Kaksoismassapyörän oireet?

Aloittaja Skudaa, 27.03.10 - klo:07:49

« edellinen - seuraava »

juhajee

Lainaus käyttäjältä: sollila - 30.08.10 - klo:22:42
Ylläolevan linkin paremmin toimiva versio: http://butiken.quattro.se/quattro.htm

Oulussa vepsläinen  vaihtoi Golf 2.0 tdi dsg:n  1500 ekellä. Osat 800 ekee ja loput työnosuutta  törkeen hintasta!!!

KadaverPR

Lainaus käyttäjältä: Vagaaja - 24.10.13 - klo:19:41
Ilman muuta voit ja ehdottomasti kannattaakin! Mulla oli kesällä sama tilanne, kaupasta oli aikaa 5kk ja myyjäliike lupasi maksaa rempasta 70%. Kuluttaja-asiamiehen suositus oli 50/50, joten olin ihan tyytyväinen  :).

Nyt on asiasta keskusteltu ja sain seuraavanlaisen tarjouksen: He tilaavat minulle osan, josta maksan puolet. Tämän jälkeen vien jonnekin huoltolaan, jossa osa laitetaan paikoilleen ja maksan vain työstä. Kuulostaako teistä kohtuulliselta?

Jultsu

No ei kyllä kuulosta. Paljonko se kaksoismassapyörä maksaa sen liikkeen kautta tilattuna? Todennäköisesti saat sen pyörän 50% halvemmalla ulkomailta, eli käytännössä et hyödy tästä diilistä yhtään mitään, jos joudut maksamaan vaihtotyöstä 100%.

200tkm ajettu kytkin/vp voisi tosiaan olla "elämänsä puolivälissä", joten 50/50 kustannusten jako sekä osasta että työstä olisi vähimmäisvaatimus.
Omasta mielestäni Jultsu on pieni mies, jolla on ainainen tarve öykkäröidä. -mikey

anttito

Laitetaanpa tännekin diagnoosiavuksi jollekin kohtalotoverille. Kuvasin aamun kylmäkäynnistyksen jälkeistä kolinaa. Kytkinpolin keskivaiheella ja ylhäällä kuului kunnon kolinat. Pohjaan painaessa kolina loppui. Myös startatessa ja sammuttaessa kuului moottoritilasta kolahdukset. Nuo videot apuna auto kävi diagnoosissa. Vaihdettiin koko setti ja nyt ei tule kolinoita. Vaihteen vaihto ja liikkeelle lähtiessä pieni luistatus sujuu nyt ilman kolinoita ja tärinöitä.

Skoda Octavia Scout TDI dual mass flywheel rattle
Skoda Octavia Scout TDI dual mass flywheel rattle 2

jjj84

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 28.10.13 - klo:15:29
200tkm ajettu kytkin/vp voisi tosiaan olla "elämänsä puolivälissä", joten 50/50 kustannusten jako sekä osasta että työstä olisi vähimmäisvaatimus.

Kuluttajansuoja käsittelee moottorin 300tkm kestävänä. Kytkimelle se on paljon pienempi koska käyttötapa vaikuttaa, sen voi tuhota hetkessä, eli sen kilometriraja on paljon pienempi. Kaksoismassan käyttöiäksi voisi arvella 200tkm, jos kestää kauemmin niin se on vain positiivista.

Kaikki nuo ovat kuluvia osia...


Anttoni

Myytävänä uusi sach kaksoismassa + kytkin 1,9 tdi wag koneeseen 400 euroa. ilmoitus myyntipalstalla

stallione

Sain tänään auton pajalta ja vaihdettiin Dmf eli kaksoismassavauhtipyörä. (2009 leon 2.0tdi dsg6). 170tkm ajettuna vanha pyörä liikkui kiertäen vain hieman uutta helpommin mutta kun kahdella kädellä kokeili liikuttaa ylös ja sivuille niin liikettä oli luvattoman paljon. Joka ääripäässä myös kuului tuo metallinen kolahdus. Välitön huomio oli että vaihteensiirrosta katosi ns "klappi" mistä täällä foorumilla oli jo aikaisemmin mainintoja. Myöskin kun auton starttaa niin ravistus on ehkä vaimeampi mutta kun vetäisee P:ltä Deelle niin mitään ääniä ei enää kuulu. Jos vaihteiston ja moottorin välissä on jotain löysää niin se ei ole hyvä!
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

jeremiah

 Oma auto A5 2.0t stronic (64tkm) meni Itä-väylän Vageihin erikoistuneelle pajalle check uppiin. Tahdoin tietää onko kone jne... kaikin puolin kunnossa ja mielipiteen asiantuntevalta ammattilaiselta. Ideana on ollut mahdollinen softan päivitys ripeämpään. Mitään kummempia kolinoita tai vaihteiden outoa käyttäytymistä en ollut huomannut päivittäisessä käytössä/ajossa. Auto käyttäytyi hyvin ja mitä nyt perus 2.0tfsi nakutus välillä ihmetystä aiheutti. Sain sitten kumminkin huollosta diagnoosin, että autosta kuuluu hieman erikoista ääntä kuuluu koneen ja vaihdelaatikon suunnilta mutta ääntä ei pystytty tarkemmin paikallistamaan.

Vein sitten auton jälkitarkastukseen Audi Centerille. Kerroin heille aiemmista havainnoista. Tuomio vuorostaan oli, että vauhtipyörä pitäisi vaihtaa. Ei muuta, kuin ajanvarausta ja hinta-arvio noin 1100-1200e. Tämä pitää sisällään työn ja osat. Normisti tämä lysti maksaisi pitkälti yli 2ke, mutta kun auto on rekisteröity 2010 lopulla ja Audilla on tämä "Good Will" takuu 3v:n asti. Diilissä oli kumminkin pieni "kurvipallo". Minun pitää tämän rempan lisäksi ostaa heiltä ennakkoon 90tkm huolto. Kumma optio mutta menkööt. Eipähän tarvitse miettiä joskus vuoden päästä mihin ajaisi auton 90tkm huoltoon. Hintaa kaikelle kivalle tuli kumminkin 1500e. Oletin kyllä saavani pestyn auton tämän hintaisessa huollossa. En saannut. Premiumia.

KadaverPR

Lainaus käyttäjältä: Jultsu - 28.10.13 - klo:15:29
No ei kyllä kuulosta. Paljonko se kaksoismassapyörä maksaa sen liikkeen kautta tilattuna? Todennäköisesti saat sen pyörän 50% halvemmalla ulkomailta, eli käytännössä et hyödy tästä diilistä yhtään mitään, jos joudut maksamaan vaihtotyöstä 100%.

200tkm ajettu kytkin/vp voisi tosiaan olla "elämänsä puolivälissä", joten 50/50 kustannusten jako sekä osasta että työstä olisi vähimmäisvaatimus.

Noniin kaksoismassapyörä hallussa, ei maksanut mitään ja siis pelkkä työ tulisi omasta pussista maksettavaksi. Aika huoltamoon varattu. Mutta nyt on pöljien kysymysten vuoro: Siinä rempassa kannattaa kaiketi jotain muitakin osia vaihtaa, kytkimen osia tai jotain.. Vai miten toi koko hässäkkä pelaa. Nimittäin kytkimen osista joku mekaanikko puhui ja meinasi, ettei pelkän vauhtipyörän vaihtamisessa ole mitään järkeä. Sanomattakin selvää, etten paljoa puheesta ymmärtänyt.

Työt pelkän vauhtipyörän vaihtamiseen ei ole kalliit, mutta tekevätkö lisäosat siihen paljon lisähintaa?

anttito

Lainaus käyttäjältä: KadaverPR - 20.11.13 - klo:22:43
Noniin kaksoismassapyörä hallussa, ei maksanut mitään ja siis pelkkä työ tulisi omasta pussista maksettavaksi. Aika huoltamoon varattu. Mutta nyt on pöljien kysymysten vuoro: Siinä rempassa kannattaa kaiketi jotain muitakin osia vaihtaa, kytkimen osia tai jotain.. Vai miten toi koko hässäkkä pelaa. Nimittäin kytkimen osista joku mekaanikko puhui ja meinasi, ettei pelkän vauhtipyörän vaihtamisessa ole mitään järkeä. Sanomattakin selvää, etten paljoa puheesta ymmärtänyt.

Työt pelkän vauhtipyörän vaihtamiseen ei ole kalliit, mutta tekevätkö lisäosat siihen paljon lisähintaa?

Kurkkasin tuolta edelliseltä sivulta, että sulla oli -06 ja 200tkm mittarissa. Ja ilmeisesti manuaalilaatikolla(?)

Suosittelen noilla kilometreillä kytkinlevyn, painelaakerin ja vielä mahdollisesti paineasetelman vaihtamista samalla, kun kerta paikkoja auki käytetään. Nuo 'lisäosat' tuovat lisähintaa vain osien ostohinnan osalta. Eivät lisää asennusaikaa ammattilaiselle käytännössä ollenkaan.
Osien hinnoista ei ole muuta kokemusta kuin, että suosittelen Darkside Development -firmaa Englannissa. Sieltä 02Q -laatikkoon Sachs alkuperäiset kaksoismassa, kytkinlevy, paineasetelma ja painelaakeri 600â,¬ kotiovelle toimitettuna.

p.s. Vielä semmonen, että osien valmistajia on kaksi, Sachs ja LuK. Näiden valmistajien osia ei saa laittaa ristiin. Eli jos olet hankkinut Sachsin kaksoismassan, osta Sachsia loputkin osat.

stallione

itselläni oli seatissa 2.0tdi dsg vakiona LUK massapyörä ja samanlainen sinne laitettiin tilalle.
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

TA-K

Minä olen antanut itselleni kertoa, että sillä ei ole väliä mitä auton edelliset osat on, kunhan korvaa koko setin joko Sachsilla tai LuKilla. Itse tilasin juurikin tuolta Darksidelta Sachsin setin joka Seatiin (2.0 TDI BKD man.) laitettiin paikoilleen. En muista oliko edes puhetta minkä valmistajan ne edelliset palikat oli.

stallione

Ei varmasti ole mitään väliä kummat laittaa. Sasch on patentoinut käsittääkseni koko pyörän alunperin vagille ja on yleensä vähän kalliimpi kuin Luk. ihmettelinkin miksi omassani oli Lukin pyörä alkuperäisenä osana kun olin siinä luulossa että Sasch on original.
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

jjj84

Itselläni LUK kaksoismassa ja sacsh sre kytkin, hyvin ne toimii vaikkeivat olekaan samasta tehtaasta :)

rikikii

Näyttää olevan omasta ocu II -05 1.9TDI manuaalista kolinan perusteella massapyörä tulleen tiensä päähän.

Kattelin motonetistä että osat olis 750â,¬
http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/842072?ajoneuvo=529

Ebayssä näytti samat osat olevan ~300â,¬
http://www.ebay.co.uk/itm/SKODA-OCTAVIA-1-9-TDI-2004-ON-LUK-DMF-DUAL-MASS-FLYWHEEL-LUK-CLUTCH-ALL-BOLTS-/271103344560

Enkö nyt huomaa jotain vai voiko näissä olla 450â,¬ ero?

Arsenal1982

Nyt pitäisi alkaa etsimään uutta kaksoismassapyörä kittiä, eli vinkkejä otetaan vastaan mistä sen saisi edullisimmin tilattua. Auto on 2009 1.9tdi (dsg6). Miten löytää sen oikean osan esim ebaystä? Riittääkö moottoritunnus joka on autossani BLS. LUK vai Sasch kitti, onko väliä? Onko vaihteistotunnuksella väliä? Se on LQS/KPQ eli autoon on vaihdettu uusi dsg, joten olisko toi KPQ nykyinen tunnukseni? Voisiko joku valottaa vähän mitä eroa on noilla kahdella eri vaihteistotunnuksella. Kiitoksia jo etukäteen.

Arsenal1982

Kävin kysymässä tiskistä varaosien numeroita ja nyt ne saatuaan, on todella vaikea löytää mistä löytäisi osat mahdoillisimman halvalla. Massapyörää kyllä löytyy mutta sitten kytkinpakettia ei sit mistään. Jos joku osaa auttaa niin voi laittaa viestiä tulemaan ja tosiaan tässä nämä osien numerot:

03G-105-266-BE

02E-398-029-B

stallione

Onko kytkimissä diagnosoitu jotain vikaa? Itse vaihdoin dsg6:n juuri massapyörän mutta en kytkimiä. Tiedän että yrittävät myydä kaikkea kerralla mutta itse en lähtenyt vaihtamaan kytkimiä kun niissä ei mitään vikaa ole.
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

Arsenal1982

Lainaus käyttäjältä: stallione - 20.12.13 - klo:14:17
Onko kytkimissä diagnosoitu jotain vikaa? Itse vaihdoin dsg6:n juuri massapyörän mutta en kytkimiä. Tiedän että yrittävät myydä kaikkea kerralla mutta itse en lähtenyt vaihtamaan kytkimiä kun niissä ei mitään vikaa ole.


Ei ole niin tarkkaa diagnoosia, mutta onko jotain merkkejä mistä sen vois tietää, että tarviiko kytkin hommelia vaihtaa ollenkaan vai näkeekö sen vasta sitten kun avaa? Tosiaan tiskillä hinta oli todelaa suolainen, osat pelkästään 1500â,¬ luokkaa. Nyt kysellyt hintoja ympäri eurooppaa ja sieltä halvimmat ovat olleet 850â,¬ luokkaa, joten tiskiin verrattuna pääsee jo puolella. Sanoivat että yrittävät Good Will systeemillä hakea osat maahantuojalta koska autolla ajettu tasan 100 000km, ei kuulemma pitäisi vielä mennä vaihtoon. On tää perseestä ku autot sairastaa :)

stallione

En ole kuullut/ lukenut yhdestäkään dsg6 vaihteistosta mistä olisivat kytkimet hajalla. Tietysti jos öljyjä ei vaihdata säännöllisesti tai öljyt on vaihdettu jossain missä ei tiedetä miten ne dsg-laatikoihin vaihdetaan niin kytkimet voi varmaan ennenaikaisesti kulua.
Yleensä dsg6:sta hajoaa mekatroniikka jos jotain hajoaa. Jotkut tietämättömät yrittävät myydä kytkinpakettia kaksoiskytkin vaihteistoon, koska manuaalivehkeissä ne kannattaa vaihtaa samalla. Uskon että vauhtipyörä on nopeammin kuluva osa kun kytkimet. Itse vaihdoin massapyörän 170tkm ja laatikko toimii kuin unelma. Ei kytkin huolia! Eli jos sun autolla on vasta 100tkm ajettu niin ei pitäisi olla huolta kytkimistä!
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

stallione

Ebaysta saa näihin kaksoismassapyörän 350-500,. egee ja osaava huolto ottaa sen vaihdosta n.550,- euroa. Kahdesta paikasta kysyin ja molemmilta sama hinta-arvio. Loppusumma oli 547,-. Siihen kuului myös operaation jälkeinen pyöränkulmien tarkastus ja säätö.
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

Arsenal1982

Lainaus käyttäjältä: stallione - 20.12.13 - klo:15:05
En ole kuullut/ lukenut yhdestäkään dsg6 vaihteistosta mistä olisivat kytkimet hajalla. Tietysti jos öljyjä ei vaihdata säännöllisesti tai öljyt on vaihdettu jossain missä ei tiedetä miten ne dsg-laatikoihin vaihdetaan niin kytkimet voi varmaan ennenaikaisesti kulua.
Yleensä dsg6:sta hajoaa mekatroniikka jos jotain hajoaa. Jotkut tietämättömät yrittävät myydä kytkinpakettia kaksoiskytkin vaihteistoon, koska manuaalivehkeissä ne kannattaa vaihtaa samalla. Uskon että vauhtipyörä on nopeammin kuluva osa kun kytkimet. Itse vaihdoin massapyörän 170tkm ja laatikko toimii kuin unelma. Ei kytkin huolia! Eli jos sun autolla on vasta 100tkm ajettu niin ei pitäisi olla huolta kytkimistä!

Hyvä kuulla, kiitoksia. Tässähän joulu vielä muuttuu valoisaksi ainakin näin auton osalta jos kerta on mahdollisuus päästä pelkällä kaksoismassapyörän vaihdolla :)

Arska61

Onkohan Golffistani menossa kaksoismassa vauhtis hajalle kun tyhjäkäynnillä painaa kytkintä niin käyntiääni muuttuu ja kun lähden ajamaan ja vedätän esim. 2-vaihteella niin konehuoneesta kuuluu semmoinen hinkkaava ääni eli vanhemmissa taka tuuppareissa kuului vähän samallainen ääni voimansiirrosta. Voisiko 2-massavauhtis pitää sellaista ääntä vai onko mennyt jotain muuta hajalle?
Golffi on 2,0TDi (BMN) 6-vaihteinen manuaali ja mittarissa on 200 000 km en tiedä onko kytkintä rempattu koskaan ei oo ainankaan auton papereissa merkintää kytkin rempasta.

PoNppu

Hiiohei,

Olen tuollaisen vm2007 (käyttöönotto 2006) 2.0 TDI 125kw DSG Passatin 'onnellinen' omistaja. Mahtaakohan olla vauhtipyörässä vikaa, kun räväyttää koneen tulille niin alkaa melkoinen epätasainen kalkatus, jota ei kuitenkaan sisälle kuule. Tuo kalkatus häviää, kun moottori lämpeää. Ja ajaessa laatikon vaihtaessa kakkoselta kolmoselle tulee sellainen typerä tyhjä kohta, ihan kuin kytkin luistaisi(?), eli kierrokset nousee mutta auto vetäsee tyhjää.

Paljokohan tuollaisesta rempasta kytkineen kannattaa makssa ettei tule ihan kusetetuksi. Ensimmäinen hinta-arvio oli siellä 1200e+ työt päälle!! Hauskintahan tästä tekee sen, että ostin tuon 10kk sitten autoliikkeestä ja olen itse ehtinyt ajaa reilun 10tkm, nyt mittarissa on 240tkm. Liikkeellä tuskin on enään mitään vastuuta tässä, kun ilmeisesti vauhtipyörän kestoikä on määritelty tuonne n. 200tkm kohdille, joka selvisi tietenkin nyt vasta minulle. Olisi pitänyt ostaessa osata kysyä asiasta. Ja vielä kun alunperin tuontiauto, niin ei ole tietoa onko tuohon esim. vaihdettu jo jossakin vaiheessa vauhtipyörä.

stallione

Nuo epätasaiset kalkatukset viittaavat massapyörään. Itsellä alkoi kylmälläkoneella kalkattamaan "marakassit" viime talvena ja tuota piti oikein kuunnella erikseen erottaakseen sen muusta moottorin metelistä. Viime kesänä sitten vaihdoin osan kun lämpimällä koneella käynnistys oli välillä ravistava ja vaikea. Myös kun dsg vaihteisto vaihtoi kovalla väännöllä esim 2-vaihteen tunsi selkeästi kun massapyörä kolahti. Nyt kun mulla on se vanha pyörä niin asia on harvinaisen selvä.

Massapyörä liikkuu kolahdellen joka suuntaan kun sitä ravistaa eli jouset pyörän sisällä "kuolleet" ja pääsee hölskymään.

Ebaysta massapyörä about.500egee ja työt sijaisautolla tais olla 549,- (2.0TDI BKD DSG6 2009).

Tuota 2-3vaihtoa en allekirjoita. Ei kyllä itsellä ole nostellut kierroksia mitenkään vaihtojen välillä. Tarkoitatko että 2-3 vaihdon välissä vaihteisto käy ns. vapaalla ennenkuin kytkeytyy?? Mitä nyt lukenut noista niin viittaisi ennemminkin mekatroniikkavikaan mutta en sitten tiedä.
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

brainsurgery

Jos DSG6 laatikkon yhteydessä olevan kaksoismassan vaihtaa, meneekö laatikkoöljyt vaihtoon?

Janneh

Mulla ainakin vaihdettiin öljyt samalla. Muistelisin että oli pakollinen toimenpide

stallione

Olikohan se jotenkin niin että mulla vaihdettiin just laatikkoöljyt ennen kun jouduin massapyörän vaihdattamaan niin pystyivät jotenkin pitämään öljyt sisällä. Jotkut vaihdattavat kytkinpakan samalla niin silloin ainakin öljyt menee vaihtoon. Itsellä massapyörän vaihtoon kuului automaattisesti lisäksi ainakin pyöränkulmiensäätöpenkki koska autoa piti purkaa melkolailla että pääsee käsiksi massapyörään.
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

Marko

Lainaus käyttäjältä: brainsurgery - 25.01.14 - klo:10:27
Jos DSG6 laatikkon yhteydessä olevan kaksoismassan vaihtaa, meneekö laatikkoöljyt vaihtoon?
Ei kait niitä tarvi vaihtaa,vai tuleeko ne jostain laatikon irrotuksen aikana ulos?Mutta,jos jollain tarkempaa tietoa,niin kertokaa,koska ensi kesänä olisi tuohon omaan vauhtipyörä vaihtaa.
Skoda octavia scout Tdi 184 horsepower -17
+ muuta kalustoa,niin että hirvittää.

stallione

Tarkistin oman laskun työstä. Oli massapyörä vaihdettu ja pyörienkulmat säädetty. Ei öljyjä vaihdettu laatikkoon. Atoy autohuolto.
Audi A4 avant 2.0tdi-14 S-line,Insignia4x42.0crdibiturbo-14,Leon st fr5f 2.0tdi dsg-14, Accord2.2i-dtec,Leon1p 2.0tdi dsg, Leon1m1.8 20v, Ford kuga2.0tdci, cruze2.0crd, Bmw 525+530de60, Bmw118d,2xBmw320+330de46, Sonata 3.3v6, Outlander2.4, Civic2.0typer, Civic1.6,Civic crx, 2Corolla tsport, 2Celica1.8vvti, Volvo s40 2.0t, Alfa156 2.0ts

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy