Polo -97 ajonesto

Aloittaja Huikkoster, 24.02.18 - klo:11:17

« edellinen - seuraava »

Huikkoster

Poloa yritti joku varastaa mutta sai vain rikottua virtalukon ja antennirenkaan. Alkuperäinen avain on tallessa

Purkaamolta sain virtalukon jossa antennirengas ja joku ohjausboksi. Antenirenkaassa on erilainen liitin kuin alkuperäisessä renkaassa. Löytyy myös virtalukko jossa ei ole ajonestorengasta.

Mitenkäs minä yhdistelen noista toimivan?
1: Virtalukko ja ohjausboksi vaihtoon. Onko ajonesto ohjelmoitu myös ecuun?
2: antennirenkaan liittimen vaihto ja alkuperäinen avain kojelaudan alle renkaaseen teipattuna?
Golf IV -00 1,4 16V

Huikkoster

Tässä kuvina. Avaimenperän alla näkyy alkuperäisen antennirenkaan liitin ja uuden on kiinni boksissa.




Golf IV -00 1,4 16V

Huikkoster

Vaihtoehto 2 toteutettu ja hyvin toimii.




Golf IV -00 1,4 16V

gunman

Nyt ei ihan ajatuksenjuoksu aukene minulle.

Onko tuo ylimääräinen virtalukko tuolla siksi, että et saanut lukijaa liitettyä "uuteen" virtalukkoon?
Vanhasta avaimesta voi sen sirun siirtää helposti uuteen avaimeen...
Kulkineeni:
Nykyiset: Seat Ateca 2.0 TDI DSG 4Drive -17
Fiat Knaus Suntraveller -00
Exät:
VW Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion -12
VW Tiguan 2.0 TDI A 4Motion -08, Kia Sportage 2.0 CRDI A 4x4 -05, Skoda Octavia combi 1.9 TDI A -03, Seat Cordoba vario 1.9 TDI -00, Seat Toledo 1.9 TDI -98, Nissan Primera 1.6 -94, Peugeot 405 1.9 -90, Saab 96 1.5 -79, Bmw 316 1.6 -78

Jultsu

Helposti ja helposti. Tuppaa olemaan aika tukevasti liimattu se siru joissain avaimissa, muutamille henkilöille olen koodannut uudet sirut kun ovat yrittäneet tuota sirunsiirtoa ja saaneet sen lasin paskottua.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

Huikkoster

Tuo on sellainen budjettiratkaisu.
Avain ei ollut purettavaa mallia enkä löytänyt ohjeita sen sirun kaivamiseen.

Ja kun kaveri oli jo ostanut purkaamolta virtalukon ilman ajonestoa niin sekin vaikutti asiaan.
Golf IV -00 1,4 16V

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy