auto navigaattorin mielestä ajamallanne tiellä?

Minulla useampikaistaisella tiellä, kuten kehä- ja moottoritie, navigaattori luulee auton poistuvan suunnitellulta reitiltä liittymästä lähes joka toisen liittymän kohdalla. Olen kiinnittänyt huomiota tähän erityisesti parin viimeisen kuukauden ajan, koska ilmiö tuntuu lisääntynee merkittävästi viime aikoina.

Mikähän mahtaa olla vikana ja missä?
Seat Leon Sportstourer 1.4 PHEV 204 eHybrid FR DGS Desire red 2021

jukkanen

Lainaus käyttäjältä: ToAkPa - 21.02.23 - klo:19:59
Pysyykö teillä auto navigaattorin mielestä ajamallanne tiellä?

Minulla useampikaistaisella tiellä, kuten kehä- ja moottoritie, navigaattori luulee auton poistuvan suunnitellulta reitiltä liittymästä lähes joka toisen liittymän kohdalla. Olen kiinnittänyt huomiota tähän erityisesti parin viimeisen kuukauden ajan, koska ilmiö tuntuu lisääntynee merkittävästi viime aikoina.

Mikähän mahtaa olla vikana ja missä?

Vika saattaa löytyä terroristivaltionaapuristamme, joka aktiivisesti pyrkii häiritsemään paikannusjärjestelmiämme.

Tos®

Golffiin vaihdettiin GPS antenni, kuten monelle muulle.

Alkuun oli pientä sekoilua, sitten rupesi seilaamaan pitkin maita ja mantuja.
Sijainti pysyy kohtuudella kääntökulma-anturin ja nopeustiedon perusteella vaikkei auto näkisi satelliitteja lainkaan.
Tuosta seuraa häiriöt myös avustaviin järjestelmiin, se saattaa napata nopeustiedon jostain sivutieltä.

Rikkinäinen antenni näki 1-2, joskus kolme. Nyt ehjä saa täydet 16 satelliittia näkyviin.

Ai mistä sen tiedon saa? OBD11 tai vastaava ja antennin lisätietokanavalta.
Autotalli:
Golf8 2021 "GTE Style" 1.5 eTSI
Golf1 Cabriolet
Polo Coupe -89
Polo Classic C -84
Jetta CL 1.5 Automatic -83
Golf LS -74
Kupla 1300 -73

sparrow77

Lainaus käyttäjältä: miz - 21.02.23 - klo:12:26
Tuo takavalojen syttyminen latauksessa loppui omasta autosta softapäivityksellä.
Eli ilmeisesti ei ole enää ominaisuus uudemmissa softissa.

Joo, näin annettiin myös Espoon K-Autolta ymmärtää kun soitin sinne. Sanoivat, että tuo auto niin vilkaistaan, ja "jos valojen vika on softapäivityksestä kiinni niin takuuhommiksi menee".

Farao

Tuota valojen vilkutustahan tekee koko konsernin autot. Itselläni on uusin softaversio ja samalla tavalla se käyttäytyy. Ei toi nyt häiritsevää ole.

pasi

Lainaus käyttäjältä: ToAkPa - 21.02.23 - klo:19:59
Pysyykö teillä auto navigaattorin mielestä ajamallanne tiellä?

Minulla useampikaistaisella tiellä, kuten kehä- ja moottoritie, navigaattori luulee auton poistuvan suunnitellulta reitiltä liittymästä lähes joka toisen liittymän kohdalla. Olen kiinnittänyt huomiota tähän erityisesti parin viimeisen kuukauden ajan, koska ilmiö tuntuu lisääntynee merkittävästi viime aikoina.

Mikähän mahtaa olla vikana ja missä?

Minulla on myös edellisen päivityksen jälkeen ruvennut tarttumaan melkein jokaiseen ramppiin ja luulee hetken aikaa olevan rampilla ennenkuin uskoo etten ole. Huoltoneuvoan mukaan en ole ensimmäinen joka moisesta sanoo, ja että Volkswagen-kuskeilta oli tullut samanlaista palautetta, kunnes oli tullut taas uusi päivitys joka oli ilmeisesti korjannut tuon.

miz

Lainaus käyttäjältä: Farao - 24.02.23 - klo:08:59
Tuota valojen vilkutustahan tekee koko konsernin autot. Itselläni on uusin softaversio ja samalla tavalla se käyttäytyy. Ei toi nyt häiritsevää ole.

Erikoista. Mulla sanottiin huollossa että loppuu uudella softalla (se ns iso päivitys joka muutti infotaimentin leiskat sun muut), ja loppui siihen.

Siihen saakka tuntui olevan joku logiikka että paloi hetken latauksen eri vaiheissa, esim puolessa välissä ja täynnä.

Jontigga

Kyllä ainakin minulla loppui juuri siinä softa päivitys versiossa takavalojen disco latauksen aikana.

Katsotaan kauan nyt saa ajella ilman takuuhuolto käyntiä. 3 viikkoa sitten vaihdettiin takuuna taakse uudet umpiot. Hirvittää ihan ajatella mk4 sukupolvea ilman takuuta. Ei näistä ainakaan mikään hitti tule käytetyn markkinalle. Mk3 sukupolvi paljon luotettavampi kaikessa. Ymmärtäisin jos uusimmassa sukupolvessa olisi pelkästään softa puolen ongelmia, mutta takuuna vaihdettu umpioita, peruutuskameraa ja takajarrut.
Cupra Leon ST e-hybrid 245hp vm. 2020
Ex vag:
Skoda Octavia combi 1.5tsi G-tec dsg vm. 2020
Seat Leon ST FR 1.4tsi dsg vm 2018
Seat Leon ST Ecomotive Style 1.0tsi manual vm. 2018
Seat Leon SC FR 1.4 tsi manual vm. 2016, stage 1 ~180hp

Le.ON

Lainaus käyttäjältä: Jontigga - 25.02.23 - klo:11:09
Kyllä ainakin minulla loppui juuri siinä softa päivitys versiossa takavalojen disco latauksen aikana.

Katsotaan kauan nyt saa ajella ilman takuuhuolto käyntiä. 3 viikkoa sitten vaihdettiin takuuna taakse uudet umpiot. Hirvittää ihan ajatella mk4 sukupolvea ilman takuuta. Ei näistä ainakaan mikään hitti tule käytetyn markkinalle. Mk3 sukupolvi paljon luotettavampi kaikessa. Ymmärtäisin jos uusimmassa sukupolvessa olisi pelkästään softa puolen ongelmia, mutta takuuna vaihdettu umpioita, peruutuskameraa ja takajarrut.
Täällä menee myös jo toista kertaa koko takaledinauha vaihtoon. Kosteus pääsee sisään ja aiheuttaa häiriöitä toimintaan.

kölli

Lainaus käyttäjältä: Jontigga - 25.02.23 - klo:11:09
Kyllä ainakin minulla loppui juuri siinä softa päivitys versiossa takavalojen disco latauksen aikana.

Katsotaan kauan nyt saa ajella ilman takuuhuolto käyntiä. 3 viikkoa sitten vaihdettiin takuuna taakse uudet umpiot. Hirvittää ihan ajatella mk4 sukupolvea ilman takuuta. Ei näistä ainakaan mikään hitti tule käytetyn markkinalle. Mk3 sukupolvi paljon luotettavampi kaikessa. Ymmärtäisin jos uusimmassa sukupolvessa olisi pelkästään softa puolen ongelmia, mutta takuuna vaihdettu umpioita, peruutuskameraa ja takajarrut.

Tämän kokemuksen voin kyllä jakaa. Mulla oli hiukan yli 7v Mk3 Leon ja siinä ei ollut yhtäkään "vikaa" koko aikana. Eikä todellakaan ollut kevyellä käytöllä, taivasalla koko ajan, piuhassa toki talvet, pätkäajoa suurin osa jne.

Tässä uudessa onneksi 5v takuu joka riittää kun kilsoja ei tule 100tkm varmasti. Sen verran tuntuu halvemmalla kaikki ratkaisut, joten en tiedä pidänkö takuuajan jälkeen.

Mulla ei ole (vielä) takavalot kiukutellut mutta ehtiihän sitä vielä kun on suht tuore auto.

Yksi asia tässä on tehty paremmin: ovet eivät jäädy millään kiinni!👍
Leon Sportstourer 1.5 eTSI 150 Hybrid Xcellence DSG -21
(ex) Leon ST 1.4TSI Style -15
(ex) Golf Variant V Comfortline 1.6 -07
(ex) Golf Variant IV Pacific 1.6 -05
(ex) Bora 1.6 -00
(ex) Fabia 1.2 -03

sparrow77

FYI pk-seutulaisille: Varasin aluksi ajan takaisinkutsulle 93N9 Espoon K-Autosta, jonka kautta ensimmäinen vapaa aika oli 23.8.(!). Perään soitto Lohjan Autotalolle, josta sainkin ajan jo kolmen viikon päähän.

Näin yleisesti Lohjan Autotalolla on ollut mun kokemuksella erinomainen asiakaspalvelu, ja puhelimessa kaverit on aina avuliaita ja ystävällisiä.

https://takaisinkutsut.traficom.fi/recall/16137

ToAkPa

Lainaus käyttäjältä: sparrow77 - 02.03.23 - klo:15:31
Näin yleisesti Lohjan Autotalolla on ollut mun kokemuksella erinomainen asiakaspalvelu, ja puhelimessa kaverit on aina avuliaita ja ystävällisiä.

Samaa mieltä yllämainitun kanssa. Lisäksi huoltohinnat ovat noin 15% pääkaupunkiseudun K-auto liikkeitä halvemmat.
Seat Leon Sportstourer 1.4 PHEV 204 eHybrid FR DGS Desire red 2021

MikHei

Näitä kun lukee, niin on kyllä hurjan pitkiä jonot pk-seudulla huoltoihin... Omaan tuli eka vuosi nyt täyteen ja Oulussa merkkarille (Pörhö) soitin, niin sain heti seuraavalle viikolle ajan "väliöljynvaihtoon". 95,81â,¬ maksoi homma tarvikkeineen + öjyt jotka vein itse (Mobil 1 ESP X2 0W-20 5 l).

Samalla tekivät Infotainmentiin jonkun päivityksen, kun valitin sen jatkuvaa jumittelua käyttäjäprofiilia vaihtaessa. Nyt toimii hienosti ja sulavasti kun liikkeen pihassa heti testattiin.

Myös Kessyn avauksen satunnaista toimimattomuutta tutkivat, tulos oli että tällä hetkellä toimii ja ei ole korjauskeinoja tiedossa.

Auto oli emännällä tehnyt toissapäivänä kaksi hätäjarrutusta 60km/h vauhdista ilman mitään järkevää syytä. Koska vikakoodeja ei ollut ja auto toimi normaalisti huollossa, niin asialle ei ollut mitään tehtävissä.

Myös oikean puolen takaoven ilmeisesti lukko/vastakappale on kolahtanut erikoisesti joka käyttökerralla ihan uudesta asti. Tiskillä sanoivat, että asentaja ei ollut mitään vikaa huomannut, eikä ollut sitten asialle mitään tehnyt. No testasin ovet ja nyt kolahdusta ei enään kuulunut, joten kyllä sille jotain oli tehty (liekkö lukko öljytty tai jotain). Palasin tiskille ja kehuin että kolahdukset on loppunut huoltokäynnin yhteydessä, vaikka sille ei ollu "mitään asentaja tehnyt".  ;D

Kaiken kaikkiaan positiivinen huoltoreissu, vaikka kaksi ongelmaa jäi ratkomatta, niin pari vikaa on kuitenkin nyt poissa. Mielyttävää palvelua saatiin vaimokkeen kanssa tiskillä.   :)
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

miz

#1278
Lainaus käyttäjältä: sparrow77 - 02.03.23 - klo:15:31
FYI pk-seutulaisille: Varasin aluksi ajan takaisinkutsulle 93N9 Espoon K-Autosta, jonka kautta ensimmäinen vapaa aika oli 23.8.(!). Perään soitto Lohjan Autotalolle, josta sainkin ajan jo kolmen viikon päähän.

Näin yleisesti Lohjan Autotalolla on ollut mun kokemuksella erinomainen asiakaspalvelu, ja puhelimessa kaverit on aina avuliaita ja ystävällisiä.

https://takaisinkutsut.traficom.fi/recall/16137

Erikoista ettei aikoja ollut.
Tsekkasin verkosta niin Espooseen oli eka vapaa aika 7.3. ja airporttiin 9.3.
Tuossa oli kyllä huolto + kamppis varauksessa.

Huoltojen hinnat on kyllä vuodessa nousseet aivan älyttömiksi (perushuolto 240 -> 400).

Edit: ai sulla oli tuo korkeajännitepuolen kamppis tekemättä. Se taisi olla itsellä puolen päivän homma, josko tuo vaikuttaa ja tarvinnee jonkun erikoistuneen tekijän kun akku tiputetaan pois.
Karsea odotusaika jos on jotain akuuttia vikaa.

Yaffa0

Lainaus käyttäjältä: sparrow77 - 02.03.23 - klo:15:31
FYI pk-seutulaisille: Varasin aluksi ajan takaisinkutsulle 93N9 Espoon K-Autosta, jonka kautta ensimmäinen vapaa aika oli 23.8.(!). Perään soitto Lohjan Autotalolle, josta sainkin ajan jo kolmen viikon päähän.

Näin yleisesti Lohjan Autotalolla on ollut mun kokemuksella erinomainen asiakaspalvelu, ja puhelimessa kaverit on aina avuliaita ja ystävällisiä.

https://takaisinkutsut.traficom.fi/recall/16137

Tuota kamppista ei sentään tähän Leoniin ole tarvinnut tehdä, vaikka kolme muuta onkin nyt sitten tehty.

Pitääpä laittaa Lohjan autotalo muistiin… ensi kerralla sinne.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

sparrow77

Lainaus käyttäjältä: miz - 02.03.23 - klo:22:31
Edit: ai sulla oli tuo korkeajännitepuolen kamppis tekemättä. Se taisi olla itsellä puolen päivän homma, josko tuo vaikuttaa ja tarvinnee jonkun erikoistuneen tekijän kun akku tiputetaan pois.

Joo, tähän molemmat kaverit puhelimessa viittasivat (Espoo/Lohja), että vaatii korkeajänniteosaajaa/-asentajaa tms. Espoossa siis ilmeisesti joko hurja pula korkeajänniteosaamisesta tai sitten vaan niin paljon hybridiautoja jonossa. Työ tais olla 6h.

Jontigga

Itse olen kertaalleen huollattanut Lohjan autotalossa ja hyvää oli palvelu. Sinne sai ajan paljon nopeammin huoltoon ja tosiaan silloin 1,5v sitten hintakin oli 30% halvempi. Ainoa huono puoli on pitkä matka Vantaalta Lohjalle.
Cupra Leon ST e-hybrid 245hp vm. 2020
Ex vag:
Skoda Octavia combi 1.5tsi G-tec dsg vm. 2020
Seat Leon ST FR 1.4tsi dsg vm 2018
Seat Leon ST Ecomotive Style 1.0tsi manual vm. 2018
Seat Leon SC FR 1.4 tsi manual vm. 2016, stage 1 ~180hp

v6e

Lainaus käyttäjältä: v6e - 25.12.22 - klo:12:37

Kävin huollattamassa taas auton, samalla tavaratilan verkonklrikiinnikkeen kamppis jossa kattoverhoilu ilmeisesti pudotettiin alas.

Renkaiden syömiseen sanoivat että ei ole takuu juttu... mutta kuitenkin hoitivat suuntauksen ilmaiseksi.



Kyllähän toi suuntaus oli perseellään. Lupasivat selvittää renkaiden maksajan ja soittaa myöhemmin takaisin.

Takajarrupalat oli vaihdettu toisenlaisiin jospa vinkunat loppuisi. Vinkuu siis edelleen vaikka 25tkm mittarissa.

Vaihteisto vikaa tutkivat kaksi päivää, ei läppärillä kytkimen/vaihteiden arvoissa ongelmia eikä mitään normaalia poikkeavaa havaittu.

Edelleen tuo vapina ja vaihteiston voimansiirron ääni sekä metallinen helähdys vaihto tilanteessa tulee usein. 3->4 vaihto ei oireile talvella koska käytännössä tuollaista 120kmh ohitusta ei tarvitse tehdä talvinopeuksissa.

Jatketaan tutkailua, toivottavasti tulisivat renkaissa vähän vastaan.

Tänään kävin Continentalit (2kpl)  hakemassa. 210â,¬ jäi maksaa. VW piikkiin meni toinen. Oli ihme että korvasivat kun syksyllä vasta huomasin kuluman.
Toisaalta alet ja 20min työ joten firmalle ei isoa tappiota tule.

Kessyyn päivitystä ei ole tullut vaikka valmistaja oli vuoden vaihteeseen luvannut.

Ovien kamppiksesta ei maininnut mitään.

mikama83

Seuraava havainto. Takaa kuulunu pitkän aikaa räminää huonommalla tiellä ja ajattelin että siellä tavaraa irrallaan. Ã,,sken otin kaiken pois mitä kontista saa ja varulta käänsin takapenkkien selkänojat alas ettei nekään voi pitää ääntä. Edelleen kuuluu ihan sama räminä jostain takaa  >:(

Onko kellään ollu samanlaista?

Jontigga

Jousituksesta tai iskunvaimentimista?
Tarkistitko rengaskaaren sisälokarin kunnon, ettei ole hajonnut ja hinkkaa johonkin ajaessa?
Cupra Leon ST e-hybrid 245hp vm. 2020
Ex vag:
Skoda Octavia combi 1.5tsi G-tec dsg vm. 2020
Seat Leon ST FR 1.4tsi dsg vm 2018
Seat Leon ST Ecomotive Style 1.0tsi manual vm. 2018
Seat Leon SC FR 1.4 tsi manual vm. 2016, stage 1 ~180hp

Lionman

Minulla kuului takaa oikealta kolinaa ja huolto tutki 60tkm huollossa. Epäilynä oli iskunvaimentaja, joka 3:n viikon osan odotuksen jälkeen vaihdettiin takuuseen. Kolina katosi ja mökkitien heitoissa totesin, että iskunvaimentaja oli todellakin ollut rikki, koska takapään vaimennus parani oleellisesti. Tietysti olisi ollut viisasta vaihtaa molemmat.
MG4 Luxury 64kWh Dover White
Mustang HT 289 -67 mus.rek. (menossa myyntiin)
Toyota Landcruiser BJ40 -78 mökkityökone
ex Seat Leon ST 1.4tsi phev
ex Volvo XC60 T8
ex Audi A5 3.0 TDI quattro
ex VW cc TDI
ex Skoda Octavia 2.0 TDI DSG
ex Passat farkku TDI
ex Subaru Legacy
ex Fiat Croma x 2
ex Fiat Tipo
ex Fiat Uno
ex NSU Prinz 1000 -64
-ja sitten tietysti rouvan kalusto (6kpl), joista nyt ajossa Mini Countrywoman Awd

mikama83

Kaaret on ok. Yhden asian huomasin eli tuossa kuvassa joka on vasemmasta laidasta, niin on noita aukkoja vasten piuhanippu joissa näkyy pari kiinnikettä eli se pitäisi olla jossain kiinni. Nyt pääsee kyllä heilumaan, mutta oma korva sanoo että ääni tulisi oikealta puolelta. No täytyy sulkea pois eka tuon piuhanipun mahdollisuus ja se ettei nyt olisi jossain jäätä tms. Minun tuurilla se on tietenkin iskari viallinen.





Qwertylizer

Lainaus käyttäjältä: v6e - 25.12.22 - klo:12:37

Kävin huollattamassa taas auton, samalla tavaratilan verkonklrikiinnikkeen kamppis jossa kattoverhoilu ilmeisesti pudotettiin alas.

Renkaiden syömiseen sanoivat että ei ole takuu juttu... mutta kuitenkin hoitivat suuntauksen ilmaiseksi.



Kyllähän toi suuntaus oli perseellään. Lupasivat selvittää renkaiden maksajan ja soittaa myöhemmin takaisin.

Takajarrupalat oli vaihdettu toisenlaisiin jospa vinkunat loppuisi. Vinkuu siis edelleen vaikka 25tkm mittarissa.

Vaihteisto vikaa tutkivat kaksi päivää, ei läppärillä kytkimen/vaihteiden arvoissa ongelmia eikä mitään normaalia poikkeavaa havaittu.

Edelleen tuo vapina ja vaihteiston voimansiirron ääni sekä metallinen helähdys vaihto tilanteessa tulee usein. 3->4 vaihto ei oireile talvella koska käytännössä tuollaista 120kmh ohitusta ei tarvitse tehdä talvinopeuksissa.

Jatketaan tutkailua, toivottavasti tulisivat renkaissa vähän vastaan.

Omassa on mielenkiintoisesti Caster samaa luokkaa eli edessä vasemmalta puolelta on ok, mutta heittää samalla tavalla oikea etu. Onkohan näiden joku ominaisuus suoraan tehtaalta? Toki otanta vielä pieni, kun on kaksi autoa kyseessä, mutta laitoin merkille yhdenmukaisuuden.

hege

Lainaus käyttäjältä: Qwertylizer - 13.03.23 - klo:14:16
Omassa on mielenkiintoisesti Caster samaa luokkaa eli edessä vasemmalta puolelta on ok, mutta heittää samalla tavalla oikea etu. Onkohan näiden joku ominaisuus suoraan tehtaalta? Toki otanta vielä pieni, kun on kaksi autoa kyseessä, mutta laitoin merkille yhdenmukaisuuden.

On mulla kolmas:
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=47613.msg783096#msg783096

Yaffa0

Noissa renkaankulumisjutuissa tulee tietenkin pitää huolta, että rengaspaineet ovat olleet oikeat. Hybridissä ne ovat normaalikuormalla 2,6 (edessä ja takana) ja täydemmällä kuormalla 2,8 (edessä) ja 3,1 (takana). Eli aika kovat. Kitkarenkailla pari napsua kumpaankin vielä lisää.
Nyt: Seat Leon ST eHybrid FR (2022), Seat Ibiza Xcellence (2018)
Ex-Vag tuotteet:
Fabia 1.2 TSI (2016), Leon ST FR 1.4 ACT (2017), Leon ST FR TSI (2014), VW Touran TDI, VW Polo TDI, Octavia HB II TDI, VW Golf Variant IV TDI, Octavia Combi I
Muita: Opel Astra 1.6-2.0, Peugeot 206, Nissan Micra

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy